ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ РЕГУЛЯТОРНОЇ ПОЛIТИКИ ТА РОЗВИТКУ ПIДПРИЄМНИЦТВА
вiд 16.08.2013 р. | N 7443 |
---|
Державною службою України з
питань регуляторної полiтики та розвитку
пiдприємництва в межах компетенцiї опрацьовано
звернення Європейської бiзнес-асоцiацiї вiд 15.07.2013
р. N 724/2013/20 (далi - Звернення) щодо застосування
обов'язкової форми подорожнiх листiв вантажних
автомобiлiв та повiдомляється таке.
Державна служба України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва звернулась до Мiнiнфраструктури України з проханням розглянути питання щодо приведення положень Правил перевезень вантажiв автомобiльним транспортом в Українi, затверджених наказом Мiнтрансу України вiд 14.10.97 р. N 363 (далi - Правила N 363), у вiдповiднiсть з вимогами Закону України "Про автомобiльний транспорт".
Мiнiнфраструктури України листом вiд 25.07.2013 р. N 8312/25/10-13 (далi - Лист) повiдомило Держпiдприємництво України про те, що Законом України вiд 05.07.2011 р. N 3565-VI "Про внесення змiн до деяких законодавчих актiв України щодо усунення надмiрного державного регулювання у сферi автомобiльних перевезень" було внесено змiни до ст. 16 Закону України "Про дорожнiй рух" в частинi виключення дорожнiх (маршрутних) листiв з перелiку документiв, що повинен мати при собi водiй та на вимогу пред'являти для перевiрки.
Крiм того, зазначеним Законом внесенi змiни до Закону України "Про автомобiльний транспорт" в частинi виключення з тексту цього Закону слiв "дорожнiй лист".
Таким чином, Мiнiнфраструктури України як центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалiзує державну полiтику у сферi транспорту, у своєму листi (додається) стверджує, що обов'язкове використання дорожнього листа було скасовано та зазначає, що проводяться заходи стосовно внесення змiн до Правил перевезень вантажiв автомобiльним транспортом в Українi, затверджених наказом Мiнтрансу України вiд 14.10.97 р. N 363, у яких, зокрема, пропонується виключити п. 11.3 роздiлу XI щодо обов'язковостi наявностi дорожнього листа при перевезеннi вантажiв.
Разом з тим на даний час є дiючими норми щодо обов'язковостi наявностi дорожнього листа при перевезеннi вантажiв, передбаченi Перелiком документiв, необхiдних для здiйснення перевезення вантажу автомобiльним транспортом у внутрiшньому сполученнi, затвердженим постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.02.2009 р. N 207, та спiльного наказу Мiнiстерства транспорту України та Мiнiстерства статистики України вiд 29.12.95 р. N 488/346 "Про затвердження типових форм первинного облiку роботи вантажного автомобiля".
На пiдставi зазначеного Державна служба України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва звернулась до Мiнiнфраструктури України з пропозицiєю прискорити приведення у вiдповiднiсть iз нормами дiючих законiв положень Перелiку документiв, необхiдних для здiйснення перевезення вантажу автомобiльним транспортом у внутрiшньому сполученнi, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25.02.2009 р. N 207, Правил перевезень вантажiв автомобiльним транспортом в Українi, затверджених наказом Мiнтрансу України вiд 14.10.97 р. N 363, та спiльного наказу Мiнiстерства транспорту України та Мiнiстерства статистики України вiд 29.12.95 р. N 488/346 "Про затвердження типових форм первинного облiку роботи вантажного автомобiля".
При цьому слiд пiдкреслити, що Державна служба України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва погодила проект нової редакцiї Закону України "Про автомобiльний транспорт", поданий Мiнiстерством iнфраструктури України, у якiй визначено вичерпний перелiк документiв, на пiдставi яких виконуються вантажнi перевезення.
У зазначеному перелiку вiдсутнiй дорожнiй лист, а також iз статтi 48 Закону України "Про автомобiльний транспорт" вилучена норма щодо "iнших документiв, передбачених законодавством".
Т. в. о. Голови Державної служби України з питань регуляторної полiтики та розвитку пiдприємництва | О. Потiмков |