КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 18 грудня 2013 р. | N 935 |
---|
Про затвердження перелiку видiв та категорiй
транспортних засобiв, з року випуску яких минуло
30 або бiльше рокiв, що не призначенi для
комерцiйного перевезення пасажирiв або вантажiв,
мають оригiнальний двигун, кузов i (за наявностi)
раму, збереженi та вiдреставрованi до
оригiнального стану та якi належать до предметiв
колекцiонування або антикварiату
Вiдповiдно до пiдпункту 240.6.4 пункту 240.6 статтi 240 Податкового кодексу України Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
Затвердити перелiк видiв та категорiй транспортних засобiв, з року випуску яких минуло 30 або бiльше рокiв, що не призначенi для комерцiйного перевезення пасажирiв або вантажiв, мають оригiнальний двигун, кузов i (за наявностi) раму, збереженi та вiдреставрованi до оригiнального стану та якi належать до предметiв колекцiонування або антикварiату, що додається.
Прем'єр-мiнiстр України | М. АЗАРОВ |
Iнд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18 грудня 2013 р. N 935 |
ПЕРЕЛIК
видiв та категорiй транспортних засобiв, з року
випуску яких минуло 30 або бiльше рокiв, що не
призначенi для комерцiйного перевезення
пасажирiв або вантажiв, мають оригiнальний двигун,
кузов i (за наявностi) раму, збереженi та
вiдреставрованi до оригiнального стану та якi
належать до предметiв колекцiонування або
антикварiату
1. Види транспортних засобiв:
1) оригiнальний - вид транспортного засобу, що перебуває у станi, який вiн мав на момент виготовлення, з незначним погiршенням технiчних характеристик;
2) автентичний - вид транспортного засобу, стан якого погiршився у процесi використання, який не пiддавався реставрацiї до початкового стану. Частини такого транспортного засобу, якi звичайно зношуються, можуть бути замiненi на оригiнальнi, що вiдповiдають специфiкацiї виробника цього засобу. Допускається ремонт панелей кузова, лакофарбового покриття та оббивки;
3) вiдновлений - вид транспортного засобу, що має iсторичну цiннiсть, повнiстю чи частково розбирався або був вiдновлений i складений. Такий транспортний засiб може мати незначнi вiдхилення вiд специфiкацiї його виробника в разi, коли частини або матерiали виробника недоступнi. За можливостi застосовуються оригiнальнi частини або iншi частини тiєї ж специфiкацiї. Iнтер'єр та екстер'єр такого транспортного засобу повиннi найбiльшою мiрою вiдповiдати iнтер'єру та екстер'єру виробництва;
4) перебудований - вид транспортного засобу, в якому встановленi частини з одного або кiлькох транспортних засобiв тiєї ж моделi або типу, якi найбiльшою мiрою вiдповiдають специфiкацiї виробника. Оригiнальнi частини виробника можуть бути замiненi iншими вiдповiдно до специфiкацiї виробника. Iнтер'єр та екстер'єр повиннi найбiльшою мiрою вiдповiдати оригiнальнiй специфiкацiї виробника.
2. Категорiї транспортних засобiв:
1) категорiя A, до якої належать стандартнi транспортнi засоби, що постачалися виробником до початку виготовлення нової моделi таких транспортних засобiв та до конструкцiї яких (рами чи шасi або платформи i кузова, двигуна, трансмiсiї, передньої пiдвiски, рульової системи, задньої пiдвiски) не вносились змiни;
2) категорiя B, до якої належать транспортнi засоби:
конструкцiя яких змiнена пiд час виробництва та загального використання;
побудованi або конструкцiя яких змiнена iз спецiальною метою в перiод виробництва та загального використання таких транспортних засобiв, типовi i такi, що мають iсторичну цiннiсть;
3) категорiя C, до якої належать транспортнi засоби, побудованi виробником пiсля завершення серiйного виробництва та загального використання транспортного засобу iз застосуванням або без застосування частин транспортного засобу, що вiдповiдають специфiкацiї виробника та перiоду загального використання конкретної моделi транспортного засобу. Такий транспортний засiб повинен мати чiтке маркування (що свiдчить про його "вiдтворення"), тобто комбiноване найменування виробника i найменування виробника та назву моделi, вiдповiдно до якої транспортний засiб вiдтворений (наприклад, Smith-Bugatti Type 35). Датою виготовлення таких категорiй транспортних засобiв є дата завершення їх виготовлення;
4) категорiя D, до якої належать транспортнi засоби:
змiненi пiсля завершення їх виробництва та загального використання;
змiненi пiсля завершення загального використання транспортних засобiв iз застосуванням частин тих транспортних засобiв, якi були виготовленi у типовий для того перiоду спосiб;
5) категорiя E, до якої належать транспортнi засоби, до конструкцiї яких внесено змiни iз застосуванням частин транспортного засобу або технологiй, не доступних в перiод їх виготовлення, якi повиннi мати оригiнальну раму чи шасi або платформу i кузов, вiдповiднi специфiкацiї, якi застосовувалися у перiод виготовлення моделi. У такому транспортному засобi може бути змiнено не бiльше нiж два з таких основних компонентiв вiдносно оригiнальної специфiкацiї, як двигун, трансмiсiя, колеса, передня пiдвiска або рульова система, задня пiдвiска.
3. Класифiкацiя транспортних засобiв за часом виготовлення:
1) клас A ("пiонер") - транспортнi засоби, виготовленi до 31 грудня 1904 року;
2) клас B ("ветеран") - транспортнi засоби, виготовленi у перiод з 1 сiчня 1905 р. до 31 грудня 1918 року;
3) клас C ("вiнтаж") - транспортнi засоби, виготовленi у перiод з 1 сiчня 1919 р. до 31 грудня 1930 року;
4) клас D ("поствiнтаж") - транспортнi засоби, виготовленi у перiод з 1 сiчня 1931 р. до 31 грудня 1945 року;
5) клас E ("повоєннi") - транспортнi засоби, виготовленi у перiод з 1 сiчня 1946 року по 31 грудня 1960 року;
6) клас F ("шестидесятники") - транспортнi засоби, виготовленi у перiод з 1 сiчня 1961 р. до 31 грудня 1970 року;
7) клас G ("семидесятники") - транспортнi засоби, виготовленi з 1 сiчня 1971 року.