ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА РЕГIОНАЛЬНА МИТНИЦЯ
НАКАЗ
Київ
16 сiчня 2004 р. | N 21 |
---|
Про внесення змiн та доповнень до Тимчасової
технологiї оформлення, контролю та анулювання
листiв-узгоджень на проведення митного
оформлення вантажiв поза зоною дiяльностi
оперативного вiддiлу, де акредитований суб'єкт
зовнiшньоекономiчної дiяльностi, затвердженої
наказом Київської регiональної митницi вiд 20.03.00
N 236
На виконання вимог статтi 71 Митного кодексу України, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.04.03 N 584, з метою спрощення порядку оформлення листiв-узгоджень на здiйснення митного оформлення в iнших митних органах, наказую:
1. Викласти пункт 2, додаток 2, додаток 3, додаток 4, наказу Київської регiональної митницi вiд 20.03.00 N 236 у наступнiй редакцiї, що додаються.
2. Ввести в дiю додаток 5, додаток 6 до наказу Київської регiональної митницi вiд 20.03.00 N 236, що додаються.
3. Заступнику начальника загального вiддiлу (Груша В.М.) довести даний наказ до оперативних пiдроздiлiв.
4. Начальникам оперативних пiдроздiлiв ознайомити особовий склад з вимогами наказу.
5. Начальникам оперативних пiдроздiлiв забезпечити iнформування суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi про введення в дiю даного наказу.
6. Начальникам оперативних пiдроздiлiв визначити окремими наказами по Київськiй регiональнiй митницi перелiк посадових осiб оперативного пiдроздiлу, якi мають право оформлювати листи-узгодження.
7. Вважати такими, що втратили чиннiсть наступнi розпорядчi документи Київської регiональної митницi:
- наказ Київської регiональної митницi вiд 16.07.98 N 467;
- пункт 2, пункт 4, додаток 2, додаток 3, наказу Київської регiональної митницi вiд 20.03.00 N 236 (попередня редакцiя);
- наказ Київської регiональної митницi вiд 12.02.01 N 94;
- наказ Київської регiональної митницi вiд 12.04.02 N 347;
- доручення Київської регiональної митницi вiд 12.02.01 N 16;
- доручення Київської регiональної митницi вiд 20.05.02 N 99.
8. Контроль за виконанням даного наказу покладаю на заступникiв начальника Київської регiональної митницi згiдно з їх функцiональними обов'язками.
Загальний контроль залишаю за собою.
Заступник Голови Служби - начальник Київської регiональної митницi | А.Є.Гутник |
2. ТЕХНОЛОГIЧНА СХЕМА ОФОРМЛЕННЯ ЛИСТА-УЗГОДЖЕННЯ НА ПРОВЕДЕННЯ МИТНОГО ОФОРМЛЕННЯ ТОВАРIВ ТА ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБIВ В IНШОМУ МИТНОМУ ОРГАНI
2.1. Суб'єкти зовнiшньоекономiчної дiяльностi (далi ЗЕД), якi знаходяться на облiку у Київськiй регiональнiй митницi (далi КРМ) та мають намiр провести митне оформлення товару в iншiй митницi, звертаються до оперативного пiдроздiлу, по мiсцю облiку суб'єкта ЗЕД, з заповненим листом-узгодженням (Додаток 3) в трьох примiрниках та з двома комплектами документiв на проведення митного оформлення вантажу.
Наданий комплект документiв повинен вiдповiдати документам, вказаним у листi-узгодженнi. Комплект документiв скрiплюється разом з листом-узгодженням, пронумеровується, прошнуровується, засвiдчується печаткою пiдприємства та пiдписом уповноваженої посадової особи пiдприємства. На зворотному боцi комплекту (на мiсцi прошивання) робиться напис "Прошито та пронумеровано (цифрами та прописом кiлькiсть) аркушiв. Уповноважена посадова особа (пiдпис, посада, П.I.Б.)".
Комплект має мiстити документи, що пiдтверджують необхiднiсть проведення митного оформлення у визначенiй митницi.
2.2. Посадова особа оперативного пiдроздiлу (черговий) перевiряє реквiзити суб'єкта ЗЕД на вiдсутнiсть боргiв по недоставленню вантажiв, можливе введення режиму iндивiдуального лiцензування та тимчасового призупинення зовнiшньоекономiчної дiяльностi, заборгованостi по тимчасовому ввезенню/вивезенню товарiв, ордерних поставках та iн. При вiдсутностi зауважень посадова особа оперативного пiдроздiлу (черговий) здiйснює запис у графi "Посадова особа оперативного пiдроздiлу (черговий)" - "Перевiрено", проставляє дату й особистий пiдпис, пiсля чого суб'єкт ЗЕД звертається до посадової особи оперативного пiдроздiлу, яка уповноважена на оформлення листiв-узгоджень.
2.3. Посадова особа оперативного пiдроздiлу, яка уповноважена на оформлення листiв-узгоджень, здiйснює перевiрку наданого комплекту документiв щодо вiдповiдностi даним, вказаним у листi-узгодженнi, та за вiдсутностi зауважень у графi "Посадова особа оперативного пiдроздiлу" на всiх екземплярах листа-узгодження - проставляє вiдбиток особистої номерної печатки (далi-ОНП), пiдпис та своє прiзвище. ОНП також проставляється на зворотнiй сторонi комплекту документiв на мiсцi прошивання та на облiковiй картцi суб'єкта ЗЕД. На першому примiрнику листа-узгодження (примiрник без комплекту документiв) в графi "Примiтки" посадова особа оперативного пiдроздiлу робить посилання на документ та роздiл у контрактi, який пiдтверджує необхiднiсть проведення митного оформлення в зазначенiй митницi.
2.4. Пiсля проставлення вiдмiток посадової особи оперативного пiдроздiлу (у вiдповiдностi до пункту 2.3) всi екземпляри листа-узгодження надаються суб'єкту ЗЕД з метою вiзування у керiвництва оперативного пiдроздiлу.
2.5. При вiдсутностi зауважень з боку керiвництва оперативного пiдроздiлу у графi "Начальник оперативного пiдроздiлу" на всiх примiрниках листа-узгодження проставляється пiдпис керiвництва оперативного пiдроздiлу та прiзвище.
2.6. Пiсля вiзування у керiвництва оперативного пiдроздiлу (у вiдповiдностi до п.2.5) всi екземпляри листа-узгодження повертаються суб'єкту ЗЕД для повторного звернення до посадової особи оперативного пiдроздiлу з метою реєстрацiї листа-узгодження.
2.7. Листи-узгодження реєструються у "Журналi облiку листiв-узгоджень" або у електронному виглядi на персональнiй електронно обчислювальнiй машинi (далi ПЕОМ). На всiх екземплярах листа-узгодження проставляється реєстрацiйний номер в оперативному пiдроздiлi. Другий примiрник листа-узгодження з комплектом документiв залишається у оперативному пiдроздiлi для контролю. Перший i третiй примiрники листа-узгодження з комплектом документiв повертаються суб'єкту ЗЕД з метою подальшого отримання дозволу керiвництва КРМ.
Забороняється надання листiв-узгоджень суб'єктам ЗЕД, якi мають намiр провести митне оформлення вантажу, згiдно контрактiв, що укладалися пiд гарантiю Уряду, або за кошти валютного фонду Київмiськдержадмiнiстрацiї. Вимоги до даних контрактiв доводяться до вiдома та використання в роботi окремими листами Державної митної служби України.
2.8. Пiд час наданнi листа-узгодження на митне оформлення товарiв, якi пiдлягають лiцензуванню та квотуванню або у разi реєстрацiї контрактiв у Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України, до оперативного пiдроздiлу надається оригiнал картки реєстрацiї контракту або лiцензiї. В обидва комплекти документiв пiдшивається ксерокопiя лiцензiї або картки-реєстрацiї контракту з обов'язковим посиланням на це в листi-узгодженнi.
На оригiналi лiцензiї або картки-реєстрацiї контракту а також на їх ксерокопiях посадова особа оперативного пiдроздiлу робить запис: "Враховано для ____________ митницi по листу-узгодженню N__________ у кiлькостi _________ на суму _______ за кодом УКТ ЗЕД__________ залишок___________." Запис завiряється особистим пiдписом та ОНП посадовою особою оперативного пiдроздiлу. Оригiнал лiцензiї або картки-реєстрацiї контракту реєструється в "Журналi реєстрацiї лiцензiй (карток-реєстрацiї контракту)" та залишається в оперативному пiдроздiлi.
У разi анулювання (у вiдповiдностi до п.2.17-2.19), суб'єктом ЗЕД листа-узгодження на митне оформлення товарiв, якi пiдлягають лiцензуванню та квотуванню або у разi реєстрацiї контрактiв у Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України, посадова особа оперативного пiдроздiлу, яка провела анулювання листа-узгодження, на оригiналi лiцензiї (картки-реєстрацiї контракту) анулює напис про врахування за даним листом-узгодженням наступним чином:
- перекреслює напис;
- внизу пише " напис анульовано";
- проставляє пiдпис (повне прiзвище);
- виводить новий залишок, (з урахуванням анулювання);
- завiряє напис ОНП;
Видача оригiналу лiцензiї або картки-реєстрацiї контракту суб'єкту ЗЕД, для внесення в неї змiн у Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України, проводиться тiльки на пiдставi письмової заяви суб'єкта ЗЕД при обов'язковому узгодженнi цього питання з керiвництвом оперативного вiддiлу та митницi.
2.9. При намiрi суб'єкта ЗЕД здiйснити митне оформлення листа-узгодження на:
- проведення митного оформлення iмпортних вантажiв у зонi дiяльностi iншої митницi;
- експортних вантажiв на суму бiльш 500 000 грн.;
- на повний обсяг контракту (бiльше товарної партiї або разової вiдправки),
в обов'язковому порядку вимагають отримання дозволу керiвництва КРМ на здiйснення митного оформлення поза зоною дiяльностi КРМ.
Для отримання такого дозолу, суб'єкт ЗЕД звертається до посадової особи оперативного пiдроздiлу за мiсцем облiку з мотивованою заявою про необхiднiсть надання листа-узгодження. На зворотнiй сторонi заяви посадова особа оперативного пiдроздiлу надає пропозицiї стосовно можливостi або неможливостi надання листа-узгодження. Пiсля вiзування заява повертається суб'єкту ЗЕД для звернення до керiвництва оперативного пiдроздiлу.
Керiвництво оперативного пiдроздiлу вiзує подану заяву i повертає її суб'єкту ЗЕД для звернення до посадової особи загального вiддiлу для подальшої реєстрацiї (за допомогою ПЕОМ) та подальшому розгляду керiвництвом КРМ для прийняття рiшення.
При отриманнi позитивного рiшення керiвництва КРМ, мотивована заява повертається суб'єкту ЗЕД для подальшого звернення в оперативний пiдроздiл разом з листом-узгодженням (у вiдповiдностi до п.2.1.). В комплект документiв пiдшивається копiя мотивованої заяви, з обов'язковим посиланням на неї в листi-узгодженнi. Оригiнал мотивованої заяви залишається у справах оперативного пiдроздiлу.
За рiшенням керiвництва оперативного пiдроздiлу, допускається розгляд мотивованої заяви одночасно з оформленням листа-узгодження (у вiдповiдностi до п.2.1.). В даному випадку, мотивована заява, з вiдмiтками посадової особи та керiвництва оперативного пiдроздiлу, пiдшивається до першого примiрника листа-узгодження без пiдшивання копiй в комплект документiв та посиланням на неї в листi-узгодженнi i подається на розгляд керiвництву КРМ (у вiдповiдностi до п.2.7.).
При оформленнi суб'єктом ЗЕД послiдуючих листiв-узгоджень в рамках дiї дозволу керiвництва КРМ згiдно мотивованої заяви, в комплект документiв (у вiдповiдностi до п.2.1.), пiдшивається копiя мотивованої заяви з обов'язковим посиланням на неї в листi-узгодженнi. Оформлення такого листа-узгодження проводиться у вiдповiдностi до п.2.10. тимчасового порядку.
2.10. Листи-узгодження на проведення митного оформлення вантажiв у зонi дiяльностi iншої митницi, за бажанням суб'єкта ЗЕД, або надаються посадовiй особi загального вiддiлу для подальшої передачi безпосередньо керiвництву митницi або надаються уповноваженiй особi, яка здiйснює прийом учасникiв ЗЕД згiдно затвердженого наказом по КРМ графiку, для отримання остаточного дозволу.
Посадова особа загального вiддiлу або уповноважена особа, яка здiйснює прийом учасникiв ЗЕД згiдно затвердженого наказом по КРМ графiку, не приймає до розгляду листи-узгодження оформленi у оперативному пiдроздiлi неналежним чином. Такi листи-узгодження повертаються суб'єкту ЗЕД для звернення у оперативний пiдроздiл з метою доопрацювання.
2.11. За наявностi пiдпису керiвництва митницi (або уповноважених осiб, згiдно затвердженого наказом графiку прийому учасникiв ЗЕД) у графi "Начальник митницi" листа-узгодження, посадова особа загального вiддiлу заносить необхiднi данi в ПЕОМ. На першому примiрнику листа-узгодження на особистий пiдпис керiвництва митницi ставиться кругла печатка Київської регiональної митницi i лист-узгодження разом з пакетом документiв видається суб'єкту ЗЕД (або декларанту за дорученням суб'єкта). Третiй екземпляр листа-узгодження, на зворотному боцi якого проставляється особистий пiдпис суб'єкта ЗЕД (або декларанта) про безпосереднє отримання листа-узгодження, передається загальним вiддiлом до вiдповiдного оперативного пiдроздiлу для внесення N Вх. загального вiддiлу у "Журналi облiку листiв-узгоджень" або у ПЕОМ.
2.12. На пiдставi отриманого через загальний вiддiл першого примiрника листа-узгодження, iнспектор оперативного пiдроздiлу вносить до "Журналу облiку листiв-узгоджень" або у ПЕОМ вхiдний номер КРМ та скрiплює перший примiрник листа-узгодження разом з другим примiрником, який знаходиться на контролi в оперативному пiдроздiлi.
2.13. За умови отримання пiдтвердження з iнших митниць стосовно митного оформлення за листами-узгодженнями, зареєстрованими у КРМ, iнформацiя реєструється загальним вiддiлом в "Реєстрi передачi вантажних митних декларацiй, що надiйшли поштою до оперативного пiдроздiлу _________ (назва пiдроздiлу)" та направляється у оперативний пiдроздiл КРМ, який проводив надання листа-узгодження.
2.14. Документи, якi засвiдчують факт здiйснення митного оформлення поза зоною дiяльностi КРМ зберiгаються в оперативному пiдроздiлi, а iнформацiя про них вноситься в "Журнал реєстрацiї листiв-узгоджень" або у ПЕОМ.
2.15. Щоквартально (до 15 числа наступного мiсяца), суб'єкт ЗЕД, що здiйснював митне оформлення товарiв на пiдставi листiв-узгоджень в iнших митницях, до оперативного пiдроздiлу за мiсцем облiку надається звiт (Додаток 2) про здiйснення митного оформлення за наданими листами-узгодженнями.
Граничнi термiни надання звiту, на якi поширюється дiя останнього абзацу п.2.16 вказанi в Додатку 2.
Звiт заповнюється машинописним текстом, виправлення та пiдчистки в ньому не допускаються. Звiт подається у двох екземплярах (оригiнали), перший екземпляр залишається у справах оперативного пiдроздiлу а другий з вiдмiткою посадової особи оперативного пiдроздiлу про прийняття такого звiту повертається суб'єкту ЗЕД.
При необхiдностi та при виникненнi питань стосовно заборгованостi суб'єкту ЗЕД по наданню квартальних звiтiв до оперативного пiдроздiлу надається другий екземпляр звiту.
Iнформацiя про надання звiту по листам-узгодженням заноситься до "Журналу облiку листiв-узгоджень" або у ПЕОМ.
Разом iз звiтом надається письмове звернення суб'єкта ЗЕД (Додаток 5), з поясненням подальших дiй по дiючим листам-узгодженням (завiрення нової довiдки про декларування валютних цiнностей для подальшого митного оформлення або зняття листа-узгодження з контролю у зв'язку з вiдмовою у подальшому митному оформленнi). До Додатку 5 заносяться лише тi листи-узгодження, по яким на момент надання квартального звiту є залишок неоформленого у митному вiдношеннi товару.
2.16. Посадова особа оперативного пiдроздiлу проводить перевiрку даних, зазначених у звiтi з даними, що є у наявностi в оперативному пiдроздiлi (повiдомлення з митницi, на яку надавався листузгодження). У разi вiдсутностi повiдомлення з митницi, на яку надавався лист-узгодження, посадовою особою оперативного пiдроздiлу може вимагатися надання суб'єктом ЗЕД оригiналу ВМД, з наступним поверненням, для пiдтвердження даних, вказаних у звiтi.
У разi виявлення невiдповiдностi даних заявлених пiдприємством у звiтi, посадовою особою оперативного пiдроздiлу щоквартально готується запит до митницi, на яку надавався лист-узгодження, з посиланням на дату та Вх. N листа-узгодження. Запит надсилається електронною поштою через загальний вiддiл до митницi призначення для з'ясування питання щодо проведення митного оформлення.
Звiт, який заповнено неналежним чином, в одному екземплярi, або який мiстить неповну iнформацiю про використання листiв-узгоджень до оперативного пiдроздiлу не приймається i повертається суб'єкту ЗЕД для доопрацювання.
Суб'єктам ЗЕД, якi до граничного термiну, зазначеному у Додатоку 2, не надали квартальний звiт, призупиняється надання наступних листiв-узгоджень до моменту надання оформленого (у вiдповiдностi до п.2.15) квартального звiту.
2.17. У разi вiдмови суб'єктом ЗЕД з поважних причин проводити митне оформлення вантажу по листу-узгодженню, до оперативного пiдроздiлу за мiсцем надання листа-узгодження надається:
- оригiнал першого примiрника листа-узгодження, завiреного гербовою печаткою Київської регiональної митницi, за яким не проводилось митне оформлення, або лист-узгодження з печаткою митницi призначення, про пiдтвердження вiдсутностi проведення митного оформлення, разом з оригiналом надається його копiя.
- два примiрника письмової заяви (Додаток 6) з проханням про проведення анулювання невикористаного листа-узгодження, аргументовано пояснюючи пiдстави звернення.
Якщо з об'єктивних причин оригiнал листа-узгодження не повернуто суб'єкту ЗЕД митницею, де планувалось провести митне оформлення, в заявi надаються гарантiйнi зобов'язання про те, що вантаж згiдно листа-узгодження не оформлювався у митному вiдношеннi та оформлюватись не буде. Разом з цим вказується, де на момент звернення знаходиться оригiнал листа-узгодження. В даному випадку, як виключення, для проведення анулювання, разом з двома примiрниками письмової заяви подаються двi копiї листа-узгодження.
2.18. Посадова особа оперативного пiдроздiлу перевiряє наданi документи та передає їх до керiвництва оперативного пiдроздiлу для вiзування.
2.19.Пiсля отримання дозволу керiвництва оперативного пiдроздiлу, посадова особа оперативного пiдроздiлу здiйснює анулювання наступним чином:
- перекреслює листи по дiагоналi, пише "Анульовано";
- проставляє пiдпис (повне прiзвище);
- завiряє анульованi листи особистою номерною печаткою;
- вносить у "Журнал облiку листiв-узгоджень" або у ПЕОМ вiдповiдний запис.
Перший комплект анульованих екземплярiв листа-узгодження та заява пiдприємства залишається у справах оперативного пiдроздiлу, другий комплект повертається суб'єкту ЗЕД для подальшого надання до оперитивного пiдроздiлу разом з квартальним звiтом. iнформацiя про анулювання листа-узгодження вноситься в "Журнал реєстрацiї листiв-узгоджень" або у ПЕОМ.
2.20. Посадова особа оперативного пiдроздiлу щомiсячно, службовою запискою на iм'я начальника загального вiддiлу передає iнформацiю про наявнiсть фактiв анулювання листiв-узгоджень (Додаток 4). Службова записка оформлюється в двох екземплярах, обидва екземпляри передаються до загального вiддiлу.
2.21. На пiдставi наданих документiв, посадова особа загального вiддiлу вносить данi про анулювання у ПЕОМ. Перший екземпляр службової записки залишається в загальному вiддiлi, а другий, з вiдмiткою посадової особи загального вiддiлу про отримання звiту, повертається для формування справи до оперативного пiдроздiлу.
2.22. Щомiсячно посадова особа загального вiддiлу доповiдає керiвництву митницi, що контролює роботу з листами-узгодженнями, про обсяги наданих листiв-узгоджень до iнших митниць та листiв-узгоджень, якi надiйшли до КРМ з iнших митниць.
Додаток 2 до наказу КРМ вiд 16.01.2004 р. N 21 |
В IНШI МИТНИЦI
ЗВIТ ПО ЛИСТАМ - УЗГОДЖЕННЯМ, ЗАРЕЄСТРОВАНИМ
У ВВ - __ ФIРМI____________КОД ЄДРПОУ__________
В ___ КВАРТАЛI _____ р.
N ПП | ВВ рег. N ДАТА | КРМ вх .N ДАТА | КОД УКТ ЗЕД ПО ЛУ | N КОНТРАКТУ ДАТА | НАЗВА ТОВАРУ ПО ЛУ | ЗАЯВЛЕНА КIЛЬКIСТЬ ПО ЛУ | ОФОРМЛЕНА КIЛЬКIСТЬ ПО ЛУ | ЗГIДНО ВМД N ДАТА | ЗАЛИШОК ПО ЛУ | * рег. N НА ФIРМI АНУЛЮВАННЯ ЛУ, АБО ЗНЯТТЯ З КОНТРОЛЮ ЛУ |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Директор | (пiдпис) | П. I. Б. | |
(Пiдписи зкрiплюються печаткою фiрми) | |||
Бугалтер | (пiдпис) | П. I. Б. | |
Звiт надав | (пiдпис) | П. I. Б. | Контактний телефон |
До звiту вносяться всi листи - узгодження, по яких проводилось митне оформлення за звiтнiй перiод, незалежно вiд дати реєстрацiї листа - узгодження на ВВ - __.
- Якщо митне оформлення по листу - узгодженню пiсля звiтнього перiоду проводитись не буде, фiрма зобов'язана повiдомити про це ВВ - __ у письмовiй формi з обов'язковим повiдомленням остаточного залишку.
- Листи узгодження, по яким за звiтнiй перiод не проводилось митне оформлення пiдлягають анулюванню.
Для проведення анулювання листа - узгодження iнспектору подаються:
1) оригiнал листа - узгодження та його копiя.
2) два оригiнали листа на анулювання.
Звiтнi перiоди:
I квартал з 01.01.__.р. по 31.03.__.р. | Строк подання звiту - до 15.05.__р. |
II квартал з 01.04.__.р. по 30.06.__.р. | Строк подання звiту - до 15.08.__р. |
III квартал з 01.07.__.р. по 30.09.__.р. | Строк подання звiту - до 15.11.__р. |
IV квартал з 01.10.__.р. по 31.12.__.р. | Строк подання звiту - до 15.02.__р. |
Додаток 3 до наказу КРМ вiд 16.01.2004 р. N 21 |
Лист-узгодження N 10000/2004/000____________ на проведення митного оформлення товарiв у митницi поза мiсцем облiку суб'єкта ЗЕД |
|
---|---|
Начальнику Київської регiональної митницi |
Пiдприємство | ; | |
(повна назва суб'єкта ЗЕД, його юридична та фактична адреса) |
код за ЄДРПОУ | ; |
р/р (грн.) | МФО | ||
р/р (вал.) | МФО |
у банку | ; | |
(назва банку та його адреса) |
просить надати дозвiл на проведення митного оформлення у | митницi | |
(назва митницi оформлення) |
товарiв: | ; | |
(найменування товарiв та їх кiлькiсть) |
код товару за УКТЗЕД | __ __ __ __ ; | фактурна вартiсть товару | ; | |
(чотири знаки) |
митний режим | ; валюта платежу, код | . | ||
Документи, поданi для отримання ЛУ: Контракт вiд "____ "_________ N ______ та доповнення до нього вiд "____" _________ N ______ |
Облiкова картка суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi в | |
(назва оперативного пiдроздiлу) |
Київськiй регiональнiй митницi вiд "____
"_________ N 10000/__/__/__________ т.________ Довiдка про декларування валютних цiнностей вiд "____"___________200__ N _______ Картка реєстрацiї-облiку контракту вiд "____"________ 200____ N _____ (при потребi) Лiцензiя вiд "______"________ 200__ N ___________________________ (при потребi) Iншi документи, необхiднi для здiйснення митного оформлення товарiв, будуть наданi при оформленнi ВМД. |
Керiвник пiдприємства | М.П. | ||
(пiдпис, дата) | (iнiцiали, прiзвище) | ||
р i ш е н н я: |
Київської регiональної митницi не | |
(назва оперативного пiдроздiлу) | |
заперечує проти проведення митного оформлення товару, зазначеного в |
листi-узгодженнi N 10000/2004/000 | у | митницi. | ||
(назва митницi оформлення) |
Остаточне визначення коду товару за УКТЗЕД та
його митної вартостi здiйснюється при митному
оформленнi. Примiтки: |
Посадова особа оперативного пiдроздiлу (черговий) | |||
(пiдпис, дата) | (iнiцiали,прiзвище) | ||
Посадова особа оперативного пiдроздiлу | |||
(пiдпис, дата) | (iнiцiали,прiзвище) | ||
Начальник оперативного пiдроздiлу | |||
(пiдпис, дата) | (iнiцiали,прiзвище) | ||
Начальник Київської регiональної митницi | |||
(пiдпис, дата) | (iнiцiали,прiзвище) | ||
М.П. | |||
Резолюцiя _________________________________ |
Начальник | митницi | |||
(назва митницi оформлення) | (пiдпис, дата) | (iнiцiали, прiзвище) |
Додаток 4 до наказу КРМ вiд 16.01.2004 р. N 21 |
Начальнику загального вiддiлу КРМ
iнспектора
|
|||||
СЛУЖБОВА ЗАПИСКА |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Повiдомляємо, що за перiод з "___" _____ 200_ р. по "___" _____ 200_ р. у |
анульовано, в зв'язку з вiдмовою у | |
(назва оперативного пiдроздiлу) | |
проходженнi митного оформлення, наступнi листи-узгодження: |
N ПП | N рег. у операт. пiдроздiлi | Дата | Вх.N КРМ | Дата | Назва пiдриємства | Код ЄДРПОУ | Примiтки |
Iнспектор | ( | ) | |||
(назва оперативного пiдроздiлу) | Пiдпис | П.I.Б. | |||
Начальник | ( | ) | |||
(назва оперативного пiдроздiлу) | Пiдпис | П.I.Б. |
Додаток 5 до наказу КРМ вiд 16.01.2004 р. N 21 |
Вих.N _____ вiд __.__.____ р. | |
Начальнику Київської регiональної митницi | |
В зв'язку з необхiднiстю продовження митного оформлення по листам - узгодженням у наступному кварталi, просимо завiрити довiдку про декларування валютних коштiв на наступний квартал по таким листам - узгодженням: |
N | ______ в_д __.__.____ р. | ||
N | ______ в_д __.__.____ р. | ||
N | ______ в_д __.__.____ р. |
В зв'язку з тим, що по закiнченню звiтнього перiоду митне оформлення по листам - узгодженням проводитись не буде, просимо зняти з контролю наступнi листи - узгодження: |
N | ______ в_д __.__.____ р. | ||
N | ______ в_д __.__.____ р. | ||
N | ______ в_д __.__.____ р. |
Остаточний залишок по згаданим листам-узгодженням вказаний у квартальному звiтi. |
Керiвник пiдприємства | /_________________/ |
М.П. | |
Головний бугалтер | /__________________/ |
Додаток 6 до наказу КРМ вiд 16.01.2004 р. N 21 |
|
Начальнику Київської регiональної митницi |
Просимо Вашого
дозволу на анулювання листа - узгодженя КРМ вх. N
______ вiд ______ в зв'язку з _____________________.
Митне оформлення згiдно
вказаного листа - узгодження не проводилось та
проводитись не буде.
Оригiнал листа-узгодження
знаходиться у __________ митницi. (у разi вiдсутностi
оригiналу)
Керiвник пiдприємства /_______________/
(М. П.)
Головний бугалтер /________________/