КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 3 жовтня 2006 р. | N 1376 |
---|
Про роботу центральних та мiсцевих органiв
виконавчої влади iз забезпечення економiчного i
соцiального розвитку регiонiв у сiчнi-серпнi 2006 р.,
виконання Плану невiдкладних заходiв щодо
подолання кризових явищ в економiцi i соцiальнiй
сферi та завершення пiдготовки до роботи в
осiнньо-зимовий перiод
Кабiнет Мiнiстрiв України, проаналiзувавши пiдсумки економiчного i соцiального розвитку в сiчнi-серпнi 2006 р., вiдзначає, що в економiцi країни наявнi значнi системнi диспропорцiї, що становить загрозу енергетичнiй, продовольчiй та фiнансовiй безпецi держави i може у найближчому майбутньому призвести до стримування економiчного зростання та погiршення матерiального становища широких верств населення. На зменшення зазначених диспропорцiй спрямований План невiдкладних заходiв щодо подолання кризових явищ в економiцi i соцiальний сферi, затверджений розпорядженням Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 30 серпня 2006 р. N 478, у рамках виконання якого вжито заходiв для лiквiдацiї дефiциту енергоносiїв та забезпечення прийнятних цiн на них.
Активiзовано переговорний процес з Росiйською Стороною щодо здiйснення подальших поставок природного газу. За результатами особистих зустрiчей Прем'єр-мiнiстра України з Президентом Росiйської Федерацiї та главою її Уряду досягнуто домовленостi щодо збереження цiн на поставку природного газу в Україну у IV кварталi 2006 р. та накопичення його в необхiдному обсязi в українських пiдземних сховищах для роботи в осiнньо-зимовий перiод 2006/07 року.
Протягом серпня та вересня на 1,1 млрд. куб. метрiв зменшено обсяг вiдставання закачування природного газу до пiдземних сховищ вiд планового, проте воно все ще зберiгається (на 23 вересня - на 0,4 млрд. куб. метрiв), практично погашено заборгованiсть за iмпортований у 2003-2005 роках туркменський природний газ.
З метою стабiлiзацiї цiн на нафту i нафтопродукти та бiльш повного завантаження нафтопереробних пiдприємств 21 серпня пiдписано Меморандум про партнерство мiж Кабiнетом Мiнiстрiв України та пiдприємствами, якi провадять дiяльнiсть на зазначеному ринку. Меморандумом передбачено, зокрема, створення умов для прискорення модернiзацiї українських нафтопереробних пiдприємств з метою досягнення вiдповiдностi якостi вироблених нафтопродуктiв вимогам європейських стандартiв, забезпечення ефективної взаємодiї влади та бiзнесу в цiй сферi. Пiдготовлено законопроект щодо стимулювання реконструкцiї i модернiзацiї нафтопереробних пiдприємств для пiдвищення рiвня глибини переробки нафти, якостi нафтопродуктiв та розвитку нафтохiмiчної i хiмiчної галузей.
Протягом серпня повнiстю погашено заборгованiсть з виплати заробiтної плати працiвникам економiчно активних пiдприємств, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства вугiльної промисловостi, у сумi 133 млн. гривень, яка накопичувалась протягом 2005-2006 рокiв.
Загострилося питання ефективностi системи виконавчої влади, зокрема впливу її мiсцевих органiв на розвиток вiдповiдних територiй. Незважаючи на поступове подолання у бiльшостi регiонiв негативних тенденцiй у соцiально-економiчному розвитку, що спостерiгалися з початку року, керiвники значної частини областей надто повiльно та неефективно розв'язують проблеми.
Зменшився обсяг iнвестицiй в основний капiтал пiдприємств у Кiровоградськiй (на 2,3 вiдсотка), Сумськiй (22,3 вiдсотка) областях та м. Києвi (на 7,9 вiдсотка).
У 25 регiонах збiльшилися обсяги iмпорту товарiв, тодi як обсяги їх експорту - у 20.
На 25 вересня допущено значне зменшення обсягiв виробництва зерна порiвняно з минулим роком у Луганськiй (39 вiдсоткiв), Харкiвськiй та Волинськiй (по 31 вiдсотку) областях.
Надзвичайну тривогу викликає питання формування запасiв продовольчого зерна для регiональних потреб. За даними областей, його закуплено понад 1,5 млн. тонн (в обсязi тримiсячної потреби). Але сiльськогосподарським товаровиробникам сплачено лише близько половини вартостi закупленого зерна, у тому числi в Черкаськiй, Закарпатськiй, Запорiзькiй областях - 4-12 вiдсоткiв, а в Кiровоградськiй, Миколаївськiй та Харкiвськiй областях не сплачено вартостi жодної тонни зерна.
Зменшено обсяги виробництва м'яса у Кiровоградськiй, Одеськiй та Миколаївськiй областях. У галузi молочного скотарства скорочення поголiв'я корiв становить 7 вiдсоткiв (в Луганськiй областi - 22 вiдсотки, у Харкiвськiй та Кiровоградськiй областях - по 10 вiдсоткiв). Унаслiдок цього зменшилися обсяги виробництва молока в цiлому по Українi на 4 вiдсотки, а в Харкiвськiй, Луганськiй, Київськiй та Одеськiй областях на 10 вiдсоткiв i бiльше.
Низький рiвень контролю мiсцевих державних адмiнiстрацiй за дiяльнiстю суб'єктiв реального сектору економiки та невжиття заходiв, якi б позитивно вплинули на їх роботу, призвели до погiршення фiнансового стану пiдприємств та послаблення розрахункової фiнансової дисциплiни у половинi регiонiв.
За сiчень-липень вiдзначено негативний фiнансовий результат роботи пiдприємств (до оподаткування) у Херсонськiй областi (87,8 млн. гривень). У 12 регiонах зменшено порiвняно з вiдповiдним перiодом 2005 року обсяги позитивного сальдо фiнансового результату. Внаслiдок цього в цiлому по Українi за сiм мiсяцiв 2006 р. фiнансовий результат пiдприємств (до оподаткування) становив 32,5 млрд. гривень прибуткiв, що на 2,3 млрд. гривень (6,5 вiдсотка) менше минулорiчного показника.
З початку року в 13 регiонах збiльшилися обсяги податкового боргу. Найбiльше зростання заборгованостi вiдбулося в Тернопiльськiй (у 3,3 раза), Харкiвськiй (2,7 раза) та Полтавськiй (2,2 раза) областях. Найбiльшим боржником серед регiонiв залишається м. Київ (4,3 млрд. гривень, що становить понад 50 вiдсоткiв загальної заборгованостi по країнi).
Незважаючи на те, що власнi доходи мiсцевих бюджетiв стабiльно зростають в усiх регiонах України, їх прирiст за сiчень-серпень становив вiд 24,9 вiдсотка у Запорiзькiй областi до 60,5 вiдсотка у м. Києвi.
На фонi загального помiтного зростання заробiтної плати, зберiгається значна її диспропорцiя мiж регiонами. У сiчнi-серпнi лише у п'яти регiонах заробiтна плата була вища за середню по Українi (м. Київ - 1646 гривень, Донецька область - 1152,3, Днiпропетровська - 1099,2, Запорiзька - 1044,1 та Київська - 1006,3 гривнi). Незважаючи на високi темпи зростання заробiтної плати, її величина в Тернопiльськiй, Волинськiй, Хмельницькiй та Вiнницькiй областях залишається найнижчою серед регiонiв i становить вiдповiдно 694,2 гривнi; 736,4; 748,7 та 750,3 гривнi.
У 16 регiонах зросла заборгованiсть з виплати заробiтної плати, найбiльш високi темпи приросту заборгованостi у Закарпатськiй областi - у 2,1 раза, у Харкiвськiй - на 57,6 вiдсотка, Одеськiй - на 48,7, Рiвненськiй - на 39,6, Iвано-Франкiвськiй - на 29,8, Запорiзькiй - на 15,7 та у м. Києвi - на 59,6 вiдсотка.
Незважаючи на те, що протягом серпня борг економiчно активних пiдприємств iз сплати страхових внескiв до Пенсiйного фонду України зменшився на суму 29 млн. гривень, загальна сума заборгованостi залишається суттєвою i на 1 вересня становить 1515,8 млн. гривень, у тому числi недоїмка iз сплати страхових внескiв - 1245,2 млн., сума несплаченої пенi та фiнансових санкцiй - 270,6 млн. гривень. Найбiльшу заборгованiсть мають пiдприємства Луганської (241,9 млн.), Донецької (168,3 млн.), Харкiвської (104,6 млн.) областей та Автономної Республiки Крим (107,9 млн. гривень).
В аварiйному станi перебувають 73 школи, що розташованi здебiльшого в сiльськiй мiсцевостi, 143 потребують термiнового ремонту (замiни зношених покрiвель, столярних виробiв, зовнiшнiх i внутрiшнiх iнженерних мереж). В аварiйному режимi iз застарiлим обладнанням працюють 124 шкiльнi котельнi. Найбiльше таких закладiв у Вiнницькiй (10), Iвано-Франкiвськiй (7), Київськiй (15), Кiровоградськiй (7), Тернопiльськiй (7) та Хмельницькiй (6) областях.
До роботи в осiнньо-зимовий перiод пiдготовлено близько 70 вiдсоткiв закладiв охорони здоров'я, в тому числi тих, що належать до сфери управлiння Мiнiстерства охорони здоров'я. Закуплено вугiлля на 34,4 вiдсотка та рiдкого палива на 51,6 вiдсотка потреби на опалювальний сезон. На сьогоднi не вирiшено питання теплопостачання Калуської центральної лiкарнi (Iвано-Франкiвська область), у примiщеннi якої розташованi пологовий будинок та дитяча лiкарня. Котельня лiкарнi перебуває в аварiйному станi.
Кабiнет Мiнiстрiв України розглядає як надзвичайно гостру ситуацiю, що склалася у житлово-комунальному господарствi. Багаторiчна його збитковiсть та дебiторська заборгованiсть споживачiв призвели до того, що мiсцевi органи виконавчої влади безвiдповiдально ставляться до якостi та обсягiв надання вiдповiдних послуг населенню. З 2000 року не переглядалися тарифи на послуги з водопостачання та водовiдведення у м. Сiмферополi, теплопостачання - у м. Сумах, утримання житлового фонду - у мм. Кiровоградi, Полтавi, Харковi, Хмельницькому, Чернiговi та Києвi. Унаслiдок цього не виконуються роботи з приведення у належний технiчний стан житлового фонду та комунальної iнфраструктури, зниження витрат електроенергiї, палива, води. Так, у 2005 роцi втрати питної води при перекачуваннi не тiльки не зменшилися, а навпаки збiльшилися i становили майже 30 вiдсоткiв.
Заборгованiсть населення з оплати житлово-комунальних послуг хоча i зменшилася у сiчнi-серпнi на 3,1 вiдсотка, проте на 10 вересня становила 5,9 млрд. гривень (дорiвнює сумi боргу за шiсть мiсяцiв).
Зросла заборгованiсть населення з оплати послуг в Донецькiй (на 33,5 млн. гривень, або 3,1 вiдсотка), Одеськiй (на 5,1 млн., або 2,5 вiдсотка), Житомирськiй (на 1,2 млн., або 1,6 вiдсотка) та Запорiзькiй (на 3,5 млн., або 1,1 вiдсотка) областях.
У зв'язку з цим утворюються борги пiдприємств житлово-комунального господарства з оплати ресурсiв. У середньому по Українi пiдприємства комунальної теплоенергетики оплачують спожитий природний газ на 67 вiдсоткiв. Нижчий вiд середнього по Українi у 2006 роцi рiвень оплати за газ у Харкiвськiй - 39 вiдсоткiв (борг - 121 млн. гривень), Днiпропетровськiй - 54 (111,4 млн.), Кiровоградськiй - 58 (11,9 млн.), Донецькiй - 64 (98,8 млн.), Запорiзькiй - 65 (38,7 млн.), Луганськiй - 63 (7,5 млн.) областях та м. Севастополi - 61 вiдсоток (10,5 млн. гривень). Загальний прирiст боргу за використаний природний газ у 2006 роцi становить 530 млн. гривень.
До експлуатацiї у зимовий перiод не готовi 13,4 вiдсотка житлових будинкiв, 9,2 - внутрiшньобудинкових систем опалення, 9,9 - котелень, 11,2 - теплових мереж, 9,3 - центральних теплових мереж, не проведено капiтального ремонту 13,5 вiдсотка котелень та 16,4 вiдсотка теплових мереж. Не пiдготовлено до роботи 10,6 вiдсотка водопровiдних та 11,8 вiдсотка каналiзацiйних станцiй, 14,6 водопровiдних та 13,6 каналiзацiйних очисних споруд, не проведено капiтальний ремонт 11,2 вiдсотка водопровiдних та каналiзацiйних мереж.
Вкрай незадовiльним є стан пiдготовки до зими у мм. Алчевську Луганської областi, Днiпродзержинську Днiпропетровської областi, Ужгородi та смт Димитрове Кiровоградської областi (пiдпорядковане Олександрiйськiй мiськiй радi).
Встановлення тарифiв у житлово-комунальному господарствi здiйснюється непрозоро, що викликає справедливе невдоволення людей i не забезпечує беззбиткової дiяльностi. Так, у першому пiврiччi вiдшкодування населенням вартостi послуг у повному обсязi досягнуто лише в м. Одесi (послуги з водопостачання), у мм. Луцьку, Iвано-Франкiвську, Одесi та Чернiвцях (послуги з теплопостачання та утримання будинкiв). У рештi населених пунктiв рiвень вiдшкодування населенням вартостi послуг не перевищує 60-80 вiдсоткiв. Найнижчий рiвень вiдшкодування населенням вартостi послуг у мм. Сiмферополi та Севастополi (з водопостачання - вiдповiдно 20 та 27 вiдсоткiв, водовiдведення - 19 та 18 вiдсоткiв); послуг з теплопостачання - у мм. Києвi та Севастополi (вiдповiдно 44 та 36 вiдсоткiв); послуг з утримання житла (з лiфтами) - у мм. Житомирi та Києвi (вiдповiдно 41 та 44 вiдсотки).
Не розв'язано вiдомi проблеми провадження пiдприємницької дiяльностi. Майже не змiнилася кiлькiсть дозволiв, якi необхiднi для провадження пiдприємницької дiяльностi. Мiсцевими органами виконавчої влади не налагоджено належної роботи дозвiльних центрiв, у зв'язку з чим процедура видачi дозволiв залишається обтяжливою для пiдприємцiв. Насамперед це стосується Вiнницької, Київської та Хмельницької областей.
Недостатньо фiнансуються регiональнi програми розвитку малого пiдприємництва. Зокрема, у Вiнницькiй, Миколаївськiй i Черкаськiй областях та м. Севастополi рiвень їх фiнансування у цьому роцi нижчий нiж у 2005 роцi.
Зазначене свiдчить про незадовiльну роботу мiсцевих органiв виконавчої влади. На сьогоднi у 14 регiонах районнi ради висловили недовiру 32 головам районних державних адмiнiстрацiй у зв'язку з iстотними недолiками у роботi iз забезпечення соцiально-економiчного розвитку вiдповiдних адмiнiстративно-територiальних одиниць. Цi керiвники не змогли органiзувати продуктивну роботу апаратiв районних державних адмiнiстрацiй та забезпечити належну спiвпрацю з мiсцевими радами. Деякi з них у своїй роботi керувалися переважно власними iнтересами, а не iнтересами держави i суспiльства. Ситуацiя, що склалася, є наслiдком незадовiльного контролю керiвникiв Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласних, Київської та Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй за дiяльнiстю районних державних адмiнiстрацiй та значних прорахункiв у доборi кадрiв на керiвнi посади у зазначених органах влади.
Рiвень iнвестицiйно-iнновацiйної складової економiчного зростання, впровадження високих технологiй, структурної та енергетичної модернiзацiї виробничого потенцiалу є недостатньо високим, як для країни, що потребує якнайшвидшого переходу до випереджального розвитку, пiзньоiндустрiальної та постiндустрiальної трансформацiї. До цього часу не розпочалося бюджетне фiнансування iнвестицiйних проектiв, спрямованих на iстотне полiпшення енергозабезпечення та енергозбереження шляхом надання банками пiльгових кредитiв.
На вiдновленнi iнвестицiйної спроможностi пiдприємств негативно позначилося збiльшення починаючи з 2005 року податкового тиску, а також зменшення обсягiв капiталовкладень з бюджету.
Розв'язання проблеми ускладнюється також внаслiдок тривалої неврегульованостi пропорцiї мiж обсягами споживання та нагромадження, оскiльки на 1 вiдсоток приросту особистого реального доходу за останнi два роки припадає лише 0,1-0,3 вiдсоткового пункту приросту валового внутрiшнього продукту, що є головним ресурсом для покращення добробуту населення. Одночасно з необхiднiстю зменшення дефiциту загального фонду державного бюджету, який на 1 вересня становив 1,4 вiдсотка валового внутрiшнього продукту, iснує потреба у здiйсненнi значного бюджетного дотування витрат з виплати пенсiй.
Нестiйкою є база для нарахування податкiв та iнших обов'язкових платежiв.
Бюджетний розпис на виконання Державного бюджету України на 2006 рiк складено таким чином, що бiльша частина доходiв та видаткiв припадає на IV квартал. Таке планування обумовлено нереалiстичнiстю бюджетних показникiв. Згiдно з оперативними даними Державного казначейства, на 24 вересня доходи вiд приватизацiї державного майна становили лише 15,8 вiдсотка рiчних призначень, або на 1,8 млрд. гривень менше затвердженої суми, недоотримано понад 2,1 млрд. гривень податку на прибуток пiдприємств. Частково це зумовлено впливом об'єктивних економiчних факторiв (зниження рентабельностi виробництва у зв'язку iз зростанням валових витрат внаслiдок пiдвищення вартостi енергоносiїв, залiзничних тарифiв на перевезення вантажiв, зростання заробiтної плати, зменшення обсягiв валових доходiв у окремих галузях (нафтопереробна промисловiсть - у зв'язку iз зупинкою для реконструкцiї чотирьох нафтопереробних заводiв, металургiйна промисловiсть - у зв'язку iз зниженням цiн на експортовану продукцiю, що спостерiгалось на початку року). Найбiльша частка погiршення фiнансового результату припадає на пiдприємства гiрничо-металургiйного комплексу, якi зменшили сплату податку на прибуток майже на 1 млрд. гривень.
Рiчний план державних запозичень Мiнiстерством фiнансiв з вини попереднього керiвництва виконано лише на 16 вiдсоткiв, унаслiдок чого до державного бюджету не надiйшло понад 8068,8 млн. гривень.
Бiльш як на 19 вiдсоткiв недовиконано план надходжень акцизного збору з вироблених в Українi товарiв. Основною причиною невиконання є спад виробництва окремих видiв пiдакцизної продукцiї, зокрема через зменшення поставок нафти, дискримiнацiю вiтчизняних нафтопереробних пiдприємств i стимулювання iмпорту нафтопродуктiв, а також нелегальне виробництво спирту та алкогольних напоїв. Спостерiгається спад на 2,6 вiдсотка виробництва тютюнових виробiв. Незважаючи на вжиття заходiв щодо протидiї контрабандi на 2005-2006 роки, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 1 квiтня 2005 р. N 260, не вирiшено питання лiквiдацiї на законодавчому рiвнi пiдґрунтя для створення i дiяльностi фiктивних суб'єктiв господарської дiяльностi у сферi зовнiшньоекономiчної дiяльностi. Щорiчнi втрати державного бюджету лише вiд недонадходження податку на додану вартiсть оцiнюються у сумi близько 5 млрд. гривень. Крiм того, не пiдготовлено для розгляду Кабiнетом Мiнiстрiв України пропозицiй стосовно внесення змiн до вiдповiдних актiв законодавства з питань запобiгання обiгу в державi контрабандної та контрафактної продукцiї.
Лише на 13 вiдсоткiв виконано завдання з надходження до державного бюджету коштiв вiд приватизацiї державного майна. Планове завдання з перерахування дивiдендiв на державнi частки в господарських товариствах виконується переважно в результатi їх сплати лише одним товариством - ВАТ "Укртелеком", що свiдчить про недостатню роботу Фонду державного майна та iнших центральних органiв виконавчої влади з iншими 1235 господарськими товариствами.
Украй повiльно усувається розрив у темпах приросту обсягiв товарного iмпорту (за сiм мiсяцiв - 21,3 вiдсотка) та експорту (4,8), у зв'язку з чим щомiсяця зростає зовнiшнiй дефiцит у торгiвлi товарами (на 1 серпня - 3,3 млрд. гривень).
Центральними органами виконавчої влади до цього часу не завершено роботу щодо нормативно-правового забезпечення реалiзацiї Закону України "Про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi", унаслiдок чого всупереч законодавству видача понад 100 документiв дозвiльного характеру продовжує здiйснюватися на пiдставi пiдзаконних актiв.
З метою спрямування дiяльностi центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади на швидке та ефективне розв'язання проблем, що перешкоджають прискоренню економiчного i соцiального розвитку, виконання Плану невiдкладних заходiв щодо подолання кризових явищ в економiцi та соцiальнiй сферi Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
1. Центральним органам виконавчої влади, Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям посилити контроль за дiяльнiстю державних природних монополiй та пiдвищити ефективнiсть управлiння пiдприємствами з державною часткою власностi та доповiсти до 1 сiчня 2007 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України про вжитi заходи.
2. Мiнiстерству промислової полiтики, Нацiональному космiчному агентству, Мiнiстерству фiнансiв, Мiнiстерству економiки, Державнiй податковiй адмiнiстрацiї та iншим центральним органам виконавчої влади з урахуванням iнвестицiйних програм об'єднань вiтчизняних товаровиробникiв до 1 квiтня 2007 року:
передбачити органiзацiю виробництва на промислових пiдприємствах сучасного устатковання, матерiалiв та комплектувальних виробiв для альтернативної енергетики;
внести пропозицiї щодо створення сприятливих умов для оновлення основних фондiв пiдприємств промислового комплексу.
3. Мiнiстерству фiнансiв, Мiнiстерству працi та соцiальної полiтики за пiдсумками восьми мiсяцiв 2006 р. виходячи з фактичних нарахувань розглянути у мiсячний строк питання щодо можливостi перерозподiлу коштiв мiж субвенцiями з державного бюджету для надання пiльг та житлових субсидiй на придбання твердого та рiдкого пiчного побутового палива i скрапленого газу та на виплату допомоги сiм'ям з дiтьми, малозабезпеченим сiм'ям, iнвалiдам з дитинства, державної допомоги на дiтей, батьки яких ухиляються вiд сплати алiментiв, та за результатами розгляду термiново внести Кабiнету Мiнiстрiв України узгодженi пропозицiї.
4. Звернутися до Президента України з пропозицiєю щодо спiльного вивчення доцiльностi подальшого перебування на посадах голiв Полтавської (Асадчева В.М.), Тернопiльської (Стойка I.М.), Харкiвської (Авакова А.Б.), Херсонської (Сiленкова Б.В.) та Чернiгiвської (Лаврика М.I.) обласних державних адмiнiстрацiй, для чого утворити робочу групу за участю фахiвцiв Секретарiату Кабiнету Мiнiстрiв України та Секретарiату Президента України.
5. Херсонськiй обласнiй державнiй адмiнiстрацiї, Мiнiстерству економiки, Мiнiстерству фiнансiв, Мiнiстерству промислової полiтики, Мiнiстерству працi та соцiальної полiтики, Мiнiстерству освiти i науки, Мiнiстерству охорони здоров'я, Мiнiстерству культури i туризму, Державному комiтетовi статистики розробити i подати до 1 березня 2007 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України проект програми комплексного соцiально-економiчного розвитку Херсонської областi.
6. Звернути увагу Голови Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим (Плакiди В.Т.), голiв Днiпропетровської (Дєєвої Н.М.), Закарпатської (Гавашi О.О.) та Черкаської (Черевка О.В.) обласних державних адмiнiстрацiй на низький рiвень пiдготовки до експлуатацiї у зимовий перiод житлового фонду, котелень, теплових пунктiв i теплотрас, водопровiдно-каналiзацiйного господарства, а також розрахункiв населення за спожитi житлово-комунальнi послуги.
7. Керiвникам центральних органiв виконавчої влади, Головi Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, головам обласних, Київської i Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй:
проаналiзувати ситуацiю, що склалася на пiдприємствах, з виплатою заробiтної плати, звернувши особливу увагу на високi темпи приросту заборгованостi на економiчно активних пiдприємствах, та запровадити щомiсячнi звiти керiвникiв пiдприємств усiх форм власностi. Визначитися щодо фiнансових можливостей кожного боржника з погашення заборгованостi з виплати заробiтної плати працiвникам. У разi неможливостi погашення зазначеної заборгованостi всiм працiвникам, а також задоволення вимог iнших кредиторiв у повному обсязi забезпечити iнiцiювання боржниками звернень до господарського суду iз заявою про порушення справи про банкрутство. Бiльш широко вживати заходiв для притягнення керiвникiв таких пiдприємств до вiдповiдальностi за порушення законодавства про оплату працi. Про проведену роботу поiнформувати Кабiнет Мiнiстрiв України до 1 сiчня 2007 року;
вжити до кiнця цього року заходiв для iстотного зменшення заборгованостi iз сплати внескiв до Пенсiйного фонду України. У разi невиконання зазначеного завдання iнiцiювати розiрвання контрактiв з керiвниками пiдприємств-боржникiв та притягнення їх до вiдповiдальностi;
пiдвищити ефективнiсть роботи з питань формування та реалiзацiї державної соцiально-економiчної полiтики, в тому числi пiд час пiдготовки проектiв рiшень, якi стосуються пiдвищення цiн i тарифiв на товари i послуги, i розглядати їх за участю сторiн у порядку, передбаченому Генеральною угодою, з урахуванням принципiв соцiального партнерства, а також вжити заходiв до безумовного дотримання процедур соцiального дiалогу.
8. Мiнiстерству працi та соцiальної полiтики разом з iншими центральними органами виконавчої влади подати до 1 грудня 2006 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України проекти Законiв України "Про єдину систему збору та облiку внескiв на загальнообов'язкове державне соцiальне страхування" та "Про запровадження накопичувальної системи загальнообов'язкового державного пенсiйного страхування".
9. Пенсiйному фонду України разом з Державною податковою адмiнiстрацiєю розробити до 15 жовтня цього року заходи щодо обмiну iнформацiєю про кiлькiсть зареєстрованих платникiв внескiв до Пенсiйного фонду України.
10. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям:
проаналiзувати у мiсячний строк стан фiнансування та освоєння субвенцiї, розподiл якої затверджено постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 10 липня 2006 р. N 951 "Про перелiк об'єктiв, що фiнансуються у 2006 роцi за рахунок субвенцiї з державного бюджету мiсцевим бюджетам вiдповiдно до статтi 54 Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рiк", та подати Мiнiстерству фiнансiв i Державному казначейству пропозицiї щодо першочергового фiнансування об'єктiв, що забезпечують пiдготовку до осiнньо-зимового перiоду, та введення їх в експлуатацiю, встановити особистий контроль за цiльовим та ефективним використанням зазначених коштiв;
передбачити пiд час розроблення проектiв мiсцевих бюджетiв та програм економiчного i соцiального розвитку на 2007 рiк кошти для виконання регiональних програм iнновацiйного розвитку.
11. Мiнiстерству економiки, Мiнiстерству фiнансiв, Державнiй митнiй службi разом з iншими заiнтересованими центральними органами виконавчої влади проаналiзувати результати реалiзацiї iнвестицiйних проектiв у спецiальних економiчних зонах i на територiях прiоритетного розвитку за договорами, укладеними до прийняття Закону України "Про внесення змiн до Закону України "Про Державний бюджет України на 2005 рiк" та деяких iнших законодавчих актiв України", та внести у листопадi 2006 р. пропозицiї стосовно виконання комплексу заходiв з усунення негативних наслiдкiв необґрунтованого скасування пiльгового режиму iнвестицiйної дiяльностi для суб'єктiв спецiальних економiчних зон i територiй прiоритетного розвитку, передбачивши, зокрема, вiдновлення спецiального режиму iнвестицiйної дiяльностi для ефективних iнвестицiйних проектiв.
12. Мiнiстерству фiнансiв разом з Нацiональним агентством з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсiв забезпечити у мiсячний строк запровадження механiзму надання державними банками суб'єктам господарювання пiльгових кредитiв за рахунок коштiв, що передбаченi в державному бюджетi для реалiзацiї iнвестицiйних проектiв впровадження енергозберiгаючих технологiй та технологiй виробництва альтернативних видiв палива вiдповiдно до статтi 117 Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рiк".
13. Мiнiстерству освiти i науки разом з Мiнiстерством економiки, Мiнiстерством фiнансiв, Мiнiстерством юстицiї та Нацiональною академiєю наук подати до 30 листопада поточного року проект Закону України "Про внесення змiн до Закону України "Про наукову i науково-технiчну дiяльнiсть" стосовно вдосконалення структури видаткiв державного бюджету, пов'язаних з науковою та науково-технiчною дiяльнiстю.
14. Фонду державного майна термiново подати Кабiнетовi Мiнiстрiв України в установленому порядку узгоджений проект рiшення Кабiнету Мiнiстрiв України стосовно доповнення перелiку господарських товариств i холдингових компанiй, державнi пакети акцiй яких пiдлягають продажу у 2006 роцi, з метою виконання в повному обсязi завдань з надходження коштiв вiд приватизацiї до державного бюджету.
15. Фонду державного майна разом з Мiнiстерством економiки, iншими заiнтересованими центральними органами виконавчої влади, уповноваженими управляти державним майном, Головним контрольно-ревiзiйним управлiнням завершити до кiнця I кварталу 2007 р. проведення iнвентаризацiї державного майна та створення Єдиного реєстру об'єктiв державної власностi, вжити заходiв до полiпшення управлiння об'єктами державної власностi та внести пропозицiї стосовно удосконалення порядку використання державного майна, в тому числi переданого в оренду.
16. Мiнiстерству економiки та Антимонопольному комiтетовi проводити монiторинг формування на засадах конкуренцiї цiн на ринках соцiально важливих товарiв та послуг i подавати щокварталу Кабiнетовi Мiнiстрiв України iнформацiю про хiд роботи та пропозицiї щодо можливих шляхiв розв'язання проблем.
17. Мiнiстерству економiки разом з iншими центральними органами виконавчої влади з урахуванням завдань, визначених Стратегiєю спiвробiтництва з мiжнародними фiнансовими органiзацiями на 2006-2008 роки, пiдготувати у двомiсячний строк пропозицiї щодо визначення перспективних напрямiв, якi можуть бути запропонованi для пiдготовки майбутнiх проектiв.
18. Мiнiстерству економiки, Мiнiстерству закордонних справ разом з iншими центральними органами виконавчої влади з метою активiзацiї спiвробiтництва з Росiйською Федерацiєю, розв'язання проблем у двостороннiй торгiвлi, паливно-енергетичному комплексi, авiабудуваннi активiзувати переговорний процес та вжити заходiв до проведення спiльного засiдання Комiтету з питань економiчного спiвробiтництва Мiждержавної українсько-росiйської комiсiї; пiдготувати до 17 жовтня поточного року звiт про результати роботи спiльних пiдкомiсiй та внести пропозицiї щодо пiдвищення ефективностi вiдповiдної роботи.
Першому вiце-прем'єр-мiнiстру України М.Я. Азарову провести нараду з питань готовностi Української Сторони до проведення засiдання зазначеного Комiтету та уточнити персональний склад спiльних пiдкомiсiй.
19. Головi Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, головам обласних, Київської та Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй:
визначити прiоритети регiонального розвитку на 2007 рiк, включити їх до програм соцiально-економiчного розвитку, передбачити вiдповiднi видатки у мiсцевих бюджетах i забезпечити виконання зазначених програм;
прискорити роботу з подання для розгляду органами мiсцевого самоврядування проектiв регiональних стратегiй розвитку на перiод до 2015 року;
розглянути питання вiдповiдностi займаним посадам голiв районних державних адмiнiстрацiй, якi допустили суттєве зниження темпiв зростання основних показникiв соцiально-економiчного розвитку вiдповiдних територiй, не забезпечили належний рiвень спiвпрацi з мiсцевими радами, та подати у мiсячний строк Кабiнетовi Мiнiстрiв України вiдповiднi пропозицiї щодо звiльнення з посади голiв районних державних адмiнiстрацiй, яким було висловлено недовiру вiдповiдними радами, та щодо кандидатур для призначення на такi посади.
20. Керiвникам центральних органiв виконавчої влади, Головi Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, головам обласних, Київської та Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй:
пiдбити у жовтнi 2006 р. пiдсумки економiчного i соцiального розвитку у вiдповiдних сферах дiяльностi, галузях економiки, а також регiонах, та вжити заходiв до усунення причин, що перешкоджають їх динамiчному розвитку;
запровадити починаючи з 2007 року пiдбиття щокварталу пiдсумкiв економiчного i соцiального розвитку країни, регiонiв, а також галузей економiки та сфер дiяльностi з оцiнкою результатiв та прийняттям рiшень, спрямованих на усунення недолiкiв, забезпечення подальшого динамiчного розвитку та покращення добробуту населення. За результатами пiдбиття пiдсумкiв подавати Кабiнетовi Мiнiстрiв України вiдповiдну iнформацiю.
21. Мiнiстерствам та iншим центральним органам виконавчої влади до 1 грудня 2006 р. завершити роботу стосовно приведення законодавчих актiв у вiдповiднiсть iз Законом України "Про дозвiльну систему у сферi господарської дiяльностi". Державному комiтетовi з питань регуляторної полiтики та пiдприємництва до 1 сiчня 2007 р. поiнформувати Кабiнет Мiнiстрiв України про проведену роботу.
22. Мiнiстерству фiнансiв до 1 грудня 2006 р. подати Кабiнетовi Мiнiстрiв України проект Закону України "Про спрощену систему оподаткування, облiку та звiтностi суб'єктiв малого пiдприємництва".
23. Державнiй податковiй адмiнiстрацiї:
провести у мiсячний строк аналiз дiяльностi суб'єктiв господарювання, якi сплачують податки у великих розмiрах, та визначити таких, що застосовують схеми мiнiмiзацiї податкових зобов'язань та ухилення вiд оподаткування. За результатами аналiзу вжити заходiв щодо добровiльного або примусового припинення застосування платником податкiв схем ухилення вiд оподаткування та поiнформувати Кабiнет Мiнiстрiв України до 1 грудня 2006 року;
активiзувати роботу з платниками податкiв, обсяг доходiв яких становить бiльше нiж 100 млн. гривень, та проаналiзувати рiзницю у сумi податку у податковому та бухгалтерському облiку. Iнформацiю про проведену роботу та вiдповiднi пропозицiї подати Кабiнетовi Мiнiстрiв України до 1 сiчня 2007 року;
забезпечити у вереснi-груднi поточного року погашення податкового боргу у розрахунку не менш як 30 вiдсоткiв обсягу, що склався на 1 вересня, насамперед грошима та подати до 15 сiчня 2007 р. Кабiнетовi Мiнiстрiв України вичерпну iнформацiю щодо проведеної роботи у розрiзi регiонiв з урахуванням видiв податкiв.
24. Державнiй митнiй службi:
посилити контроль за правильнiстю визначення митної вартостi товарiв пiд час їх перемiщення через митний кордон України;
удосконалити у мiсячний строк критерiї оцiнки ризику пiд час митного оформлення товарiв для запобiгання правопорушенням.
25. Головним розпорядникам бюджетних коштiв розробити у мiсячний строк (за наявностi - уточнити) заходи та скласти графiки погашення кредиторської та дебiторської заборгованостi бюджетних установ i затвердити їх на засiданнях колегiй.
26. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям:
вжити заходiв до зменшення простроченої кредиторської заборгованостi бюджетних установ, що фiнансуються з мiсцевих бюджетiв;
забезпечити до 1 грудня 2006 р. проведення розрахункiв з погашення заборгованостi громадян з оплати житлово-комунальних послуг та енергоносiїв у рахунок часткової компенсацiї втрат вiд знецiнення грошових заощаджень громадян вiдповiдно до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 лютого 2006 р. N 124 "Про реалiзацiю статтi 36 Закону України "Про Державний бюджет України на 2006 рiк".
27. Центральним органам виконавчої влади забезпечити надiйне функцiонування пiдприємств, установ, органiзацiй та об'єктiв побутового i соцiально-культурного призначення, що належать до сфери їх управлiння, i вжити заходiв до накопичення до 15 жовтня 2006 р. нормативних запасiв паливно-енергетичних ресурсiв та їх ефективного використання в опалювальний сезон.
28. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям:
вжити протягом жовтня поточного року заходiв до завершення пiдготовки житлово-комунального господарства до роботи в осiнньо-зимовий перiод. Звернути увагу голiв Луганської, Кiровоградської, Днiпропетровської та Закарпатської обласних державних адмiнiстрацiй на незадовiльну пiдготовку житлово-комунального господарства мм. Алчевська, Днiпродзержинська, Ужгорода, смт Димитрове Кiровоградської областi (пiдпорядковане Олександрiйськiй мiськiй радi);
завершити до 15 жовтня 2006 р. укладення договорiв з дочiрнiми пiдприємствами Нацiональної акцiонерної компанiї "Нафтогаз України" на постачання природного газу у наступному опалювальному сезонi;
пiдготувати до 15 жовтня 2006 р. та узгодити з регiональними пiдроздiлами Мiнiстерства з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи плани роботи iз запобiгання виникненню надзвичайних ситуацiй у системах газо-, електро-, тепло- i водопостачання на пiдприємствах усiх форм власностi;
завершити разом з органами мiсцевого самоврядування приведення дiючих тарифiв на житлово-комунальнi послуги до рiвня економiчно обґрунтованих витрат з їх надання та вжити заходiв до забезпечення вiдшкодування з мiсцевих бюджетiв рiзницi мiж затвердженим розмiром тарифiв та економiчно обґрунтованими витратами з надання житлово-комунальних послуг пiд час затвердження вiдповiдних бюджетiв на 2007 рiк;
активiзувати роботу комiсiй у мiстах i районних центрах з перевiрки обсягу, якостi та вартостi наданих житлово-комунальних послуг, розгляду питань щодо погашення заборгованостi за житлово-комунальнi послуги, надання допомоги громадянам в оформленнi субсидiй, проведення вiдповiдної роз'яснювальної роботи серед населення;
проаналiзувати до 15 жовтня 2006 р. регiональнi енергетичнi баланси та вжити заходiв до їх оптимiзацiї.
29. Центральним органам виконавчої влади, Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям до 15 жовтня 2006 р. вжити заходiв до:
своєчасного проведення розрахункiв за спожитi енергоносiї i наданi житлово-комунальнi послуги установами та органiзацiями, що фiнансуються з державного та мiсцевих бюджетiв, та внести у разi потреби вiдповiднi змiни до бюджетного розпису;
погашення пiдприємствами, установами та органiзацiями у повному обсязi заборгованостi за спожитi природний газ, електричну i теплову енергiю, воду та послуги з водовiдведення, забезпечення щомiсячної оплати поточного споживання енергоносiїв та наданих комунальних послуг згiдно з договорами, створення умов для закупiвлi пiдприємствами комунальної теплоенергетики природного газу, в тому числi за рахунок кредитних ресурсiв, i своєчасного початку опалювального сезону, а також погашення заборгованостi за минулi перiоди iз сплати рiзницi в тарифах на теплову енергiю, послуги з водопостачання i водовiдведення для населення.
30. Мiнiстерству палива та енергетики i Нацiональнiй акцiонернiй компанiї "Нафтогаз України":
розробити у мiсячний строк баланс надходження та розподiлу природного газу на листопад-грудень 2006 р. та сiчень-квiтень 2007 року;
забезпечити у мiсячний строк до початку опалювального сезону 2006/07 року виконання плану закачування природного газу до пiдземних сховищ;
забезпечити у мiсячний строк укладення договорiв щодо додаткової закупiвлi (iмпорту) природного газу для потреб споживачiв України до кiнця 2006 року.
31. Мiнiстерству палива та енергетики i Мiнiстерству вугiльної промисловостi у двотижневий строк:
розглянути питання щодо збiльшення обсягу закупiвлi вугiльної продукцiї у вугiльних пiдприємств;
вжити заходiв до створення запасiв рiдкого та твердого палива в обсязi, необхiдному для забезпечення сталої роботи об'єктiв теплової енергетики в осiнньо-зимовий перiод.
32. Мiнiстерству вугiльної промисловостi:
забезпечити постачання енергогенеруючим компанiям вугiльної продукцiї належної якостi в обсязi, необхiдному для їх сталої роботи в осiнньо-зимовий перiод;
вжити до 1 сiчня 2007 р. заходiв до своєчасного проведення вугiльними пiдприємствами поточних розрахункiв та поетапного погашення заборгованостi за минулi перiоди з оплати спожитої електричної енергiї.
33. Мiнiстерству палива та енергетики, Мiнiстерству вугiльної промисловостi, Мiнiстерству економiки, Мiнiстерству транспорту та зв'язку, Нацiональному агентству з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсiв, Державному комiтетовi з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики запровадити з 1 сiчня 2007 р. систему розрахункiв за поставлене енергетичне вугiлля з урахуванням його калорiйностi та якостi.
34. Мiнiстерству палива та енергетики до 1 сiчня 2007 р. вжити заходiв до своєчасного проведення енергогенеруючими компанiями поточних розрахункiв з вугледобувними пiдприємствами та поетапного погашення заборгованостi за минулi перiоди з оплати спожитої вугiльної продукцiї.
35. Мiнiстерству вугiльної промисловостi термiново пiдготувати та подати Мiнiстерству фiнансiв обґрунтування щодо перенесення на бiльш раннiй перiод строкiв фiнансування видаткiв державного бюджету, пов'язаних з передачею об'єктiв соцiальної сфери пiдприємств вугiльної промисловостi у комунальну власнiсть. Мiнiстерству фiнансiв невiдкладно розглянути питання фiнансування зазначених видаткiв.
36. Мiнiстерству фiнансiв, Мiнiстерству вугiльної промисловостi i Мiнiстерству палива та енергетики термiново розглянути питання фiнансування видаткiв, пов'язаних з реструктуризацiєю пiдприємств вугiльної промисловостi, для забезпечення побутовим вугiллям працiвникiв шахт, що закриваються, а також громадян, що належать до пiльгових категорiй, вiдповiдно до статтi 48 Гiрничого закону України.
37. Мiнiстерству промислової полiтики, Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям забезпечити до початку опалювального сезону створення на пiдприємствах промисловостi та житлово-комунального господарства запасiв резервних видiв палива.
38. Нацiональному агентству з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсiв, Мiнiстерству будiвництва, архiтектури та житлово-комунального господарства, Мiнiстерству палива та енергетики, Нацiональнiй комiсiї регулювання електроенергетики провести комплексну перевiрку стану виконання заходiв щодо забезпечення ефективного використання енергоресурсiв на окремих пiдприємствах промисловостi i житлово-комунального господарства, поiнформувати у двомiсячний строк Кабiнет Мiнiстрiв України про її результати та подати вiдповiднi пропозицiї.
39. Нацiональному агентству з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсiв, Мiнiстерству палива та енергетики, Мiнiстерству вугiльної промисловостi, Мiнiстерству фiнансiв, Мiнiстерству економiки, Державному комiтетовi з питань технiчного регулювання та споживчої полiтики опрацювати питання запровадження незалежної системи контролю якостi вугiлля, що постачається на теплоелектростанцiї, та подати в мiсячний строк Кабiнетовi Мiнiстрiв України вiдповiднi пропозицiї.
40. Мiнiстерству будiвництва, архiтектури та житлово-комунального господарства, Мiнiстерству палива та енергетики, Мiнiстерству фiнансiв, Мiнiстерству економiки i Мiнiстерству юстицiї разом iз Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласними, Київською та Севастопольською мiськими державними адмiнiстрацiями подати до 1 листопада 2006 р. узгодженi пропозицiї щодо забезпечення надiйної експлуатацiї систем тепло-, водо- i газопостачання будинкiв, якi частково заселенi або у яких тимчасово не проживають власники квартир чи квартиронаймачi, а також у разi потреби - щодо законодавчого врегулювання зазначеного питання.
41. Державному комiтетовi телебачення i радiомовлення, Нацiональному агентству з питань забезпечення ефективного використання енергетичних ресурсiв, Мiнiстерству економiки, Мiнiстерству будiвництва, архiтектури та житлово-комунального господарства, Мiнiстерству палива та енергетики, Мiнiстерству промислової полiтики, Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям забезпечити систематичне iнформування населення щодо проведення державної полiтики з питань енергозбереження i рацiонального використання енергоресурсiв.
42. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям вжити заходiв щодо розвитку сiмейних форм влаштування дiтей-сирiт i дiтей, позбавлених батькiвського пiклування, та забезпечити укомплектування кадрами соцiальних служб для сiм'ї, дiтей та молодi i служб у справах неповнолiтнiх вiдповiдно до встановлених нормативiв.
43. Мiнiстерству економiки, Мiнiстерству закордонних справ, Мiнiстерству промислової полiтики, Мiнiстерству аграрної полiтики, Мiнiстерству транспорту та зв'язку, Мiнiстерству палива та енергетики, Мiнiстерству фiнансiв, Державнiй митнiй службi, Державному комiтетовi статистики разом з iншими заiнтересованими центральними органами виконавчої влади i дипломатичними представництвами України за кордоном з метою полiпшення сальдо зовнiшньої торгiвлi активiзувати роботу, спрямовану на розширення ринкiв збуту української продукцiї та поiнформувати Кабiнет Мiнiстрiв України до 1 грудня 2006 року.
44. Мiнiстерству охорони навколишнього природного середовища забезпечити:
подання до кiнця поточного року на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України законопроектiв щодо ратифiкацiї Стокгольмської конвенцiї про стiйкi органiчнi забруднювачi та Протоколу про збереження бiорiзноманiття та ландшафтiв Чорного моря до Конвенцiї про захист Чорного моря вiд забруднення, а також проекту Загальнодержавної програми збереження бiорiзноманiття на 2007-2025 роки;
виконання Нацiонального плану заходiв з реалiзацiї положень Кiотського протоколу до Рамкової конвенцiї Органiзацiї Об'єднаних Нацiй про змiну клiмату;
виконання планових показникiв приросту запасiв корисних копалин на 2006 рiк;
надання вiдповiдно до законодавства дiлянок надр у користування суб'єктам господарювання та пiдготувати до 1 грудня 2006 р. пропозицiї щодо удосконалення механiзму їх надання у 2007 роцi.
45. Мiнiстерству з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи, Мiнiстерству закордонних справ, Мiнiстерству економiки та Державному комiтетовi з ядерного регулювання активiзувати роботу щодо реалiзацiї мiжнародних проектiв, пов'язаних iз зняттям Чорнобильської АЕС з експлуатацiї та перетворенням об'єкта "Укриття" на екологiчно безпечну систему.
46. Мiнiстерству аграрної полiтики, Мiнiстерству фiнансiв внести у тижневий строк змiни у помiсячний розподiл видаткiв Мiнiстерства аграрної полiтики з метою забезпечення своєчасного проведення комплексу осiннiх польових робiт.
47. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним, Київськiй та Севастопольськiй мiським державним адмiнiстрацiям забезпечити до 15 жовтня 2006 р. формування запасiв продовольчого зерна в обсязi не менше шестимiсячної потреби та здiйснити у повному обсязi розрахунки з сiльськогосподарськими товаровиробниками за поставлене ними зерно.
48. Мiнiстерству аграрної полiтики, Мiнiстерству економiки та Мiнiстерству закордонних справ активiзувати роботу щодо вiдновлення експорту до Росiйської Федерацiї м'ясо-молочної продукцiї, насамперед тих пiдприємств, що одержали акредитацiю виробництва за стандартами якостi ISO 9000, та поiнформувати Кабiнет Мiнiстрiв України до 1 сiчня 2007 року.
49. Мiнiстерству аграрної полiтики полiпшити роботу з фiнансового лiзингу сiльськогосподарської технiки, задiяти iншi механiзми для розвитку ринку технiки, а також до 1 грудня 2006 р. завершити розроблення проекту Державної програми реалiзацiї технiчної полiтики в агропромисловому комплексi на перiод до 2011 року.
50. Головi Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, головам обласних, Київської та Севастопольської мiських державних адмiнiстрацiй разом з органами державної податкової адмiнiстрацiї до кiнця року провести аналiз фiнансово-господарської дiяльностi пiдприємств, якi мають найвищi темпи приросту збиткiв, за результатами вжити заходiв для вiдновлення платоспроможностi пiдприємств i подати Мiнiстерству фiнансiв вiдповiдну iнформацiю.
51. Керiвникам мiнiстерств та iнших центральних органiв виконавчої влади проiнформувати в тижневий строк Мiнiстерство економiки про стан розроблення проектiв законодавчих актiв з питань вступу України до Свiтової органiзацiї торгiвлi та подати пропозицiї щодо особливостей їх розгляду у Верховнiй Радi України (стаття 96 Регламенту Верховної Ради України).
Мiнiстерству економiки подати у двотижневий строк Кабiнетовi Мiнiстрiв України узагальнену iнформацiю про стан розроблення зазначених законопроектiв.
Прем'єр-мiнiстр України | В.ЯНУКОВИЧ |
Iнд. 18