ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
УЖГОРОДСЬКА МИТНИЦЯ
НАКАЗ
19.11.09 | N 719 |
---|
Про роботу зi зверненнями громадян в Ужгородськiй
митницi
У зв'язку з введенням в дiю наказу Держмитслужби вiд 14.09.09 N 855 "Про затвердження Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших спецiалiзованих митних установах i органiзацiях" та втратою чинностi окремих нормативно-правових актiв Держмитслужби, що регламентують роботу зi зверненнями громадян, на пiдставi листiв Держмитслужби України вiд 07.10.09 N 11/3-10.11/9670-ЕП "Щодо стану виконання наказу Держмитслужби вiд 24.07.09 N 688 в частинi звiтування про роботу зi зверненнями громадян" та вiд 02.11.09 N 11/6-10.09/10505-ЕП "Про результати роботи митниць зi зверненнями громадян", з метою пiдвищення рiвня вiдповiдальностi за результати розгляду звернень громадян наказую:
1. Керiвникам структурних пiдроздiлiв та посадовим особам, вiдповiдальним за ведення дiловодства у пiдроздiлах:
- при роботi зi зверненнями громадян керуватися наказом Держмитслужби вiд 14.09.09 N 855;
- справи з нормативно - методичними документами, що регламентують роботу зi зверненнями громадян, привести у вiдповiднiсть до дiючих нормативно - правових актiв з цього приводу;
- забезпечити систематичне включення цих документiв до планiв тематичного навчання особового складу без вiдриву вiд служби;
- забезпечити щоквартальне (до 30 числа мiсяця, що передує звiтному) iнформування вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення щодо результатiв особистого прийому громадян (у разi належностi до пiдроздiлiв, уповноважених здiйснювати такий прийом).
2. Керiвникам пiдроздiлiв митного оформлення:
- провести з особовим складом роз'яснювальну роботу стосовно забезпечення неухильного виконання службових обов'язкiв, уважного ставлення до громадян, якi перетинають митний кордон, неприпустимостi зневаги та грубого поводження на робочому мiсцi;
- забезпечити доведення прийнятого рiшення до вiдома громадянина на рiвнi не нижче керiвника пiдроздiлу митного оформлення.
3. Вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення, на який у митницi покладається ведення дiловодства за зверненнями громадян, забезпечити:
3.1. Узагальнення, аналiз письмових i усних звернень громадян, контроль за дотриманням термiнiв їх виконання та щоквартальне подання звiтiв:
- до Держмитслужби України - до 2-го числа мiсяця, наступного за звiтним перiодом;
- керiвнику митницi - до 5-го числа мiсяця, наступного за звiтним.
3.2. Органiзацiю особистого прийому громадян керiвництвом митницi та своєчасне внесення вiдповiдних змiн до графiкiв особистого прийому у разi структурних чи кадрових змiн.
3.3. Перiодичне включення до порядку денного оперативних нарад заслуховувань посадових осiб митницi щодо результатiв роботи зi зверненнями громадян.
3.4. Публiкування у засобах масової iнформацiї, в тому числi в мережi Iнтернет:
- матерiалiв щодо стану роботи зi зверненнями громадян (не рiдше одного разу на пiврiччя);
- графiка особистого прийому громадян в митницi (не рiдше одного разу на рiк).
3.5. Щорiчне, починаючи з 2010 року, проведення комiсiйних перевiрок стану роботи з питань розгляду звернень i прийому громадян у структурних пiдроздiлах митницi.
4. Вважати такими, що втратили чиннiсть, накази Ужгородської митницi вiд 29.02.08 N 123 "Про заходи по пiдвищенню ефективностi роботи Ужгородської митницi зi зверненнями громадян" та вiд 10.04.09 N 205 "Про Порядок розгляду звернень громадян в Ужгородськiй митницi".
Контроль за виконанням наказу залишити за керiвником митницi.
В.о. начальника митницi | С.Л.Буханевич |