ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ДНIПРОПЕТРОВСЬКА МИТНИЦЯ
НАКАЗ
22.07.2010 р. | N 591 |
---|
ЗАТВЕРДЖЕНО наказ Днiпропетровської митницi 22.07.2010 р. N 591 |
Порядок
дiй пiдроздiлiв Днiпропетровської митницi при
надходженнi вiд суб'єкта ЗЕД заяви щодо
анулювання чи модифiкацiї вантажної митної
декларацiї
1. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок розроблено вiдповiдно до Митного кодексу України, Положення про порядок, скасування iнформацiї з контролю за доставкою вантажiв, модифiкацiї й анулювання електронної копiї вантажної митної декларацiї та документiв контролю доставки в Єдинiй автоматизованiй iнформацiйнiй системi Держмитслужби України, затвердженого наказом Держмитслужби вiд 10.12.2001 N 800, листiв Держмитслужби України вiд 11.04.08 N 11/5-10/4181-ЕП, вiд 22.06.2009 N 11/9-10.31/5931-ЕП, з метою визначення процедури опрацювання в Днiпропетровськiй митницi заяви суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi щодо анулювання або модифiкацiї оформленої вантажної митної декларацiї (далi - ВМД).
1.2. Анулювання або модифiкацiя ВМД здiйснюється у випадках та порядку, передбачених законодавством України.
1.3. Рiшення щодо необхiдностi анулювання або модифiкацiї ВМД приймається начальником митницi, першим заступником начальника митницi чи заступниками начальника митницi, якi контролюють пiдроздiли митного оформлення, або особами, якi їх замiщують (далi - керiвництво митницi).
1.4. Вiддiл iнформацiйної роботи та митної статистики (далi - ВIРМС) забезпечує iнформування Держмитслужби України про факти анулювання та модифiкацiї ВМД (iнформацiя надається у порядку та строки, встановленi Держмитслужбою України).
1.5. Порядок не застосовується у випадку необхiдностi модифiкацiї ВМД вiдповiдно до Порядку вiдображення вiдомостей про доплату (повернення) сум митних платежiв i вiдкоригованих фактичних вiдомостей про товари, якi стали вiдомi пiсля закiнчення митного оформлення, затвердженого наказом Держмитслужби України вiд 25.09.2008 N 1045.
2. Прийняття та розгляд заяви про анулювання чи модифiкацiю ВМД
2.1. Заява суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi (далi - ЗЕД) чи уповноваженої ним особи про анулювання або модифiкацiю ВМД (далi - Заява) реєструються вiддiлом органiзацiйного та документального забезпечення.
2.2. Зареєстрована вiддiлом органiзацiйного та документального забезпечення Заява передається керiвництву митницi, яке письмовою резолюцiєю доручає подальший розгляд Заяви начальнику пiдроздiлу митного оформлення (далi - ПМО), посадовими особами якого була оформлена зазначена у Заявi ВМД.
2.3. Заява з резолюцiєю керiвництва митницi вiддiлом органiзацiйного та документального забезпечення передається до визначеного ПМО.
2.4. Начальник вiдповiдного ПМО, пiсля отримання Заяви визначає пiдлеглу посадову особу на проведення детального опрацювання Заяви по сутi.
2.5. Визначена посадова особа ПМО:
- отримує вiд заявника або уповноваженої ним особи аркушi ВМД, що видавалися декларанту, а також, у разi необхiдностi, додаткову iнформацiю чи документи, необхiднi для опрацювання Заяви по сутi;
- одержує вiд iнших структурних пiдроздiлiв митницi, у разi необхiдностi, додаткову iнформацiю чи документи, що можуть бути необхiднi при опрацюваннi Заяви по сутi;
- з'ясовує причини анулювання або модифiкацiї ВМД;
- перевiряє можливiсть здiйснення анулювання або модифiкацiї ВМД з урахуванням вимог законодавства України та стадiї митного контролю вiдносно товарiв, що оформленi за цiєю ВМД;
- одержує вiд ВIРМС аркуш ВМД з позначенням "2/7" (передається пiд пiдпис на зворотному боцi Заяви);
- доповiдає начальнику ПМО про результати опрацювання Заяви по сутi.
2.6. Результати опрацювання Заяви особисто перевiряються начальником ПМО та вiдображаються у службовiй записцi, що готується за формою, наведеною у додатку до Порядку (далi - Службова записка).
Службова записка повинна бути пiдготовлена та передана на погодження з начальниками зацiкавлених структурних пiдроздiлiв митницi не пiзнiше, нiж через п'ять робочих днiв з моменту надходження Заяви до ПМО.
2.7. Службова записка погоджується начальниками зацiкавлених структурних пiдроздiлiв митницi у порядку зазначення таких пiдроздiлiв в Службовiй записцi. Виходячи з конкретних обставин анулювання або модифiкацiї ВМД Службова записка може бути окремо погоджена з начальником Служби боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил та/або вiддiлу кадрового забезпечення та з питань запобiгання корупцiї. Рiшення про необхiднiсть такого погодження приймається начальником ПМО або керiвництвом митницi. Таке погодження здiйснюється на вiльному мiсцi зворотного боку Службової записки.
Зазначенi в цьому пунктi погодження повиннi бути здiйсненi кожним з начальникiв зацiкавлених пiдроздiлiв в межах компетенцiї, враховуючи наявнi обставини та вимоги законодавства України, не пiзнiше одного робочого дня з моменту надходження Службової записки до вiдповiдного пiдроздiлу.
2.8. Пiсля погодження з усiма зацiкавленими пiдроздiлами Службова записка передається керiвництву митницi для прийняття вiдповiдного рiшення.
2.9. У разi прийняття керiвництвом митницi рiшення про можливiсть анулювання ВМД, посадова особа вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення протягом години передає копiю Службової записки до ВIРМС та повертає її оригiнал до вiдповiдного ПМО.
Визначена начальником ПМО посадова особа:
- вносить до аркушiв ВМД, що анулюється, напис "Анульована", засвiдчує його вiдбитком особистої номерної печатки, та перекреслює кожний аркуш ВМД з лицьового боку суцiльною лiнiєю по дiагоналi;
- письмово iнформує (не пiзнiше, нiж через двi години з моменту отримання Службової записки з вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення):
1) вiддiл контролю за перемiщенням товарiв (далi - ВКПТ) про анулювання ВМД (у разi потреби) для проведення скасування iнформацiї з контролю за доставкою вантажiв в Єдинiй автоматизованiй iнформацiйнiй системi (далi - ЄАIС) Держмитслужби України (обов'язково вказуються реквiзити Заяви та Службової записки, вiдомостi про керiвника митницi, який прийняв рiшення про анулювання ВМД, та дата такого рiшення);
2) ВIРМС про анулювання ВМД з метою анулювання електронної копiї ВМД у вiдповiдних програмно-iнформацiйних комплексах та/або електронних базах даних та ЄАIС Держмитслужби України (обов'язково вказуються реквiзити Заяви та Службової записки, вiдомостi про керiвника митницi, який прийняв рiшення, дата цього рiшення, та додається аркуш ВМД з позначенням "2/7");
- iнформує заявника про прийняте рiшення.
2.10. У разi прийняття керiвником митницi рiшення про можливiсть модифiкацiї ВМД, посадова особа вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення передає копiю Службової записки до ВIРМС та повертає її оригiнал до вiдповiдного ПМО.
Визначена начальником ПМО посадова особа здiйснює:
- контроль за внесенням вiдповiдних змiн до всiх аркушiв ВМД, що модифiкується;
- повернення декларанту належних йому аркушiв модифiкованої ВМД;
- письмове iнформування (не пiзнiше доби з моменту отримання Службової записки з вiддiлу органiзацiйного та документального забезпечення):
1) ВКПТ (у разi потреби) про модифiкацiю ВМД для коригування в ЄАIС Держмитслужби України iнформацiї з контролю за доставкою вантажiв (обов'язково вказуються реквiзити звернення та Службової записки, вiдомостi про керiвника митницi, який прийняв рiшення та дата такого рiшення);
2) ВIРМС про модифiкацiю ВМД для проведення модифiкацiї електронної копiї ВМД у необхiдних програмно-iнформацiйних комплексах та/або електронних базах даних та ЄАIС Держмитслужби України (обов'язково вказуються реквiзити Заяви та Службової записки, вiдомостi про керiвника митницi, який прийняв рiшення, дата такого рiшення, та додається аркуш ВМД з позначенням "2/7");
- iнформування заявника про прийняте рiшення.
2.11. Начальники митних постiв, де ведуться окремi електроннi бази даних, пiсля проведення процедури анулювання та модифiкацiї, забезпечують своєчасне внесення вiдповiдних змiн до таких баз. Вiдповiдальними за своєчасне та коректне внесення змiн в таких пiдроздiлах є адмiнiстратори ПIК "Iнспектор-2006".
2.12. У разi прийняття керiвником митницi рiшення про неможливiсть анулювання або модифiкацiї ВМД Службова записка повертається до вiдповiдного ПМО, начальник якого забезпечує направлення заявнику листа про прийняте рiшення iз зазначенням причин вiдмови з посиланням на законодавство України (до листа додаються аркушi ВМД, наданi декларантом).
2.13. Пiсля отримання вiд ПМО письмової iнформацiї про анулювання або модифiкацiю ВМД, начальники ВIРМС та ВКПТ, вiдповiдно до своєї компетенцiї, органiзовують та контролюють внесення до необхiдних програмно-iнформацiйних комплексiв та/або електронних баз даних та/або ЄАIС Держмитслужби України необхiдної iнформацiї щодо вiдповiдних ВМД у зв'язку з їх анулюванням або модифiкацiєю.
2.14. Модифiкацiя ВМД за iнiцiативою митницi (виявлення помилок у результатi перевiрок чи службових розслiдувань тощо) здiйснюється вiдповiдно до Порядку з використанням замiсть Заяви вiдповiдного службового документу (акту перевiрки, службової записки, наказу тощо).
3. Зберiгання документiв
3.1. Аркушi з позначенням "1/6", "3/8" та "4/5" анульованих ВМД разом iз Заявою та Службовою запискою зберiгаються в окремiй справi вiдповiдного ПМО протягом одного року, пiсля чого передаються до архiву митницi.
3.2. Аркушi з позначенням "2/7" анульованих ВМД разом iз письмовими повiдомленнями ПМО про факт анулювання та копiями Службових записок зберiгаються в окремiй справi ВIРМС протягом одного року, пiсля чого передаються до архiву митницi.
3.3. Аркушi з позначенням "1/6" (разом iз Службовими записками) i "2/7" (разом iз письмовими повiдомленнями ПМО про факт модифiкацiї та копiями Службових записок) модифiкованих ВМД зберiгаються у загальному порядку в справах ПМО та ВIРМС вiдповiдно.
Начальник вiддiлу органiзацiї митного контролю та роботи митних посередникiв | В.В. Маргаритiн |
Додаток до Порядку дiй пiдроздiлiв Днiпропетровської митницi при надходженнi вiд суб'єкта ЗЕД заяви щодо анулювання чи модифiкацiї вантажної митної декларацiї |
"____" ______ 20___р. N _____
Начальнику Днiпропетровської митницi | |
(прiзвище та iнiцiали) |
СЛУЖБОВА ЗАПИСКА
За результатами опрацювання заяви | |
(назва заявника) | |
вiд "____" ______ 20___р. N ________ (вх. N ______ вiд
"____" _____20___р.) про анулювання (модифiкацiю) ВМД: |
N з/п | Номер ВМД | Дата ВМД | Тип ВМД |
iнформую про наступне: 1. Змiст модифiкацiї ВМД: |
Графа N | Iснуючi вiдомостi | Новi вiдомостi |
2. Причини анулювання або модифiкацiї: |
3. Наслiдки анулювання або модифiкацiї: |
4. Наявнiсть аркушiв ВМД: |
Всi аркушi в наявностi | Вiдсутнi аркушi: (позначення аркушiв та причини їх вiдсутностi) |
З огляду на вищевикладене, анулювання або модифiкацiя ВМД вважається можливим / неможливим (при неможливостi вказуються обґрунтованi причини). |
________________ (начальник ПМО) |
____________ (пiдпис i дата) |
___________________ (прiзвище та iнiцiали) |
(зворотний бiк службової записки)
ПОГОДЖЕННЯ:
Посадовi особи, якi погоджують вказане питання: | Погоджено чи не погоджено (якщо нi, то зазначаються обґрунтованi причини) | Пiдпис i дата | Прiзвище та iнiцiали |
Начальник вiддiлу адмiнiстрування митних платежiв | |||
Начальник вiддiлу контролю митної вартостi та класифiкацiї товарiв | |||
Начальник вiддiлу контролю за перемiщенням товарiв | |||
Начальник вiддiлу iнформацiйної роботи та митної статистики |
Анулювання вмд | Модифiкацiя вмд |
Дозволяється | Не дозволяється |
(непотрiбне закреслити)
________________________ (посада керiвника митницi) |
______________ (пiдпис i дата) |
____________________ (прiзвище та iнiцiали) |