УГОДА
про спiльне використання вантажних вагонiв i контейнерiв власностi держав - учасниць Спiвдружностi, Азербайджанської Республiки, Республiки Грузiя, Латвiйської Республiки, Литовської Республiки, Естонської Республiки
Уряди держав - учасниць цiєї Угоди, далi - Сторони,
керуючись статтями 3, 4 та 6 Угоди про подiл iнвентарних паркiв вантажних вагонiв i контейнерiв колишнього МШС СРСР мiж державами - учасницями Спiвдружностi, Азербайджанською Республiкою, Республiкою Грузiя, Латвiйською Республiкою, Литовською Республiкою, Естонською Республiкою та про їх подальше спiльне використання вiд 22 сiчня 1993 року,
погодилися про таке:
Стаття 1
На залiзницях Сторiн застосовується технологiя спiльної експлуатацiї вантажних вагонiв i контейнерiв у мiждержавному сполученнi, яка передбачає їх ефективне використання, належний технiчний стан i забезпечує безпеку руху поїздiв.
До спiльного використання допускаються вантажнi вагони i контейнери, якi вiдповiдають конструкторським, технологiчним та iншим нормативно-технiчним документам, погодженим залiзничними адмiнiстрацiями Сторiн.
Стаття 2
Для безперешкодного пропуску поїздiв через станцiї передачi залiзничнi адмiнiстрацiї Сторiн спiльно з митними, правоохоронними, санiтарними та iншими органами й органiзацiями, якi беруть участь у цьому процесi, забезпечують виконання погодженої комплексної технологiї передачi та приймання вагонiв, здiйснюють розвиток та оснащення цих станцiй сучасними технiчними засобами.
Стаття 3
Сторони доручають своїм залiзничним адмiнiстрацiям затвердити вiдповiднi документи, що регламентують принципи спiльного використання вантажних вагонiв i контейнерiв, питання забезпечення їх схоронностi, системи ремонту i технiчного обслуговування, матерiальної вiдповiдальностi користувача за пошкодження i втрату вагонiв i контейнерiв, порядок взаєморозрахункiв за користування ними.
Стаття 4
Вантажнi вагони i контейнери, що належать промисловим та iншим пiдприємствам, органiзацiям, вiдомствам i приватним особам Сторiн, при використаннi їх у мiждержавному сполученнi за своїм технiчним станом мають повнiстю вiдповiдати вимогам статтi 1 цiєї Угоди.
Матерiальна вiдповiдальнiсть користувача за пошкодження або втрату цих вагонiв i контейнерiв встановлюється як за вiдповiдний рухомий склад, що належить залiзницям Сторiн.
Стаття 5
Ця Угода набуває чинностi з моменту її пiдписання.
Якщо одна iз Сторiн вирiшить припинити свою участь у цiй Угодi, вона письмово повiдомляє про це депозитарiя - Уряд Республiки Бiлорусь та одночасно iнших учасникiв Угоди не менше нiж за шiсть мiсяцiв до свого виходу.
Вчинено в мiстi Москвi 12 березня 1993 року в одному оригiнальному примiрнику росiйською мовою. Цей примiрник зберiгається в Архiвi Уряду Республiки Бiлорусь, який направить державам, якi пiдписали цю Угоду, її завiрену копiю.
За Уряд Азербайджанської Республiки | За Уряд Латвiйської Республiки |
За Уряд Республiки Бiлорусь | За Уряд Литовської Республiки |
(пiдпис) | |
За Уряд Республiки Вiрменiя | За Уряд Республiки Молдова |
(пiдпис) | (пiдпис) |
За Уряд Республiки Грузiя | За Уряд Росiйської Федерацiї |
(пiдпис) | |
За Уряд Естонської Республiки | За Уряд Республiки Таджикистан |
(пiдпис) | |
За Уряд Республiки Казахстан | За Уряд Туркменистану |
(пiдпис) | (пiдпис) |
За Уряд Республiки Киргизстан | За Уряд Республiки Узбекистан |
(пiдпис) | (пiдпис) |
За Уряд України | |
(пiдпис) |