ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
м. Київ
21.11.2003р. | N 785 |
---|
Про органiзацiю особистого прийому громадян у
Держмитслужбi України
З метою забезпечення реалiзацiї конституцiйного права громадян на звернення, вiдповiдно до статтi 22 Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України вiд 13 серпня 2002 р. N 700 "Про додатковi заходи щодо забезпечення реалiзацiї громадянами конституцiйного права на звернення" наказую:
1. Затвердити Порядок органiзацiї та проведення особистого прийому громадян у Держмитслужбi України (додається).
2. Установити, що в разi вiдсутностi керiвника Держмитслужби, начальника управлiння Держмитслужби чи керiвника митного органу, який повинен проводити згiдно з графiком особистий прийом громадян, такий прийом проводять посадовi особи, що їх замiщують.
3. Управлiнню справами забезпечити органiзацiю проведення особистого прийому громадян у Держмитслужбi та створення необхiдних матерiально-технiчних умов для нього.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова Служби | М.М.Каленський |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державної митної служби України 21.11.2003р. N 785 |
Порядок
органiзацiї та проведення особистого прийому
громадян у Держмитслужбi України
1. Цей Порядок визначає основнi вимоги до органiзацiї та проведення особистого прийому громадян у Держмитслужбi України.
2. Особистий прийом громадян керiвництвом та начальниками управлiнь Державної митної служби України проводиться згiдно з графiками особистого прийому громадян у кiмнатi прийому вiдвiдувачiв у визначенi днi та години.
3. Графiки особистого прийому громадян складаються щороку й затверджуються наказами.
У разi потреби тимчасовi змiни до графiкiв вносить начальник Управлiння справами за погодженням з Головою Служби.
4. Особистий прийом громадян поза часом, зазначеним у графiках, проводиться працiвником Управлiння справами, вiдповiдальним за роботу зi зверненнями громадян, з 900 до 1230 та з 1330 до 1800, крiм вихiдних i святкових днiв.
5. Прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соцiалiстичної Працi, iнвалiдiв Великої Вiтчизняної вiйни проводиться першочергово.
6. Вхiд громадян до кiмнати прийому вiдвiдувачiв вiльний i не потребує пред'явлення документiв, що посвiдчують особу.
7. Iнформацiя про порядок особистого прийому громадян у Держмитслужбi й графiки прийому публiкуються в засобах масової iнформацiї, розмiщуються на WEB-сайтi Держмитслужби та в кiмнатi прийому вiдвiдувачiв.
8. Попереднiй запис на особистий прийом до керiвника Держмитслужби проводиться працiвником Управлiння справами, вiдповiдальним за органiзацiю роботи зi зверненнями громадян, у встановлений графiком для цього керiвника день з 900 до 1200.
Попереднiй запис громадян на особистий прийом до керiвництва Держмитслужби можуть здiйснювати також працiвники Апарату Голови Служби та iнших структурних пiдроздiлiв Держмитслужби.
9. Пiд час попереднього запису громадян на особистий прийом до керiвництва Держмитслужби з'ясовуються прiзвище, iм'я, по батьковi, мiсце проживання громадянина, змiст питання, посадовi особи чи митнi органи, до яких вiн звертався, i рiшення, яке було прийняте з цього питання, визначається пiдроздiл Держмитслужби чи митний орган, до компетенцiї якого належить вирiшення питання, вивчаються документи, iншi матерiали, що подаються громадянином для обґрунтування своєї заяви (клопотання), скарги або пропозицiй (зауважень).
Не допускається з'ясування вiдомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.
10. У разi повторного звернення громадянина вивчаються архiвнi матерiали з порушеного питання, з'ясовуються причини, що викликали це звернення, надаються необхiднi роз'яснення та подається можлива допомога.
11. Список громадян, записаних на особистий прийом до Голови Служби, перших заступникiв i заступникiв Голови Служби, iз зазначенням прiзвищ, iмен, по батьковi, порушуваних питань надається вiдповiдному керiвниковi до початку особистого прийому.
12. Пiд час особистого прийому громадян можуть бути присутнi їх представники, повноваження яких оформлено в установленому порядку, та особи, якi перебувають у родинних стосунках з цими громадянами.
Присутнiсть стороннiх осiб пiд час проведення особистого прийому громадян не допускається.
13. Якщо порушене громадянином питання вирiшити на особистому прийомi неможливо через складнiсть або необхiднiсть додаткового вивчення, то громадяниновi може бути запропоновано викласти його у формi письмової заяви.
Подана громадянином на особистому прийомi заява розглядається в порядку, установленому законодавством.
Про результати розгляду звернення громадянин повiдомляється письмово або усно (за його бажанням).
14. З урахуванням рiшення, прийнятого керiвником Держмитслужби пiд час особистого прийому, керiвникам, посадовим особам пiдроздiлiв Держмитслужби та начальникам митних органiв можуть надаватися доручення, про що вчиняється запис у Журналi облiку особистого прийому. Виконання цих доручень контролюється керiвником Держмитслужби, який їх надав.
15. Управлiння справами здiйснює узагальнення та аналiз iнформацiї про результати розгляду звернень громадян на особистому прийомi й щокварталу iнформує про це керiвництво Держмитслужби України.
Начальник Управлiння справами | В.П.Карпенко |