МIНIСТЕРСТВО ДОХОДIВ I ЗБОРIВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
вiд 29 березня 2013 року | N 13 |
---|
Про затвердження Положення про колегiю Мiндоходiв
України
Вiдповiдно до Указу Президента України вiд 18 березня 2013 року N 141/2013 "Про Мiнiстерство доходiв i зборiв України" та постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 жовтня 2003 року N 1569 "Про затвердження Типового положення про колегiю мiнiстерства, iншого центрального органу виконавчої влади i мiсцевої державної адмiнiстрацiї", iз змiнами та доповненнями, наказую:
1. Затвердити Положення про колегiю Мiнiстерства доходiв i зборiв України, що додається.
2. Першому заступнику Мiнiстра, заступнику Мiнiстра - керiвнику апарату, заступнику Мiнiстра, керiвникам структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв України забезпечити неухильне дотримання Положення про колегiю Мiнiстерства доходiв i зборiв України.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Мiнiстр | О. В. Клименко |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiндоходiв України 29.03.2013 N 13 |
ПОЛОЖЕННЯ
про колегiю Мiнiстерства доходiв i зборiв України
I. Загальнi положення
1. Це Положення визначає загальнi засади утворення i дiяльностi колегiї Мiнiстерства доходiв i зборiв України (далi - Колегiя).
2. Колегiя є консультативно-дорадчим органом i утворюється для пiдготовки рекомендацiй щодо виконання Мiнiстерством доходiв i зборiв України (далi - Мiндоходiв України) своїх завдань, погодженого вирiшення питань, що належать до його компетенцiї, та для колективного i вiльного обговорення найважливiших напрямiв його дiяльностi.
3. У своїй роботi Колегiя керується Конституцiєю та законами України, актами Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, iншими актами законодавства, наказами Мiндоходiв України, iнших центральних органiв виконавчої влади, а також дорученнями Президента України, Прем'єр-мiнiстра України, Мiнiстра доходiв i зборiв України та цим Положенням.
4. Рiшення про утворення чи лiквiдацiю Колегiї приймається Мiнiстром доходiв i зборiв України.
II. Функцiї Колегiї
5. Колегiя:
1) обговорює та приймає рiшення щодо перспектив i найважливiших напрямiв дiяльностi Мiндоходiв України;
2) розглядає питання щодо:
удосконалення законодавства з питань, що належать до компетенцiї Мiндоходiв України;
формування єдиної державної податкової, державної митної полiтики в частинi адмiнiстрування податкiв i зборiв, митних платежiв та реалiзацiї єдиної державної податкової, державної митної полiтики, а також боротьби з правопорушеннями пiд час застосування податкового та митного законодавства;
формування та реалiзацiї державної полiтики у сферi контролю за виробництвом та обiгом спирту, алкогольних напоїв i тютюнових виробiв;
формування та реалiзацiї державної полiтики з адмiнiстрування єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соцiальне страхування (далi - єдиний внесок), а також боротьби з правопорушеннями при застосуваннi законодавства з питань сплати єдиного внеску;
формування та реалiзацiї державної полiтики у сферi контролю за своєчаснiстю здiйснення розрахункiв в iноземнiй валютi в установлений законом строк, дотриманням порядку проведення готiвкових розрахункiв за товари (послуги), а також за наявнiстю лiцензiй на провадження видiв господарської дiяльностi, що пiдлягають лiцензуванню вiдповiдно до закону, торгових патентiв;
формування iнформацiйної полiтики Мiндоходiв України та його територiальних органiв;
запобiгання корупцiї i контролю за їх здiйсненням у Мiндоходiв України, його територiальних органах, на пiдприємствах, в установах та органiзацiях, що належать до сфери його управлiння;
забезпечення спiвпрацi з мiнiстерствами, iншими центральними та мiсцевими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування пiд час виконання покладених на Мiндоходiв України завдань;
стану дотримання фiнансової, бюджетної дисциплiни, збереження та використання державного майна, здiйснення внутрiшнього фiнансового контролю та усунення виявлених недолiкiв;
вдосконалення дiяльностi Мiндоходiв України та його територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери його управлiння;
стану роботи Мiндоходiв України та його територiальних органiв iз забезпечення прав i свобод людини i громадянина;
результатiв роботи Мiндоходiв України, його територiальних органiв, пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери його управлiння;
виявлених порушень законодавства у сферi оподаткування, митнiй та бюджетнiй сферах, тенденцiй розвитку негативних процесiв у зазначених сферах;
стану дотримання законодавства з питань державної служби, органiзацiйно-кадрової роботи та виконавської дисциплiни;
3) розглядає iншi питання, пов'язанi з реалiзацiєю завдань, покладених на Мiндоходiв України;
4) має право:
заслуховувати керiвникiв структурних пiдроздiлiв i територiальних органiв Мiндоходiв України та пiдприємств, що належать до сфери його управлiння, а також iнших посадових осiб Мiндоходiв України;
залучати вчених i провiдних фахiвцiв мiнiстерств, вiдомств, установ до пiдготовки та розгляду питань, що належать до компетенцiї Мiндоходiв України;
одержувати необхiдну для проведення засiдань iнформацiю та матерiали;
запрошувати для участi у засiданнi Колегiї представникiв iнших органiв виконавчої влади, народних депутатiв України.
III. Склад Колегiї
6. До складу Колегiї входять:
Мiнiстр доходiв i зборiв України (Голова Колегiї), перший заступник Мiнiстра, заступник Мiнiстра - керiвник апарату та заступник Мiнiстра.
У разi потреби до складу Колегiї можуть включатися керiвники структурних пiдроздiлiв апарату Мiндоходiв України, а також у встановленому порядку iншi особи, у тому числi голова громадської ради при Мiндоходiв України, представники iнститутiв громадянського суспiльства.
7. Кiлькiсний та персональний склад Колегiї затверджує Мiнiстр доходiв i зборiв України.
IV. Органiзацiя роботи Колегiї
8. Органiзацiйною формою роботи Колегiї є засiдання. Перiодичнiсть проведення засiдань Колегiї визначається її Головою.
9. Органiзацiйне забезпечення роботи Колегiї здiйснює Департамент регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв.
10. Робота Колегiї проводиться вiдповiдно до затвердженого Мiнiстром доходiв i зборiв України плану засiдань Колегiї, в якому зазначаються питання, що необхiдно розглянути, строк подання матерiалiв, особи, вiдповiдальнi за пiдготовку i подання матерiалiв на засiдання, орiєнтовна дата проведення засiдань.
11. Не пiзнiше нiж за 20 днiв до закiнчення пiврiччя керiвники структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв України надають Департаменту регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв пропозицiї щодо перелiку питань, що пропонується розглянути на засiданнях Колегiї у наступному пiврiччi, iз зазначенням пiдстав для винесення їх на розгляд.
На основi цих пропозицiй, рiшень, прийнятих на попереднiх засiданнях Колегiї, а також на виконання доручень Президента України, Верховної Ради України, Кабiнету Мiнiстрiв України та Мiнiстра доходiв i зборiв України, Департаментом регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв формується проект плану засiдань Колегiї на вiдповiдне пiврiччя та надається на затвердження Головi Колегiї.
12. Затверджений план засiдань Колегiї розсилається не пiзнiше нiж за два тижнi до початку пiврiччя членам Колегiї, керiвникам структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв України, та за необхiдностi його територiальним органам, а також пiдприємствам, установам та органiзацiям, що належать до сфери управлiння Мiндоходiв України.
13. Додатковi питання до затвердженого плану засiдань Колегiї можуть бути включенi до порядку денного засiдання Колегiї за рiшенням Голови Колегiї не пiзнiше нiж за десять днiв до чергового засiдання.
14. Дата, час, мiсце проведення та порядок денний засiдання Колегiї визначаються Головою Колегiї.
15. Пiдготовка проекту порядку денного засiдання Колегiї згiдно iз затвердженим планом засiдань та з урахуванням внесених пропозицiй здiйснюється Департаментом регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв, який не пiзнiше нiж за десять днiв до засiдання подає його Головi Колегiї для погодження.
16. Департамент регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв на пiдставi погодженого Головою Колегiї порядку денного засiдання готує проект розпорядчого документа Мiндоходiв України про органiзацiю проведення засiдання Колегiї, та подає його на пiдпис керiвництву Мiндоходiв України.
17. Керiвники структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв України та його територiальних органiв, питання яких виносяться на розгляд засiдання Колегiї, забезпечують пiдготовку i надання матерiалiв у порядку i термiни, визначенi розпорядчим документом Мiндоходiв України, та несуть вiдповiдальнiсть за своєчасну та якiсну їх пiдготовку.
Департамент регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв контролює своєчаснiсть подання матерiалiв, перевiряє правильнiсть їх оформлення.
18. Департаментом регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв до кожного засiдання Колегiї подаються такi документи:
1) Регламент, який формується на пiдставi затвердженого порядку денного засiдання Колегiї;
2) проект рiшення Колегiї (окремо з кожного питання порядку денного засiдання Колегiї);
3) список членiв Колегiї;
4) список запрошених осiб iз зазначенням їх прiзвищ, iмен та по батьковi, мiсця роботи та займаних посад;
5) довiдковi матерiали (розрахунки, статистичнi матерiали, звiти, дiаграми, таблицi тощо), якi безпосередньо стосуються порядку денного.
19. Членам Колегiї матерiали надаються не пiзнiше нiж за три днi до засiдання, а у разi проведення позачергового засiдання - не пiзнiше нiж за один день до засiдання.
V. Порядок проведення засiдання Колегiї
20. Засiдання Колегiї веде її Голова, а у разi вiдсутностi - особа, на яку покладено виконання обов'язкiв Мiнiстра доходiв i зборiв України.
21. Засiдання Колегiї проводиться у разi, коли у ньому беруть участь не менше нiж двi третини загальної кiлькостi членiв Колегiї.
22. Члени Колегiї беруть участь у засiданнi Колегiї особисто.
Якщо член Колегiї не може бути присутнiм на засiданнi, вiн має право попередньо подати Головi Колегiї вiдповiднi пропозицiї у письмовiй формi.
23. Регламент (складений на пiдставi затвердженого порядку денного) засiдання та рiшення Колегiї затверджуються членами Колегiї шляхом голосування.
24. Члени Колегiї, якi беруть участь у її засiданнi, реєструються.
Особи, запрошенi на засiдання Колегiї для розгляду окремих питань, можуть бути присутнiми пiд час розгляду iнших питань лише з дозволу Голови Колегiї.
25. Члени Колегiї i особи, запрошенi на засiдання Колегiї для розгляду окремих питань, беруть участь в їх обговореннi, вносять пропозицiї, дають необхiднi пояснення.
26. Головуючий на засiданнi Колегiї може прийняти рiшення про закритий розгляд питань порядку денного.
Пiд час закритих засiдань Колегiї (закритого обговорення окремих питань) пiдготовка матерiалiв, оформлення рiшень, що приймаються, здiйснюються вiдповiдно до законодавства.
27. Рiшення Колегiї приймаються з кожного питання порядку денного вiдкритим голосуванням бiльшiстю голосiв присутнiх на засiданнi членiв Колегiї.
За рiшенням головуючого може застосовуватися процедура таємного голосування.
Думка вiдсутнього члена Колегiї з питань порядку денного засiдання, подана у письмовi формi, розглядається на засiданнi Колегiї i враховується пiд час голосування.
28. У разi проведення спiльних засiдань колегiй двох i бiльше органiв виконавчої влади приймається спiльне рiшення.
29. Голова Колегiї приймає рiшення щодо присутностi в залi пiд час засiдання Колегiї представникiв засобiв масової iнформацiї та проведення кiно-, вiдео-, фотозйомки i звукозапису.
30. Пiсля засiдання Колегiї структурний пiдроздiл, вiдповiдальний за пiдготовку питань, доопрацьовує протягом десяти днiв (якщо Головою Колегiї не встановлено iнший строк) проект рiшення Колегiї з урахуванням зауважень i пропозицiй, висловлених пiд час обговорення питань порядку денного, погоджує iз керiвниками заiнтересованих структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв України, членами Колегiї, iншими особами i подає на розгляд Головi Колегiї.
31. Рiшення Колегiї з кожного питання порядку денного оформляються окремо, на вiдповiдних бланках, якi пiдписуються головуючим на засiданнi, i можуть бути реалiзованi шляхом видання вiдповiдного наказу Мiндоходiв України.
Рiшення Колегiї з процедурних i контрольних питань вносяться до протоколу засiдання (без видання наказу або розпорядження), який пiдписується головуючим на засiданнi та працiвником, який веде протокол.
Рiшення спiльних засiдань Колегiї оформляються протоколами, якi пiдписуються головами вiдповiдних колегiй та працiвником, який веде протокол.
32. Рiшення Колегiї доводяться до вiдома членiв Колегiї, керiвникiв структурних пiдроздiлiв Мiндоходiв України та його територiальних органiв, а також пiдприємств, установ та органiзацiй, що належать до сфери управлiння Мiндоходiв України, у частинi, що їх стосується.
33. Технiчний запис засiдань Колегiї та його зберiгання забезпечує Департамент iнфраструктури.
34. Матерiали засiдань Колегiї та оригiнали протоколiв зберiгаються згiдно iз затвердженою номенклатурою справ у Департаментi регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв.
35. Матерiально-технiчне забезпечення засiдань Колегiї здiйснюється Департаментом iнфраструктури та Департаментом розвитку IT, електронних сервiсiв та облiку платникiв Мiндоходiв України.
VI. Контроль за виконанням рiшень Колегiї
36. Контроль за виконанням рiшень Колегiї здiйснює Департамент регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв.
37. Колегiя розглядає на своїх засiданнях стан виконання прийнятих нею рiшень.
Директор Департаменту регулювання дiяльностi Мiнiстерства та його територiальних органiв | Л. Г. Клочкова |