МIНIСТЕРСТВО ФIНАНСIВ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.05.2003 | N 384 |
---|
Про порядок закупiвлi послуг, пов'язаних iз
здiйсненням державних зовнiшнiх запозичень,
обслуговуванням i погашенням державного боргу
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 2 червня 2003 р. за N 421/7742 |
Вiдповiдно до постанови Кабiнету
Мiнiстрiв України вiд 26.03.2003 N 385 "Про закупiвлю
послуг, пов'язаних iз здiйсненням державних
зовнiшнiх запозичень, обслуговуванням i
погашенням державного боргу" наказую:
1. Затвердити Порядок закупiвлi послуг, пов'язаних iз здiйсненням державних зовнiшнiх запозичень, обслуговуванням та погашенням державного боргу, що додається.
2. Департаменту управлiння державним боргом у встановленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Державного секретаря Ярошенка Ф.О.
Перший вiце-прем'єр-мiнiстр України, Мiнiстр фiнансiв України | М.Я.Азаров |
ПОГОДЖЕНО: | |
Мiнiстр економiки та з питань європейської iнтеграцiї України | В.I.Хорошковський |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства фiнансiв України 30.05.2003 N 384 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 2 червня 2003 р. за N 421/7742 |
ПОРЯДОК
закупiвлi послуг, пов'язаних iз здiйсненням
державних зовнiшнiх запозичень, обслуговуванням
та погашенням державного боргу
1. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок застосовується при закупiвлi специфiчних послуг, визначених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 26.03.2003 N 385 "Про закупiвлю послуг, пов'язаних iз здiйсненням державних зовнiшнiх запозичень, обслуговуванням i погашенням державного боргу".
1.2. Закупiвля послуг, пов'язаних iз здiйсненням державних зовнiшнiх запозичень, обслуговуванням та погашенням державного боргу (далi - специфiчнi послуги), здiйснюється згiдно з цим Порядком шляхом проведення процедур торгiв з обмеженою участю, запиту цiнових пропозицiй (котирувань) та закупiвлi в одного учасника. При проведеннi зазначених процедур закупiвлi використовуються вiдповiднi норми Закону України вiд 22 лютого 2000 року N 1490-III "Про закупiвлю товарiв, робiт i послуг за державнi кошти", з урахуванням особливостей, визначених цим Порядком.
1.3. Основною процедурою здiйснення закупiвель специфiчних послуг є процедура торгiв з обмеженою участю.
За наявностi умов, указаних у цьому Порядку, за рiшенням тендерного комiтету застосовуються iншi, визначенi цим Порядком, процедури.
1.4. Закупiвля специфiчних послуг здiйснюється Мiнiстерством фiнансiв України (далi - Мiнiстерство) i проводиться рiшенням тендерного комiтету з питань закупiвлi послуг, пов'язаних iз здiйсненням зовнiшнiх державних запозичень, обслуговуванням та погашенням державного боргу (далi - Тендерний комiтет), затвердженим Мiнiстром фiнансiв України або особою, яка виконує його обов'язки, без узгодження iз спецiально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань координацiї закупiвель товарiв, робiт i послуг.
1.5. Склад Тендерного комiтету та положення про нього затверджується наказом Мiнiстерства.
2. Тендерний комiтет, його повноваження та функцiї
2.1. Основними функцiями Тендерного комiтету є:
- прийняття рiшення про застосування процедури проведення закупiвель вiдповiдно до вимог цього Порядку;
- повiдомлення про проведення тендера;
- визначення термiнiв та порядку подання i розкриття тендерних пропозицiй;
- встановлення вимог до учасникiв;
- затвердження тендерної документацiї;
- органiзацiя приймання, зберiгання, розкриття, розгляд та оцiнка тендерних пропозицiй;
- визначення попереднiх результатiв тендерiв;
- ведення необхiдних протоколiв щодо здiйснення процедур закупiвлi;
- ведення переговорiв з учасниками щодо укладення договору про закупiвлю.
2.2. Рiшення з питань, що розглядаються на засiданнях Тендерного комiтету, приймаються простою бiльшiстю голосiв у присутностi не менше двох третин членiв Тендерного комiтету. У разi рiвного розподiлу голосiв голос голови Тендерного комiтету є ухвальним.
2.3. Рiшення Тендерного комiтету оформляється протоколом, який пiдписується усiма його членами, що брали участь у голосуваннi.
2.4. Рiшення про визначення переможця подається на затвердження Мiнiстру фiнансiв України або особi, яка виконує його обов'язки.
2.5. За рiшенням голови Тендерного комiтету до участi в його роботi можуть бути залученi консультанти: радники з питань державного боргу, що працюють у Мiнiстерствi або Державному казначействi України, спецiалiсти науково-дослiдних iнститутiв, якi займаються питаннями державного боргу.
3. Особливостi здiйснення процедур закупiвель специфiчних послуг
3.1. Особливостi проведення процедури торгiв з обмеженою участю:
3.1.1. Строк подання тендерних пропозицiй встановлюється Тендерним комiтетом, але не може бути менше 7 календарних днiв та не бiльше 30 календарних днiв вiд дати вiдправлення запрошень.
3.1.2. Якщо Тендерним комiтетом установлено декiлька критерiїв оцiнки, питома вага цих критерiїв визначається у кожному випадку окремо в залежностi вiд їх важливостi у закупiвлi певних послуг та зазначається у тендернiй документацiї. При цьому обмеження щодо питомої ваги цiнового критерiю, встановленi Законом України "Про закупiвлю товарiв, робiт i послуг за державнi кошти", не застосовуються.
3.1.3. Торги можуть визнаватися такими, що не вiдбулися, у разi, якщо цiна найбiльш вигiдної тендерної пропозицiї перевищує суму, передбачену Мiнiстерством на фiнансування закупiвлi, або якщо здiйснення закупiвлi перестало вiдповiдати державним потребам, та з iнших пiдстав, передбачених законодавством.
3.1.4. Рiшення про вiдмiну торгiв або визнання їх такими, що не вiдбулися, повiдомляються письмово учасникам торгiв i не потребують опублiкування. Не потребують також публiкацiї у зазначеному виданнi оголошення про результати проведених торгiв.
3.1.5. З учасником, тендерну пропозицiю якого було акцептовано, Мiнiстерство укладає договiр про закупiвлю вiдповiдно до вимог тендерної документацiї у строк не пiзнiше нiж через 45 робочих днiв з дня вiдправлення письмового повiдомлення про акцепт пропозицiї.
3.1.6. Мiнiстерство, у разi потреби та якщо це передбачено умовами тендера, може залучити до участi у наданнi специфiчних послуг учасника, що посiв друге мiсце у проведенiй процедурi.
3.1.7. У разi, коли учасник тендера, пропозицiю якого було акцептовано, вiдмовився вiд укладення договору про закупiвлю вiдповiдно до вимог тендерної документацiї, Мiнiстерство може запропонувати укласти договiр учаснику, який посiв наступне мiсце у проведенiй процедурi.
3.2. Особливостi проведення процедури запиту цiнових пропозицiй (котирувань):
3.2.1. Процедура запиту цiнових пропозицiй (котирувань) застосовується Мiнiстерством у разi закупiвлi послуг, вартiсть яких не перевищує суму, еквiвалентну 50 тисячам євро.
3.2.2. Мiнiстерство у разi потреби може залучити до участi в наданнi специфiчних послуг учасника, що посiв наступне пiсля переможця мiсце у проведенiй процедурi.
3.2.3. У тому разi, коли iз учасником тендера, пропозицiю якого було акцептовано, неможливо укласти договiр про закупiвлю вiдповiдно до запиту цiнових пропозицiй, Мiнiстерство може запропонувати укласти договiр учаснику, який посiв наступне мiсце у проведенiй процедурi.
3.3. Особливостi процедур закупiвлi послуг в одного учасника:
3.3.1. Процедура закупiвлi послуг в одного учасника застосовується Мiнiстерством у разi:
- закупiвлi послуг, пов'язаних з наданням кредитного рейтингу (послуг мiжнародних рейтингових агентств);
- закупiвлi послуг мiжнародних iнформацiйних агентств;
- вiдсутностi конкуренцiї при наданнi послуг, якi можуть бути виконанi лише певним учасником;
- унiверсальностi послуг для Мiнiстерства. Обгрунтуванням цього може бути наявнiсть у учасника можливостей для якiсного виконання широкого спектра послуг (тобто можливiсть надання одним учасником такого спектра послуг, що зазвичай надають декiлька юридичних осiб), щодо отримання яких у даний момент Мiнiстерство має потребу;
- потреби в наданнi первiсним учасником додаткових послуг, коли замiна учасника може призвести до закупiвлi послуг, якi не вiдповiдають вимогам взаємозамiни з наявними послугами, або цi послуги технiчно чи економiчно пов'язанi з первiсним замовленням;
- необхiдностi закупiвлi послуг, якi, у зв'язку з їх спецiальним призначенням, становлять державну таємницю;
- наявностi нагальної потреби у здiйсненнi закупiвлi у зв'язку з особливими економiчними та соцiальними обставинами;
- наявностi нагальної потреби у здiйсненнi закупiвлi за дорученням Кабiнету Мiнiстрiв України.
3.3.2. Рiшення про закупiвлю iз застосуванням даної процедури приймається Тендерним комiтетом на пiдставi обгрунтованої пропозицiї про її застосування керiвника структурного пiдроздiлу Мiнiстерства, вiдповiдального за цей напрямок роботи.
Разом iз зазначеною пропозицiєю керiвник структурного пiдроздiлу Мiнiстерства iнформує Тендерний комiтет про орiєнтовну вартiсть закупiвлi послуг.
4. Укладення договору
4.1. Договiр про закупiвлю специфiчних послуг може укладатись на весь перiод надання послуг вiдповiдно до бюджетних призначень на вiдповiднi роки та не потребує щорiчного переобрання учасникiв щодо надання зазначених послуг або переукладення договорiв.
4.2. Попередня оплата надання специфiчних послуг здiйснюється вiдповiдно до умов укладених угод.
В. о. начальника Управлiння роботи з комерцiйними борговими зобов'язаннями | О.М.Ходачук |