ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
04.05.11 | N 11.1/2-16.2/7101-ЕП |
---|
Начальникам регiональних митниць, митниць, начальнику Центрального митного управлiння лабораторних дослiджень та експертної роботи |
Доповнити Додаток 4 Методичних
рекомендацiї щодо класифiкацiї окремих товарiв
згiдно з вимогами УКТЗЕД, що надiсланий листом
Держмитслужби вiд 19.02.2011 N 11/1-10.16/2720-ЕП,
пунктом 11 наступного змiсту.
N з/п |
Назва товару | Методологiя класифiкацiї |
11 | Багатоцiльовi транспортнi засоби типу "пiкап" призначенi для перевезення як людей, так i вантажiв | Транспортнi засоби цього типу, зазвичай,
обладнанi бiльше, нiж одним рядом сидiнь та мають
двi окремi частини, а саме, кабiну закритого типу
для перевезення пасажирiв та вiдкриту або закриту
платформу для перевезення вантажiв. Такi транспортнi засоби повиннi класифiкуватися у товарнiй позицiї 8704, якщо максимальна внутрiшня довжина пiдлоги тiєї частини, що призначена для перевезення вантажiв, становить бiльш нiж 50 % довжини колiсної бази транспортного засобу, або, якщо транспортний засiб має бiльше двох осей. При визначеннi внутрiшньої довжини пiдлоги частини транспортного засобу, що призначена для перевезення вантажiв, необхiдно використовувати внутрiшню (корисну) довжину пiдлоги вантажного вiдсiку. Пiд внутрiшньою (корисною) довжиною пiдлоги вантажного вiдсiку транспортного засобу типу "пiкап" слiд розумiти довжину, яка може бути використана для перевезення вантажу, без урахування ширини стiнок вантажного вiдсiку та технологiчних виступiв (мал.1). мал.1 |
Перший заступник Голови Служби |
О.М.Дороховський |