Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Вівторок, Травень 13, 2025 - 19:02
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

Відновлення поромних перевезень. Переговори з Азербайджаном на завершальному етапі – АМПУ

Адміністрація морських портів домовляється про відновлення поромних перевезень із Баку в Україну

   Адміністрація морських портів завершує переговори щодо відновлення поромних перевезень за маршрутом Азербайджан-Україна. Про це повідомив голова АМПУ Юрій Литвин, повідомляє Інтерфакс-Україна.

"На завершальному етапі знаходяться переговори щодо відновлення поромних перевезень з Баку в Україну і транзитом через усі країни, що проходять судами. Найближчим часом ми сподіваємося, що поромна переправа запрацює", – сказав Литвин на конференції Grain Storege Forum у Києві у вівторок, 28 травня.
   За словами голови АМПУ, робота поромної лінії залежатиме від ринку: урожайності сільгоспкультур, роботи всього сільського господарства, номенклатури вантажів на експорт-імпорт та функціонування економіки загалом.

   "За порти можете бути спокійними. Вони працюватимуть у режимі 24/7. Все необхідне для цього у нас є. Сподіваємося, що гроші, які ми спільно заробляємо, будуть інвестовані в інфраструктуру портів, і її буде оперативно відновлено", – наголосив Литвин. .

   Адміністрація морпортів ставить перед собою пріоритетне завдання протягом найближчих двох років відновити інфраструктуру портів щонайменше до довоєнного рівня. Для цього, сказав голова АМПУ, потрібно 9-9,5 млрд. грн.

   На початку 2016 року Міністерство економічного розвитку України заявило про повне припинення транзиту українських товарів територією Росії. Однією з альтернатив став новий Шовковий шлях. Цей маршрут включає поромні переправи Чорного та Каспійського морів (Іллічівськ – Батумі та Алят – Актау-Порт) та мав стати конкурентним у порівнянні з традиційним сухопутним маршрутом.

15 січня 2016 року з Іллічівська вирушив у тестовий рейс контейнерний поїзд за маршрутом Україна-Грузія-Азербайджан-Казахстан-Китай (через Каспій та Чорне море). Транскаспійський міжнародний транспортний маршрут пролягає через Китай, Казахстан, Азербайджан, Грузію та Туреччину і далі – до Європи.

У січні 2024 року стало відомо, що ЄС виділяє 10 млрд євро на Транскаспійський коридор в обхід Росії. Українські порти "Одеса" та "Чорноморськ" також включені до морського відрізку Транскаспійського коридору.

  • На початку квітня 2024 року Україна відновила перевезення контейнерів Чорним морем. В один із портів Великої Одеси вперше з початку повномасштабної війни зайшов контейнеровоз.
  • За підсумками квітня вантажообіг українських морських портів збільшився у квітні вдвічі. Найбільше оброблено зернових вантажів – 6,3 млн. тонн.
ЛІГА:ЗАКОН
ср, Травень 29, 2024 09:44

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua