Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Понедельник, Июнь 9, 2025 - 22:36
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная

Як митному брокеру не зробити помилок у заяві про надання авторизації?

ДМС навела перелік типових помилок при заповненні заяви про надання авторизації на провадження митної брокерської діяльності. Зокрема, не заповнюється інформація про агентів з митного оформлення, яка зазначається в пункті 1 розділу ІІ заяви

Під час розгляду поданих заяв Державна митна служба України фіксує типові помилки, які можуть бути підставою для відмови у розгляді заяв.

Звертаємо увагу на найпоширеніші недоліки у поданих заявах:

Відомості про місцезнаходження підприємства, які зазначаються у пункті 1 розділу І заяви, не відповідають інформації, внесеній до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань.
Код митного органу, який зазначається у пункті 3 розділу І заяви, не відповідає Класифікатору Державної митної служби України, її територіальних органів та їх структурних підрозділів (код Державної митної служби України UA120000).
Не заповнюється інформація про агентів з митного оформлення, яка зазначається в пункті 1 розділу ІІ заяви, або дані щодо агентів з митного оформлення не відповідають інформації, зазначеній в обліковій картці.
Іншими поширеними недоліками є:

  1. Ненадання повного витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявність судимості» щодо всіх осіб підприємства, визначених у пункті 1 частини першої статті 14 Митного кодексу України. 

До таких осіб належать:

  • кінцеві бенефіціарні власники (контролери),
  • власники істотної участі,
  • члени правління або іншого виконавчого органу підприємства,
  • члени наглядової ради,
  • керівник,
  • головний бухгалтер,
  • керівник підрозділу з роботи з митницею,
  • працівник, відповідальний за митні питання,
  • інші уповноважені особи підприємства, відомості про яких внесені до облікової картки осіб, які під час провадження своєї діяльності є учасниками відносин, що регулюються законодавством України з питань митної справи.

      2.  Ненадання документа, що підтверджує покладення на уповноважену особу підприємства, зокрема, але не виключно, таких обов’язків:

а) взаємодія з митними органами з питань відповідності підприємства критеріям та/або умовам надання авторизації;

б) проведення самостійного контролю за дотриманням підприємством відповідності критеріям та/або умовам надання авторизації та умовам, визначеним такою авторизацією;

в) невідкладне інформування митних органів про зміни в діяльності підприємства, що мають значення для проведення оцінки відповідності, в тому числі щодо втрати або передання іншій особі права користування відповідним об’єктом підприємства, виникнення подій та/або обставин, що можуть мати вплив на дотримання підприємством відповідності критеріям та/або умовам надання авторизації, та умов, визначених такою авторизацією.

     3. Подання анкети самооцінки підприємства за застарілою формою, яка не містить змін, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 15.04.2025 №454.

Оновлену форму анкети самооцінки можна переглянути та завантажити на офіційному вебсайті Держмитслужби за посиланням.

Під час заповнення заяви та подання документів просимо враховувати зазначені недоліки.

З метою прискорення процесу розгляду заяв підприємствам, які вже мають авторизацію, рекомендується врахувати наступні положення.

З урахуванням того, що критерій, визначений пунктом 1 частини третьої статті 12 Митного кодексу України, доповнений новою умовою, під час подання заяви про надання авторизації на провадження митної брокерської діяльності необхідно надати інформацію щодо питання 2.1.3 анкети самооцінки з урахуванням відповідного контрольного питання алгоритму оцінки відповідності:

  • 1) чи здійснює підприємство операції із товарами та/або підприємствами, до яких застосовані секторальні або персональні санкції відповідно до Закону України «Про санкції»?
  • 2) опишіть процедури, запроваджені на підприємстві для відслідковування діючих санкцій, та надайте розпорядчий документ, яким визначено такі процедури;
  • 3) чи передбачають процедури, запроваджені на підприємстві: 
  • 3.1) перевірку контрагентів як на етапі укладення угод (договорів), так і періодичну перевірку контрагентів, з якими вже укладено угоди (договори);
  • 3.2) визначення підприємством осіб, відповідальних за перевірку контрагентів;
  • 3.3) порядок дій у разі встановлення за результатами перевірки контрагента, до якого застосовано санкції (інформування про це керівництва, припинення відповідних операцій, розірвання угод (договорів) тощо).
ДЕБЕТ-КРЕДИТ
Пнд, Май 19, 2025 15:13

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua