КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 2 квiтня 2012 р. | N 285 |
---|
Про внесення змiн до Порядку справляння збору та
використання коштiв на розвиток виноградарства,
садiвництва i хмелярства
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Внести змiни до Порядку справляння збору та використання коштiв на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 липня 2005 р. N 587 (Офiцiйний вiсник України, 2005 р., N 29, ст. 1710; 2007 р., N 26, ст. 1055, N 81, ст. 3014; 2008 р., N 66, ст. 2218; 2009 р., N 60, ст. 2129; 2011 р., N 11, ст. 486), виклавши його в редакцiї, що додається.
Прем'єр-мiнiстр України | М. АЗАРОВ |
Iнд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 15 липня 2005 р. N 587 (у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 квiтня 2012 р. N 285) |
ПОРЯДОК
справляння збору та використання коштiв на
розвиток виноградарства, садiвництва i
хмелярства
1. Цей Порядок визначає механiзм справляння збору на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства (далi - збiр) та використання коштiв, що надiйшли вiд справляння збору в порядку та розмiрi, встановлених Законом України "Про збiр на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства", до спецiального фонду державного бюджету за програмою "Державна пiдтримка розвитку хмелярства, закладення молодих садiв, виноградникiв та ягiдникiв i нагляд за ними" (далi - бюджетнi кошти).
2. Платники збору самостiйно обчислюють його суму, яку зазначають у розрахунку за формою, затвердженою наказом Мiнфiну.
Платники збору подають щомiсяця протягом 20 календарних днiв, що настають за останнiм календарним днем звiтного мiсяця, зазначений розрахунок органовi державної податкової служби за мiсцем перебування на податковому облiку. Суму збору, зазначену в розрахунку, платник збору зобов'язаний сплатити протягом десяти календарних днiв, що настають за останнiм днем граничного строку подання розрахунка.
3. Головним розпорядником бюджетних коштiв та вiдповiдальним виконавцем бюджетної програми є Мiнагрополiтики.
4. Бюджетнi кошти розподiляються мiж галузями:
виноградарство i садiвництво - 85 вiдсоткiв;
хмелярство - 15 вiдсоткiв.
До 5 вiдсоткiв бюджетних коштiв, передбачених на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства, спрямовуються на фiнансування витрат з проведення науково-технiчних дослiджень та здiйснення розробок у зазначених галузях, на фiнансування витрат, пов'язаних iз змiцненням матерiально-технiчної бази галузевих наукових закладiв та їх дослiдних господарств, а також витрат, пов'язаних з участю України в науково-практичнiй роботi Мiжнародної органiзацiї виноградарства та виноробства у порядку, визначеному Мiнагрополiтики.
5. Бюджетнi кошти надаються суб'єктам господарювання, якi займаються виноградарством, садiвництвом i хмелярством (далi - суб'єкти господарювання), незалежно вiд їх органiзацiйно-правової форми та форми власностi для компенсацiї здiйснених у поточному бюджетному роцi витрат (без урахування сум податку на додану вартiсть) за такими напрямами:
1) проведення робiт iз закладення насаджень, догляду за ними до вступу у плодоношення (проектнi роботи, пiдготовка ґрунту та посадка, догляд за насадженнями, спорудження шпалери, встановлення систем краплинного зрошення) та придбання матерiалiв, необхiдних для проведення таких робiт, - у межах затверджених Мiнагрополiтики нормативiв витрат на 1 гектар, що визначаються з урахуванням зони закладення насаджень, схеми посадок та iнших технологiчних особливостей, а також витрат з виконання вiдповiдних робiт;
2) придбання саджанцiв, використаних для ремонту молодих насаджень, якi постраждали вiд несприятливих погодних умов, - у межах установлених Мiнагрополiтики нормативiв;
3) догляд за продуктивними насадженнями хмелю з урахуванням їх середньої врожайностi, обсягу виробленої i реалiзованої продукцiї хмелярства за три попереднiх роки (для новостворених пiдприємств ураховується середня врожайнiсть по Українi за три попереднiх роки) з якiсними показниками, визначеними вiдповiдно до ДСТУ 7067:2009 "Хмiль. Технiчнi умови", ДСТУ 4099:2009 "Хмiль. Правила вiдбирання проб та методи випробовування", - у межах установлених Мiнагрополiтики нормативiв (до 25 вiдсоткiв бюджетних коштiв, передбачених на розвиток хмелярства);
4) будiвництво водонакопичувальних басейнiв для забезпечення безперебiйного водопостачання мереж краплинного зрошення з метою своєчасного поливу виноградникiв та плодових насаджень - у межах установлених Мiнагрополiтики нормативiв;
5) розкорчування площ непродуктивних багаторiчних насаджень - у межах установлених Мiнагрополiтики нормативiв пiсля проведення посадки у звiтному роцi нових насаджень плодово-ягiдних культур та винограду на аналогiчнiй площi;
6) будiвництво холодильникiв з регульованим газовим середовищем та ємнiстю вiд 500 тонн для зберiгання столових сортiв винограду та плодiв власного виробництва (далi - холодильники), придбання лiнiй товарної обробки плодiв (до 35 вiдсоткiв бюджетних коштiв, передбачених на розвиток виноградарства та садiвництва) - в межах установлених Мiнагрополiтики нормативiв;
7) будiвництво розсадницькими господарствами лабораторних комплексiв для виробництва безвiрусного садивного матерiалу (далi - лабораторний комплекс) та в межах установлених Мiнагрополiтики нормативiв - камер швидкого заморожування плодiв i ягiд виробниками такої продукцiї;
8) придбання механiзмiв та технiки (в тому числi iмпортного виробництва, яка не виробляється в Українi) для проведення технологiчних операцiй у виноградарствi, садiвництвi та хмелярствi i нового обладнання для сублiмацiйного висушування фруктiв; модернiзацiї холодильного та газового режимiв зберiгання у реконструйованих холодильниках ємнiстю вiд 500 тонн (за умови власного виробництва столових сортiв винограду та плодiв в обсязi, не меншому ємностi такого холодильника) згiдно з визначеним Мiнагрополiтики перелiком.
За напрямами, передбаченими пiдпунктами 7 i 8 цього пункту Порядку, може спрямовуватися до 10 вiдсоткiв коштiв, передбачених на розвиток виноградарства i садiвництва, та до 30 вiдсоткiв коштiв, передбачених на розвиток хмелярства.
Витрати, якi пiдлягають компенсацiї, визначаються згiдно з вiдповiдним положенням (стандартом) бухгалтерського облiку.
Бюджетнi кошти спрямовуються також на погашення бюджетної кредиторської заборгованостi, зареєстрованої в органах Казначейства.
6. Для розгляду заяв про компенсацiю та документiв, поданих суб'єктами господарювання, вирiшення iнших питань щодо виплати компенсацiї за рахунок бюджетних коштiв Мiнагрополiтики утворює комiсiю в установленому ним порядку. Комiсiї iз зазначених питань утворюють також Мiнiстерство аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, обласнi, районнi, Севастопольська мiська держадмiнiстрацiї, до їх складу обов'язково входять представники вiдповiдно Мiнiстерства аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, головних управлiнь агропромислового розвитку обласних, управлiнь агропромислового розвитку районних та управлiння промисловостi, розвитку iнфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської мiської держадмiнiстрацiй, вiдповiдних фiнансових органiв, органiв Держфiнiнспекцiї i представникiв вiдповiдних громадських органiзацiй з правом дорадчого голосу.
Районнi комiсiї та комiсiя, утворена Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, проводять протягом п'яти робочих днiв з моменту отримання вiд суб'єкта господарювання документiв, передбачених пунктом 7 цього Порядку, виїзнi перевiрки для пiдтвердження фактичних обсягiв робiт, виконаних вiдповiдними суб'єктами господарювання.
Комiсiя, утворена Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, та обласнi комiсiї проводять протягом п'яти робочих днiв з моменту отримання вiд суб'єкта господарювання документiв, передбачених пунктом 7 цього Порядку, перевiрки суб'єктiв господарювання, якi провадять дiяльнiсть у мiстах республiканського та обласного значення.
Комiсiї, утворенi Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, та обласнi комiсiї проводять протягом п'яти робочих днiв з моменту отримання вiд суб'єкта господарювання вiдповiдного звернення, виїзнi перевiрки для пiдтвердження факту завершення суб'єктом господарювання будiвництва холодильника (лабораторного комплексу, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд) i введення його в експлуатацiю.
7. Районнi комiсiї (за їх вiдсутностi - комiсiя, утворена Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим або обласнi комiсiї) i комiсiя, утворена Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, приймають такi документи суб'єктiв господарювання, передбаченi для отримання компенсацiї витрат за напрямами, визначеними пiдпунктами 1 - 5 пункту 5 цього Порядку:
1) один раз на рiк:
копiю виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв;
документи, що посвiдчують право на земельну дiлянку (державнi акти на право власностi та постiйного користування земельною дiлянкою, договори щодо вiдчуження земельної дiлянки, свiдоцтво про право на спадщину i договiр оренди землi, що зареєстрованi в установленому порядку);
затверджену Мiнагрополiтики проектно-кошторисну документацiю на створення, зрошення виноградникiв, плодово-ягiдних насаджень та хмiльникiв;
акти iнвентаризацiї станом на 1 червня виноградникiв, садiв, ягiдникiв та хмiльникiв за встановленими Мiнагрополiтики формами;
технологiчнi карти та кошториси на виконання робiт;
бiзнес-план дiяльностi, яка провадиться у хмелярствi;
довiдку про банкiвськi реквiзити (у разi їх змiни надається повторно);
погодження Мiнагрополiтики на списання виноградникiв, якi закладалися за рахунок бюджетних коштiв (для отримання компенсацiї за напрямом, визначеним пiдпунктом 5 пункту 5 Порядку);
зобов'язання щодо повернення до державного бюджету у мiсячний строк бюджетних коштiв у разi встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецiльового використання;
2) щомiсяця до 5 числа:
заяву про компенсацiю;
акт про фактичний обсяг виконаних робiт та витрат за встановленою Мiнагрополiтики формою;
реєстри витрат з виконання робiт разом iз завiреними копiями первинних бухгалтерських документiв.
Крiм того, на момент першого подання документiв для отримання компенсацiї суб'єкти господарювання подають довiдки про вiдсутнiсть (наявнiсть) заборгованостi з виплати заробiтної плати, сплати податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв), виданi вiдповiдними органами державної податкової служби, Пенсiйного фонду України та фондiв загальнообов'язкового державного соцiального страхування. У разi вiдсутностi заборгованостей такi довiдки подаються повторно через пiвроку, у разi їх наявностi - щомiсяця до моменту погашення заборгованостi.
У разi проведення посадки насаджень або їх ремонту суб'єкти господарювання додатково подають документи, що пiдтверджують походження садивного матерiалу та його категорiю.
Суб'єкти господарювання, що провадять дiяльнiсть у мiстах республiканського та обласного значення, подають зазначенi документи комiсiї, утворенiй Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, та обласним комiсiям.
Документи приймаються до 15 грудня звiтного бюджетного року.
8. На пiдставi поданих вiдповiдно до пункту 7 цього Порядку документiв та результатiв виїзних перевiрок комiсiї, утворенi Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, обласнi або районнi комiсiї визначають попереднi обсяги компенсацiї для кожного суб'єкта господарювання з урахуванням фактичних витрат та нормативiв витрат на 1 гектар, пiд час розрахунку яких застосовується коефiцiєнт повноти виконання робiт, що визначається як вiдношення фактично здiйснених витрат з виконання таких робiт до затвердженого нормативу витрат.
Районнi комiсiї, комiсiї, утворенi Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, та обласнi комiсiї незалежно вiд результатiв розгляду документiв та проведених виїзних перевiрок забезпечують надходження до Мiнагрополiтики щомiсяця до 15 числа зведених вiдомостей про фактичнi витрати та попереднi обсяги компенсацiї i висновкiв за результатами проведення виїзних перевiрок та аналiзу отриманих документiв за встановленими Мiнагрополiтики формами, актiв про фактичний обсяг виконаних робiт та витрат, а в разi надходження вiдповiдного запиту Мiнагрополiтики - iншi пiдтверднi документи.
9. Для отримання компенсацiї витрат за напрямами, передбаченими пiдпунктами 6 i 7 пункту 5 цього Порядку, суб'єкти господарювання подають утворенiй Мiнагрополiтики комiсiї:
1) до 1 травня:
копiю виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв;
документи щодо вiдведення суб'єктовi господарювання земельної дiлянки пiд будiвництво об'єкта;
документи, якi дають право розпочати будiвництво;
проектно-кошторисну документацiю на будiвництво холодильника (лабораторного комплексу, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд), затверджену згiдно iз законодавством та погоджену з Мiнагрополiтики;
клопотання комiсiї, утвореної Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, або обласної комiсiї щодо включення суб'єкта господарювання до перелiку суб'єктiв господарювання, якi мають право на отримання компенсацiї витрат, пов'язаних з будiвництвом холодильникiв (лабораторних комплексiв, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд), з вiдповiдним обґрунтуванням;
договори про проведення будiвельних робiт, постачання та монтування вiдповiдного обладнання разом iз завiреними копiями передбачених законодавством лiцензiй пiдрядних органiзацiй на проведення таких робiт;
за встановленими Мiнагрополiтики формами акти iнвентаризацiї виноградникiв та садiв i погоджену з органами статистики довiдку про валове виробництво винограду та плодiв за останнi три роки;
2) до 1 серпня, 1 жовтня i 1 грудня - iнформацiю про хiд будiвництва холодильника (лабораторного комплексу, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд) у разi незавершеного будiвництва;
3) пiсля завершення будiвництва:
документ, що пiдтверджує завершення будiвництва об'єкта та готовностi його до експлуатацiї;
звiт про результати виїзної перевiрки, проведеної комiсiєю, що утворена Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, або обласною комiсiєю, за встановленою Мiнагрополiтики формою;
первиннi бухгалтерськi документи, що пiдтверджують вiдповiднi витрати суб'єкта господарювання;
довiдки про вiдсутнiсть (наявнiсть) заборгованостi з виплати заробiтної плати, сплати податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв), виданi вiдповiдними органами державної податкової служби, Пенсiйного фонду України та фондiв загальнообов'язкового державного соцiального страхування;
зобов'язання щодо повернення до державного бюджету у мiсячний строк бюджетних коштiв у разi встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецiльового використання.
10. Для отримання компенсацiї витрат за напрямами, передбаченими пiдпунктом 8 пункту 5 цього Порядку, та за придбання лiнiй товарної обробки плодiв суб'єкти господарювання подають утворенiй Мiнагрополiтики комiсiї:
копiю виписки або витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осiб та фiзичних осiб - пiдприємцiв;
довiдки про вiдсутнiсть (наявнiсть) заборгованостi з виплати заробiтної плати, сплати податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв), виданi вiдповiдними органами державної податкової служби, Пенсiйного фонду України та фондiв загальнообов'язкового державного соцiального страхування;
первиннi бухгалтерськi документи, що пiдтверджують придбання механiзмiв та технiки, лiнiй товарної обробки плодiв, обладнання для сублiмацiйного висушування фруктiв i для модернiзацiї холодильного та газового режимiв зберiгання у реконструйованих холодильниках;
акти iнвентаризацiї насаджень за встановленими Мiнагрополiтики формами;
звiт районної комiсiї (у разi її вiдсутностi - звiт комiсiї, утвореної Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим або обласної комiсiї) i комiсiї, утвореної Севастопольською мiською держадмiнiстрацiєю, про отримання суб'єктом господарювання механiзмiв та технiки, завершення монтажу та готовнiсть до запуску лiнiй товарної обробки плодiв, обладнання для сублiмацiйного висушування фруктiв, модернiзацiї холодильного та газового режимiв зберiгання у реконструйованих холодильниках, заявлених на компенсацiю;
зобов'язання щодо повернення до державного бюджету у мiсячний строк бюджетних коштiв у разi встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецiльового використання.
Бюджетнi кошти для компенсацiї витрат з придбання нових механiзмiв та технiки надаються виключно суб'єктам господарювання, якi мають не менше п'яти вiдсоткiв молодих насаджень.
11. Компенсацiя вартостi будiвництва холодильникiв, водонакопичувальних басейнiв, лабораторних комплексiв для забезпечення виробництва безвiрусного садивного матерiалу, камер швидкого заморожування плодiв i ягiд здiйснюється пiсля введення об'єктiв в експлуатацiю.
Компенсацiя вартостi лiнiй товарної обробки плодiв, обладнання для сублiмацiйного висушування фруктiв, модернiзацiї холодильного та газового режимiв зберiгання у реконструйованих холодильниках здiйснюється пiсля їх монтажу та запуску.
12. Комiсiя, утворена Мiнагрополiтики, вивчає до 1 числа мiсяця, що настає за мiсяцем отримання документiв, iнформацiю про попереднi обсяги компенсацiї, подану комiсiями, утвореними Мiнiстерством аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, обласними та Севастопольською мiською держадмiнiстрацiями, та визначає остаточний обсяг компенсацiї, що затверджується наказом Мiнагрополiтики у розрiзi кожного суб'єкта господарювання iз застосуванням знижувального коефiцiєнта, який обчислюється на вiдповiдний перiод, та з урахуванням узагальнених попереднiх обсягiв компенсацiї. У разi виникнення розбiжностей пiд час визначення обсягiв компенсацiї мiж суб'єктами господарювання та вiдповiдними комiсiями остаточне рiшення приймає утворена Мiнагрополiтики комiсiя.
На пiдставi поданої до 1 травня суб'єктами господарювання iнформацiї щодо будiвництва холодильникiв (лабораторних комплексiв, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд), за наявностi передбачених пунктом 9 цього Порядку документiв та з урахуванням можливостей виробництва стандартної продукцiї, що закладається на зберiгання вiдповiдним суб'єктом господарювання, утворена Мiнагрополiтики комiсiя складає перелiк суб'єктiв господарювання, якi мають право на отримання компенсацiї витрат, пов'язаних з будiвництвом холодильникiв (лабораторних комплексiв, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд), у межах затверджених Мiнагрополiтики нормативiв таких витрат з визначенням гранично допустимого обсягу компенсацiї, що затверджується Мiнагрополiтики. Iнформацiя про обсяг компенсацiї розмiщується на офiцiйному веб-сайтi Мiнiстерства.
Пiсля надходження вiд суб'єктiв господарювання iнформацiї про завершення будiвництва холодильникiв (лабораторних комплексiв, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд) утворена Мiнагрополiтики комiсiя за результатами розгляду такої iнформацiї здiйснює пропорцiйний розподiл бюджетних коштiв мiж суб'єктами господарювання для компенсацiї витрат, пов'язаних з будiвництвом холодильникiв (лабораторних комплексiв, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд), але не бiльше гранично допустимого обсягу. Зазначений розподiл бюджетних коштiв затверджується Мiнагрополiтики.
У разi незавершення до 15 грудня будiвництва холодильника (лабораторного комплексу, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд) суб'єктом господарювання, що включений до зазначеного перелiку в поточному бюджетному роцi, його витрати не компенсуються. За умови подання не пiзнiше нiж 1 грудня наступного бюджетного року звiту про завершення будiвництва холодильника (лабораторного комплексу, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд) витрати суб'єкта господарювання компенсуються в такому бюджетному роцi.
На пiдставi iнформацiї, поданої вiдповiдно до пункту 10 цього Порядку, утворена Мiнагрополiтики комiсiя здiйснює пропорцiйний розподiл бюджетних коштiв для компенсацiї витрат з придбання обладнання, технiки та механiзмiв, що затверджується Мiнагрополiтики.
13. Пiдставами для вiдмови Мiнагрополiтики у виплатi компенсацiї витрат суб'єктам господарювання є:
визнання їх банкрутами або порушення щодо них справи про банкрутство, перебування у процесi реорганiзацiї чи лiквiдацiї або наявнiсть простроченої бiльш як пiвроку заборгованостi за податковими зобов'язаннями, платежами до Пенсiйного фонду України та заборгованостi з виплати заробiтної плати;
подання неповного пакета документiв;
подання недостовiрної iнформацiї;
встановлення контролюючими органами факту нецiльового та/або неефективного використання бюджетних коштiв;
виявлення порушень технологiї створення та зрошення багаторiчних насаджень;
невiдповiднiсть розрахункiв попереднiх обсягiв компенсацiї затвердженим Мiнагрополiтики нормативам витрат;
вiдсутнiсть врожаю з насаджень, якi закладалися за рахунок бюджетних коштiв, або їх низька врожайнiсть (нижче 50 вiдсоткiв врожайностi, передбаченої проектом) протягом трьох рокiв з моменту вступу їх у плодоношення.
14. На пiдставi затверджених остаточних обсягiв компенсацiї, розподiлу бюджетних коштiв мiж суб'єктами господарювання для компенсацiї витрат, пов'язаних з будiвництвом холодильникiв (лабораторних комплексiв, камер швидкого заморожування плодiв та ягiд), та розподiлу коштiв для компенсацiї витрат з придбання обладнання, технiки та механiзмiв Мiнагрополiтики спрямовує бюджетнi кошти Мiнiстерству аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, головним управлiнням агропромислового розвитку обласних, управлiнню промисловостi, розвитку iнфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської мiської держадмiнiстрацiй.
Мiнiстерство аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим та головнi управлiння агропромислового розвитку обласних держадмiнiстрацiй спрямовують бюджетнi кошти управлiнням агропромислового розвитку районних держадмiнiстрацiй.
Управлiння промисловостi, розвитку iнфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської мiської держадмiнiстрацiї, управлiння агропромислового розвитку районних держадмiнiстрацiй на пiдставi вiдповiдних наказiв Мiнагрополiтики подають управлiнням Казначейства реєстр пiдприємств i платiжнi доручення на виплату компенсацiй шляхом перерахування бюджетних коштiв iз власного реєстрацiйного рахунка на поточнi рахунки суб'єктiв господарювання, вiдкритi в банках.
Суб'єктам господарювання, що провадять дiяльнiсть у мiстах республiканського та обласного значення, перерахування бюджетних коштiв iз власних реєстрацiйних рахункiв здiйснюють Мiнiстерство аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим та головнi управлiння агропромислового розвитку обласних держадмiнiстрацiй.
15. Iнформацiя про спрямування бюджетних коштiв оприлюднюється на офiцiйному веб-сайтi Мiнагрополiтики.
16. У разi наявностi заборгованостi за матерiали, роботи та послуги за представленими до компенсацiї витратами суб'єкти господарювання у двотижневий строк пiсля надходження бюджетних коштiв подають Мiнiстерству аграрної полiтики та продовольства Автономної Республiки Крим, головним управлiнням агропромислового розвитку обласних або управлiнню промисловостi, розвитку iнфраструктури та агропромислового комплексу Севастопольської мiської держадмiнiстрацiй платiжне доручення про її сплату.
17. Складення та подання звiтностi про використання бюджетних коштiв, а також контроль за їх цiльовим витрачанням здiйснюються в установленому законодавством порядку.
18. Мiнагрополiтики складає та подає Мiнфiну щокварталу до 25 числа мiсяця, що настає за звiтним перiодом, звiт про використання бюджетних коштiв у розрiзi напрямiв їх використання та суб'єктiв господарювання.