МIНIСТЕРСТВО ФIНАНСIВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
11.02.2016 | N 52 |
---|
Про затвердження Змiн до Порядку розгляду
звернень та органiзацiї особистого прийому
громадян у Державнiй фiскальнiй службi України та
її територiальних органах
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 04 березня 2016 р. за N 357/28487 |
З метою приведення у
вiдповiднiсть iз вимогами Закону України
"Про внесення змiн до Закону України "Про
звернення громадян" щодо електронного
звернення та електронної петицiї" та
удосконалення порядку розгляду звернень та
органiзацiї особистого прийому громадян у
Державнiй фiскальнiй службi України та її
територiальних органах наказую:
1. Затвердити Змiни до Порядку розгляду звернень та органiзацiї особистого прийому громадян у Державнiй фiскальнiй службi України та її територiальних органах, затвердженого наказом Мiнiстерства фiнансiв України вiд 02 березня 2015 року N 271, зареєстрованого у Мiнiстерствi юстицiї України 29 квiтня 2015 року за N 484/26929, що додаються.
2. Департаменту податкової, митної полiтики та методологiї бухгалтерського облiку Мiнiстерства фiнансiв України (Романюк Ю. П.) у встановленому порядку забезпечити:
подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України;
оприлюднення цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Мiнiстра фiнансiв України Макеєву О. Л. та Голову Державної фiскальної служби України Насiрова Р. М.
Мiнiстр | Н. Яресько |
ПОГОДЖЕНО: | |
Голова Державної фiскальної служби України | Р. М. Насiров |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства фiнансiв України 11 лютого 2016 року N 52 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 04 березня 2016 р. за N 357/28487 |
Змiни до Порядку розгляду звернень та органiзацiї особистого прийому громадян у Державнiй фiскальнiй службi України та її територiальних органах
1. Абзац другий пункту 10 роздiлу I пiсля слiв "Кодексом адмiнiстративного судочинства України" доповнити словами "Законом України "Про запобiгання корупцiї".
2. У роздiлi II:
1) назву роздiлу "Приймання, попереднє опрацювання та реєстрацiя звернень громадян" викласти у такiй редакцiї:
"Органiзацiя роботи з питань приймання, попереднього опрацювання та реєстрацiї звернень громадян";
2) пункт 1 викласти у такiй редакцiї:
"1. Усi звернення громадян, якi отриманi пiдроздiлом (посадовими особами), до функцiональних обов'язкiв якого (яких) вiднесено ведення загального дiловодства (далi - пiдроздiл загального дiловодства), та звернення громадян, отриманi пiд час проведення особистого прийому пiдроздiлом (посадовими особами), до функцiональних обов'язкiв якого (яких) вiднесено органiзацiю особистого прийому громадян (далi - пiдроздiл з органiзацiї особистого прийому), у день надходження передаються до пiдроздiлу iз роботи зi зверненнями громадян для попереднього опрацювання та реєстрацiї засобами системи автоматизацiї документообiгу (далi - Система), крiм випадкiв, передбачених абзацом третiм цього пункту.
Конверти, у яких надiйшли звернення громадян, передаються для опрацювання разом зi зверненнями громадян.
Приймання та реєстрацiя в Системi усних звернень громадян, якi надiйшли за допомогою засобiв телефонного зв'язку через Контакт-центр Iнформацiйно-довiдкового департаменту ДФС, покладається на вiдповiдальну особу цього департаменту.
Iнформацiя про номер Контакт-центру Iнформацiйно-довiдкового департаменту ДФС розмiщується на вiдповiдних веб-сторiнках офiцiйного веб-порталу ДФС у мережi Iнтернет";
3) пункт 4 викласти у такiй редакцiї:
"4. Звернення може бути подане як окремою особою (iндивiдуальне), так i групою осiб (колективне).
Звернення може бути усним (викладеним громадянином на особистому прийомi або за допомогою засобiв телефонного зв'язку через визначенi контактнi центри, телефоннi "гарячi лiнiї" та записаним (зареєстрованим) посадовою особою) чи письмовим, надiсланим поштою або переданим громадянином особисто чи через уповноважену ним особу, якщо цi повноваження оформленi вiдповiдно до законодавства України (у тому числi пiд час особистого прийому). Письмове звернення також може бути надiсланим з використанням мережi Iнтернет, засобiв електронного зв'язку (електронне звернення).
Уснi звернення громадян, отриманi пiд час проведення прямої телефонної лiнiї Кабiнету Мiнiстрiв України, записуються вiдповiдальною посадовою особою в картцi реєстрацiї, зразок якої наведено у додатку 2 до цього Порядку.
Звернення в iнтересах неповнолiтнiх i недiєздатних осiб подаються їх законними представниками";
4) доповнити пункт 5 пiсля абзацу першого новими абзацами другим - шостим такого змiсту:
"В електронному зверненнi також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надiслано вiдповiдь або вiдомостi про iншi засоби зв'язку з ним. Застосування електронного цифрового пiдпису при надсиланнi електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення, надiслане без використання електронного пiдпису, повинно мати вигляд скан-копiї або фотокопiї звернення з пiдписом заявника iз зазначенням дати.
Iнформацiя про електроннi поштовi адреси розмiщується на вiдповiдних веб-сторiнках офiцiйного веб-порталу ДФС у мережi Iнтернет.
Уснi звернення, залишенi за допомогою засобiв телефонного зв'язку без надання громадянами вiдомостей вiдповiдно до вимог частини сьомої статтi 5 Закону, вважаються анонiмними.
Уснi звернення, наданi за допомогою засобiв телефонного зв'язку через Контакт-центр Iнформацiйно-довiдкового департаменту ДФС, записуються за допомогою автоматичної системи запису розмов".
У зв'язку з цим абзац другий вважати абзацом сьомим;
5) доповнити абзац шостий пункту 9 пiсля слiв "третя частина - формується у разi" словами "надходження звернення засобами телефонного зв'язку (далi - ЗЗТЗ) через Контакт-центр, пряму телефонну лiнiю Кабiнету Мiнiстрiв України i повинна мiстити значення ЗЗТЗ";
6) доповнити пункт 15 пiсля слiв "яка подала" словом "письмове";
7) доповнити пункт 18 новим абзацом такого змiсту:
"У випадку опрацювання усних звернень громадян, якi надiйшли засобами телефонного зв'язку, роздрукована реєстрацiйно-контрольна картка пiсля розгляду i накладення керiвництвом ДФС резолюцiї передається головному виконавцю".
3. Пiдпункт 1 пункту 1 роздiлу V пiсля слiв "та їх оригiналiв" доповнити словами "(за наявностi)".
4. У роздiлi VI:
1) доповнити пункт 3 новим абзацом такого змiсту:
"Графiки особистого прийому громадян керiвництвом органiв ДФС формуються iз зазначенням прiзвища, iменi, по батьковi посадової особи. Графiки особистого прийому громадян посадовими особами структурних пiдроздiлiв органiв ДФС формуються iз зазначенням назв структурних пiдроздiлiв";
2) пункт 5 викласти у такiй редакцiї:
"5. Iнформацiя про порядок i графiк особистого прийому громадян в органах ДФС розмiщується на вiдповiдних веб-сторiнках офiцiйного веб-порталу ДФС у мережi Iнтернет та на спецiальних стендах у мiсцях, доступних для вiльного огляду громадянами";
3) пункт 7 викласти у такiй редакцiї:
"7. Запис на черговий прийом до керiвництва органу ДФС припиняється за десять робочих днiв до дати особистого прийому, до посадових осiб структурних пiдроздiлiв органiв ДФС - за п'ять робочих днiв до дати особистого прийому.
Запис на наступний прийом розпочинається в день припинення запису на черговий прийом";
4) доповнити абзац другий пункту 11 пiсля слова "додатку" цифрою "1";
5) в абзацi другому пункту 18 слово "окремо" виключити;
6) пункт 20 викласти у такiй редакцiї:
"20. Матерiали та проект рiшення для використання при проведеннi прийому керiвництвом органу ДФС надаються пiдроздiлу з органiзацiї особистого прийому структурним пiдроздiлом органу ДФС, вiдповiдальним за їх пiдготовку, пiсля погодження юридичною службою органу ДФС не пiзнiше нiж за три робочих днi до дати прийому".
5. Додаток до Порядку викласти у такiй редакцiї:
"Додаток 1 до Порядку розгляду звернень та органiзацiї особистого прийому громадян у Державнiй фiскальнiй службi України та її територiальних органах (пункт 11 роздiлу VI) |
Картка облiку особистого прийому громадян
Картка облiку особистого прийому громадян | За ознакою надходження (первинне, повторне, неодноразове, масове) |
За видом (пропозицiя, заява (клопотання), скарга) | ||||||||||||||||
За типом (лист, усне, електронне повiдомлення) | За статтю авторiв звернень (чоловiча, жiноча) | |||||||||||||||||
N реєстрацiї | За суб'єктом (iндивiдуальне, колективне) | Iндекс регiону | Iндекс питання | |||||||||||||||
Данi про проведення попереднього запису | Дата та година запису | |||||||||||||||||
На пiдставi особистого звернення [_] На пiдставi звернення з телефонного номера На пiдставi письмового звернення вх. N _____________ вiд ____ _______________ 20__ р. |
||||||||||||||||||
Данi про особистий прийом за графiком | Дата проведення особистого прийому за графiком (година прийому) | |||||||||||||||||
Посадова особа, яка проводитиме особистий прийом за графiком | ||||||||||||||||||
Залученi структурнi пiдроздiли | ||||||||||||||||||
Данi про громадянина | Прiзвище, iм'я, по батьковi громадянина, iнформацiя про громадянство, мiсце роботи, посада | |||||||||||||||||
Мiсце проживання | ||||||||||||||||||
Найменування пiдприємства, код ЄДРПОУ | ||||||||||||||||||
Документ, що пiдтверджує представництво iнтересiв | ||||||||||||||||||
Реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв або серiя та номер паспорта | Соцiальний стан | Категорiя | ||||||||||||||||
Змiст питання | ||||||||||||||||||
Iнформацiя про попереднi звернення та особистi прийоми з даного питання | Орган ДФС, до якого направлялось звернення | |||||||||||||||||
Дата та номер реєстрацiї звернення | Дата та номер реєстрацiї вiдповiдi | |||||||||||||||||
Посада, прiзвище, iнiцiали особи органу ДФС, яка проводила особистий прийом, дата його проведення, реєстрацiйний номер | ||||||||||||||||||
Данi щодо пiдготовки матерiалiв та проекту рiшення | Найменування структурного пiдроздiлу органу ДФС, у компетенцiї якого знаходиться розгляд звернення | |||||||||||||||||
Змiст доручення | ||||||||||||||||||
Термiн виконання | ||||||||||||||||||
Iнформацiя про результат попереднього запису | Попереднiй запис на особистий прийом проведено / не вiдбувся за iнiцiативою заявника / не вiдбувся, вiдмовлено | |||||||||||||||||
Обґрунтування, якщо попереднiй запис не вiдбувся за iнiцiативою заявника | ||||||||||||||||||
Обґрунтування, якщо у попередньому записi на особистий прийом вiдмовлено | ||||||||||||||||||
Посада, прiзвище, iнiцiали посадової особи, яка проводила попереднiй запис | Особистий пiдпис | |||||||||||||||||
Пiдготовка до проведення особистого прийому | ||||||||||||||||||
Iнформацiя про посадових осiб, уповноважених на проведення особистого прийому громадян або участь у ньому | ||||||||||||||||||
Iнформацiя про пiдготовленi матерiали та проекти рiшення | ||||||||||||||||||
Проведення особистого прийому громадян | ||||||||||||||||||
Iнформацiя про прийняття звернень пiд час особистого прийому громадян | Письмове | Дата реєстрацiї | Реєстрацiйний iндекс | Хiд виконання | ||||||||||||||
дата реєстрацiї вiдповiдi | вихiдний реєстрацiйний iндекс | |||||||||||||||||
Усне | Дата реєстрацiї | Реєстрацiйний iндекс | Хiд виконання | |||||||||||||||
дата реєстрацiї вiдповiдi | вихiдний реєстрацiйний iндекс | |||||||||||||||||
Iнформацiя про прийняте рiшення | Вирiшено по сутi / надано доручення щодо додаткового вивчення питання | |||||||||||||||||
Iнформацiя про виконання доручення | Дата, реєстрацiйний iндекс доручення, дата, реєстрацiйний iндекс документа, що пiдтверджує його виконання, короткий змiст документа | |||||||||||||||||
Пiдписи осiб, що брали участь у проведеннi особистого прийому | ||||||||||||||||||
посадовi особи | громадяни | |||||||||||||||||
Iнiцiали, прiзвище | Особистий пiдпис | Iнiцiали, прiзвище | Особистий пiдпис | Примiтки | ||||||||||||||
Iнiцiали, прiзвище представника пiдроздiлу з органiзацiї особистого прийому | Особистий пiдпис представника пiдроздiлу з органiзацiї особистого прийому | |||||||||||||||||
Картка облiку особистого прийому закрита | Дата | Обґрунтування | Особистий пiдпис керiвника пiдроздiлу з органiзацiї особистого прийому або посадової особи, якiй вiн пiдпорядкований |
".
6. Доповнити Порядок новим додатком 2 такого змiсту:
"Додаток 2 до Порядку розгляду звернень та органiзацiї особистого прийому громадян у Державнiй фiскальнiй службi України та її територiальних органах (пункт 4 роздiлу II) |
Картка реєстрацiї усних звернень громадян, отриманих пiд час прямої телефонної лiнiї Кабiнету Мiнiстрiв України
Картка реєстрацiї усних звернень громадян, отриманих пiд час прямої телефонної лiнiї Кабiнету Мiнiстрiв України | |||||||||||
1. Дата та година сеансу | |||||||||||
2. П. I. Б. | |||||||||||
3. Адреса, телефон | iндекс регiону | ||||||||||
4. Категорiя | 5. Соцiальний стан | ||||||||||
6. Ознака надходження звернення (первинне, повторне, неодноразове, масове) | 7. Вид звернення (пропозицiя (зауваження), заява (клопотання), скарга) | 8. Суб'єкт звернення (iндивiдуальне, колективне, анонiмне) | |||||||||
9. Питання (короткий змiст питання) | |||||||||||
iндекс питання | |||||||||||
10. Посадова особа, яка прийняла дзвiнок | |||||||||||
11. Змiст вiдповiдi | |||||||||||
|
|||||||||||
12. Вiдповiдальний пiдроздiл, на розгляд якого передано звернення | |||||||||||
13. Термiн виконання | |||||||||||
|
".
Директор Департаменту податкової, митної полiтики та методологiї бухгалтерського облiку | Ю. П. Романюк |