ЄВРОПЕЙСЬКА УГОДА
про найважливiшi внутрiшнi воднi шляхи мiжнародного значення (УМВШ)
Офiцiйний переклад.
Договiрнi сторони,
усвiдомлюючи необхiднiсть полегшення й розвитку в Європi мiжнародних перевезень внутрiшнiм водним транспортом;
ураховуючи очiкуване збiльшення вантажних мiжнародних перевезень у результатi розширення мiжнародної торгiвлi;
пiдкреслюючи важливу роль внутрiшнього водного транспорту, який порiвняно з iншими видами внутрiшнього транспорту має економiчнi й екологiчнi переваги та характеризується наявнiстю надлишкової iнфраструктури й вантажопiдйомностi суден i тому може зумовити зниження соцiальних витрат i негативного впливу на навколишнє середовище з боку внутрiшнього транспорту в цiлому;
будучи переконаними, що для пiдвищення ефективностi мiжнародних перевезень у внутрiшньому водному сполученнi в Європi i їхньої привабливостi для споживачiв необхiдно створити правову базу, яка визначає погоджений план розвитку й будiвництва мережi внутрiшнiх водних шляхiв мiжнародного значення на основi погоджених параметрiв iнфраструктури й експлуатацiйних параметрiв;
домовилися про таке:
Стаття 1
Визначення мережi
Договiрнi сторони приймають положення цiєї Угоди як погоджений план розвитку й будiвництва мережi внутрiшнiх водних шляхiв, що далi називається "мережа внутрiшнiх водних шляхiв мiжнародного значення" або "мережа водних шляхiв категорiї E", який вони мають намiр здiйснювати в рамках своїх вiдповiдних програм. Мережа водних шляхiв категорiї E включає внутрiшнi воднi шляхи й порти мiжнародного значення, якi зазначено в додатках I й II до цiєї Угоди.
Стаття 2
Технiчнi й експлуатацiйнi характеристики мережi
Мережа внутрiшнiх водних шляхiв мiжнародного значення, про яку йдеться в статтi 1, повинна вiдповiдати характеристикам, зазначеним у додатку III до цiєї Угоди, або буде приведена у вiдповiднiсть до положень цього додатка в ходi робiт з подальшої модернiзацiї.
Стаття 3
Додатки
Додатки до цiєї Угоди є складовою частиною Угоди.
Стаття 4
Визначення депозитарiю
Депозитарiєм цiєї Угоди є Генеральний секретар Органiзацiї Об'єднаних Нацiй.
Стаття 5
Пiдписання
1. Ця Угода вiдкрита для пiдписання у Вiддiленнi Органiзацiї Об'єднаних Нацiй у Женевi державами, що є членами Європейської економiчної комiсiї Органiзацiї Об'єднаних Нацiй або допущенi до участi в роботi Комiсiї з консультативним статусом вiдповiдно до пунктiв 8 й 11 Положення про коло ведення Комiсiї, з 1 жовтня 1996 року до 30 вересня 1997 року.
2. Таке пiдписання пiдлягає ратифiкацiї, прийняттю або затвердженню.
Стаття 6
Ратифiкацiя, прийняття або затвердження
1. Ця Угода пiдлягає ратифiкацiї, прийняттю або затвердженню вiдповiдно до пункту 2 статтi 5.
2. Ратифiкацiя, прийняття або затвердження здiйснюються шляхом здачi на зберiгання Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй вiдповiдного документа.
Стаття 7
Приєднання
1. До цiєї Угоди може приєднатися будь-яка держава, зазначена в пунктi 1 статтi 5, з 1 жовтня 1996 року.
2. Приєднання здiйснюється шляхом здачi на зберiгання Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй вiдповiдного документа.
Стаття 8
Набрання чинностi
1. Ця Угода набирає чинностi пiсля закiнчення 90 днiв з того дня, в який уряди п'яти держав здадуть на зберiгання документ про ратифiкацiю, прийняття, затвердження або приєднання за умови, що один чи кiлька внутрiшнiх водних шляхiв мережi внутрiшнiх водних шляхiв мiжнародного значення безперервно з'єднують територiї принаймнi трьох держав, якi здали на збереження такий документ.
2. У випадку невиконання цiєї умови Угода набирає чинностi пiсля закiнчення 90 днiв iз дня здачi на зберiгання документа про ратифiкацiю, прийняття, затвердження або приєднання, за наявностi якого цю умову буде виконано.
3. Стосовно кожної держави, що здасть на зберiгання документ про ратифiкацiю, прийняття, затвердження або приєднання пiсля дати, починаючи з якої обчислюється строк 90 днiв, зазначений у пунктах 1 й 2 цiєї статтi, Угода набирає чинностi пiсля закiнчення 90 днiв iз дня здачi на зберiгання цього документа.
Стаття 9
Обмеження в застосуваннi цiєї Угоди
1. Жодне положення цiєї Угоди не повинно тлумачитись як таке, що перешкоджає якiй-небудь з Договiрних сторiн уживати сумiсних зi Статутом Органiзацiї Об'єднаних Нацiй i обмежених ситуацiєю, що склалася, заходiв, якi вона вважає необхiдними для забезпечення своєї зовнiшньої чи внутрiшньої безпеки.
2. Цi заходи, що повиннi мати тимчасовий характер, негайно доводяться до вiдома депозитарiю iз зазначенням їхнього характеру.
Стаття 10
Урегулювання спорiв
1. Будь-який спiр мiж двома чи бiльше Договiрними сторонами стосовно тлумачення або застосування цiєї Угоди, який Сторони в спорi не будуть спроможнi вирiшити шляхом переговорiв чи iншими засобами врегулювання, передається в арбiтраж за заявою однiєї з Договiрних сторiн, мiж якими виник спiр, i подається на розгляд вiдповiдно одному чи кiльком арбiтрам, що обираються за спiльною згодою Сторiн у спорi. Якщо протягом трьох мiсяцiв iз дня подання прохання про розгляд справи в арбiтражi Сторони в спорi не дiйдуть згоди стосовно вибору арбiтра чи арбiтрiв, кожна iз цих Сторiн може звернутися до Генерального секретаря Органiзацiї Об'єднаних Нацiй iз проханням про призначення єдиного арбiтра, якому спiр передається на вирiшення.
2. Рiшення арбiтра чи арбiтрiв, призначених вiдповiдно до положень пункту 1 цiєї статтi, має обов'язкову силу для Договiрних сторiн у спорi.
Стаття 11
Застереження
Будь-яка держава може пiд час пiдписання цiєї Угоди або пiд час здачi на зберiгання документа про ратифiкацiю, прийняття, затвердження або приєднання зробити заяву про те, що вона не вважає себе зв'язаною статтею 10 цiєї Угоди.
Стаття 12
Унесення поправок до Угоди
1. До цiєї Угоди можуть уноситися поправки вiдповiдно до процедури, передбаченої в цiй статтi, за винятком випадкiв, передбачених у статтях 13 i 14.
2. На прохання будь-якої Договiрної сторони будь-яка запропонована нею поправка до цiєї Угоди розглядається Основною робочою групою з внутрiшнього водного транспорту Європейської економiчної комiсiї Органiзацiї Об'єднаних Нацiй.
3. У випадку схвалення запропонованої поправки бiльшiстю у двi третини Договiрних сторiн, якi присутнi й беруть участь у голосуваннi, Генеральний секретар Органiзацiї Об'єднаних Нацiй перепроваджує її всiм Договiрним сторонам для її прийняття.
4. Будь-яка запропонована поправка, що перепроваджується вiдповiдно до пункту 3 цiєї статтi, набирає чинностi стосовно всiх Договiрних сторiн через три мiсяцi з моменту закiнчення перiоду тривалiстю дванадцять мiсяцiв, що обчислюється з дати її перепровадження, якщо протягом цього дванадцятимiсячного перiоду Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй не буде повiдомлено про заперечення проти пропонованої поправки якою-небудь державою, що є Договiрною стороною.
5. Якщо проти пропонованої поправки було надiслане повiдомлення про заперечення вiдповiдно до пункту 4 цiєї статтi, поправка вважається не прийнятою й не має сили.
Стаття 13
Унесення поправок до додаткiв I й II
1. До додаткiв I й II до цiєї Угоди можуть уноситися поправки згiдно з процедурою, викладеною в цiй статтi.
2. На прохання будь-якої Договiрної сторони будь-яка запропонована нею поправка до додаткiв I й II до цiєї Угоди розглядається Основною робочою групою з внутрiшнього водного транспорту Європейської економiчної комiсiї Органiзацiї Об'єднаних Нацiй.
3. У випадку схвалення запропонованої поправки бiльшiстю у двi третини Договiрних сторiн, якi присутнi й беруть участь у голосуваннi, Генеральний секретар Органiзацiї Об'єднаних Нацiй перепроваджує її безпосередньо заiнтересованим Договiрним сторонам для її прийняття. Для цiлей цiєї статтi Договiрна сторона вважається безпосередньо заiнтересованою, якщо у випадку включення нового внутрiшнього водного шляху чи порту мiжнародного значення або у випадку їхньої вiдповiдної змiни її територiя перетинається цим внутрiшнiм водним шляхом або якщо порт, що розглядається, розташований на зазначенiй територiї.
4. Будь-яка запропонована поправка, що перепроваджується вiдповiдно до пунктiв 2 й 3 цiєї статтi, уважається прийнятою, якщо протягом шести мiсяцiв з дати її перепровадження депозитарiєм жодна з безпосередньо заiнтересованих Договiрних сторiн не повiдомить Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй про те, що вона заперечує проти запропонованої поправки.
5. Будь-яка прийнята в такий спосiб поправка перепроваджується Генеральним секретарем Органiзацiї Об'єднаних Нацiй усiм Договiрним сторонам i набирає чинностi через три мiсяцi з дня перепровадження її депозитарiєм.
6. Якщо проти пропонованої поправки було надiслане повiдомлення про заперечення вiдповiдно до пункту 4 цiєї статтi, поправка вважається не прийнятою й не має сили.
7. Секретарiат Європейської економiчної комiсiї невiдкладно iнформує депозитарiя про Договiрнi сторони, що безпосередньо заiнтересованi в запропонованiй поправцi.
Стаття 14
Унесення поправок до додатка III
1. До додатка III до цiєї Угоди можуть уноситися поправки вiдповiдно до процедури, передбаченої в цiй статтi.
2. На прохання будь-якої Договiрної сторони будь-яка запропонована iнею поправка до додатка III до цiєї Угоди розглядається Основною робочою групою з внутрiшнього водного транспорту Європейської економiчної комiсiї Органiзацiї Об'єднаних Нацiй.
3. У випадку схвалення запропонованої поправки бiльшiстю Договiрних сторiн, якi присутнi й беруть участь у голосуваннi, Генеральний секретар Органiзацiї Об'єднаних Нацiй перепроваджує її всiм Договiрним сторонам для її прийняття.
4. Будь-яка запропонована поправка, що перепроваджується вiдповiдно до пункту 3 цiєї статтi, уважається прийнятою, якщо протягом шести мiсяцiв з дати її перепровадження одна п'ята чи бiльше Договiрних сторiн не повiдомлять Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй про те, що вони заперечують проти запропонованої поправки.
5. Будь-яка поправка, прийнята вiдповiдно до пункту 4 цiєї статтi, перепроваджується Генеральним секретарем Органiзацiї Об'єднаних Нацiй усiм Договiрним сторонам i набирає чинностi через три мiсяцi з дня її перепровадження стосовно всiх Договiрних сторiн, за винятком тих, якi вже повiдомили Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй про своє заперечення проти пропонованої поправки протягом шести мiсяцiв iз дня її перепровадження вiдповiдно до пункту 4 статтi.
6. Якщо одна п'ята чи бiльше Договiрних сторiн повiдомить про заперечення проти запропонованої поправки вiдповiдно до пункту 4 цiєї статтi, поправка вважається не прийнятою й не має сили.
Стаття 15
Денонсацiя
1. Будь-яка Договiрна сторона може денонсувати цю Угоду шляхом письмового повiдомлення, адресованого Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй.
2. Денонсацiя набирає чинностi пiсля закiнчення одного року з дня одержання Генеральним секретарем зазначеного повiдомлення.
Стаття 16
Припинення дiї
Якщо пiсля набрання чинностi цiєю Угодою число Договiрних сторiн складе менше п'яти протягом якого-небудь перiоду послiдовних дванадцяти мiсяцiв, Угода втрачає силу пiсля закiнчення дванадцяти мiсяцiв пiсля дати, починаючи з якої п'ята держава перестала бути Договiрною стороною.
Стаття 17
Сповiщення та повiдомлення депозитарiю
Крiм таких сповiщень i повiдомлень, що можуть визначатися в цiй Угодi, функцiї Генерального секретаря Органiзацiї Об'єднаних Нацiй як депозитарiю визначаються в Частинi VII Вiденської конвенцiї про право мiжнародних договорiв, укладеної 23 травня 1969 року.
Стаття 18
Автентичнi тексти
Оригiнал цiєї Угоди, тексти якого англiйською, росiйською та французькою мовами є рiвноавтентичними, здається на зберiгання Генеральному секретарю Органiзацiї Об'єднаних Нацiй.
На посвiдчення чого тi, що пiдписалися нижче, належним чином на те вповноваженi, пiдписали цю Угоду.
Учинено в Женевi 19 сiчня 1996 року.
Додаток I |
ВНУТРIШНI ВОДНI ШЛЯХИ МIЖНАРОДНОГО ЗНАЧЕННЯ
Нумерацiя внутрiшнiх водних шляхiв мiжнародного значення
1. Усi внутрiшнi воднi шляхи мiжнародного значення (воднi шляхи категорiї E) мають дво-, чотири- або шестизначнi номери, яким передує лiтера "E".
2. Основнi елементи мережi водних шляхiв категорiї E мають двозначнi номери, а їхнi вiдгалуження й другоряднi вiдгалуження ("вiдгалуження вiдгалужень") - вiдповiдно чотири- й шестизначнi номери.
3. Магiстральнi внутрiшнi воднi шляхи, здебiльшого пiвнiчно-пiвденного напрямку, що забезпечують доступ до морських портiв i з'єднують один морський басейн з iншим, мають номери 10, 20, 30, 40 та 50, що зростають iз заходу на схiд.
4. Магiстральнi внутрiшнi воднi шляхи, здебiльшого захiдно-схiдного напрямку, що перетинають три чи бiльше внутрiшнiх водних шляхiв, зазначених у пунктi 3 вище, мають номери 60, 70, 80 та 90, що зростають з пiвночi на пiвдень.
5. Iншi основнi внутрiшнi воднi шляхи мають двозначнi номери, що знаходяться мiж номерами двох магiстральних внутрiшнiх водних шляхiв, якi зазначено в пунктах 3 й 4 вище i мiж якими вони розташованi.
6. У випадку вiдгалужень (або вiдгалужень вiдгалужень) першi двi (або чотири) цифри вказують на вiдповiдний важливiший елемент мережi водних шляхiв, а двi iншi являють собою порядковi номери конкретних вiдгалужень, що присвоюються в напрямку вiд початку до кiнця бiльш високого елемента мережi, як вiн описаний у таблицi нижче. Парнi номери використовуються для позначення правостороннiх вiдгалужень, а непарнi - лiвостороннiх.
Перелiк внутрiшнiх водних шляхiв мiжнародного значення
Номер водного шляху категорiї E | Опис маршруту* | ||
Магiстральнi воднi шляхи | Iншi основнi воднi шляхи | Вiдгалуження | |
1 | 2 | 3 | 4 |
E 01 | Дюнкерк - Дуе - Валансьєн - Конде - Помрель - Монс - Шарлеруа - Нам'юр - Льєж - Маастрихт, Мурдейк - Роттердам/Європорт по рiчках Маас, Кiль, Норд та Ньїве Маас | ||
E 01-02 | Мьоз вiд Нам'юра до Живе | ||
E 01-04 | Канал Льєж - Вiзе | ||
E 01-04-01 | Канал Монсан | ||
E 01-01 | Квадмехелен - Дессель - Бохолт - Недерверт - Вессем - Канал Мьоз | ||
E 01-06 | Канал ван Сен-Андрис | ||
E 01-03 | Зюйд - Вiллемсварт вiд Мааса до Хертогенбоша | ||
E 02 | Зебрюгге - Брюґґе - Дейнзе - Кортрейк - Лiлль - Бовен | ||
E 02-02 | Канал Брюґґе - Остенде | ||
E 02-02-01 | Канал Плассендаль - Ньюпорт | ||
E 02-04 | Канал Лейє - Руселаре | ||
E 03 | Горинхем - Мурдейк - Тернезен - Ґент через Ньїве Мерведе, сполучення Шельда - Рейн, канал Тернезен - Ґент й обвiдний канал Ґент | ||
E 04 | Флiссiнген - Антверпен - Рупельмонд - Брюссель - Сенеф через Вестершельде, Бовен - Зеешельде, Рюпель, канали Брюссель - Рюпель i Шарлеруа - Брюссель | ||
E 05 | [Комп'єнь - Шельда] - Валансьєн - Конде - Турне - Ґент - Дендермонде - Антверпен - Хасселт - Генк - Льєж через Уазу, сполучення Сена - Норд, Верхню Шельду, Бовеншельде, обвiдний канал Ґент, Бовен - Зеєшельде та Альберт-канал | ||
E 05-02 | Перонн - Помрьоль через канал Нiмi - Блатон - Перонн | ||
E 05-01 | Канал Боссвiт - Кортрейк | ||
E 05-04 | Блатон - Ат - Альст - Дендермонде через канал Блатон - Ат i Дендер | ||
E 05-06 | Вiрсель - Дюффель - гирло рiчки Рюпель через Нетеканал, Бенеден - Нете й Рюпель | ||
E 06 | Антверпен - сполучення Шельда - Рейн | ||
E 07 | Обвiдний канал Ґент - Мерендре - Екло, через канал Ґент - Остенде - [Мальдегем - Зебрюгге] | ||
E 10 | Роттердам/Європорт - Лобiт через Ауде - Маас, Мерведе та Ваал, Рейн [Нiффер - Мюлуз - Безансон - Сен Сiмфор'єн] - Лiон - Марсель - Фос | ||
E 10-01 | Канал Везель - Даттельн, канал Даттельн - Хамм | ||
E 10-03 | Канал Рейн - Херне | ||
E 10-05 | Рур | ||
E 10-07 | Рiчка Неккар униз за течiєю вiд Плохiнгена | ||
E 10-09 | Рiчка Рейн вiд Нiффера до Райнфельдена | ||
E 10-02 | [Сона - Мозель] | ||
E 10-04 | Сполучення Рона - Сет | ||
E 10-06 | Рона й Канал Сен Луi: Баркарен - Фос | ||
E 11 | Еймейден - Тiл по Нордзееканалу й каналу Амстердам - Рейн | ||
E 11-01 | Заан | ||
E 12 | Хемен - Неймеген - Арнем - Зволле - Ваддензе через канал Маас - Ваал, Ваал, Недеррейн, Ейссель та Ейссельмер | ||
E 12-02 | Зволле - Меппель через Зварте Ватер i Меппельдiп | ||
E 12-04 | Кетелмер - шлюз Зварт через Рамсдiп | ||
E 13 | Пiвнiчне море - Емден - Дортмунд через Емс i канал Дортмунд - Емс | ||
E 14 | Рiчка Везер вiд Пiвнiчного моря через Бремерхафен i Бремен до Мiндена | ||
E 15 | Амстердам - Леммер - Гронiнген - Делфзейл - Емден - Дьорпен - Олденбурґ - Ельсфлет через Ейссельмер, канал Принсес Маргарит, канал Ван Старкенборг, Емс-канал, Емс, канал Дортмунд - Емс, Кюстен-канал i Хунте | ||
E 15-01 | Канал Ван Харинксма вiд Фонеяхта до Харлiнгена | ||
E 20 | Рiчка Ельба вiд Пiвнiчного моря через Гамбурґ, Магдебурґ, Устi-над-Лабем, Мельник та Пардубiце - [сполучення Ельба - Дунай] | ||
E 20-02 | Ельба - Обвiдний канал | ||
E 20-04 | Рiчка Заале до Ляйпциґа | ||
E 20-06 | Рiчка Влтава: Мелник - Прага - Слапi | ||
E 21 | Рiчка Траве вiд Балтiйського моря по каналу Ельба - Любек до Ельби | ||
E 30 | Свiноуйсьце - Щецин - рiчка Одер вiд Щецина через Вроцлав до Козле, [сполучення Одер - Дунай] | ||
E 31 | E 30-01 | Глiвiцький канал | |
Щецин - Вестодер - Хохенсаатен - водний шлях Фридрихсталер | |||
E 40 | [Рiчка Вiсла вiд Гданьска до Варшави - Брест] - Пiнськ - рiчка Днiпро через Київ до Херсона | ||
E 40-02 | Рiчка Пiвденний Буг до Миколаєва | ||
E 41 | Клайпеда - Куршська затока - рiчка Неман - Каунас | ||
E 50 | Санкт-Петербурґ, по Волго-Балтiйському водному шляху до Витегри - Рибiнськ - рiчка Волга вiд Рибiнська через Нижнiй Новгород, Казань та Волгоград до Астраханi | ||
E 50-02 | Рибiнськ - Москва | ||
E 50-02-02 | Рiчка Волга вiд Дубни до Тверi | ||
E 50-01 | Рiчка Кама вiд її гирла до Солiкамська | ||
E 60 | Прибережний маршрут вiд Ґiбралтару на пiвнiч уздовж узбережжя Португалiї, Iспанiї, Францiї, Бельгiї, Нiдерландiв та Нiмеччинi по Кiльському каналу, уздовж узбережжя Нiмеччини, Польщi, Литви, Естонiї та Росiї до Санкт-Петербурґа - Волго-Балтiйський водний шлях, Бiломорсько-Балтiйський канал, уздовж узбережжя Бiлого моря до Архангельська, а також внутрiшнi воднi шляхи, якi доступнi тiльки iз цього маршруту | ||
E 60-02 | Рiчка Гвадалкiвiр до Севiльї | ||
E 60-04 | Рiчка Дору до португальско-iспанського державного кордону | ||
E 60-06 | Жиронда й Гаронна до Касте-ан-Дорт | ||
E 60-08 | Рiчка Луара до Нанта | ||
E 60-01 | Прибережний маршрут уздовж захiдного узбережжя Сполученого Королiвства до Лiверпуля, зокрема канал Манчестер - Лiверпуль | ||
E 60-03 | Прибережний маршрут уздовж схiдного узбережжя Сполученого Королiвства, зокрема рiчка Хамбер | ||
E 60-10 | Вiд прибережного маршруту до Харлiнгена на Ваддензе | ||
E 60-12 | Вiд прибережного маршруту до Емс - Доллард | ||
E 60-05 | Прибережний маршрут уздовж захiдного узбережжя Данiї та Норвегiї | ||
E 60-07 | Прибережний маршрут уздовж захiдного узбережжя Швецiї, зокрема рiчка Гета | ||
E 60-09 | Прибережний маршрут уздовж схiдного узбережжя Швецiї, зокрема озеро Меларен | ||
E 60-14 | Штральзунд - Пенемюнде - Вольгаст - Щецин | ||
E 60-11 | Прибережний маршрут до Фiнляндiї, потiм по Сайменському каналу до Савонлiнна - Iiсалмi | ||
E 60-11-02 | Вiд E 60 - 11 до Йонсу - Нурмес | ||
E 61 | Рiчка Пене вниз за течiєю вiд Анклама | ||
E 70 | Вiд Європорту/Роттердама до Арнема через Лек i Бенеден - Рейн - Зютфен - Енсхеде - [Твенте - Середньонiмецький канал] - Бергесхеведе - Мiнден - Магдебурґ - Берлiн - Хохенсаатен - Костшин - Бидгощ - Ельблонг - Вiслинська затока - Калiнiнград - рiчки Преголя, Дейма - Куршська затока - Клайпеда | ||
E 70-01 | Холландс - Ейссель вiд Кримплена до Гауди | ||
E 70-03 | Зей-канал до Алмело | ||
E 70-02 | Вiдгалуження Середньонiмецького каналу до м. Оснабрюк | ||
E 70-04 | Вiдгалуження Середньонiмецького каналу до Ганновера - Лiндена | ||
E 70-06 | Вiдгалуження Середньонiмецького каналу до Хiльдсхейма | ||
E 70-08 | Вiдгалуження Середньонiмецького каналу до Зальцгiттера | ||
E 70-05 | Канал Хафель | ||
E 70-10 | Шпрее | ||
E 70-12 | Судноплавний канал Берлiн - Шпандау | ||
E 71 | Тельтовканал, сполучний канал Бритцер i водний шлях Одер - Шпрее | ||
E 71-02 | Потсдамер Хафель | ||
E 71-04 | Тельтовканал - Схiдна дiлянка | ||
E 71-06 | Водний шлях Даме, униз за течiєю вiд Кёнiгс Вустерхаузена | ||
E80 | Гавр-Конфлан по каналу Гавр - Танкарвiль, Сенi та Уазе - [Комп'єнь - Туль], по рiчцi Мозель до Кобленца, рiчка Рейн до Майнца, рiчка Майн до Бамберґа, канал Майн - Дунай, рiчка Дунай вiд Кельхейма до Сулiни | ||
E 80-02 | Рiчка Сена вiд Танкарвiля до гирла | ||
E 80-04 | Рiчка Сена вiд Конфлана до Ножана | ||
E 80-06 | Рiчка Саар до Саарбрюккена | ||
E 80-08 | Рiчка Драва до Осiєка | ||
E 80-10 | [Канал Дунай - Сава вiд Вуковара до Шамаца] | ||
E 80-01 | Рiчка Тиса до Сегеда | ||
E 80-01-02 | Рiчка Бега до Тiмiшоари | ||
E 80-12 | Рiчка Сава до Сiсака | ||
E 80-03 | Рiчка Олт до Слатини | ||
E 80-05 | Канал Дунай - Бухарест | ||
E 80-14 | Канал Дунай - Чорне море | ||
E 80-14-01 | Канал Поарта Албе - Неводарi | ||
E 80-07 | Рiчка Прут до Унген | ||
E 90 | E 80-09 | Дунай - Кiлiйське гирло | |
E 80-16 | Дунай - Георгiєвське гирло | ||
E 81 | Рiчка Вах вiд її гирла до Жилiни та [сполучення
Вах - Одер] Прибережний маршрут вiд Гiбралтару на пiвдень уздовж узбережжя Iспанiї, Францiї, Iталiї, Грецiї, Туреччини, Болгарiї, Румунiї та України вздовж пiвденного узбережжя Криму до Азова, по рiчцi Дон до Ростова - Калач - Волгоград - Астрахань, а також внутрiшнi воднi шляхи, якi доступнi тiльки iз цього маршруту |
||
E 90-01 | Прибережний маршрут в Адрiатичному морi до Трiєста | ||
E 90-02 E 90-03 |
Прибережний маршрут у Чорному морi Рiчка Днiстер вiд м. Бiлгород-Днiстровський до Бендер |
||
E 90-05 | Прибережний маршрут у Каспiйському морi | ||
E 91 | [Канал Мiлан - По], рiчка По вiд Кремони до Вольта - Гримани, канал По - Брондоло та обвiдний канал Венета до Монфальконе - Трiєст | ||
E 91-02 | По вiд Конка-дi-Кремони до Касале Монферрато | ||
E 91-04 | Водний шлях Феррара вiд Феррари до Порто - Гарибальдi | ||
E 91-06 | По - Гранде вiд Вольта - Гримани до її гирла | ||
E 91-01 | Мантуя - Вольта - Гримана по водному шляху Фiссеро - Тартаро - Канал - Б'янко | ||
E 91-08 | По-дi-Леванте вiд каналу По - Брондоло до Адрiатичного моря | ||
E 91-03 | [Канал Падуя - Венецiя] |
____________
* Дiлянки водних шляхiв категорiї
E, якi зараз не iснують, але якi включенi до
вiдповiдних програм розвитку iнфраструктури,
наведено у квадратних дужках [...].
Додаток II |
ПОРТИ ВНУТРIШНЬОГО ПЛАВАННЯ МIЖНАРОДНОГО ЗНАЧЕННЯ
Нумерацiя портiв внутрiшнього плавання мiжнародного значення
Номери всiх портiв внутрiшнього плавання мiжнародного значення (порти категорiї E), що зростають iз заходу на схiд i з пiвночi на пiвдень, складаються з номера водного шляху, до якого вони належать, за яким iдуть дефiс i двi цифри, що вiдповiдають порядковому номеру порту конкретного водного шляху, якому передує лiтера "P". Приватнi порти, що належать конкретним пiдприємствам, позначено зiрочкою (*).
Перелiк портiв внутрiшнього плавання мiжнародного значення
P 01-01 | Дюнкерк (канал Дюнкерк - Валансьєнн, 20,5 км) |
P 01-02 | Шарлеруа (Самбра, 38,8 км) |
P 01-03 | Нам'юр (Мьоз, 46,3 км) |
P 01-04 | Льєж (Мьоз, 113,7 км) |
P 01-05 | Маастрихт (Маас, 4,5 км) |
P 01-06 | Штейн (Маас, 21,9 км) |
P 01-07 | Борн (Маас, 29,7 км) |
P 01-08 | Маасбрахт (Маас, 41,8 км) |
P 01-09 | Рурмонд (Маас, 74,3 км) |
P 01-10 | Осе (Маас, 159,1 км) |
P 01-11 | Дордрехт (Мерведе, 974,4 км) |
P 01-12 | Звейндрехт (Ауде - Маас, 980,6 км) |
P 01-13 | Влаардiнген (Ньїве Ватервег, 1010,5 км) |
P 01-14 | Маасшлюз (Ньїве Ватервег, 1018,7 км) |
P 01-01-01 | Оверпельт (канал Бохолт - Херенталс, 14,8 км) |
P 01-03-01 | Хертогенбош (Зюйд - Вiллемсварт, 4,0 км) |
P 02-01 | Зебрюгге (Пiвнiчне море) |
P 02-02 | Аальтер (канал Остенде - Брюґґе - Ґент, 22,5 км) |
P 02-03 | Лiль (Дьоль, 42,0 км) |
P 02-02-01 | Остенде (Пiвнiчне море) |
P 02-04-01 | Руселаре (канал Лейє - Руселаре, 0,5 км) |
P 02-04-02 | Iзегем (канал Лейє - Руселаре, 6,4 км) |
P 03-01 | Мурдейк (Холландс-Дiп) |
P 03-02 | Тернезен (канал Тернезен - Ґент, 32,5 км) |
P 03-03 | Зелзат (канал Тернезен - Ґент, 19,6 км) |
P 03-04 | Ґент (канал Тернезен - Ґент, 4,6 км) |
P 04-01 | Флiссiнген (Вестершельде) |
P 04-02 | Беверен (Бенеден Зеешельде, 22,9 км) |
P 04-03 | Реїсбрук (канал Шарлеруа - Брюссель, 58,8 км) |
P 04-04 | Гримберґен (канал Брюссель - Рюпель, 12,2 км) |
P 04-05 | Брюссель (канал Брюссель - Рюпель, 62,0 км) |
P 05-01 | Авельгем (Бовеншельде, 35,7 км) |
P 05-02 | Мелле (Бовен - Зеешельде, 9,9 км) |
P 05-03 | Мерхаут (Альберт-канал, 80,7 км) |
P 05-04 | Хам (Альберт-канал, 73,7 км) |
P 05-05 | Хассельт (Альберт-канал, 51,5 км) |
P 05-06 | Генк (Альберт-канал, 42,9 км) |
P 05-04-01 | Альст (Дендер, 53,7 км) |
P 06-01 | Антверпен (Шельда, 102,9 км) |
P 06-02 | Берген-оп-Зум (Сполучення Шельда - Рейн, 1031,8 км) |
P 10-01 | Роттердам (Ньїве Маас, 1002,5 км) |
P 10-02 | Альбассердам (Норд, 981,1 км) |
P 10-03 | Тiл (Ваал, 914,6 км) |
P 10-04 | Еммерих (Рейн, 852,0 км) |
P 10-05 | Везель (Рейн, 814,0 км) |
P 10-06 | Рейнсберґ - Оссенберґ* (Рейн, 806,0 км) |
P 10-07 | Орсой (Рейн, 794,0 км) |
P 10-08 | Вальсум - Нордхафен* (Рейн, 793,0 км) |
P 10-09 | Вальсум - Зюд* (Рейн, 791,0 км) |
P 10-10 | Швелгерн* (Рейн, 790,0 км) |
P 10-11 | Хомберґ, Захтлебен* (Рейн, 774,0 км) |
P 10-12 | Дуйсбурґ - Рурорт Хафен (Рейн, 774,0 км) |
P 10-13 | Крефельд (Рейн, 762,0 км) |
P 10-14 | Дюссельдорф (Рейн, 743,0 км) |
P 10-15 | Нойс (Рейн, 740,0 км) |
P 10-16 | Штюрцельберґ* (Рейн, 726,0 км) |
P 10-17 | Леверкузен* (Рейн, 699,0 км) |
P 10-18 | Кельн (Рейн, 688,0 км) |
P 10-19 | Весселiнг - Годорф* (Рейн, 672,0 км) |
P 10-20 | Бонн (Рейн, 658,0 км) |
P 10-21 | Андернах (Рейн, 612,0 км) |
P 10-22 | Нойвiд (Рейн, 606,0 км) |
P 10-23 | Бендорф (Рейн, 599,0 км) |
P 10-24 | Кобленц (Рейн, 596,0 км) |
P 10-25 | Бiнген (Рейн, 527,0 км) |
P 10-26 | Вiсбаден (Рейн, 500,0 км) |
P 10-27 | Гернсгейм (Рейн, 462,0 км) |
P 10-28 | Вормс (Рейн, 444,0 км) |
P 10-29 | Мангейм (Рейн, 424,0 км) |
P 10-30 | Людвiгсхафен (Рейн, 420,0 км) |
P 10-31 | Шпеєр (Рейн, 400,0 км) |
P 10-32 | Гермерсгейм (Рейн, 385,0 км) |
P 10-33 | Верт (Рейн, 366,0 км) |
P 10-34 | Карлсруе (Рейн, 360,0 км) |
P 10-35 | Кель (Рейн, 297,0 км) |
P 10-36 | Страсбурґ (Рейн, 296,0 км) |
P 10-37 | Брейзах (Рейн, 226,0 км) |
P 10-38 | Кольмар - Ньоф Бризах (Рейн, 225,8 км) |
P 10-39 | Мюлуз - Оттмарсгейм (Великий Ельзаський канал, 21,0 км) |
P 10-40 | Форт Луї Штатматтен (Великий Ельзаський канал, 322,0 км) |
P 10-41 | Iль Наполеон (канал Рона - Рейн, 37,6 км) |
P 10-42 | Мюлуз (канал Рона - Рейн, 31,0 км) |
P 10-43 | Апропорт (Шалон, Макон, Вiльфранш-сюр-Сон) (Сона, 230,0 км, 296,0 км i 335,0 км, вiдповiдно) |
P 10-44 | Лiон (Сона, 375,0 км) |
P 10-45 | Марсель - Фос (канал Марсель - Рона, 0,0 км) |
P 10-01-01 | Рейн - Лiпп - Хафен* (канал Везель - Даттельн, 1,0 км) |
P 10-01-02 | Марль Хюльс - АГ* (канал Везель - Даттельн, 38,0 км) |
P 10-01-03 | Август Вiкторiя* (канал Везель - Даттельн, 39,0 км) |
P 10-01-04 | Люнен (канал Даттельн - Хамм, 11,0 км) |
P 10-01-05 | Беркамен* (канал Даттельн - Хамм, 22,0 км) |
P 10-01-06 | Хамм (канал Даттельн - Хамм, 34,0 км) |
P 10-01-07 | Шмехаузен* (канал Даттельн - Хамм, 47,0 км) |
P 10-03-01 | Ессен (канал Рейн - Херне, 16,0 км) |
P 10-03-02 | Коельн - Нойссен* (канал Рейн - Херне, 17,0 км) |
P 10-03-03 | Рур - Оел* (канал Рейн - Херне, 22,0 км) |
P 10-03-04 | Гельсенкiрхен (канал Рейн - Херне, 24,0 км) |
P 10-03-05 | Ванн - Ейкель (канал Рейн - Херне, 32,0 км) |
P 10-05-01 | Мюльгейм (Рур, 8,0 км) |
P 10-07-01 | Хайльброн (Неккар, 110,0 км) |
P 10-07-02 | Штутґарт (Неккар, 186,0 км) |
P 10-07-03 | Плохiнген (Неккар, 200,0 км) |
P 10-09-01 | Хунiнг (Рейн, 168,4 км) |
P 10-09-02 | Райнхафен - байдар - Базель (Рейн, 159,38 - 169,95 км) |
P 10-04-01 | Сет (канал Рона - Сет, 96,0 км) |
P 10-06-01 | Фос (затока Фос, морська дiлянка) |
P 11-01 | Еймонд (Нордзее канал, 4,7 км) |
P 11-02 | Заанштад (Заан, 1,4 км) |
P 11-03 | Амстердам (Нордзее канал, 20,6 км) |
P 11-04 | Утрехт (Амстердам - Рейн канал, 35,0 км) |
P 11-01-01 | Заандам (Заам, 2,0 км) |
P 12-01 | Неймеген (Ваал, 884,6 км) |
P 12-02 | Арнем (Недеррейн, 885,8 км) |
P 12-03 | Зволле (Ейссель, 980,7 км) |
P 12-02-01 | Меппель (Меппелердип, 10,5 км) |
P 13-01 | Емсланд* (канал Дортмунд - Емс, 151,0 км) |
P 13-02 | Мюнстер (канал Дортмунд - Емс, 68,0 км) |
P 13-03 | Дортмунд (канал Дортмунд - Емс, 1,0 км) |
P 14-01 | Бремерхафен (Везер, 66,0 - 68,0 км) |
P 14-02 | Норденхам (Везер, 54,0 - 64,0 км) |
P 14-03 | Брак (Везер, 41,0 км) |
P 14-04 | Бремен (Везер, 4,0 - 8,0 км) |
P 15-01 | Лелiштад (Ейссельмер) |
P 15-02 | Леммер (Принсес Маргарит канал, 90,5 км) |
P 15-03 | Гронiнген (Старкенборг канал, 7,0 км) |
P 15-04 | Емден (Емс, 41,0 км) |
P 15-05 | Леєр (Емс, 14,0 км) |
P 15-06 | Ольденбурґ* (Хунте, 0,0 - 5,0 км) |
P 15-01-01 | Лейварден (Харинксма-канал, 23,7 км) |
P 20-01 | Куксхавен (Ельба, 724,0 км)11 |
____________ 11 Вiдстанi мiж портами на рiчцi Ельба вимiрюються у Нiмеччинi - вiд чесько-нiмецького державного кордону; у Чеськiй Республiцi - вiд злиття Ельба та Влтава в Мельнику. |
|
P 20-02 | Брюнсбюттель (Ельбехафен, 693,0)1 |
P 20-03 | Бютцфлет* (Ельба, 668,0 км)1 |
P 20-04 | Гамбурґ (Ельба, 618,0 - 639,0 км)1 |
P 20-05 | Лауенбурґ (Ельба, 568,0 км)1 |
P 20-06 | Тангермюнде (Ельба, 388,0 км)1 |
P 20-07 | Кiсверк Рогетц* (Ельба, 354,0 км)1 |
P 20-08 | Магдебюргер Хафен (Ельба, 330,0 и 333,0 км)1 |
P 20-09 | Шьонебек (Ельба, 315,0 км)1 |
P 20-10 | Акен (Ельба, 277,0 км)1 |
P 20-11 | Торгау (Ельба, 154,0 км)1 |
P 20-12 | Кiсверк Мюльберґ* (Ельба, 125,0 км)1 |
P 20-13 | Риза (Ельба, 109,0 км)1 |
P 20-14 | Дрезден (Ельба, 57,0 i 61,0 км)1 |
P 20-15 | Дечин (Ельба, 98,2 та 94,2 км)1 |
P 20-16 | Устi-над-Лабем (Ельба, 75,3 i 72,5 км)1 |
P 20-17 | Мелник (Ельба, 3,0 км)1 |
P 20-04-01 | Халле - Трота (Заале, 86,0 км)1 |
P 20-06-01 | Прага (Влтава, 46,5 i 55,5 км)1 |
P 21-01 | Любек (Траве, 2,0 - 8,0 км) |
P 30-01 | Сьвiноуйсьце (Балтiйське море - гирло рiчки Одер) |
P 30-02 | Щецин (Одер, 741,0 км) |
P 30-03 | Костшин (Одер, 617,0 км) |
P 30-04 | Вроцлав (Одер, 255,0 км) |
P 30-05 | Козле (Одер, 96,0 км) |
P 30-01-01 | Глiвiце (Глiвiцький канал, 41,0 км) |
P 40-01 | Гданьск (Балтiйське море - гирло рiчки Вiсла) |
P 40-02 | Бидгощ (Вiсла, 772,3 км, рiчка Брда, 2,0 км) |
P 40-03 | Варшава (Вiсла, 520,0 i канал Зеран, 2,0 км) |
P 40-04 | Чернiгiв (Днiпро, 1070,0 км) |
P 40-05 | Київ (Днiпро, 856 км) |
P 40-06 | Черкаси (Днiпро, 653,0 км) |
P 40-07 | Кременчук (Днiпро, 541,0 км) |
P 40-08 | Днiпродзержинськ (Днiпро, 429,0 км) |
P 40-09 | Днiпропетровськ (Днiпро, 393,0 км) |
P 40-10 | Запорiжжя (Днiпро, 308,0 км) |
P 40-11 | Нова Каховка (Днiпро, 96,0 км) |
P 40-12 | Херсон (Днiпро, 28,0 км) |
P 40-02-01 | Миколаїв (Пiвденний Буг, 95,0 км) |
P 41-01 | Клайпеда, рiчковий порт (Куршська затока) |
P 41-02 | Неринга (Куршська затока) |
P 41-03 | Юрбаркас (Неман, 126,0 км) |
P 41-04 | Каунас (Неман, 219,0 км) |
P 50-01 | Санкт-Петербург, морський порт (рiчка Нева, 1397,0 км)12 |
____________ 12 Вiдстань вiд Московського пiвденного порту. |
|
P 50-02 | Санкт-Петербурґ, рiчковий порт (рiчка Нева, 1385,0 км)2 |
P 50-03 | Пiдпорiжжя (Волго-Балтiйський водний шлях 1045, км)2 |
P 50-04 | Череповець (Волго-Балтiйський водний шлях, 540, км)2 |
P 50-05 | Ярославль (Волга, 520,0 км)2 |
P 50-06 | Нижнiй Новгород (Волга, 907,0 км)2 |
P 50-07 | Казань (Волга, 1313,0 км)2 |
P 50-08 | Ульяновськ (Волга, 1541,0 км)2 |
P 50-09 | Самара (Волга, 1746,0 км)2 |
P 50-10 | Саратов (Волга, 2175,0 км)2 |
P 50-11 | Волгоград (Волга, 2560,0 км)2 |
P 50-12 | Астрахань (Волга, 3051,0 км)2 |
P 50-02-01 | Москва, Пiвнiчний порт (канал iм. Москви, 42,0 км)2 |
P 50-02-02 | Москва, Захiдний порт (канал iм. Москви, 32,0 км)2 |
P 50-02-03 | Москва, Пiвденний порт (канал iм. Москви, 0,0 км)2 |
P 50-02-02-01 | Твер (Волга, 279,0)2 |
P 50-01-01 | Перм (Кама, 2269,0 км)2 |
P 60-01 | Шевенiнген (Пiвнiчне море) |
P 60-02 | Ден Хельдер (Пiвнiчне море) |
P 60-03 | Брюнсбюттель (Кiльський канал, 2,0 - 5,0 км) |
P 60-04 | Рендсбурґ (Кiльський канал, 62,0 км) |
P 60-05 | Кiль (Кiльський канал, 96,0 км) |
P 60-06 | Фленсбурґ |
P 60-07 | Вiсмар |
P 60-08 | Росток |
P 60-09 | Штральзунд |
P 60-10 | Грифсвальд |
P 60-11 | Швентойї (Балтiйське море) |
P 60-12 | Виборг (Виборзька затока) |
P 60-13 | Петрозаводськ (Онезьке озеро, 1009,0 км)2 |
P 60-14 | Архангельський морський порт (Гирло Пiвнiчної Двiни) |
P 60-15 | Архангельський рiчковий порт (Гирло Пiвнiчної Двiни) |
P 60-02-01 | Севiлья (Гвадалкiвiр, 80,0 км) |
P 60-04-01 | Дору (Дору, 5,0 км) |
P 60-04-02 | Сардору (Дору, 49,0 км) |
P 60-04-03 | Регуа - Ламего (Дору, 101,0 км) |
P 60-06-01 | Бордо (Жиронда й Гаронна, 359,0 км) |
P 60-08-01 | Нант (Луара, 645,0 км) |
P 60-10-01 | Харлiген (Ваддензе) |
P 60-12-01 | Делфзейл (Ваддензе) |
P 60-11-01 | Мустола (39,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-02 | Каукас* (52,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-03 | Рапасаарi* (52,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-04 | Ютсено (67,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-05 | Вуоксi* (85,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-06 | Варкаус (порт Тайпале, 270,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-07 | Варкаус (порт Коссуланниеми*, 270,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-08 | Варкаус (порт Аконнiємi, 270,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-09 | Куопiо (352,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-02-01 | Пухос* (311,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 60-11-02-02 | Йонсу (346,0 км вiд гирла Сайменського каналу) |
P 61-01 | Анклам (Пене, 95,0 км) |
P 70-01 | Вагенiнген (Недеррейн, 903,2 км) |
P 70-02 | Енхеде (Твентеканал, 49,8) |
P 70-03 | Iббенбюрен (Середньонiмецький канал, 5,0 км) |
P 70-04 | Мiнден (Середньонiмецький канал, 100,0 - 104,0 км) |
P 70-05 | Ганновер (Середньонiмецький канал, 155,0 - 159,0 км) |
P 70-06 | Мерум* (Средньонiмецький канал, 194,0 км) |
P 70-07 | Брауншвейг (Середньонiмецький канал, 220,0 км) |
P 70-08 | Брауншвейг/Тун* (Середньонiмецький канал, 223,0 км) |
P 70-09 | Халденслебен (Середньонiмецький канал, 301,0 км) |
P 70-10 | Нiгрипп* (Канал Ельба - Хафель, 330,0 км) |
P 70-11 | Бранденбург* (водний шлях Унтер Хафель, 60,0 км) |
P 70-12 | Бранденбург* (водний шлях Унтер Хафель, 57,0 км) |
P 70-13 | Депонi Дiтц* (водний шлях Унтер Хафель, 40,0 км) |
P 70-14 | Шпандау, Пiвденна гавань (водний шлях Унтер Хафель, 2,0 км) |
P 70-15 | Ельблаг (Вiслинська затока) |
P 70-16 | Калiнiградський морський порт (Прегола, 8,0 км) |
P 70-17 | Калiнiградський рiчковий порт (Прегола, 9,0 км) |
P 70-01-01 | Гауда (Холландс Ейссель, 1,4 км) |
P 70-03-01 | Хенгелло (Твентеканал, 45,1 км) |
P 70-03-02 | Алмело (Зейканал, 17,6 км) |
P 70-02-01 | Оснабрюкк (Штiхканал, 13,0 км) |
P 70-04-01 | Ганновер - Лiнден (Штiхканал, 11,0 км) |
P 70-06-01 | Хiльдесгейм (Штiхканал, 15,0 км) |
P 70-08-01 | Зальцггiттер (Штiхканал, 15,0 км) |
P 70-10-01 | Комплекс для обробки вантажiв* (рукав Шпрее, 0,0 км) |
P 70-10-02 | Ноннендам (Шпрее, 2,0 км) |
P 70-10-03 | Електростанцiя Ройтер* (Шпрее, 3,0 км) |
P 70-10-04 | Електростанцiя Шарлоттенбурґ* (Шпрее, 8,0 км) |
P 70-10-05 | Вестхафен Берлiн (Вестхафенканал, 3,0 км) |
P 70-10-06 | Остхафен Берлiн (Шпрее, 21,0 км) |
P 70-10-07 | Теплоелектростанцiя Клiнгенберґ (Шпрее, 25,0 км) |
P 70-12-01 | Електростанцiя Моабiт* (Берлiн - Шпандау - Шиффартсканал, 9,0 км) |
P 71-01 | Навантажувально-розвантажувальний пункт на Тельтовканалi* (Тельтовканал, 31,0 - 34,0 км) |
P 71-02 | Навантажувально-розвантажувальний пункт Обершьоневейде (водний шлях Одер - Шпрее, 28,0 - 29,0 км) |
P 71-03 | Ейзенхюттенштадт Еко* (водний шлях Одер - Шпрее, 122,0 км) |
P 71-04 | Ейзенхюттенштадт Еко (водний шлях Одер - Шпрее, 124,0 км) |
P 71-02-01 | Потсдам (Потсдаме Хафель, 3,0 км) |
P 71-06-01 | Нiдерлем* (водний шлях Даме, 8,0 км) |
P 71-06-02 | Кьонiгс Вустерхаузен (водний шлях Даме, 8,0 км) |
P 80-01 | Гавр (канал Гавр - Танкарвiль, 20,0 км) |
P 80-02 | Руан (Сена, 242,0 км) |
P 80-03 | Конфлан (Сена, 239,0 км) |
P 80-04 | Фруар (Мозель, 346,5 км) |
P 80-05 | Мец (Мозель, 297,0 - 294,0 км) |
P 80-06 | Мондланж - Ришмонт (Мозель, 279,5 - 277,9 км) |
P 80-07 | Тiонвiль - Iлланж (Мозель, 271,9 - 270,1 км) |
P 80-08 | Мертерт (Мозель, 208,0 км) |
P 80-09 | Трир (Мозель, 184,0 км) |
P 80-10 | Бiнген (Рейн, 527,0 км) |
P 80-11 | Вiсбаден (Рейн, 500,0 км) |
P 80-12 | Майнц (Рейн, 500,0 км) |
P 80-13 | Фльорсхейм* (Майн, 9,0 км) |
P 80-14 | Раунхейм* (Майн, 14,0 км) |
P 80-15 | Хаттерсхейм* (Майн, 17,0 км) |
P 80-16 | Келстербах* (Майн, 19,0 км) |
P 80-17 | Франкфурт* (Майн, 22,0 - 29,0 км) |
P 80-18 | Франкфурт (Майн, 31,0 - 37,0 км) |
P 80-19 | Оффенбах (Майн, 40,0 км) |
P 80-20 | Ханау (Майн, 56,0 - 60,0 км) |
P 80-21 | Гроскротценбурґ* (Майн, 62,0 км) |
P 80-22 | Штокштадт (Майн, 82,0 км) |
P 80-23 | Ашаффенбурґ (Майн, 83,0 км) |
P 80-24 | Трифенштейн* (Майн, 173,0 км) |
P 80-25 | Карлштадт* (Майн, 227,0 км) |
P 80-26 | Вюрцбурґ (Майн, 246,0 - 251,0 км) |
P 80-27 | Швайнфурт (Майн, 330,0 км) |
P 80-28 | Бамберґ (канал Майн - Дунай, 3,0 км) |
P 80-29 | Ерланген (канал Майн - Дунай, 46,0 км) |
P 80-30 | Нюрнберґ (канал Майн - Дунай, 72,0 км) |
P 80-31 | Регенсбурґ (Дунай, 2370,0 - 2378,0 км) |
P 80-32 | Деггендорф* (Дунай, 2281,0 - 2284,0 км) |
P 80-33 | Лiнц (Дунай, 2128,2 - 2130,6 км) |
P 80-34 | Лiнц - Фьост* (Дунай, 2127,2 км) |
P 80-35 | Енс - Енсдорф (Дунай, 2111,8 км) |
P 80-36 | Креме (Дунай, 2001,5 км) |
P 80-37 | Вiдень (Дунай, 1916,8 - 1920,2 км) |
P 80-38 | Братислава (Дунай, 1867,0 км) |
P 80-39 | Дьйор - Гьоню (Дунай, 1807,0 км) |
P 80-40 | Комарно (Дунай, 1767,1 км) |
P 80-41 | Штурово (Дунай, 1722,0 км) |
P 80-42 | Будапешт (Дунай, 1640,0 км) |
P 80-43 | Сазалонбата (Дунай, 1618,7 км) |
P 80-44 | Дунайварош (Дунай, 1579,0 км) |
P 80-45 | Дунафьольдвар (Дунай, 1563,0 км) |
P 80-46 | Байя (Дунай, 1480,0 км) |
P 80-47 | Вуковар (Дунай, 1333,1 км) |
P 80-48 | Белґрад (Дунай, 1170,0 км) |
P 80-49 | Смедерево (Дунай, 1116,3 км) |
P 80-50 | Оршова (Дунай, 954,0 км) |
P 80-51 | Турну - Северин (Дунай, 931,0 км) |
P 80-52 | Прахово (Дунай, 861,0 км) |
P 80-53 | Лом (Дунай, 743,0 км) |
P 80-54 | Турну - Магуреле (Дунай, 597,0 км) |
P 80-55 | Свiштов (Дунай, 554,0 км) |
P 80-56 | Русе (Дунай, 495,0 км) |
P 80-57 | Джурджу (Дунай, 493,0 км) |
P 80-58 | Олтенiца (Дунай, 430,0 км) |
P 80-59 | Келерашi (Дунай, 370,5 км) |
P 80-60 | Бреїла (Дунай, 172,0 - 168,5 км) |
P 80-61 | Галац (Дунай, 157,0 - 145,4 км) |
P 80-62 | Джурджулешть (Дунай, 133,0 км)13 |
____________ 13 Планується спорудження. |
|
P 80-63 | Ренi (Дунай, 128,0 км) |
P 80-64 | Тульча (Дунай, 73,5 - 70,0 км) |
P 80-04-01 | Париж, автономний порт: |
Женвiльє (Сена, 194,7 км) | |
Боной-Виньо (Сена, 169,7 км) | |
Еврi (Сена, 137,8 юм) | |
Мелен (Сена, 110,0 км) | |
Лiме - Поршвiль (Сена, 109,0 км) | |
Монтро (Сена, 67,4 км) | |
Нантер (Сена, 39,4 км) | |
Брюйєр-сюр-Уаз (Уаза, 96,9 км) | |
Сент-Уан - л'Омон (Уаза, 119,2 км) | |
Ланi (Марна, 149,8 км) | |
P 80-06-01 | Дилiнген (Саар, 59,0 км) |
P 80-08-01 | Осiєк (Драва, 14,0 км) |
P 80-01-01 | Сегед (Тиса, 170,0 км) |
P 80-14-01 | Чернавода (канал Дунай - Чорне море, 00,0 км) |
P 80-14-02 | Меджiдiя (канал Дунай - Чорне море, 27,5 км) |
P 80-14-03 | Констанца (канал Дунай - Чорне море, 64,0 км) |
P 80-09-01 | Iзмаїл (Дунай - Кiлiйське гирло, 93,0 км) |
P 80-09-02 | Кiлiя (Дунай - Кiлiйське гирло, 47,0 км) |
P 80-09-03 | Усть - Дунайськ (Дунай - Кiлiйське гирло, 1,0 км) |
P 90-01 | Таганрог (Таганрозька затока) |
P 90-02 | Єйськ (Таганрозька затока) |
P 90-03 | Азов (Дон, 3168,0 км)2 |
P 90-04 | Ростов (Дон, 3134,0 км)2 |
P 90-05 | Усть - Донецьк (Дон, 2997,0 км)2 |
P 90-03-01 | Бiлгород-Днiстровський (гирло рiчки Днiстер) |
P 90-03-02 | Бендери (Днiстер, 228,0 км) |
P 91-01 | Мiлано - Термiнале (канал Мiлан - По, 0,0 км)14 |
____________ 14 У стадiї будiвництва або планування. |
|
P 91-02 | Лодi (канал Мiлан - По, 20,0 км вiд Мiлано - Термiнале)4 |
P 91-03 | Пiццигетоне (канал Мiлан - По, 40,0 км вiд Мiлано - Терминале) |
P 91-04 | Кремона (По, 55,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-05 | Емiлiя - Чентрале (По, 145,0 км вiд Мiлано - Термiнале)4 |
P 91-06 | Феррара (По, 200,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-07 | Адрiя (обвiдний канал Венета, 265,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-08 | Кьоджа (обвiдний канал Венета, 285,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-09 | Маргера (обвiдний канал Венета, 300,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-10 | Ногара (обвiдний канал Венета, 355,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-11 | Монфальконе (обвiдний канал Венета, 410,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-12 | Трiєст (Адрiатичне море) |
P 91-02-01 | П'яченза (По, 35,0 км вiд Конка-дi-Кремони) |
P 91-02-02 | Павiя (Тичино, 98,0 км вiд Конка-дi-Кремони) |
P 91-02-03 | Касале Монферрато (По, 183,0 км вiд Конка-дi-Кремони) |
P 91-04-01 | Гарибальдi (водний шлях Феррара, 80,0 км вiд Феррари) |
P 91-06-01 | Порто - Толле (По - Гранде, 260,0 км вiд Мiлано - Термiнале) |
P 91-01-01 | Мантуйя (водний шлях Фiссеро - Тартаро - Канал - Б'янко, 0,0 км) |
P 91-01-02 | Остiл'я (водний шлях Фiссеро - Тартаро - Канал - Б'янко, 30,0 км)4 |
P 91-01-03 | Леньяго (водний шлях Фiссеро - Тартаро - канал - Б'янко, 65,0 км)4 |
P 91-01-04 | Ровiго (водний шлях Фiссеро - Тартаро - Канал - Б'янко, 140,0 км)4 |
P 91-01-05 | Конка-дi-Вольта-Гримана (водний шлях Фiссеро - Тартаро - Канал - Б'янко, 170,0 км) |
Додаток III |
ТЕХНIЧНI Й ЕКСПЛУАТАЦIЙНI ХАРАКТЕРИСТИКИ ВНУТРIШНIХ ВОДНИХ ШЛЯХIВ МIЖНАРОДНОГО ЗНАЧЕННЯ
a) Технiчнi характеристики водних шляхiв категорiї E
Основнi технiчнi характеристики водних шляхiв категорiї E в основному вiдповiдають класифiкацiї європейських водних шляхiв, наведенiй у таблицi 1.
Для оцiнки рiзних водних шляхiв категорiї E використовуються параметри класiв IV - VII з урахуванням таких принципiв:
i) клас водного шляху визначається горизонтальними габаритами самохiдних суден, барж та штовханих поїздiв i в першу чергу основним стандартним габаритом, яким є їхня ширина чи поперечний габарит;
ii) тiльки воднi шляхи, що вiдповiдають принаймнi основним параметрам класу IV (мiнiмальнi габарити суден 80 м х 9,5 м), можуть розглядатись як воднi шляхи категорiї E. Обмеження осадки (менше 2,50 м) i мiнiмальної висоти проходу пiд мостами (менше 5,25 м) допускаються як виняток лише стосовно iснуючих водних шляхiв;
iii) пiд час модернiзацiї водних шляхiв класу IV (а також малих регiональних водних шляхiв) рекомендується дотримуватися параметрiв принаймнi класу Va;
iv) однак новi воднi шляхи категорiї E повиннi вiдповiдати параметрам як мiнiмум класу Vb. У цьому зв'язку варто забезпечувати проходження суден з осадкою не менше 2,80 м;
v) пiд час модернiзацiї iснуючих та (або) створення нових водних шляхiв варто завжди керуватися бiльш високими значеннями габаритiв суден чи поїздiв;
vi) для пiдвищення ефективностi контейнерних перевезень варто забезпечувати максимально можливу висоту проходу пiд мостами вiдповiдно до виноски 4 до таблицi 115;
____________
15 Однак якщо частка
порожнiх контейнерiв перевищує 50 %, варто
розглянути питання про забезпечення розмiру
мiнiмальної висоти проходу пiд мостами, що
перевищує розмiр, зазначений у виносцi 4.
vii) внутрiшнi воднi шляхи, на яких, як очiкується, будуть здiйснюватись iнтенсивнi контейнернi та ролкернi перевезення, повиннi вiдповiдати як мiнiмум параметрам класу Vb. Для цiлей задоволення потреб, зумовлених майбутньою змiною габаритiв контейнерiв i необхiднiстю безперешкодного перевезення причепiв, може бути передбачене також збiльшення на 7 - 10 % ширини (яка складає 11,4 м) вiдповiдних суден, що здiйснюють плавання внутрiшнiми водними шляхами класу Va i бiльш високих класiв;
viii) на водних шляхах з рiвнем води, що змiнюється, значення рекомендованої осадки повинно вiдповiдати осадцi, яка досягається чи перевищується протягом у середньому 240 днiв року (чи 60 % перiоду навiгацiї). Там, де це можливо й економiчно виправдано, варто забезпечити значення рекомендованої висоти проходу пiд мостами (5,25, 7,00 чи 9,10 м) при найвищому судноплавному рiвнi;
ix) єдинi параметри класу, осадки та висоти проходу пiд мостами варто забезпечити або на всьому водному шляху, або як мiнiмум на значних за довжиною дiлянках цього шляху;
x) за можливостi варто забезпечити, щоб параметри прилеглих внутрiшнiх водних шляхiв були iдентичними чи аналогiчними;
xi) найбiльшi розмiри осадки (4,50 м) i мiнiмальної висоти проходу пiд мостами (9,10 м) варто забезпечити на всiх дiлянках мережi, безпосередньо пов'язаних з прибережними маршрутами;
xii) мiнiмальна висота проходу пiд мостами 7,00 м повинна бути забезпечена на водних шляхах, якi сполучають важливi морськi порти з районами, що знаходяться в глибинi країни, i якi можуть бути успiшно використанi для контейнерних перевезень i перевезень "рiчка - море";
xiii) прибережнi маршрути, згаданi в додатку I вище, покликанi забезпечити цiлiснiсть мережi європейських внутрiшнiх водних шляхiв категорiї E i призначенi, за змiстом цiєї Угоди, для плавання суден типу "рiчка - море", розмiри яких повиннi, коли це можливо й економiчно доцiльно, вiдповiдати вимогам до самохiдних суден, придатних для плавання внутрiшнiми водними шляхами класiв Va i VIb.
Уважається, що для забезпечення придатностi водного шляху для контейнерних перевезень повиннi дотримуватися такi мiнiмальнi умови:
судна внутрiшнього плавання шириною 11,4 м i довжиною приблизно 110 м повиннi мати можливiсть здiйснювати перевезення контейнерiв у три чи бiльше ярусiв; у противному випадку припустима довжина штовханих поїздiв, повинна складати 185 м, у зв'язку iз чим вони можуть здiйснювати перевезення контейнерiв у два яруси.
Таблиця 1
КЛАСИФIКАЦIЯ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ВНУТРIШНIХ ВОДНИХ ШЛЯХIВ МIЖНАРОДНОГО ЗНАЧЕННЯ*
Тип водних шляхiв |
Клас водних шляхiв | Самоходнi судна та баржi | Состави, що штовхаються | Мiнiмальна висота пiд мостами2 | Географiчне позначення на картах | ||||||||
Тип судна: загальнi характеристики | Тип поїзда: загальнi характеристики | ||||||||||||
Найменування | Макси- мальна довжина |
Макси- мальна ширина |
Осадка6 | Тоннаж | Довжина | Ширина | Осадка6 | Тоннаж | |||||
L (M) | B (M) | d (M) | T (T) | L (M) | B (M) | d (M) | T (T) | H (M) | |||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
МIЖ- НА- РОД- НО- ГО ЗНА- ЧЕН- НЯ |
IV | Судно типу "Йоганн Велкер" | 80 - 85 | 9,5 | 2,50 | 1000 - 1500 | 85 | 9,55 | 2,50 - 2,80 | 1250 - 1450 | 5,25 або 7,004 | ||
Va | Великi рейнськi судна | 95 - 110 | 11,4 | 2,50 - 2,80 | 1500 - 3000 | 95 - 1101 | 11,4 | 2,50 - 4,50 | 1600 - 3000 | 5,25 або 7,00 або 9,104 | |||
Vb | 172 - 1851 | 11,4 | 2,50 - 4,50 | 3200 - 6000 | |||||||||
VIa | 95 - 1101 | 22,8 | 2,50 - 4,50 | 3200 - 6000 | 7,00 або 9,104 | ||||||||
VIb | 3 | 140 | 15,0 | 3,90 | 185 - 1951 | 22,8 | 2,50 - 4,50 | 6400 - 12000 | 7,00 або 9,104 | ||||
VIc | 270 - 2801 195 - 2001 |
22,8 33,0 - 34,21 |
2,50 - 4,50 2,50 - 4,50 |
9600 - 18000 9600 - 18000 |
9,104 | ||||||||
VII | 7 | 275 - 285 | 33,0 - 34,21 | 2,50 - 4,50 | 14500 - 27000 | 9,104 |
____________
* Класи I - III не наведено в цiй
таблицi, оскiльки вони мають лише регiональне
значення.
Виноски до таблицi 1
1. Перше значення наводиться з урахуванням нинiшньої ситуацiї, а друге - з урахуванням майбутнiх змiн i, у деяких випадках, нинiшньої ситуацiї.
2. З урахуванням безпечної вiдстанi, що становить приблизно 0,30 м, мiж верхньою точкою конструкцiї судна чи його вантажу й мостом.
3. З урахуванням передбачуваного майбутнього розвитку ролкерних перевезень, контейнерних перевезень та перевезень "рiчка - море".
4. Для перевезення контейнерiв прийнято такi значення:
5,25 м - для суден iз завантаженням контейнерiв у 2 яруси;
7,00 м - для суден iз завантаженням контейнерiв у 3 яруси;
9,10 м - для суден iз завантаженням контейнерiв у 4 яруси;
50 % контейнерiв можуть бути порожнiми, у противному випадку варто застосовувати баластування.
5. Деякi з iснуючих водних шляхiв можуть розглядатись як такi, що належать до класу IV за максимально припустимою довжиною суден i поїздiв, навiть якщо їхня максимальна ширина становить 11,4 м, а максимальна осадка - 4,00 м.
6. Значення осадки для конкретного водного шляху повинно визначатися з урахуванням мiсцевих умов.
7. На деяких дiлянках водних шляхiв класу VII можуть також використовуватися поїзди з великим числом барж. У цьому випадку горизонтальнi габарити можуть перевищувати значення, зазначенi в таблицi.
b) Експлуатацiйнi характеристики водних шляхiв категорiї E
Для надiйного забезпечення мiжнародних перевезень водними шляхами категорiї E цi шляхи повиннi вiдповiдати таким основним експлуатацiйним критерiям:
i) судноплавство повинно забезпечуватися протягом усього перiоду навiгацiї, за винятком перерв, згаданих нижче;
ii) тривалiсть навiгацiї може становити менше 365 днiв тiльки в районах iз суворими клiматичними умовами, де в зимовий час неможливо тримати фарватер вiльним вiд льоду i де, отже, необхiдна зимова перерва. У цих випадках варто встановлювати дати початку й закiнчення навiгацiї. Тривалiсть перерв навiгацiї, зумовлених природними явищами, такими, як льодостав, паводки тощо, повинна зводитися до мiнiмуму за допомогою вiдповiдних технiчних й органiзацiйних заходiв;
iii) тривалiсть перерв у перiод навiгацiї, необхiдних для регулярного технiчного обслуговування шлюзiв та iншого гiдротехнiчного устаткування, повинна зводитися до мiнiмуму. Користувачi водних шляхiв, на яких планується проведення робiт з технiчного обслуговування, повиннi iнформуватися про строки й тривалiсть передбачуваної перерви в навiгацiї. У випадку непередбаченого виходу з ладу шлюзiв чи iнших гiдротехнiчних об'єктiв або у випадку iнших форс-мажорних обставин тривалiсть перерв повинна бути в максимальному ступенi обмежена за рахунок ужиття всiх необхiдних заходiв для виправлення ситуацiї;
iv) жодних перерв у перiод низької води не допускається. Проте дозволяється розумне обмеження припустимих значень осадки на водних шляхах зi змiнним рiвнем води. Однак протягом усього часу варто забезпечити мiнiмальну осадку в 1,20 м, а рекомендована або звичайна осадка повинна забезпечуватися чи перевищуватися протягом 240 днiв року. У районах, згаданих вище в пiдпунктi "ii", мiнiмальна осадка в 1,20 м повинна забезпечуватися протягом у середньому 60 % перiоду навiгацiї;
v) тривалiсть роботи шлюзiв, розвiдних мостiв й iнших об'єктiв iнфраструктури повинна бути такою, щоб вона забезпечувала у випадку економiчної доцiльностi цiлодобове (24 години) судноплавство в робочi днi. В окремих випадках можуть допускатися винятки з органiзацiйних та (або) технiчних причин. Варто також забезпечити розумний судноплавний час у святковi й вихiднi днi.
c) Технiчнi й експлуатацiйнi характеристики портiв категорiї E
Мережа водних шляхiв категорiї E включає систему портiв внутрiшнього плавання мiжнародного значення. Кожний порт категорiї E повинен вiдповiдати таким технiчним й експлуатацiйним критерiям:
i) вiн повинен знаходитися на водному шляху категорiї E;
ii) вiн повинен мати можливостi для обробки суден або штовханих поїхдiв, що використовуються на конкретному водному шляху категорiї E вiдповiдно до його класу;
iii) вiн повинен бути зв'язаний з основними автомобiльними дорогами й залiзничними лiнiями (бажано, щоб вони належали до мережi мiжнародних автомобiльних дорiг i залiзничних лiнiй, зазначених у Європейськiй угодi про мiжнароднi автомагiстралi (СМА), у Європейськiй угодi про мiжнароднi магiстральнi залiзничнi лiнiї (СМЖЛ) i в Європейськiй угодi про найважливiшi лiнiї мiжнародних комбiнованих перевезень i вiдповiднi об'єкти (СЛКП));
iv) його загальний вантажообiг повинен досягати, принаймнi, 0,5 млн. т на рiк;
v) вiн повинен мати у своєму розпорядженнi придатнi можливостi для розвитку портової промислової зони;
vi) вiн повинен забезпечувати обробку стандартних контейнерiв (за винятком портiв, що спецiалiзуються на обробцi масових вантажiв);
vii) вiн повинен мати у своєму розпорядженнi все устаткування, необхiдне для здiйснення звичайних операцiй у рамках мiжнародних перевезень;
viii) для цiлей забезпечення охорони навколишнього середовища в портах мiжнародного значення повиннi бути передбаченi приймальнi ємностi для видалення вiдходiв, що утворюються на борту суден.
МЕРЕЖА ВОДНИХ ШЛЯХIВ КАТЕГОРIЇ E
Зображення має графiчний вигляд. Не наводиться.