КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 9 лютого 2022 р. | N 94 |
---|
Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв
України вiд 21 травня 2012 р. N 451 та визнання
такими, що втратили чиннiсть, деяких постанов
Кабiнету Мiнiстрiв України
Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
1. Внести до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21 травня 2012 р. N 451 "Питання пропуску через державний кордон осiб, автомобiльних, водних, залiзничних та повiтряних транспортних засобiв перевiзникiв i товарiв, що перемiщуються ними" (Офiцiйний вiсник України, 2012 р., N 40, ст. 1546, N 91, ст. 3674; 2013 р., N 63, ст. 2297; 2015 р., N 59, ст. 1936, N 94, ст. 3205; 2018 р., N 1, ст. 15, N 42, ст. 1501, N 92, ст. 3047) змiни, що додаються.
2. Визнати такими, що втратили чиннiсть, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України згiдно з перелiком, що додається.
3. Мiнiстерству фiнансiв, Мiнiстерству внутрiшнiх справ, Мiнiстерству iнфраструктури привести власнi нормативно-правовi акти у вiдповiднiсть iз цiєю постановою.
4. Ця постанова набирає чинностi з дня її опублiкування.
Прем'єр-мiнiстр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Iнд. 67
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 лютого 2022 р. N 94 |
ЗМIНИ,
що вносяться до постанови Кабiнету Мiнiстрiв
України вiд 21 травня 2012 р. N 451
1. У Типовiй технологiчнiй схемi пропуску через державний кордон осiб, автомобiльних, водних, залiзничних та повiтряних транспортних засобiв перевiзникiв i товарiв, що перемiщуються ними, затвердженiй зазначеною постановою:
1) у пунктi 2:
доповнити пункт абзацом другим такого змiсту:
"вiльна практика - заходження судна закордонного плавання в порт та початок вантажних операцiй без участi на борту судна державних органiв, уповноважених здiйснювати вiдповiдний вид контролю, за рiшенням, прийнятим такими органами на пiдставi отриманих до прибуття судна вiдомостей;";
абзац третiй викласти в такiй редакцiї:
"iнформацiйнi системи електронної взаємодiї - комерцiйнi, портовi або транспортнi iнформацiйнi системи, якi вiдповiдають законодавству про електронний документообiг i дають можливiсть державним органам та суб'єктам господарювання за допомогою технiчних i програмних засобiв накопичувати, перевiряти, обробляти, зберiгати, передавати в електроннiй формi iнформацiю та документи про осiб, товари i транспортнi засоби, що перемiщуються ними, i обмiнюватися такою iнформацiєю та документами;";
абзац п'ятий викласти в такiй редакцiї:
"портове спiвтовариство - державне пiдприємство "Адмiнiстрацiя морських портiв України", державнi органи, уповноваженi здiйснювати вiдповiднi види контролю в пунктах пропуску через державний кордон, правоохороннi органи, портовi оператори, iншi суб'єкти господарювання, що провадять у морських портах та за їх межами дiяльнiсть з транспортування або обробки товарiв, контейнерiв, пасажирiв, багажу i транспортних засобiв або iншу дiяльнiсть, спрямовану на забезпечення виконання технологiчних процесiв, що здiйснюються на територiї морського порту, будь-яких взаємопов'язаних процесiв обмiну iнформацiєю i документами щодо пропуску через державний кордон осiб, транспортних засобiв i товарiв (далi - учасники портового спiвтовариства);";
2) доповнити Типову технологiчну схему пунктами 31 - 33 такого змiсту:
"31. До прибуття товарiв на митну територiю України до митного органу, у зонi дiяльностi якого розташовано пункт пропуску, де товари вперше перетнуть митний кордон України, перевiзник, що перемiщує товари, або вiд його iменi iнша особа подають загальну декларацiю прибуття.
У разi коли водний або повiтряний транспортний засiб з товарами вперше перетне митний кордон України у зонi дiяльностi митного органу без прибуття в пункт пропуску, розташований у зонi дiяльностi цього митного органу, загальна декларацiя прибуття може подаватися до iншого митного органу, у зонi дiяльностi якого розташований пункт пропуску, в який фактично прибуде транспортний засiб з товарами з метою пропуску через державний кордон України.
В окремих випадках за наявностi обставин непереборної сили, якi не дали змоги перевiзниковi прибути на митну територiю України через пункт пропуску, в якому вiдповiдно до поданої загальної декларацiї прибуття передбачалося здiйснити перетин митного кордону України, дозволяється проходження митних формальностей з метою отримання дозволу на пропуск через державний кордон України в iншому пунктi пропуску, в який фактично прибув транспортний засiб з товарами. У таких випадках перевiзник пiсля прибуття на територiю пункту пропуску письмово повiдомляє митному органу про наявнiсть обставин непереборної сили, а такий митний орган негайно повiдомляє про звернення перевiзника митному органовi, у зонi дiяльностi якого передбачався перетин митного кордону України.
32. Подання загальної декларацiї прибуття вiдповiдно до пункту 31 цiєї Типової технологiчної схеми здiйснюється у строки, встановленi Митним кодексом України.
Пропуск через митний кордон України товарiв i транспортних засобiв комерцiйного призначення, що їх перевозять, здiйснюється пiсля подання до митного органу загальної декларацiї прибуття та виконання необхiдних митних формальностей, визначених за результатами аналiзу ризикiв за такою декларацiєю.
Вiдсутнiсть на момент здiйснення митних формальностей у пунктi пропуску загальної декларацiї прибуття на товари, крiм випадкiв, визначених Митним кодексом України, є пiдставою для вiдмови у пропуску через митний кордон України товарiв i транспортних засобiв комерцiйного призначення, що їх перевозять.
33. Для подання загальної декларацiї прибуття можуть використовуватися iнформацiйнi системи електронної взаємодiї у разi, якщо за допомогою таких систем забезпечується:
1) подання (передача) загальних декларацiй прибуття вiдповiдно до положень та у строки, встановленi Митним кодексом України;
2) цiлiснiсть iнформацiї, що подається (недопущення внесення такими системами будь-яких змiн до змiсту та обсягу вiдомостей, внесених до загальних декларацiй прибуття вiдповiдними особами);
3) надсилання особi, яка подала загальну декларацiю прибуття, реєстрацiйного номера, присвоєного такiй декларацiї автоматизованою системою митного оформлення, та iншої iнформацiї, необхiдної для здiйснення митних формальностей;
4) передача загальних декларацiй прибуття вiдповiдно до форматiв, структури документiв, протоколiв обмiну даними та технiчних специфiкацiй, визначених Держмитслужбою.";
3) у пунктi 4:
абзац другий викласти в такiй редакцiї:
"Пiсля в'їзду (прибуття) у пункт пропуску декларант, уповноважена ним особа або перевiзник заявляє про готовнiсть до контролю i подає посадовим особам органу охорони державного кордону i митного органу вiдомостi та/або документи, визначенi Митним кодексом України, iншими нормативно-правовими актами та мiжнародними договорами (особистi, на транспортний засiб i товари), у формi електронних документiв, на якi накладено квалiфiкований електронний пiдпис, чи на паперовому носiї або їх електроннi (сканованi) копiї, на якi накладено квалiфiкований електронний пiдпис.";
доповнити пункт абзацом такого змiсту:
"Для подання декларантом, уповноваженою ним особою або перевiзником зазначених у цьому пунктi вiдомостей та/або документiв чи електронних (сканованих) копiй документiв використовується єдиний державний iнформацiйний веб-портал "Єдине вiкно для мiжнародної торгiвлi" (для подання документiв та вiдомостей митним органам, державним органам, уповноваженим здiйснювати заходи офiцiйного контролю (далi - контролюючi органи) або iнформацiйно-телекомунiкацiйна система митних органiв (для подання документiв та вiдомостей митним органам) чи вiдповiдна iнформацiйна система електронної взаємодiї (для подання документiв та вiдомостей митним органам, органам охорони державного кордону та контролюючим органам).";
4) у пунктi 5:
в абзацi першому слово "щодо" виключити;
абзаци другий i третiй замiнити абзацами такого змiсту:
"Товари, що ввозяться на митну територiю України (зокрема з метою транзиту), вичерпний перелiк яких затверджений вiдповiдно до статтi 319 Митного кодексу України, пропускаються через державний кордон України пiсля здiйснення у пунктах пропуску митними органами заходiв офiцiйного контролю шляхом попереднього документального контролю. Попереднiй документальний контроль здiйснюється вiдповiдно до поданих декларантом, уповноваженою особою або перевiзником документiв i вiдомостей, зокрема з використанням єдиного державного iнформацiйного веб-порталу "Єдине вiкно для мiжнародної торгiвлi". У разi припинення попереднього документального контролю посадовими особами митних органiв для здiйснення заходiв офiцiйного контролю залучаються посадовi особи контролюючих органiв.
У випадках, установлених законодавством, органи охорони державного кордону проводять у пунктах пропуску перевiрку рiвня iонiзуючого випромiнювання товарiв (вантажiв, iншого майна) i транспортних засобiв. У разi виявлення у пунктах пропуску перевищення допустимого рiвня iонiзуючого випромiнювання товарiв (вантажiв, iншого майна) та/або транспортних засобiв посадовими особами органу охорони державного кордону залучаються посадовi особи Держекоiнспекцiї для проведення ними перевiрки дотримання вимог законодавства про радiацiйну безпеку та надання вiдповiдно до пункту "б" частини першої статтi 202 Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" дозволу або заборони на пропуск через державний кордон України товарiв (вантажiв, iншого майна) та/або транспортних засобiв за результатами її проведення.
За результатами проведення перевiрки посадовi особи Держекоiнспекцiї проставляють згiдно iз законодавством вiдмiтки про надання дозволу або заборони на пропуск через державний кордон України товарiв (вантажiв, iншого майна) та/або транспортних засобiв, у тому числi з використанням вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї.
Вiдповiдно до Порядку взаємодiї Державної прикордонної служби та Державної екологiчної iнспекцiї в разi виявлення перевищення допустимого рiвня iонiзуючого випромiнювання транспортних засобiв та вантажiв, що перемiщуються через державний кордон України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14 серпня 2019 р. N 715 (Офiцiйний вiсник України, 2019 р., N 66, ст. 2276), у разi надання посадовими особами Держекоiнспекцiї заборони на пропуск через державний кордон України товарiв (вантажiв, iншого майна) та/або транспортних засобiв посадовi особи органiв охорони державного кордону згiдно з частиною четвертою статтi 6 Закону України "Про прикордонний контроль" доводять до вiдома вiдповiдних осiб рiшення про вiдмову в перетинаннi державного кордону особами, товарами (вантажами, iншим майном) та/або транспортними засобами. У разi надання посадовими особами Держекоiнспекцiї дозволу на пропуск через державний кордон України товарiв (вантажiв, iншого майна) та/або транспортних засобiв посадовi особи органiв охорони державного кордону також повiдомляють про це посадовим особам митних органiв для подальшого здiйснення ними митного контролю.
У разi виявлення перевищення допустимого рiвня iонiзуючого випромiнювання товарiв (вантажiв, iншого майна) та/або транспортних засобiв пiд час їх вивезення (виїзду) з пункту пропуску, надання посадовими особами Держекоiнспекцiї заборони на їх пропуск через державний кордон України та доведення посадовими особами органiв охорони державного кордону до вiдома вiдповiдних осiб рiшень про вiдмову в перетинаннi державного кордону особами, товарами (вантажами, iншим майном) та/або транспортними засобами результати митного контролю товарiв (вантажiв, iншого майна) та/або транспортних засобiв анулюються.
У разi необхiдностi проведення представниками закладiв громадського здоров'я МОЗ медичного (санiтарного) огляду членiв екiпажiв (бригад), пасажирiв та iнших осiб, якi перемiщуються через державний кордон України в пунктi пропуску, прикордонний, митний та iншi види контролю, у тому числi попереднiй документальний контроль, здiйснюються пiсля завершення зазначеного огляду. Iнiцiювати проведення медичного (санiтарного) огляду може посадова особа органу охорони державного кордону, митного органу чи особа, уповноважена проводити медичний (санiтарний) огляд.
У разi транскордонного перевезення небезпечних вiдходiв вивантаження або перевантаження з транспортного засобу таких товарiв у межах територiї пункту пропуску або поза пунктами пропуску у випадках, передбачених частиною третьою статтi 5 Закону України "Про прикордонний контроль", здiйснюється пiд контролем митного органу за умови наявностi письмової згоди (повiдомлення) на транскордонне перевезення небезпечних вiдходiв, отриманої митним органом вiд Мiндовкiлля iз застосуванням механiзму "єдиного вiкна" вiдповiдно до Митного кодексу України, та пiд контролем органу охорони державного кордону.";
5) пункт 6 викласти в такiй редакцiї:
"6. У разi в'їзду (прибуття) осiб, транспортних засобiв i ввезення товарiв в Україну здiйснення їх контролю розпочинається прикордонним контролем i закiнчується митним контролем, а у разi виїзду (вивезення) товарiв з України - розпочинається митним контролем i закiнчується прикордонним контролем.
Послiдовнiсть здiйснення прикордонного та митного контролю може змiнюватися. Зазначенi види контролю можуть також здiйснюватися одночасно.
Послiдовнiсть здiйснення видiв контролю визначається технологiчною схемою пропуску осiб, транспортних засобiв та вантажiв через державний кордон.
Прикордонний контроль осiб, транспортних засобiв i вантажiв здiйснюється в мiсцях, визначених статтею 5 Закону України "Про прикордонний контроль".
Митний контроль транспортних засобiв i товарiв у пунктах пропуску здiйснюється вiдповiдно до типових технологiчних схем митного контролю, що затверджуються Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Вiдповiдно до нормативно-правових актiв та мiжнародних договорiв контролюючими органами України та сумiжних держав може здiйснюватися спiльний контроль як на територiї України, так i за її межами.";
6) пункт 7 викласти в такiй редакцiї:
"7. Учасниками портового спiвтовариства чи окремо кожним з його учасникiв з урахуванням цiєї Типової технологiчної схеми впроваджуються iнформацiйнi системи електронної взаємодiї.
Структуру та формат обмiну даними, форми електронних документiв, технологiчнi умови створення, впровадження та функцiонування, порядок i умови пiдключення та використання iнформацiйних систем електронної взаємодiї визначають власники зазначених систем шляхом укладання з учасниками портового спiвтовариства угод про iнформацiйний обмiн i вiдповiдних протоколiв до них. У разi коли даними та документами будуть користуватися учасники портового спiвтовариства - державнi органи, що реалiзують державну полiтику у вiдповiднiй сферi, структура та формат обмiну даними, форми електронних документiв погоджуються iз зазначеними державними органами. У разi коли вiдповiдна iнформацiйна система електронної взаємодiї буде використовуватися для реалiзацiї вимог Конвенцiї про полегшення мiжнародного морського судноплавства 1965 р. щодо приходу або вiдходу суден структура та формат обмiну даними, форми електронних документiв погоджуються iз державним пiдприємством "Адмiнiстрацiя морських портiв України.".
Учасники портового спiвтовариства - державнi органи використовують системи на безоплатнiй основi.
Пiсля впровадження в морському порту вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї iнформацiя про здiйснення вiдповiдного виду контролю може вноситися вiдповiдним державним органом безпосередньо до такої системи або шляхом налаштування доступу для користувачiв з метою обмiну iнформацiєю мiж системами.
Власники iнформацiйних систем електронної взаємодiї, якi використовуються для реалiзацiї Конвенцiї про полегшення мiжнародного морського судноплавства 1965 р. щодо приходу або вiдходу суден, надають державному пiдприємству "Адмiнiстрацiя морських портiв України" наявну в таких системах iнформацiю, необхiдну для виконання вимог Конвенцiї про полегшення мiжнародного морського судноплавства 1965 р. щодо приходу або вiдходу суден.";
7) пункт 10 викласти в такiй редакцiї:
"10. У пунктах пропуску для морського, рiчкового та поромного сполучення посадовою особою Морської адмiнiстрацiї здiйснюється контроль суден з метою забезпечення безпеки мореплавства.
Для забезпечення безпеки мореплавства портовий оператор або власник (користувач) морського термiналу проводить перевiрку маси брутто контейнерiв, що плануються для завантаження на судно. Результати проведення обов'язкової перевiрки маси брутто подаються портовим оператором або власником (користувачем) морського термiналу морському агентовi. Перевiрка маси брутто контейнерiв проводиться за товаросупровiдними (товаротранспортними) документами, а в разi вiдсутностi документiв, що пiдтверджують масу брутто контейнера, проводиться його зважування за рахунок представника вантажовласника.
У разi функцiонування в морському порту вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї вiдомостi щодо результатiв проведення перевiрки маси брутто контейнерiв, а також перевiрки ваги транспортних засобiв у разi проведення такої перевiрки вносяться портовим оператором або власником (користувачем) морського термiналу до iнформацiйної системи електронної взаємодiї.
Капiтан судна (представник судновласника, морський агент, власник (користувач) морського термiналу, який обслуговує яхти) заздалегiдь, щонайменше за чотири години до приходу або вiдходу судна, звертається з використанням наявних засобiв комунiкацiї до адмiнiстрацiї порту, пiдроздiлу охорони державного кордону, митного органу та iнших контролюючих органiв та надає документи, передбаченi Конвенцiєю про полегшення мiжнародного морського судноплавства 1965 р. та Мiжнародними медико-санiтарними правилами 2005 року, для здiйснення медичного (санiтарного) огляду, прикордонного, митного контролю та iнших видiв контролю. Контроль, як правило, здiйснюється документально у примiщеннях органiв, якi здiйснюють зазначенi види контролю, до прибуття (вибуття) судна до (iз) порту.
У разi функцiонування в морському порту вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї обмiн iнформацiєю i документами в електроннiй формi, необхiдними для прийняття рiшення про можливiсть застосування до судна вiльної практики, здiйснюється мiж учасниками портового спiвтовариства з використанням вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї.
У разi необхiдностi здiйснення контролю безпосередньо на суднi такий контроль здiйснюється посадовими особами контролюючих органiв, якими iнiцiйовано проведення контролю на суднi, без затримки вантажних операцiй.
У такому разi посадова особа контролюючого органу в генеральнiй (загальнiй) декларацiї зазначає пiдставу для здiйснення контролю. У разi функцiонування в морському порту вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї пiдстава зазначається у такiй системi.
Обмiн iнформацiєю i документами в електроннiй формi, необхiдними для прийняття рiшення про здiйснення контролю безпосередньо на суднi, мiж адмiнiстрацiєю морського порту, митними органами, органами охорони державного кордону та iншими учасниками портового спiвтовариства здiйснюється з використанням вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї.
У разi коли у строк, визначений технологiчною схемою пропуску осiб, транспортних засобiв i вантажiв через державний кордон, встановленою для вiдповiдного пункту пропуску, державний орган, уповноважений здiйснювати вiдповiднi види контролю у пунктi пропуску, не внiс до iнформацiйної системи електронної взаємодiї вiдомостi про необхiднiсть проведення контролю судна, контроль вважається здiйсненим та до судна застосовано вiльну практику.
Iнформацiя про рiшення, прийнятi державними органами, уповноваженими здiйснювати вiдповiднi види контролю у пунктах пропуску, щодо необхiдностi проведення контролю безпосередньо на суднi, передається агентськiй органiзацiї (морському агентовi).
Прикордонний, митний та iншi види контролю суден закордонного плавання, розклад або графiк руху яких передбачає послiдовний захiд у межах територiального моря i внутрiшнiх вод України в декiлька українських портiв за мiсцем розташування одного митного органу, здiйснюються тiльки пiд час прибуття зазначених суден iз-за кордону в перший порт України, а пiд час вибуття - тiльки в останньому порту України.";
8) пункт 14 викласти в такiй редакцiї:
"14. Контроль осiб, транспортних засобiв i товарiв вважається закiнченим, якщо в установлених законодавством випадках у товаросупровiдних (товаротранспортних) документах на транспортний засiб i товари або у вiдповiдних iнформацiйних системах поставлено вiдповiднi вiдмiтки посадових осiб митного органу, органу охорони державного кордону, контролюючих органiв, капiтана морського порту (служби капiтана морського порту), зокрема з використанням єдиного державного iнформацiйного веб-порталу "Єдине вiкно для мiжнародної торгiвлi" (для митних органiв та державних органiв, якi здiйснюють заходи офiцiйного контролю), або якщо за результатами проведення перевiрки паспортних документiв осiб у передбачених законодавством випадках (зокрема проходження через "зеленi коридори", зони спрощеного контролю) уповноваженими службовими особами пiдроздiлу охорони державного кордону i посадовими особами митного органу надано усний дозвiл на пропуск через державний кордон.";
9) абзац другий пункту 15 викласти в такiй редакцiї:
"Iнформацiя про вивезення вантажiв з територiї морського порту надається пiдроздiлу охорони державного кордону, а в разi наявностi iнформацiйної системи електронної взаємодiї - через вiдповiдну систему.".
2. У Типовiй технологiчнiй схемi здiйснення митного контролю водних транспортних засобiв перевiзникiв i товарiв, що перемiщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженiй зазначеною постановою:
1) пункт 5 виключити;
2) пункт 15 виключити;
3) у пунктi 16:
перше речення абзацу третього пiсля слiв "печаткою судна" доповнити словами "(за наявностi)";
в абзацi сьомому слово "ДФС" замiнити словом "Держмитслужбою";
в абзацi одинадцятому слово "ДФС" замiнити словами "митних органiв";
4) пункт 23 виключити;
5) у пунктi 27 слово "надходження" замiнити словами "прибуття з використанням iнформацiйно-телекомунiкацiйної системи митних органiв та вiдповiдної iнформацiйної системи електронної взаємодiї";
6) у пунктi 28:
в абзацi першому:
перше речення пiсля слова "навантаження" доповнити словами "у формi електронного документа, на який накладено квалiфiкований електронний пiдпис, чи на паперовому носiї";
друге речення пiсля слiв "митна декларацiя" доповнити словами i цифрами "(електронна митна декларацiя) або iнший документ, який вiдповiдно до статтi 94 Митного кодексу України використовується замiсть митної декларацiї, у формi електронного документа, на який накладено квалiфiкований електронний пiдпис, чи на паперовому носiї або його електронна (сканована) копiя, на який накладено квалiфiкований електронний пiдпис,";
абзац другий пiсля слiв "митною декларацiєю" доповнити словами "(електронною митною декларацiєю)", а пiсля слова "документи" - словами "у формi електронних документiв, на якi накладено квалiфiкований електронний пiдпис, чи на паперовому носiї або їх електроннi (сканованi) копiї, на якi накладено квалiфiкований електронний пiдпис";
абзац четвертий викласти в такiй редакцiї:
"Пропуск через митний кордон транспортних засобiв i товарiв здiйснюється за умови надання оригiналу митної декларацiї або iншого документа, який вiдповiдно до статтi 94 Митного кодексу України використовується замiсть митної декларацiї, з вiдмiткою митного органу про закiнчення митного оформлення або за умови наявностi в єдиному державному iнформацiйному веб-порталi "Єдине вiкно для мiжнародної торгiвлi" або iнформацiйно-телекомунiкацiйнiй системi митних органiв, або вiдповiднiй iнформацiйнiй системi електронної взаємодiї електронної митної декларацiї або iншого документа, який вiдповiдно до статтi 94 Митного кодексу України використовується замiсть митної декларацiї, у формi електронного документа або електронної (сканованої) копiї, на якi накладено квалiфiкований електронний пiдпис, з вiдмiткою митного органу про закiнчення митного оформлення.";
доповнити пункт абзацом такого змiсту:
"Для подання митним органам доручень на навантаження у формi електронних документiв, на якi накладено квалiфiкований електронний пiдпис, та товаросупровiдних (товаротранспортних) документiв у формi електронних документiв або електронних (сканованих) копiй, на якi накладено квалiфiкований електронний пiдпис, використовуються єдиний державний iнформацiйний веб-портал "Єдине вiкно для мiжнародної торгiвлi", iнформацiйно-телекомунiкацiйна система митних органiв чи iнформацiйна система електронної взаємодiї.".
3. В абзацi восьмому пункту 11 Типової технологiчної схеми здiйснення митного контролю повiтряних транспортних засобiв перевiзникiв i товарiв, що перемiщуються ними, у пунктах пропуску через державний кордон, затвердженої зазначеною постановою, слово "ДФС" замiнити словом "Держмитслужбою".
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 9 лютого 2022 р. N 94 |
ПЕРЕЛIК
постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, що втратили
чиннiсть
1. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 2 квiтня 2009 р. N 320 "Про затвердження Порядку перемiщення товарiв у пунктах пропуску через державний кордон, що розташованi на територiї морських портiв України, пiд час контейнерних перевезень у прямому змiшаному сполученнi" (Офiцiйний вiсник України, 2009 р., N 26, ст. 870).
2. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 лютого 2012 р. N 156 "Про внесення змiн до Порядку перемiщення товарiв у пунктах пропуску через державний кордон, що розташованi на територiї морських портiв України, пiд час контейнерних перевезень у прямому змiшаному сполученнi" (Офiцiйний вiсник України, 2012 р., N 17, ст. 618).
3. Пункт 1 змiн, що вносяться до постанов Кабiнету Мiнiстрiв України, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 7 липня 2015 р. N 491 (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 59, ст. 1936).
4. Постанова Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14 грудня 2015 р. N 1065 "Про внесення змiни до пункту 14 Порядку перемiщення товарiв у пунктах пропуску через державний кордон, що розташованi на територiї морських портiв України, пiд час контейнерних перевезень у прямому змiшаному сполученнi" (Офiцiйний вiсник України, 2015 р., N 102, ст. 3511).