КОМIТЕТ МЕДИЧНОЇ ТА МIКРОБIОЛОГIЧНОЇ ПРОМИСЛОВОСТI УКРАЇНИ
Н А К А З
м.Київ
вiд 11.06.99 | N 82 |
---|
Про затвердження Порядку надання висновкiв щодо
вiднесення бартерних договорiв до таких, що
передбачають виробничу кооперацiю, поставку
складних технiчних виробiв
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 16 липня 1999 р. за N 473/3766 |
На виконання постанови
Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 квiтня 1999 р. N 756
"Про деякi питання регулювання товарообмiнних
(бартерних) операцiй у галузi зовнiшньоекономiчної
дiяльностi" НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок надання висновкiв щодо вiднесення бартерних договорiв до таких, що передбачають виробничу кооперацiю, поставку складних технiчних виробiв (додається).
2. Покласти обов'язки з пiдготовки висновкiв щодо вiднесення бартерних договорiв до числа таких, що передбачають виробничу кооперацiю, поставку складних технiчних виробiв, на управлiння органiзацiї та розвитку виробництва.
3. Подати цей наказ на реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України та забезпечити його публiкацiю в засобах масової iнформацiї.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Комiтету Ю.Б.Константiнова.
Голова Комiтету | О.Ш.Коротко |
Затверджено Наказ Комiтету медичної та мiкробiологiчної промисловостi України 11.06.99 N 82 |
Порядок
надання висновкiв щодо вiднесення бартерних
договорiв до числа таких, що передбачають
виробничу кооперацiю, поставку складних
технiчних виробiв
1. Цей порядок розроблений на виконання постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 квiтня 1999 року N 756 "Про деякi питання регулювання товарообмiнних (бартерних) операцiй у галузi зовнiшньоекономiчної дiяльностi" i визначає механiзм розгляду в Комiтетi медичної та мiкробiологiчної промисловостi України i надання висновкiв щодо вiднесення бартерних договорiв до числа таких, що передбачають виробничу кооперацiю, поставку складних технiчних виробiв.
2. Суб'єкт господарської дiяльностi України (надалi - суб'єкт), який є стороною зовнiшньоекономiчного договору (контракту), для одержання висновкiв про вiднесення бартерних договорiв до таких, що передбачають виробничу кооперацiю, поставку складних технiчних виробiв, подає до Комiтету медичної та мiкробiологiчної промисловостi України такi документи:
2.1) лист-звернення з обгрунтуванням причин надання висновкiв про вiднесення бартерних договорiв до числа таких, що передбачають виробничу кооперацiю, поставку складних технiчних виробiв;
2.2) завiрену в установленому порядку копiю зовнiшньоекономiчного договору (контракту) з обов'язковим зазначенням мiсцезнаходження та банкiвських реквiзитiв iноземних контрагентiв (якщо текст зовнiшньоекономiчного договору викладений не українською мовою, то заявник подає письмовий переклад документа українською, виконаний i завiрений установою, що має право на здiйснення офiцiйних перекладiв);
2.3) копiї документiв, що засвiдчують стан виконання контракту на дату звернення до Комiтету медичної та мiкробiологiчної промисловостi України, а саме: копiї вантажно-митних декларацiй, копiю довiдки суб'єкта про залишки товару на складах на зазначену дату; довiдки банку про надходження платежiв;
2.4) документи, що пiдтверджують обгрунтування причин надання висновкiв, а саме: оригiнали листiв, протоколiв, довiдок, що стали причиною звернення.
Суб'єкт (заявник) несе повну вiдповiдальнiсть за достовiрнiсть документiв, що їх вiн надає на розгляд до Комiтету медичної та мiкробiологiчної промисловостi України.
3. Зазначенi у пунктi 1 документи подаються до Комiтету медичної та мiкробiологiчної промисловостi України i приймаються у визначенiй кiмнатi Комiтету фахiвцями Управлiння органiзацiї та розвитку виробництва.
4. При прийманнi документiв здiйснюється їх перевiрка на комплектнiсть та ставиться дата прийняття на листi-зверненнi заявника. На прийнятi документи оформлюється листок погодження - як супроводжувальний документ при розглядi зазначеного пакета документiв у Комiтетi медичної та мiкробiологiчної промисловостi України. У разi подання неповного пакета документiв, передбачених п.1 цього Порядку, документи на розгляд не приймаються.
5. Загальний термiн розгляду документiв у Комiтетi не повинен перевищувати 10 робочих днiв.
6. Управлiння органiзацiї та розвитку виробництва аналiзує питання та готує висновки про вiднесення бартерних договорiв до числа таких, якi передбачають виробничу кооперацiю, поставку складних технiчних виробiв.
У разi надання позитивних висновкiв Управлiння готує проект рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України.
7. Висновки про вiднесення бартерних договорiв до числа таких, що передбачають виробничу кооперацiю та поставку складних технiчних виробiв, оформлюються у виглядi листа i разом з проектом рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України подаються до Кабiнету Мiнiстрiв України.
Висновки щодо вiдмовлення оформлюються у виглядi листа, що направляється на адресу заявника.
8. При визначеннi висновкiв про вiднесення бартерних договорiв до числа таких, що передбачають виробничу кооперацiю та поставку складних технiчних виробiв, Комiтет медичної та мiкробiологiчної промисловостi України керується наступними критерiями:
8.1) жорсткiсть конкуренцiї з боку мiсцевих та iноземних пiдприємств - виробникiв аналогiчної продукцiї, якi мають змогу поставляти її на реалiзацiю термiном до 180 днiв i бiльше;
8.2) пiдвищення цiни на товар, що в разi насичення ринку аналогiчним товаром призводить до зниження попиту;
8.3) зниження сезонного попиту на товари (наприклад, лiкарська рослинна сировина, медикаменти тощо);
8.4) погiршення якiсних показникiв товару в процесi транспортування або зберiгання (слiд пiдтвердити довiдкою незалежної органiзацiї або актом), унаслiдок чого товар став неконкурентоспроможним i його слiд замiнити або привести до кондицiйного стану;
8.5) тривалий термiн перебування товару в дорозi (мiсяць i бiльше), що слiд пiдтвердити копiями товарно-транспортних накладних;
8.6) потреба продажу товару дрiбнооптовими партiями зi складу або в роздрiбнiй торгiвлi, внаслiдок вiдсутностi постiйних споживачiв товару або вiдсутностi попиту на нього;
8.7) невiдповiднiсть товару стандартам країни-iмпортера або втрата товарного вигляду, внаслiдок чого товар слiд повернути або вiдправити на промпереробку;
8.8) неплатоспроможнiсть кiнцевих споживачiв товару, що призводить до повiльної його реалiзацiї;
8.9) вузькоспецiалiзоване призначення поставленого товару, що значно обмежує коло потенцiйних покупцiв;
8.10) економiчна недоцiльнiсть повернення продукцiї в Україну в зв'язку з пiдвищеними додатковими витратами (i вiдповiдним зростанням цiни) або її нелiквiднiстю i неможливiстю реалiзацiї на внутрiшньому ринку;
8.11) потреба укладання нових угод мiж суб'єктом i потенцiйними покупцями в зв'язку з вiдмовою первiсних покупцiв або їх неплатоспроможнiстю;
8.12) передання вiдвантаженої продукцiї (наприклад, лiкiв) установам i органiзацiям, що фiнансуються за рахунок держбюджету i якi внаслiдок ненадходження бюджетних коштiв не в змозi своєчасно розрахуватися;
8.13) потреба у проведеннi обов'язкової сертифiкацiї або лабораторного аналiзу (пiдтверджена вiдповiдними документами) вiдвантаженої продукцiї в країнi-iмпортерi (наприклад, медикаментiв);
8.14) потреба у передпродажнiй пiдготовцi товару, наприклад, при поставках у розiбраному виглядi;
8.15) втрата товарного вигляду, внаслiдок чого продукцiя не може бути реалiзована через торговельну мережу i має бути повернена або вiдправлена на переробку.
Заступник начальника управлiння органiзацiї та розвитку виробництва | Т.В.Сорочинська |