ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
09.04.08 | N 29/1-11.1/2636-ЕП |
---|
Начальникам регiональних митниць, начальникам митниць |
Про класифiкацiю кузовiв автомобiлiв згiдно з
УКТЗЕД
З метою недопущення неправильної класифiкацiї кузовiв для моторних транспортних засобiв та внаслiдок цього несплати митних платежiв в повному обсязi повiдомляємо про наступне.
Автомобiлi складаються з трьох основних складових частин: двигуна, шасi, кузова.
Шасi включає всi механiзми, якi забезпечують рух та керування автомобiлем та конструктивно складається iз трансмiсiї (зчеплення, коробка передач, кардан, головна передача, диференцiал, напiввiсi), ходової частини (рама, пiдрамник, балки переднього та заднього мостiв, передня i задня пiдвiски, колеса) та механiзмiв керування (кермовий механiзм, гальмова система).
Кузов автомобiля - частина автомобiля, призначена для розташування двигуна, вантажу (багажу), водiя та пасажирiв
Згiдно з ДСТУ 2518-94 (Несiвнi системи автомобiлiв. Термiни та визначення) до несiвної системи автомобiля вiдноситься частина конструкцiї автомобiля, до якої прикрiпляються агрегати автомобiля i яка сприймає зусилля, що дiють на неї.
До несiвних систем автомобiлiв вiдносяться рами рiзних типiв (лонжеронна, периферiйна, хребтова); несiвний кузов; кузов з несiвною основою.
У автомобiлiв з несiвною системою типу рами застосовують кабiни або рамнi кузови, кузови-фургони, якi встановлюються на вантажну платформу.
Рамний кузов - кузов, у якого статичне навантаження та реакцiя ресор сприймаються переважно рамою, еластично зв'язаною з кузовом.
Несiвний кузов - кузов, який виконує функцiю несiвної системи, тобто статичне навантаження сприймається корпусом кузова.
Кузов з несiвною основою - це кузов, у якого статичне навантаження та реакцiї опор сприймаються переважно основою, жорстко зв'язаною з кузовом.
Внутрiшнi або зовнiшнi панелi, приєднанi до стрижньової системи замкнутих тонкостiнних профiлiв, не несуть навантаження.
На кузовi з несiвною основою або несiвному кузовi монтуються всi агрегати i механiзми машини та вiн сам є опорою для двигуна i мостiв. Деякi елементи шасi складають одне цiле з кузовом.
Моторнi транспортнi засоби товарної позицiї 8702 можуть мати кузови рамнi, несiвнi кузови або кузови з несiвною основою.
Моторнi транспортнi засоби товарної позицiї 8703 конструктивно можуть мати рамний кузов, несiвний кузов, кузов з несiвною основою.
Вантажнi автомобiлi товарної позицiї 8704 можуть мати рамний кузов, кабiну для водiя та пасажирiв, кузов-фургон.
До складу несiвної системи моторних транспортних засобiв товарної позицiї 8703 (легкових автомобiлiв) вiдносяться наступнi вузли та елементи:
1. корпус кузова легкового автомобiля - це просторова суцiльнометалева конструкцiя, яка складається з двох чи трьох основних частин: передка, пасажирського салону та задка i яка становить єдину несiвну систему автомобiля:
2. основа кузова легкового автомобiля - нижня частина кузова, яка складається з панелей пiдлоги та силових поздовжнiх i поперечних елементiв;
3. передок кузова легкового автомобiля - частина кузова, яка вiддiлена вiд пасажирського салону панеллю i складається з панелi каркаса i крил переднiх колiс;
4. пасажирський салон - це середня частина кузова, яка складається з тонкостiнних елементiв, зашитих панелями i призначена для розмiщення пасажирiв;
5. задок кузова легкового автомобiля - це частина кузова iз заднiми колесами, яка складається з панелей, каркаса та крил;
6. дах кузова легкового автомобiля - це верхня частина кузова, яка складається з панелi даху, поздовжнiх та поперечних пiдсилювачiв
Сучаснi кузови легкових автомобiлiв мають бiля 400 деталей, якi можуть бути штампованими та з'єднаними зварюванням.
До основних кузовних деталей вiдносяться: корпус кузова, дверi, капот, багажник, бампер, скло, сидiння, подушки, приладовi щитки та багажнi полицi, електроарматура.
Кузови автомобiлiв товарної позицiї 8707 за УКТЗЕД можуть бути повнiстю укомплектованими усiма своїми конструктивними елементами та аксесуарами, наприклад, такими як приладовi щитки, багажники, сидiння i подушки, килимки, багажнi полицi та електроарматура, та не повнiстю укомплектованими, у яких такi частини як лобове скло або скло у дверях ще не встановленi, чи такi, в яких оббивка чи фарбування ще не закiнченi, тощо.
Класифiкацiя кузовiв товарної позицiї 8707 здiйснюється згiдно з вимогами УКТЗЕД, Основними правилами iнтерпретацiї класифiкацiї товарiв та з урахуванням вимог Закону України "Про розвиток автомобiльної промисловостi України" вiд 18 березня 2004 року N 1624-IV.
Рамний кузов, встановлений на шасi, або представлений разом з шасi, вважається завершеним (готовим) автомобiлем та класифiкується за вiдповiдними кодами моторних транспортних засобiв.
Несiвний кузов або кузов з несiвною основою, незалежно вiд ступеня укомплектованостi, на який встановлено (або представлено разом) один або бiльше з таких компонентiв, як двигун, коробка передач, передня пiдвiска (вiсь), задня пiдвiска (вiсь), вважається завершеним (готовим) автомобiлем та класифiкується за вiдповiдними кодами моторних транспортних засобiв.
У разi, якщо вищезазначенi компоненти, що встановленi на кузовi, або поданi до митного оформлення однiєю партiєю товару, являють собою некомплектнi чи незавершенi вироби, при класифiкацiї товару необхiдно керуватись Правилом 2 а) Основних правил iнтерпретацiї класифiкацiї товарiв.
В iнших випадках, коли кузов, поданий разом з частинами (компонентами), якi не вiдносяться до кузовних, не вважається завершеним (готовим) автомобiлем, кузов класифiкується у товарнiй позицiї 8707, а частини (компоненти) у вiдповiдних товарних позицiях. Наприклад, до митного оформлення представлено кузов, що вiдповiдає вимогам товарної позицiї 8707 за УКТЗЕД разом iз колесами до автомобiля. Кузов класифiкується у товарнiй позицiї 8707, а колеса у вiдповiднiй товарнiй позицiї.
Начальник Управлiння | I.П.Рамусь |