МIНIСТЕРСТВО ФIНАНСIВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
29.12.2011 | N 1789 |
---|
Про затвердження Порядку взаємодiї Мiнiстерства
фiнансiв України з центральними органами
виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується
та координується Кабiнетом Мiнiстрiв України
через Мiнiстра фiнансiв України
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 20 сiчня 2012 р. за N 85/20398 |
Вiдповiдно до Закону
України "Про центральнi органи виконавчої
влади", Положення про Мiнiстерство фiнансiв
України, затвердженого Указом
Президента України вiд 8 квiтня 2011 року N 446, з
метою забезпечення дотримання норм Регламенту
Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою
Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року
N 950 (у редакцiї постанови Кабiнету
Мiнiстрiв України вiд 9 листопада 2011 року N 1156),
та створення дiєвого механiзму взаємодiї
Мiнiстерства фiнансiв України з центральними
органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких
спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв
України через Мiнiстра фiнансiв України, наказую:
1. Затвердити Порядок взаємодiї Мiнiстерства фiнансiв України з центральними органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких спрямовується та координується Кабiнетом Мiнiстрiв України через Мiнiстра фiнансiв України (далi - Порядок), що додається.
2. Визначити Департамент координацiї та спрямування Мiнiстром роботи центральних органiв виконавчої влади вiдповiдальним за органiзацiю взаємодiї Мiнiстерства фiнансiв України з Державною податковою службою України, Державною митною службою України, Державною службою фiнансового монiторингу України, Державною казначейською службою України, Державною фiнансовою iнспекцiєю України та Державною пробiрною службою України.
3. Головам Державної податкової служби України, Державної митної служби України, Державної казначейської служби України, Державної пробiрної служби України, Державної фiнансової iнспекцiї України та Державної служби фiнансового монiторингу України довести цей наказ до вiдома керiвникiв структурних пiдроздiлiв i територiальних органiв та забезпечити безумовне виконання вимог Порядку, затвердженого цим наказом.
4. Юридичному департаменту (Матузка Я. В.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
5. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Мiнiстр | Ф. Ярошенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства фiнансiв України 29.12.2011 N 1789 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 20 сiчня 2012 р. за N 85/20398 |
Порядок взаємодiї
Мiнiстерства фiнансiв України з центральними
органами виконавчої влади, дiяльнiсть яких
спрямовується та координується Кабiнетом
Мiнiстрiв України через Мiнiстра фiнансiв України
I. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок визначає органiзацiйнi та процедурнi питання взаємодiї Мiнiстерства фiнансiв України з Державною податковою службою України, Державною митною службою України, Державною казначейською службою України, Державною пробiрною службою України, Державною службою фiнансового монiторингу України та Державною фiнансовою iнспекцiєю України (далi - Служби, Служба) у процесi формування та реалiзацiї державної полiтики у вiдповiдних сферах.
1.2. Цей Порядок спрямовано на забезпечення узгодженостi, планомiрностi та цiлiсностi формування державної полiтики у вiдповiдних сферах, а також ефективностi її реалiзацiї.
1.3. Вiдповiдальним за взаємодiю зi Службами є Департамент координацiї та спрямування Мiнiстром роботи центральних органiв виконавчої влади Мiнiстерства фiнансiв України (далi - вiдповiдальний Департамент).
1.4. Керiвники Служб вносять на розгляд Мiнiстра пропозицiї щодо забезпечення формування державної полiтики у вiдповiднiй сферi, зокрема розробленi Службами проекти законiв, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнфiну, а також позицiю щодо проектiв, розробниками яких є iншi мiнiстерства.
II. Пiдготовка проектiв актiв Кабiнету Мiнiстрiв України
2.1. Служби розробляють проекти актiв Кабiнету Мiнiстрiв України в порядку, установленому законодавством України.
Пiд час розроблення проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України Служба аналiзує стан справ у вiдповiднiй сферi правового регулювання, причини, якi зумовлюють необхiднiсть пiдготовки проекту, визначає предмет правового регулювання, механiзм вирiшення питання, що потребує врегулювання, передбачає правила i процедури, якi, зокрема, унеможливлювали б вчинення корупцiйних правопорушень, а також робить прогноз результатiв реалiзацiї акта та визначає критерiї (показники), за якими оцiнюватиметься ефективнiсть його впровадження.
Якщо реалiзацiя акта потребує фiнансування з державного чи мiсцевого бюджету або може призвести до втрати доходiв, Служба проводить необхiднi фiнансово-економiчнi розрахунки.
2.2. Служба надсилає завiзований керiвником Служби проект акта Кабiнету Мiнiстрiв України разом iз супровiдними матерiалами до Мiнiстерства фiнансiв України (далi - Мiнфiн) для його опрацювання i погодження Мiнiстром фiнансiв України (далi - Мiнiстр).
2.3. Вiдповiдальний Департамент органiзовує та контролює опрацювання проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України самостiйними структурними пiдроздiлами центрального апарату Мiнфiну вiдповiдно до компетенцiї.
2.4. Вiдповiдальний Департамент або iнший самостiйний структурний пiдроздiл центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту акта Кабiнету Мiнiстру України, в установленому порядку:
перевiряє вiдповiднiсть проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України чинному законодавству, вимогам Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 липня 2007 року N 950 (у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 листопада 2011 року N 1156) (далi - Регламент Кабiнету Мiнiстрiв України), прiоритетам дiяльностi Служби, визначеним Мiнiстром;
вживає заходiв, визначених цим Порядком та Регламентом Кабiнету Мiнiстрiв України, для усунення розбiжностей щодо проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України;
забезпечує погодження проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України в установленому Порядку iз самостiйними структурними пiдроздiлами центрального апарату Мiнфiну та керiвництвом Мiнфiну.
2.5. Вiдповiдальний Департамент або самостiйний структурний пiдроздiл центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України, у визначений термiн доводить до вiдома Служби позицiю Мiнфiну щодо проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України, розробленого Службою, шляхом надсилання листа та, у разi вiдсутностi зауважень, завiзованого Мiнiстром проекту акта.
2.6. Служба в установлений термiн враховує зауваження чи пропозицiї, висловленi до проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України.
2.7. Служба надсилає на погодження проект акта Кабiнету Мiнiстрiв України до заiнтересованих органiв лише пiсля його погодження та вiзування Мiнiстром.
2.8. Якщо заiнтересованим органом є Служба, її позицiя щодо проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України також погоджується та вiзується Мiнiстром.
2.9. Проект акта Кабiнету Мiнiстрiв України, погоджений iз заiнтересованими центральними органами виконавчої влади, Служба надсилає до вiдповiдального Департаменту або iншого самостiйного структурного пiдроздiлу центрального апарату Мiнфiну, якому було доручено опрацювання проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України, разом iз юридичним висновком Мiнiстерства юстицiї України, документами та матерiалами, передбаченими Регламентом Кабiнету Мiнiстрiв України, для його внесення Мiнiстром на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України.
2.10. Якщо проект акта Кабiнету Мiнiстрiв України внесений до Мiнфiну з порушенням вимог Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України та цього Порядку, вiдповiдальний Департамент або iнший самостiйний структурний пiдроздiл центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України, не пiзнiше 2 робочих днiв пiсля надходження проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України до Мiнфiну повертає його Службi разом iз супровiдним листом для приведення у вiдповiднiсть iз зазначеними вимогами.
Пiсля внесення проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiдальний Департамент або iнший самостiйний структурний пiдроздiл центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України, в одноденний термiн iнформує про це Службу.
2.11. Служба протягом 5 робочих днiв з дати отримання листа Мiнфiну про внесення проекту акта на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України, якщо iнший строк не встановлено Мiнфiном, здiйснює пiдготовку та подання вiдповiдальному Департаменту або iншому самостiйному структурному пiдроздiлу центрального апарату Мiнфiну, якому було доручено опрацювання проекту акта, всiх необхiдних матерiалiв (тез виступу) до проектiв актiв Кабiнету Мiнiстрiв України для їх представлення Мiнфiном на засiданнi Кабiнету Мiнiстрiв України.
2.12. У разi втрати актуальностi проектом акта Кабiнету Мiнiстрiв України або з iнших причин Служба забезпечує своєчасне iнформування та подання до вiдповiдального Департаменту або iншого самостiйного структурного пiдроздiлу центрального апарату Мiнфiну, якому було доручено опрацювання проекту акта Кабiнету Мiнiстрiв України, обґрунтованої пропозицiї про його вiдкликання.
2.13. Взаємодiя Мiнфiну зi Службами пiд час опрацювання законопроектiв та актiв Президента України, що розробляються Службами, здiйснюється за процедурою, установленою для пiдготовки проектiв актiв Кабiнету Мiнiстрiв України.
III. Погодження проектiв нормативно-правових актiв, розроблених iншими центральними органами виконавчої влади
3.1. Служба в установленому порядку опрацьовує проект нормативно-правового акта, який надiйшов на погодження до Служби як до заiнтересованого органу, та подає його до Мiнфiну разом iз своєю обґрунтованою позицiєю щодо цього проекту нормативно-правового акта для погодження Мiнiстром.
3.2. Позицiя Служби щодо проекту нормативно-правового акта, який надiйшов на погодження до Служби як до заiнтересованого органу, опрацьовується вiдповiдальним Департаментом або iншим самостiйним структурним пiдроздiлом центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання цього проекту, та погоджується Мiнiстром шляхом надсилання Службi листа за пiдписом Мiнiстра.
3.3. Погодження Службами проектiв нормативно-правових актiв без урахування їх позицiй щодо цих проектiв Мiнiстром не допускається.
IV. Пiдготовка проектiв наказiв Мiнфiну
4.1. Служби розробляють проекти наказiв Мiнфiну вiдповiдно до вимог законодавства, рекомендацiй Мiнiстерства юстицiї України, цього Порядку та встановлених Мiнфiном вимог до порядку пiдготовки i розгляду нормативно-правових актiв i подають завiзований керiвником Служби проект разом iз супровiдними матерiалами до Мiнфiну для опрацювання вiдповiдальним Департаментом або iншим самостiйним структурним пiдроздiлом центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту наказу.
4.2. Вiдповiдальний Департамент або iнший самостiйний структурний пiдроздiл центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту наказу Мiнфiну, у встановлений термiн доводить до вiдома Служби позицiю Мiнфiну щодо проекту наказу, розробленого Службою, шляхом надсилання листа iз зазначенням зауважень та пропозицiй до поданого проекту.
4.3. Служби повиннi врахувати всi висловленi зауваження та усунути виявленi порушення i в установленому порядку та у визначений Мiнфiном термiн внести проект наказу Мiнiстерства фiнансiв України на розгляд до вiдповiдального Департаменту або iншого самостiйного структурного пiдроздiлу центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту наказу.
4.4. У разi наявностi отриманих вiд Служби матерiалiв щодо погодження проекту наказу Мiнiстерством економiчного розвитку i торгiвлi України та iншими заiнтересованими центральними органами виконавчої влади, а також копiї повiдомлення про оприлюднення регуляторного акта вiдповiдно до статтi 13 Закону України "Про засади державної регуляторної полiтики у сферi господарської дiяльностi" вiдповiдальний Департамент або iнший самостiйний структурний пiдроздiл центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання проекту наказу, в установленому порядку подає проект наказу на пiдпис Мiнiстру.
4.5. У разi наявностi розбiжностей щодо положень проекту наказу Мiнфiну остаточне рiшення про його пiдписання приймає Мiнiстр пiсля проведення консультацiй з керiвником Служби.
4.6. Пiсля пiдписання наказу вiдповiдальний Департамент або iнший самостiйний структурний пiдроздiл центрального апарату Мiнфiну, якому доручено опрацювання наказу разом iз самостiйним структурним пiдроздiлом Служби, вiдповiдальним за розроблення, у разi якщо наказ має нормативний характер, подає його на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
V. Скасування актiв
5.1. Служби щомiсяця надсилають у паперовому та електронному виглядi вiдповiдальному Департаменту перелiки актiв, прийнятих протягом мiсяця, крiм актiв персонального характеру (з кадрових питань), а у разi потреби та на вимогу вiдповiдального Департаменту - завiренi в установленому законодавством порядку копiї зазначених актiв.
5.2. Вiдповiдальний Департамент розглядає разом iз заiнтересованими самостiйними структурними пiдроздiлами центрального апарату Мiнфiну отриманi акти Служб з метою визначення їх вiдповiдностi Конституцiї України i законам України, актам Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, iншим актам законодавства.
5.3. Якщо акти Служб або їх територiальних органiв не вiдповiдають Конституцiї України i законам України, актам Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, iншим актам законодавства, вiдповiдальний Департамент протягом трьох днiв з дня виявлення таких обставин iнформує Мiнiстра та за його рiшенням порушує перед головою Служби питання про скасування таких актiв повнiстю чи в окремiй частинi.
5.4. Голова Служби протягом семи робочих днiв зобов'язаний скасувати такi акти повнiстю чи в окремiй частинi, про що протягом п'яти робочих днiв письмово повiдомляє вiдповiдальний Департамент.
5.5. Вiдповiдальний Департамент iнформує Мiнiстра про вжитi головою Служби, її територiальними органами заходи щодо приведення актiв Служби у вiдповiднiсть iз Конституцiєю України i законами України, актами Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України та iншими актами законодавства.
5.6. Якщо акт Служби, що не вiдповiдає Конституцiї України i законам України, актам Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України та iншим актам законодавства, не скасований в установлений цим Порядком строк, вiдповiдальний Департамент готує проект розпорядження Кабiнету Мiнiстрiв України щодо скасування такого акта Служби повнiстю чи в окремiй частинi вiдповiдно до порядку, встановленого Регламентом Кабiнету Мiнiстрiв України.
5.7. Якщо акт територiального органу Служби, що не вiдповiдає Конституцiї України i законам України, актам Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України та iншим актам законодавства, не скасовано в установлений Мiнiстром строк, вiдповiдальний Департамент готує проект наказу Мiнiстерства фiнансiв України про скасування такого акта повнiстю чи в окремiй частинi.
VI. Обмiн iнформацiєю мiж Мiнфiном та Службами
6.1. Обмiн iнформацiєю мiж Мiнфiном та Службами здiйснюється шляхом надсилання її на матерiальних (паперових) носiях та/або в електронному виглядi за допомогою технiчних засобiв, у рамках супроводження вiдповiдних автоматизованих iнформацiйних систем, з дотриманням вимог та у строки, визначенi регламентами обмiну iнформацiєю, iнструкцiями, порядками, договорами тощо.
6.2. З метою забезпечення належної, ефективної та дiєвої взаємодiї Служби подають до Мiнфiну:
а) проекти нормативно-правових актiв, розробленi Службами та оформленi в установленому порядку;
б) проекти нормативно-правових актiв, що надiйшли на погодження до Служби як до заiнтересованого органу, протягом семи робочих днiв з дня їх надходження разом iз своєю обґрунтованою позицiєю щодо цих проектiв;
в) пропозицiї щодо прiоритетiв своєї дiяльностi на наступний рiк - до 1 грудня року, що передує звiтному;
г) проект рiчного плану роботи Служби - до 20 грудня року, що передує звiтному;
ґ) звiти про виконання планiв роботи Служб та покладених на них завдань за попереднiй рiк - до 20 сiчня поточного року;
д) доповiдi, iнформацiйнi та iншi матерiали у визначенi Мiнфiном, Кабiнетом Мiнiстрiв України, Президентом України термiни;
е) iнформацiю про стан виконання актiв законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-мiнiстра України, Першого вiце-прем'єр-мiнiстра України та доручень Мiнiстра - щокварталу до 10-го числа мiсяця, що передує звiтному;
є) iнформацiю на виконання доручень Президента України, Прем'єр-мiнiстра України та Першого вiце-прем'єр-мiнiстра України, в яких Мiнфiн визначено головним виконавцем, а Служби є спiввиконавцями, - за п'ять робочих днiв до закiнчення термiну виконання, якщо дорученням не передбачено iнше;
ж) iнформацiю за запитом Мiнфiну у визначений термiн;
з) iнформацiю про надзвичайнi та резонанснi подiї, якi вiдбулися в Службi, її територiальних органах, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери управлiння Служби, - у день здiйснення подiї;
и) проекти структури центрального апарату Служби, проекти рiшень про утворення, реорганiзацiю, лiквiдацiю територiальних органiв Служби;
i) подання щодо призначення на посади та звiльнення з посад керiвникiв та заступникiв керiвникiв територiальних органiв Служб;
ї) пропозицiї щодо премiювання керiвникiв Служб та їх заступникiв, установлення їм надбавок та надання матерiальної допомоги для погодження їх Мiнiстром.
Iнформацiю та документи, що подаються до Мiнфiну, пiдписує голова Служби або в разi вiдсутностi голови - його перший заступник.
6.3. Мiнфiн надає Службам:
а) завiзованi Мiнiстром проекти нормативно-правових актiв, розробленi Службами;
б) погодженi Мiнiстром позицiї Служб щодо проектiв нормативно-правових актiв, що надiйшли на погодження до Служб як до заiнтересованих органiв;
в) затвердженi Мiнiстром прiоритети дiяльностi Служб;
г) затвердженi Мiнiстром плани роботи Служб;
ґ) погодженi Мiнiстром проекти структури центральних апаратiв Служб;
д) методичну та iнформацiйну допомогу, спрямовану на правильне застосування законодавства Службами, їх територiальними органами, пiдприємствами, установами, органiзацiями, що належать до сфери управлiння Служб;
е) практичну допомогу у вирiшеннi проблем, пов'язаних з виконанням завдань, що стоять перед Службами;
є) пропозицiї щодо вдосконалення дiяльностi Служб, у тому числi рекомендацiї щодо полiпшення стану виконавської дисциплiни у Службах.
VII. Визначення прiоритетiв дiяльностi Служб
7.1. Служби, їх територiальнi органи, установи та органiзацiї, що належать до сфери управлiння Служб, здiйснюють планування своєї роботи за визначеними Мiнiстром прiоритетами дiяльностi.
7.2. З метою забезпечення послiдовної та узгодженої дiяльностi з формування та реалiзацiї державної полiтики у вiдповiднiй сферi Служби подають до вiдповiдального Департаменту пропозицiї щодо прiоритетiв своєї дiяльностi на наступний рiк.
7.3. Вiдповiдальний Департамент опрацьовує пропозицiї Служб та подає їх на погодження Мiнiстру.
7.4. Служби органiзовують свою роботу за перспективними (рiчними), пiврiчними, поточними (квартальними) планами.
7.5. Служби формують рiчнi плани роботи та подають їх вiдповiдальному Департаменту для затвердження Мiнiстром.
7.6. План роботи Служби повинен мiстити:
заходи, спрямованi на реалiзацiю прiоритетiв дiяльностi Служб, їх територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Служб, i шляхи виконання покладених на них завдань;
заходи, спрямованi на виконання Конституцiї України, законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнфiну, iнших актiв законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-мiнiстра України та Мiнiстра;
актуальнi питання, пов'язанi з реалiзацiєю державної полiтики у вiдповiднiй сферi;
пункти про конгреси, форуми, семiнари, наради, iншi заходи (в тому числi мiжнароднi), проведення яких забезпечують Служби або де передбачена їх участь;
пiдсумки дiяльностi Служб за рiк з визначенням основних напрямiв подальшої роботи;
питання органiзацiї дiяльностi структурних пiдроздiлiв Служб та їх територiальних органiв з виконання актiв законодавства, доручень Президента України, Прем'єр-мiнiстра України та Мiнiстра;
пропозицiї щодо визначення основних напрямiв дiяльностi територiальних органiв Служб, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Служб.
7.7. У планах роботи Служби визначають вiдповiдальнi за здiйснення запланованих заходiв самостiйнi структурнi пiдроздiли центрального апарату Служби, територiальнi органи Служби, установи та органiзацiї, що належать до сфери управлiння Служб, а також строки виконання зазначених заходiв.
7.8. У разi потреби вiдповiдальний Департамент може включати до планiв роботи Служб iншi заходи, необхiднi для забезпечення реалiзацiї державної полiтики у визначенiй сферi.
7.9. Унесення змiн до погодженого плану роботи Служби проводиться за процедурою затвердження плану роботи.
7.10. Служби подають до вiдповiдального Департаменту звiти про виконання планiв роботи Служб та покладених на них завдань, якi повиннi мiстити чiтку та достовiрну iнформацiю щодо виконання покладених на Служби та їх територiальнi органи завдань.
VIII. Окремi положення щодо взаємодiї керiвникiв Служб з Мiнiстром
8.1. Керiвники Служб з питань, що потребують вирiшення Прем'єр-мiнiстром України, Першим вiце-прем'єр-мiнiстром України, вiдповiдно до параграфа 83 Регламенту Кабiнету Мiнiстрiв України в обов'язковому порядку звертаються до Мiнiстра по сутi питання для прийняття ним рiшення щодо подальших дiй.
8.2. Керiвники Служб з питань, що потребують вирiшення Президентом України, зокрема щодо реалiзацiї програм Президента України, та питань, що потребують врегулювання Президентом України, також попередньо iнформують Мiнiстра про змiст своїх пропозицiй вiдносно можливих шляхiв розв'язання та визначення подальших дiй. За результатами розгляду Мiнiстром вiдповiдних пропозицiй керiвники Служб готують остаточний узгоджений варiант пропозицiй з вiдповiдних питань.
8.3. Керiвники Служб погоджують з Мiнiстром конкретний перiод надання вiдпустки. Мiнiстр вiзує заяву керiвника Служби про надання вiдпустки не пiзнiше нiж за тиждень до запланованого термiну вiдпустки. У заявi зазначаються вид та термiн вiдпустки, а також повiдомляється про особу, яка на час вiдсутностi керiвника Служби буде виконувати його обов'язки.
8.4. Керiвники Служб погоджують з Мiнiстром клопотання про оформлення службового вiдрядження, в тому числi за кордон. Клопотання про надання погодження на службове вiдрядження надсилається заздалегiдь. До клопотання про надання погодження на службове вiдрядження за кордон обов'язково додається вiдповiдне технiчне завдання, погоджене Мiнiстерством закордонних справ України.
IX. Контроль за реалiзацiєю Службами та їх територiальними органами, пiдприємствами, установами та органiзацiями, що належать до сфери їх управлiння, державної полiтики у вiдповiдних сферах
9.1. Вiдповiдальний Департамент здiйснює контроль за виконанням покладених на Служби та їх територiальнi органи, установи та органiзацiї, що належать до сфери управлiння Служб, завдань та планiв їх роботи, виконання доручень Президента України, Прем'єр-мiнiстра України, Першого вiце-прем'єр-мiнiстра України, Мiнiстра та вимог цього Порядку.
9.2. Вiдповiдальний Департамент здiйснює контроль за виконанням покладених на Служби та їх територiальнi органи, установи та органiзацiї, що належать до сфери управлiння Служб, завдань та планiв їх роботи, виконанням доручень Президента України, Прем'єр-мiнiстра України, Першого вiце-прем'єр-мiнiстра України, Мiнiстра та вимог цього Порядку шляхом проведення планових та позапланових перевiрок, за результатами яких може порушувати питання про проведення службових розслiдувань та притягнення посадових осiб до дисциплiнарної вiдповiдальностi (у разi потреби).
9.3. У разi потреби до проведення перевiрок залучають працiвникiв iнших самостiйних структурних пiдроздiлiв центрального апарату Мiнфiну та центральних апаратiв Служб вiдповiдно до їх компетенцiї (далi - уповноваженi на здiйснення перевiрки особи).
9.4. Вiдповiдальний Департамент розробляє план проведення перевiрок Служб, їх територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери їх управлiння, та подає його на затвердження Мiнiстру.
9.5. Вiдповiдальний Департамент письмово повiдомляє Служби, їх територiальнi органи, установи та органiзацiї, що належать до сфери їх управлiння, про проведення планової перевiрки за 10 днiв до дати початку її проведення. До листа додаються копiя наказу Мiнiстерства фiнансiв України з визначенням мети перевiрки, посадових осiб, уповноважених на проведення перевiрки, дати початку її проведення та план перевiрки.
9.6. Вiдповiдальний Департамент проводить позаплановi перевiрки без попереднього повiдомлення Служб, їх територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Служб, за наявностi однiєї з таких обставин:
виявлення недостовiрностi iнформацiї в поданих Службами документах, у тому числi звiтах про стан виконання планiв роботи Служб;
обґрунтоване звернення фiзичних та юридичних осiб про порушення Службами, їх територiальними органами, пiдприємствами, установами та органiзацiями, що належать до сфери їх управлiння, нормативних приписiв актiв законодавства;
неподання в установлений строк Службами звiтностi;
систематичне порушення виконавської дисциплiни;
вiдсутнiсть iнформацiї про усунення порушень, установлених за результатами планової перевiрки.
9.7. Строк проведення планових та позапланових перевiрок не повинен перевищувати десяти робочих днiв.
9.8. Перевiрка проводиться з додержанням вимог законодавства щодо збереження державної таємницi, iншої iнформацiї з обмеженим доступом, недопущення розголошення таємної, конфiденцiйної та службової iнформацiї, що стала вiдома пiд час її проведення.
9.9. Для виконання покладених завдань уповноваженi на здiйснення перевiрки особи мають право:
вимагати припинення дiй, якi перешкоджають проведенню перевiрки;
ознайомлюватися з необхiдними документами, у разi потреби копiювати їх та додавати копiї до матерiалiв перевiрки;
отримувати вiд посадових осiб та працiвникiв Служб, їх територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Служб, уснi та письмовi пояснення;
отримувати вiдповiдно до законодавства доступ до баз даних та реєстрiв, у тому числi електронних, що мiстять iнформацiю, необхiдну для здiйснення контролю за виконанням покладених на Служби завдань та планiв їх роботи;
перевiряти повноту усунення порушень, виявлених попереднiми перевiрками.
9.10. За результатами перевiрок вiдповiдальний Департамент протягом п'яти робочих днiв складає звiти, в яких фiксує факт проведення перевiрки, її результати з викладенням висновкiв та пропозицiй щодо усунення виявлених порушень та термiни їх усунення.
9.11. Звiт пiдписують директор вiдповiдального Департаменту та працiвники, якi проводили перевiрку, пiсля цього звiт надається для ознайомлення та пiдпису вiдповiдному головi Служби.
9.12. У разi незгоди з викладеною у звiтi iнформацiєю голова Служби зобов'язаний зробити вiдповiдний письмовий запис.
Якщо за результатами перевiрки Служби до звiту зроблений письмовий запис щодо незгоди з викладеними фактами, вiдповiдальний Департамент iз зазначеного питання готує Мiнiстру обґрунтований висновок.
9.13. Вiдповiдальний Департамент iнформує Мiнiстра про результати проведення перевiрки та подає йому на затвердження звiт.
9.14. Голова Служби протягом трьох робочих днiв пiсля ознайомлення iз затвердженим Мiнiстром звiтом затверджує план заходiв щодо усунення порушень, виявлених пiд час перевiрки, та надсилає до вiдповiдального Департаменту його завiрену в установленому законодавством порядку копiю.
9.15. Голова Служби в установленi у планi заходiв строки iнформує вiдповiдальний Департамент про проведену роботу з усунення виявлених недолiкiв та порушень, а також про вжитi заходи.
9.16. Вiдповiдальний Департамент оцiнює факти, що можуть бути пiдставою для проведення вiдповiдно до законодавства службового розслiдування, та подає Мiнiстру пропозицiї щодо доцiльностi iнiцiювання службових розслiдувань стосовно керiвникiв Служб, їх заступникiв, працiвникiв центрального апарату Служб, керiвникiв та працiвникiв їх територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Служб.
9.17. Вiдповiдальний Департамент вивчає наявнiсть пiдстав для притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвникiв Служб, їх заступникiв, працiвникiв центральних апаратiв Служб, їх територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Служб, та подає на розгляд Мiнiстра пропозицiї щодо:
порушення перед Президентом України питання щодо притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвника Служби та/або його заступникiв;
притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi керiвникiв та/або заступникiв керiвникiв структурних пiдроздiлiв центральних апаратiв Служб, їх територiальних органiв, а також керiвникiв пiдприємств, установ, органiзацiй, що належать до сфери управлiння Служб.
Директор Департаменту координацiї та спрямування Мiнiстром роботи центральних органiв виконавчої влади | С. П. Дусяк |