МIНIСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
вiд 21.11.2000 | N 644 |
---|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 24 листопада 2000 р. за N 863/5084 |
|
Затверджено Наказ Мiнiстерства транспорту України 21.11.2000 N 644 |
Правила обслуговування залiзничних пiд'їзних
колiй
(статтi 12, 64 - 77 Статуту)
1. Загальнi положення
1.1. До залiзничних пiд'їзних колiй належать колiї, що з'єднанi iз загальною мережею залiзниць безперервною рейковою колiєю i належать пiдприємствам, пiдприємцям, органiзацiям, установам, незалежно вiд форм власностi, а також громадянам - суб'єктам пiдприємницької дiяльностi (далi - пiдприємство).
Залiзничнi пiд'їзнi колiї призначено для транспортного обслуговування одного або кiлькох пiдприємств у взаємодiї iз залiзничним транспортом загального користування.
Пiд'їзнi колiї з усiма спорудами i пристроями, локомотиви i вагони повиннi утримуватися в повнiй справностi згiдно з чинними Правилами технiчної експлуатацiї (ПТЕ) залiзниць України, затвердженими наказом Мiнiстерства транспорту України вiд 16.01.95 N 27, i ПТЕ пiдприємств.
Власники залiзничних пiд'їзних колiй забезпечують їх освiтлення у межах територiї, яку вони займають, а також мiсць навантаження, вивантаження вантажiв, очищення пiд'їзних колiй вiд смiття i снiгу.
1.2. Межа пiд'їзної колiї позначається знаком "Межа пiд'їзної колiї". Мiсце встановлення такого знака визначається залiзницею.
Стрiлка примикання i частина колiї пiдприємства вiд стрiлки примикання до знака "Межа пiд'їзної колiї" перебуває в розпорядженнi залiзницi.
1.3. Вiдкриття для постiйної експлуатацiї новозбудованої залiзничної пiд'їзної колiї i подача на цю колiю рухомого складу допускається пiсля прийняття її в експлуатацiю комiсiєю за участю представника Мiнiстерства працi та соцiальної полiтики i встановлення залiзницею порядку обслуговування пiд'їзної колiї. Вiдповiднiсть пiд'їзної колiї узгодженому з залiзницею проекту засвiдчується актом, який складається комiсiєю за участю уповноважених представникiв залiзницi i власника пiд'їзної колiї, яка призначається залiзницею вiдповiдно до статтi 67 Статуту залiзниць ( 457-98-п ). Пiдписання акта свiдчить про прийняття даної пiд'їзної колiї в експлуатацiю.
1.4. На кожну пiд'їзну колiю пiсля закiнчення її будiвництва i здачi в експлуатацiю пiдприємством складається Iнструкцiя про порядок обслуговування i органiзацiї руху на пiд'їзнiй колiї, яка затверджується залiзницею вiдповiдно до статтi 67 Статуту залiзниць ( 457-98-п ).
Iнструкцiя вмiщує необхiднi данi для органiзацiї руху на пiд'їзнiй колiї (про довжину i профiль перегонiв, вагову норму i довжину передач, допустимi швидкостi руху, типи локомотивiв, порядок виконання маневрової роботи, нормальне положення стрiлок, наявнiсть i розташування сигналiв).
До затвердження Iнструкцiї подача вагонiв на пiд'їзну колiю забороняється.
У разi змiни технiчного оснащення пiд'їзної колiї i технологiї її роботи до цiєї Iнструкцiї вносяться вiдповiднi змiни та доповнення.
1.5. Власник пiд'їзної колiї має технiчний паспорт, масштабний план пiд'їзної колiї, поздовжнiй та поперечний профiлi залiзничних колiй i креслення штучних споруд. У технiчному паспортi та в додатках до нього вказується характеристика рейок, шпал, баласту, земляного полотна, штучних споруд, вагових приладiв, пристроїв i механiзмiв, призначених для навантаження, вивантаження, очищення, промивання i пiдготовки для навантаження залiзничних вагонiв, маневрових пристроїв, лебiдок, локомотивного i вагонного господарства, промислових станцiй, гiрок, напiвгiрок, витяжних колiй, засобiв СЦБ i зв'язку, якi використовуються у поїзнiй i маневровiй роботi, та iнших пристроїв i механiзмiв, призначених для роботи з вагонами i локомотивами залiзниць. Один примiрник цiєї документацiї передається залiзницi при прийняттi пiд'їзної колiї в експлуатацiю.
Пiсля здачi в експлуатацiю нових об'єктiв або їх лiквiдацiї в технiчний паспорт вносяться вiдповiднi змiни, про що власники пiд'їзних колiй повiдомляють залiзницю у декадний термiн.
1.6. Використання залiзницею пiд'їзної колiї для виконання маневрових робiт, тимчасового поставлення рухомого складу та з iншою метою, що не пов'язана з обслуговуванням пiд'їзної колiї, можливе за погодженням з власником колiї.
1.7. Залiзницi за погодженням з Укрзалiзницею можуть на прохання пiдприємств передавати їм у оренду залiзничнi колiї, якi за умовами обслуговування i використання прирiвнюються до пiд'їзних колiй, що належать пiдприємствам.
Передача таких колiй у орендне користування здiйснюється згiдно з Законом України "Про оренду державного та комунального майна" ( 2269-12 ) i оформляється договором мiж залiзницею i орендарем. У договорi встановлюються розмiри орендної плати, умови i строки її внесення та iншi умови вiдповiдно до чинного законодавства. На пiдставi цього договору i на термiн його дiї укладається договiр про подачу та забирання вагонiв.
Поточне утримання цiєї колiї здiйснюється згiдно з договором за рахунок орендаря. Сума витрат на поточне утримання колiї визначається залiзницею за калькуляцiєю витрат.
1.8. Пiдприємства, якi мають склади i площадки бiля колiй, що перебувають на балансi залiзницi (мiсця незагального користування), вносять залiзницi плату за користування цими колiями для подачi та забирання вагонiв, виходячи iз калькуляцiї витрат на поточне утримання колiй. За умовами обслуговування, обов'язками i вiдповiдальнiстю сторiн цi колiї прирiвнюються до пiд'їзних колiй, якi належать пiдприємствам.
Подача на цi колiї та забирання з них вагонiв здiйснюється за окремими договорами мiж залiзницею i вантажовласниками.
Час користування вагонами обчислюється з моменту подачi на мiсце навантаження (вивантаження) до моменту одержання залiзницею повiдомлення вантажовласника про закiнчення вантажних операцiй. Плата за користування вагонами нараховується i сплачується згiдно з Правилами користування вагонами i контейнерами, затвердженими наказом Мiнтрансу вiд 25.02.99 N 113 ( z0165-99 ) i зареєстрованими Мiн'юстом України 15.03.99 за N 165/3458.
1.9. За домовленiстю з пiдприємствами залiзниця вправi приймати рiшення про складування за плату вантажiв у смузi вiдведення, а також надавати дозвiл на примикання пiд'їзних колiй та будiвництво тимчасових споруд.
1.10. Будiвництво i реконструкцiя залiзничних пiд'їзних колiй, а також пристроїв, призначених для навантаження, вивантаження i очищення вагонiв, здiйснюється за проектами, погодженими з Укрзалiзницею або, за її дорученням, з начальником залiзницi.
2. Договори про експлуатацiю пiд'їзних колiй i договори про подачу та забирання вагонiв
2.1. Взаємовiдносини залiзницi з пiдприємствами, якi виконують вантажнi роботи на пiд'їзних колiях, визначаються договорами про експлуатацiю пiд'їзних колiй або договорами про подачу та забирання вагонiв (додатки 1 та 2).
Договори про експлуатацiю пiд'їзних колiй укладаються мiж залiзницею i власниками пiд'їзних колiй у разi обслуговування пiд'їзної колiї власним або орендованим локомотивом.
Договори про подачу та забирання вагонiв укладаються мiж залiзницею i пiдприємствами, у разi обслуговування локомотивом залiзницi пiд'їзних колiй або окремих вантажних фронтiв.
Договори розробляються з урахуванням технологiї роботи пiд'їзної колiї i технологiї роботи станцiї примикання, а у вiдповiдних випадках - з урахуванням єдиних технологiчних процесiв.
Порядок виконання перевалочних операцiй на пiд'їзних колiях морських (рiчкових) портiв визначається договором, що укладається залiзницею з портом (додаток 3). У цьому договорi зазначається перелiк вантажовласникiв та експедиторiв, з якими порт уклав договори про переробку їх вантажiв i за якi порт розраховується iз залiзницею. У разi надходження в порт вантажу для вантажовласника (експедитора), який вiдсутнiй у вказаному перелiку, перевалочнi операцiї з таким вантажем здiйснюються за окремим договором мiж вантажовласником (експедитором), портом i залiзницею.
2.2. Договiр про експлуатацiю пiд'їзної колiї i договiр про подачу та забирання вагонiв укладається термiном на п'ять рокiв.
У разi змiни технiчного оснащення, технологiї роботи станцiї або залiзничної пiд'їзної колiї у договiр на вимогу однiєї iз сторiн вносяться вiдповiднi змiни i доповнення або укладається новий договiр.
2.3. Договiр про експлуатацiю пiд'їзної колiї i договiр про подачу та забирання вагонiв визначають порядок подачi та забирання вагонiв, термiни перебування вагонiв на пiд'їзнiй колiї та iншi умови роботи пiд'їзної колiї.
Термiни виконання вантажних операцiй визначаються, виходячи з продуктивностi вантажних механiзмiв, якi застосовуються на пiд'їзнiй колiї.
2.4. У разi обслуговування пiд'їзної колiї локомотивом залiзницi вагони подаються залiзницею пiд навантаження або вивантаження безпосередньо на пiд'їзну колiю i розставляються на мiсця навантаження та вивантаження, здавання i приймання вагонiв провадяться на мiсцях навантаження i вивантаження.
У разi неготовностi вагонiв до забирання (здавання) усiєї одночасно поданої групи вагонiв на вантажнi фронти вiдправник, одержувач або власник колiї зобов'язанi завчасно (у термiни, встановленi договором) повiдомити залiзницю про час готовностi цих вагонiв до забирання.
Час забирання (здавання) вагонiв обчислюється з моменту передачi повiдомлення.
Передача вагонiв на пiд'їзнiй колiї та їх повернення залiзницi засвiдчується пiдписом працiвникiв сторiн у пам'ятцi про користування вагонами (контейнерами), форма якої встановлена Правилами користування вагонами i контейнерами, затвердженими наказом Мiнiстерства транспорту вiд 25.02.99 N 113 ( z0165-99 ) та зареєстрованими в Мiнiстерствi юстицiї України 15.03.99 за N 165/3458.
2.5. У разi обслуговування пiд'їзних колiй локомотивом власника колiї вагони подаються локомотивом залiзницi на встановленi договором передавальнi колiї, на яких провадиться приймання i здавання вагонiв. Подальше перевезення вагонiв, розставлення їх на мiсцях навантаження i вивантаження i повернення на передавальнi колiї забезпечуються локомотивами власника пiд'їзної колiї або його контрагентiв.
2.6. У разi наявностi у пiдприємства декiлькох пiд'їзних колiй з окремими примиканнями до залiзничної станцiї, договiр про експлуатацiю пiд'їзної колiї або про подачу та забирання вагонiв укладається окремо на кожну пiд'їзну колiю. За згодою сторiн може укладатися один договiр iз зазначенням у ньому порядку подачi та забирання вагонiв для кожної пiд'їзної колiї.
2.7. Для пiд'їзних колiй, якi обслуговуються власними локомотивами, порядок обслуговування контрагентiв - пiдприємств, що мають у межах залiзничної пiд'їзної колiї iншого пiдприємства свої склади або колiї, якi до неї примикають, встановлюється договорами, що укладаються безпосередньо мiж контрагентом i пiдприємством, якому належить залiзнична пiд'їзна колiя, без участi залiзницi. Вiдповiдальнiсть перед залiзницею за користування вагонами контрагентом несе пiдприємство, якому належить залiзнична пiд'їзна колiя.
2.8. У разi обслуговування пiд'їзної колiї основного власника локомотивом залiзницi подача вагонiв контрагентам, якi мають свої пiд'їзнi колiї, власнi або орендованi склади з окремими вантажними фронтами на пiд'їзнiй колiї основного власника, здiйснюється за договором про подачу та забирання вагонiв, який укладається залiзницею з кожним таким контрагентом.
2.9. Власник пiд'їзної колiї i контрагент несуть вiдповiдальнiсть за збереження вагонiв i контейнерiв, якi належать залiзницi, вiдповiдно до статтi 124 Статуту залiзниць ( 457-98-п ). Випадки їх пошкодження оформлюються актом про пошкодження вагона (контейнера) форми ВУ-25, який пiдписується представником залiзницi i уповноваженим представником власника пiд'їзної колiї або контрагента.
Пошкодженi одержувачем, вiдправником вагони (у тому числi в разi ремонту їхнiми силами i засобами) вважаються такими, що перебувають у їх користуваннi до закiнчення ремонту i приймання працiвниками вагонного господарства залiзницi.
3. Порядок укладання договорiв про експлуатацiю пiд'їзних колiй i договорiв про подачу та забирання вагонiв
3.1. Проект договору розробляється залiзницею на пiдставi акта обстеження пiд'їзної колiї (додаток 4).
3.2. Залiзниця спiльно з пiдприємством провадить обстеження пiд'їзної колiї i її технiчного оснащення. Результати обстеження оформлюються актом обстеження умов роботи на пiд'їзнiй колiї i станцiї примикання, в якому вказуються всi данi про фактичний стан пiд'їзної колiї, а саме: довжина пiд'їзної колiї; площа дiлянки землi (у кв. м), зайнята пiд'їзною колiєю, i окремо - зайнята спорудами пiдприємства у смузi вiдведення; вiдстань, за яку повинна стягуватися плата за подачу та забирання вагонiв; розмiр та характер вантажообороту; спецiалiзацiя складських площ; вантажнi фронти; наявнiсть вантажних машин i механiзмiв та їх паспортна потужнiсть; наявнiсть контрагентiв тощо. Акт обстеження пiдписують уповноваженi представники залiзницi i пiдприємства не пiзнiше 10 днiв з дати обстеження.
У разi непогодження з даними, якi внесено до акта обстеження, представник пiдприємства, який бере участь в обстеженнi, зобов'язаний пiдписати акт i внести до нього свої мотивованi зауваження.
Акт складається у двох примiрниках, один з яких залишається у пiдприємства, другий - у залiзницi.
До акта обстеження власником пiд'їзної колiї додається Iнструкцiя про порядок обслуговування i органiзацiї руху на пiд'їзнiй колiї, масштабний план з нанесеним на ньому розташуванням вантажних фронтiв i механiзмiв, а також технiчний паспорт i поздовжнiй профiль колiї.
3.3. До укладення нового договору про експлуатацiю залiзничної пiд'їзної колiї (договору про подачу та забирання вагонiв) власник колiї зобов'язаний надати залiзницi копiї Статуту пiдприємства, документiв, якi засвiдчують право пiдприємницької дiяльностi, та документи, якi пiдтверджують право власностi на залiзничну пiд'їзну колiю.
3.4. Оформлення договору про експлуатацiю пiд'їзної колiї та договору про подачу та забирання вагонiв виконується в такому порядку:
проект договору розробляється залiзницею. Пiдписаний у двох примiрниках проект договору надсилається на пiдпис пiдприємству. Пiдприємство пiдписує i повертає залiзницi проект договору у двадцятиденний термiн. Цей термiн обчислюється: у разi пересилки проекту договору з посильним - з дати розписки про отримання договору, у разi пересилки поштою - з дати календарного штемпеля поштового вiддiлення в пунктi знаходження адресата. Якщо при пiдписаннi договору в пiдприємства виникнуть заперечення стосовно його умов, то незалежно вiд цього воно пiдписує договiр, складає протокол розбiжностей i направляє його у двох примiрниках залiзницi одночасно з пiдписаним договором. Наявнiсть розбiжностей оговорюється в договорi. У разi неповернення залiзницi пiдписаного проекту договору у двадцятиденний термiн, договiр набирає чинностi в редакцiї залiзницi;
залiзниця не пiзнiше нiж через 20 днiв пiсля отримання цього протоколу розбiжностей зобов'язана призначити день розгляду розбiжностей, про що вона має повiдомити пiдприємство у десятиденний термiн пiсля отримання протоколу i не пiзнiше нiж за 10 днiв до призначеної дати розгляду. Якщо залiзниця у вказаний термiн не призначить дату розгляду розбiжностей, договiр набирає чинностi в редакцiї пiдприємства. У випадку неприбуття представника пiдприємства у призначений термiн для розгляду розбiжностей договiр набуває чинностi в редакцiї залiзницi;
розбiжностi, що залишилися неврегульованими, оформлюються новим протоколом i у двадцятиденний термiн пiсля дня їх розгляду передаються залiзницею до арбiтражного суду. Якщо в указаний термiн розбiжностi не будуть направленi до арбiтражного суду, то договiр набуває чинностi в редакцiї пiдприємства.
Такий порядок оформлення поширюється на додатковi угоди до договору, на його продовження, доповнення або частковi змiни.
3.5. Договiр про експлуатацiю пiд'їзної колiї та договiр про подачу та забирання вагонiв пiдписується начальником залiзницi або iншою уповноваженою ним посадовою особою.
Якщо договiр пiдписується уповноваженою посадовою особою за дорученням начальника залiзницi, то в ньому робиться посилання на це доручення iз зазначенням його номера та дати.
3.6. Подача вагонiв на пiд'їзнi колiї в перiод їх будiвництва допускається на умовах тимчасової угоди (додаток 5) мiж залiзницею та пiдприємством, якому належить пiд'їзна колiя, або будiвельною органiзацiєю, якi несуть вiдповiдальнiсть за збереження вантажу, рухомого складу, вчасне повернення його i безпеку руху.
Тимчасова угода пiдписується пiсля висновку ревiзора з безпеки руху поїздiв про можливiсть подачi вагонiв на цю пiд'їзну колiю i розробки тимчасової Iнструкцiї про порядок та умови руху локомотивiв i вагонiв на пiд'їзнiй колiї.
До затвердження Iнструкцiї подача вагонiв на пiд'їзну колiю, що будується, не допускається.
Тимчасова угода укладається термiном на один рiк. Розбiжностi, якi виникають при укладаннi тимчасових угод, розглядаються вiдповiдно до чинного законодавства.
3.7. У разi обслуговування пiд'їзної колiї пiдприємством промислового залiзничного транспорту договiр про експлуатацiю залiзничної пiд'їзної колiї укладається залiзницею з цим пiдприємством на загальних пiдставах. У таких випадках розрахунки за подачу та забирання вагонiв, користування вагонами проводяться залiзницею безпосередньо з пiдприємством промислового залiзничного транспорту.
3.8. Договори про експлуатацiю пiд'їзних колiй i про подачу та забирання вагонiв з пiдприємствами, якi пiдпорядкованi залiзницi (склади палива, баластнi кар'єри i т. iн.), не укладаються. Порядок подачi, забирання вагонiв, облiку часу користування вагонами (контейнерами), технологiчнi норми на вантажнi операцiї, а також на операцiї, пов'язанi з виконанням санiтарних, ветеринарних, митних та iнших адмiнiстративних правил, для цих пiдприємств установлюється начальником залiзницi.
3.9. Договори про експлуатацiю пiд'їзних колiй або про подачу та забирання вагонiв з пiдприємствами Мiнтрансу, якi не пiдпорядкованi управлiнню залiзницi (локомотивнi, вагоноремонтнi заводи та iн.), укладаються на загальних пiдставах.
4. Порядок подачi та забирання вагонiв
4.1. Подача та забирання вагонiв на пiд'їзнi колiї виконується за повiдомленнями або через установленi iнтервали часу.
4.2. При середньодобовому навантаженнi або вивантаженнi бiльше 100 вагонiв подача вагонiв на пiд'їзну колiю та повернення їх з пiд'їзної колiї може встановлюватися з додержанням iнтервалу часу мiж подачами. У разi наявностi в пiдприємства кiлькох пiд'їзних колiй порядок подачi та забирання вагонiв установлюється для кожної пiд'їзної колiї окремо.
4.3. Величина iнтервалу повинна забезпечувати своєчасну передачу всiх вагонiв, якi надходять на пiд'їзну колiю i вiдправляються з неї, та визначається термiном, необхiдним для подачi i забирання вагонiв на передавальних колiях.
4.4. Повернення залiзницi вагонiв ранiше передбаченого iнтервалом часу провадиться в кiлькостi, встановленiй договором.
4.5. За подачу вагонiв локомотивом залiзницi до пунктiв навантаження та вивантаження на пiд'їзнiй колiї або на передавальну колiю, якщо вона знаходиться на територiї пiдприємства, i забирання вагонiв з цих колiй стягується плата за ставками, встановленими тарифом.
Облiк часу i порядок визначення, внесення плати за користування вагонами (контейнерами) встановлюється Правилами користування вагонами i контейнерами, затвердженими наказом Мiнтрансу вiд 25.02.99 N 113 ( z0165-99 ) i зареєстрованими Мiн'юстом України 15.03.99 за N 165/3458.
Вiдстань, за яку сплачується плата за подачу та забирання вагонiв, вказується в договорi про експлуатацiю пiд'їзної колiї (договорi про подачу та забирання вагонiв).
4.6. Обов'язок охорони вагонiв i вантажiв на пiд'їзнiй колiї покладається на пiдприємство. Якщо пiд'їзна колiя обслуговується локомотивом залiзницi, то охорону вагонiв i вантажiв до моменту фактичної подачi вагонiв i з моменту забирання вагонiв з пiд'їзної колiї органiзовує залiзниця.
4.7. Термiни виконання передавальних операцiй не повиннi перевищувати однiєї хвилини на вагон. При виконаннi подвiйних операцiй, а також для вантажiв, якi перевозяться на особливих умовах, термiни передавальних операцiй можуть бути збiльшенi, про що зазначається в договорi про експлуатацiю пiд'їзної колiї (договорi про подачу та забирання вагонiв).
4.8. Середньодобовий вагонооборот пiд'їзної колiї визначається числом поданих i забраних протягом 12 мiсяцiв вагонiв, а вантажооборот - числом навантажених i вивантажених вагонiв за той же перiод на данiй пiд'їзнiй колiї, подiленим на число днiв у роцi.
На пiд'їзних колiях iз сезонним характером роботи середньодобовий вагонооборот (вантажооборот) визначається дiленням поданих i забраних (навантажених i вивантажених) вагонiв за сезон на число днiв у сезонi.
5. Вантажнi фронти
5.1. Розмiр вантажного немеханiзованого фронту визначається кiлькiстю вагонiв, якi можна поставити уздовж складської колiї, що може бути використана для одночасного навантаження або вивантаження.
Дiлення фронтiв за однорiдними вантажами провадиться за умови постiйної спецiалiзацiї складських площ для таких вантажiв. Однорiдними вважаються вантажi, якi перевозяться однаковим способом (навалом, насипом, наливом тощо) i для яких можливе спiльне зберiгання. Фронт для вантажiв, якi потребують зберiгання у критих складах, визначається кiлькiстю дверей у складi, якщо немає рампи. Якщо рампа є, кiлькiсть дверей не враховується, а фронт визначається за довжиною колiї бiля складу i наявнiстю механiзмiв.
Для зернових та хлiбних вантажiв допускається встановлення фронтiв для окремих культур зерна, але не бiльше нiж для трьох культур (наприклад жито, пшениця, ячмiнь).
Розмiри фронтiв та спецiалiзацiя складських площ для однорiдних вантажiв на пiд'їзних колiях, якi обслуговуються локомотивом залiзницi, вказуються в договорi.
5.2. Розмiр вантажного фронту нафтових та iнших рiдких вантажiв, якi перевозяться наливом у цистернах, визначається кiлькiстю стоякiв для наливу i зливу, а при мiжрейковому зливi - кiлькiстю цистерн, якi стають уздовж колiї, призначеної для зливу.
При потребi фронт наливу i зливу може встановлюватися за видами наливу (темнi, свiтлi масла).
5.3. Розмiр вантажного фронту вантажiв, крiм наливних, при механiзованому способi робiт визначається, виходячи з кiлькостi i переробної спроможностi механiзмiв.
Якщо довжина колiї дозволяє виконувати подачу такої кiлькостi вагонiв, яка перевищує мiсткiсть механiзованого фронту навантаження або вивантаження, то в договорi встановлюється також розмiр партiї вагонiв, яка може одночасно подаватися на пiд'їзну колiю.
5.4. Зменшення обумовлених договором вантажних фронтiв залежно вiд заповнення складських площ не допускається.
5.5. Якщо передбачається приймання (вiдправлення) вантажiв маршрутами, у договорах про експлуатацiю пiд'їзних колiй (договорах про подачу та забирання вагонiв) повиннi враховуватися вантажнi фронти, умови i термiни навантаження та вивантаження маршрутiв.
6. Єдиний технологiчний процес
6.1. Єдиний технологiчний процес роботи пiд'їзної колiї та станцiї примикання (ЄТП) повинен розроблятися з урахуванням технологiї роботи пiд'їзної колiї i станцiї примикання, забезпечувати рацiональне використання технiчних засобiв власника пiд'їзної колiї i залiзницi.
Змiст ЄТП i порядок його розробки визначаються Методикою розробки єдиних технологiчних процесiв роботи пiд'їзних колiй та станцiй примикання (додаток 6).
6.2. ЄТП роботи пiд'їзної колiї i станцiї примикання розробляється для пiд'їзних колiй, якi мають середньодобовий вантажооборот 100 та бiльше вагонiв. Розробка ЄТП виконується комiсiєю у складi працiвникiв залiзницi та пiдприємства пiд керiвництвом уповноваженої начальником залiзницi особою.
6.3. Проект ЄТП надається залiзницею пiдприємству, яке не пiзнiше нiж у мiсячний термiн з моменту одержання повинне розглянути його i пiдписати. Якщо до проекту є зауваження, то незалежно вiд цього вiн має бути пiдписаний i разом з протоколом розбiжностей i їх обгрунтуванням у той же термiн повернутий залiзницi.
Якщо пiдприємство у встановлений мiсячний термiн не поверне пiдписаний ЄТП або поверне його без пiдпису i протоколу розбiжностей, ЄТП набирає чинностi в редакцiї залiзницi.
Пiсля отримання пiдписаного проекту ЄТП з протоколом розбiжностей залiзниця разом з пiдприємством у двомiсячний термiн зобов'язана розглянути цей протокол. Про день розгляду розбiжностей пiдприємство повинно бути повiдомлене залiзницею у двадцятиденний термiн пiсля отримання протоколу, але не пiзнiше нiж за 20 днiв до призначеної дати розгляду.
Пiсля розгляду протоколу розбiжностей ЄТП пiдписує начальник залiзницi.
У разi неприбуття представника пiдприємства для розгляду протоколу розбiжностей ЄТП набирає чинностi в редакцiї залiзницi.
Якщо залiзниця у встановлений термiн не призначить дату розгляду протоколу розбiжностей, ЄТП набирає чинностi в редакцiї пiдприємства.
У такому ж порядку пiдписуються i затверджуються протоколи коригування ЄТП.
6.4. Розбiжностi в проектi ЄТП, якi залишилися неврегульованими, оформлюються протоколом i пiдписуються начальником залiзницi або його заступником i керiвником пiдприємства або його заступником.
Протокол розбiжностей з необхiдними розрахунками, схемами та iншими матерiалами надається Укрзалiзницi.
Укрзалiзниця i власник пiд'їзної колiї спiльно розглядають i приймають узгоджене рiшення iз спiрних питань.
Начальник Департаменту транспортної полiтики | Г.М.Легенький |