ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
12 сiчня 2006 р. | N 3/1-р |
---|
1. Створити на базi вiддiлу
органiзацiї та контролю дiяльностi пiдприємств, що
надають митнi послуги Департаменту органiзацiї
митного контролю Диспетчерський центр по роботi
з окремими пiдприємствами-резидентами суб'єктами
зовнiшньоекономiчної дiяльностi до товарiв яких не
застосовуються заборони та обмеження,
установленi нормативно-правовими актами
Державної митної служби України (далi -
Диспетчерський центр).
2. Вiдповiдальним за роботу Диспетчерського центру визначити начальника вiддiлу органiзацiї та контролю дiяльностi пiдприємств, що надають митнi послуги Департаменту органiзацiї митного контролю Шутя С.П. (контактний телефон (044) 247-27-88).
3. Керiвникам департаментiв, управлiнь та керiвникам спецiалiзованих митних установ Державної митної служби України забезпечити надання допомоги посадовим особам Диспетчерського центру в питаннях, вiднесених до їх компетенцiї.
4. Надати вiдповiдальному за роботу Диспетчерського центру Шутю С.П. повноваження для звернення безпосередньо до керiвникiв та посадових осiб пiдроздiлiв митного оформлення, прямо чи опосередковано пов'язаних з проведенням митного контролю та митного оформлення товарiв з метою отримання пояснень та копiй вiдповiдних документiв при виникненнi проблемних питань, що виникатимуть при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв окремих пiдприємств-резидентiв, до товарiв яких не застосовуються заборони та обмеження, установленi нормативно-правовими актами Державної митної служби України (далi - окремi пiдприємства-резиденти)
5. Начальникам регiональних митниць, митниць:
забезпечити першочергове виконання працiвниками митницi завдань, що надходитимуть вiд посадових осiб Диспетчерського центру та їх розпоряджень в разi виникнення проблемних питань при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв, що є об'єктами зовнiшньоекономiчних операцiй окремих пiдприємств-резидентiв;
забезпечити протягом 3-4 годин з часу надходження повiдомлення у телефонному режимi вiд посадових осiб Диспетчерського центру вжиття заходiв для вирiшення проблемного питання, що виникло при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв. Про результати розгляду звернення або вiдмови
у митному оформленнi товарiв (з оформленням Картки вiдмови у пропуску на митну територiю України чи митному оформленнi товарiв (далi - Катка вiдмови) негайно iнформувати Диспетчерський центр в письмову виглядi по факсу (044) 247-28-37.
6. Вiдповiдальному за роботу Диспетчерського центру забезпечити щотижневе iнформування керiвництва Державної митної служби України про проблемнi питання, що виникали при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв окремих пiдприємств-резидентiв, та шляхи їх вирiшення. У разi вiдмови митним органом у здiйсненнi митного контролю та митного оформлення таких товарiв з оформленням Картки вiдмови, негайно iнформувати Голову Служби.
7. Встановити режим роботи Диспетчерського центру в робочi днi з 9-00 до 18-00. У разi виникнення проблемних питань при здiйсненнi митного контролю та митного оформлення товарiв окремих пiдприємств-резидентiв поза робочим часом прийом звернень цих пiдприємств здiйснюється оперативним черговим Державної митної служби України (телефон/факс (044) 489-02-12) з подальшою передачею цих звернень до Диспетчерського центру.
8. Прес-службi Державної митної служби України забезпечити iнформування Ради з питань зовнiшньоекономiчної дiяльностi при Кабiнетi Мiнiстрiв України та керiвникiв пiдприємств, якi пiдписали з Державною митною службою України Протоколи про спiвпрацю, про створення Диспетчерського центру.
9. Начальникам регiональних митниць, митниць забезпечити розмiщення цього розпорядження на iнформацiйних стендах в пунктах пропуску та в пiдроздiлах митного оформлення, та довести змiст цього розпорядження до вiдома окремих пiдприємства-резидентiв.
Голова Служби | О.Б.Єгоров |