КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ
ПОСТАНОВА
Київ
вiд 28 лютого 2001 р. | N 184 |
---|
Про Порядок проведення аналiзу результатiв
функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних
зон i територiй iз спецiальним режимом
iнвестицiйної дiяльностi
Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 27 грудня 2001 року N 1737,
вiд 8 вересня 2004 року N 1167,
вiд 16 травня 2007 року N 749,
вiд 12 жовтня 2011 року N 1041
(У текстi постанови i Порядку, затвердженому нею, слова "Мiнiстерство економiки" в усiх вiдмiнках замiнено словами "Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї" у вiдповiдному вiдмiнку згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27 грудня 2001 року N 1737) |
З метою оцiнки соцiально-економiчних наслiдкiв функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон та територiй iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi, узагальнення досвiду їх функцiонування Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:
1. Затвердити Порядок проведення аналiзу результатiв функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон i територiй iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi, що додасться.
Покласти на Мiнiстерство економiчного розвитку i торгiвлi надання роз'яснень щодо цього Порядку.
(абзац другий пункту 1 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12.10.2011р. N 1041) |
2. Радi мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, обласним державним адмiнiстрацiям:
у мiсячний термiн подати до Мiнiстерства економiки основнi параметри розвитку кожної спецiальної (вiльної) економiчної зони та територiї iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi i зазначенi параметри, узагальненi за регiоном, на 2001-2004 роки (з розбивкою за роками);
до 10 березня 2001 р. подати до Мiнiстерства економiки, Мiнiстерства фiнансiв, Державної податкової адмiнiстрацiї та Державної митної служби основнi параметри розвитку кожної спецiальної (вiльної) економiчної зони та територiї iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi на 2000 рiк та зазначенi параметри, узагальненi за регiоном, а також аналiтичнi матерiали щодо соцiально-економiчних результатiв функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон i територiй iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi у 2000 роцi.
3. Мiнiстерству фiнансiв, Державнiй податковiй адмiнiстрацiї та Державнiй митнiй службi подати Мiнiстерству економiки до 20 березня 2001 р. висновки про результати функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон i територiй iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi.
Мiнiстерству економiки з урахуванням зазначених висновкiв провести комплексний аналiз результатiв функцiонування кожної спецiальної (вiльної) економiчної зони та територiї iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi та до 15 квiтня 2001 р. подати Кабiнету Мiнiстрiв України узагальненi висновки щодо ефективностi їх функцiонування.
Прем'єр-мiнiстр України | В.ЮЩЕНКО |
Iнд. 27
ЗАТВЕРДЖЕНО постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 28 лютого 2001 р. N 184 |
ПОРЯДОК
проведення аналiзу результатiв функцiонування
спецiальних (вiльних) економiчних зон i територiй iз
спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi
(У текстi Порядку слова "Мiнекономiки" та "Мiнiстерство економiки та з питань європейської iнтеграцiї" в усiх вiдмiнках замiнено словом "Мiнекономрозвитку", слова "Мiнпромполiтики" та "Держiнвестицiй" замiнено вiдповiдно словами "Агентство держмайна" та "Держiнвестпроект" у вiдповiдному вiдмiнку, а слова "Мiнтранс" та "Державна податкова адмiнiстрацiя" в усiх вiдмiнках замiнено вiдповiдно словами "Мiнiнфраструктури" та "ДПС" згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2011 року N 1041) |
ЗАГАЛЬНI ПОЛОЖЕННЯ
1. Цей Порядок визначає процедуру проведення центральними i мiсцевими органами виконавчої влади та Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим аналiзу результатiв функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон i територiй iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi (далi - аналiз).
2. Аналiз проводиться з метою визначення соцiально-економiчних результатiв функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон (далi - СЕЗ) i територiй iз спецiальним режимом iнвестицiйної дiяльностi (далi - ТПР), тенденцiй їх розвитку, проблемних питань органiзацiйного, юридичного i економiчного характеру та внесення вiдповiдних пропозицiй щодо їх подальшого функцiонування.
3. Термiни у цьому Порядку вживаються у такому значеннi:
критерiї оцiнки - напрями дiяльностi СЕЗ i ТПР, за якими проводиться аналiз соцiально-економiчних та фiнансових (у тому числi вiдносин з бюджетами) результатiв функцiонування цих зон i територiй;
основнi параметри розвитку СЕЗ i ТПР - прогнознi показники розвитку, визначенi на пiдставi технiко-економiчного обгрунтування доцiльностi створення СЕЗ i ТПР, стратегiчних i поточних програм їх розвитку, програм соцiально-економiчного розвитку мiст, районiв i областей, на територiї яких вони розташованi;
показники дiяльностi СЕЗ i ТПР - комплекс основних соцiально-економiчних, фiнансових, виробничих, iнновацiйних, екологiчних результатiв, досягнутих пiдприємствами, що реалiзують iнвестицiйнi проекти;
спецiальний режим - спецiальний правовий режим економiчної дiяльностi СЕЗ i ТПР, який передбачає введення податкових, митних та iнших пiльг, запровадження режиму спецiальної митної зони.
Критерiї оцiнки, основнi параметри та показники дiяльностi СЕЗ i ТПР затверджуються Мiнекономрозвитку, Мiнфiном, Мiнагрополiтики, Агентством держмайна, Держiнвестпроектом, Мiнiнфраструктурою, Держмитслужбою та ДПС.
(абзац шостий пункту 3 в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167, iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16.05.2007р. N 749) |
4. Аналiз будується на принципах:
цiльової спрямованостi (визначається вiдповiднiсть соцiально-економiчних процесiв, що вiдбуваються на територiях СЕЗ i ТПР, цiлям, завданням та прiоритетам, визначеним пiд час їх створення);
комплексностi (оцiнюються в комплексi соцiально-економiчнi, фiнансовi, виробничi, iнновацiйнi, екологiчнi та iншi результати функцiонування СЕЗ i ТПР);
ефективностi (з'ясовується вплив спецiального режиму на розвиток регiону, обгрунтованiсть надання пiльг конкретним суб'єктам пiдприємницької дiяльностi, а також оцiнюються бюджетнi, фiнансовi, iнвестицiйнi, пiдприємницькi ризики, що можуть виникати у процесi функцiонування СЕЗ i ТПР).
5. Аналiз проводиться за такими напрямами:
соцiально-економiчнi результати;
фiнансовi результати (в тому числi вiдносини з бюджетами);
органiзацiйне забезпечення дiяльностi органами управлiння СЕЗ i ТПР.
6. Аналiз проводиться щодо кожної СЕЗ i ТПР окремо. Якщо в межах однiєї областi або Автономної Республiки Крим є декiлька СЕЗ i ТПР, щодо них проводиться також узагальнений аналiз.
7. Iнформацiйною базою для проведення аналiзу є технiко-економiчне обгрунтування доцiльностi створення та функцiонування СЕЗ i ТПР, данi державної статистичної i податкової звiтностi, результати монiторингу функцiонування СЕЗ i ТПР, програми соцiально-економiчного розвитку регiонiв, на територiї яких вони розташованi.
У процесi проведення аналiзу показники дiяльностi СЕЗ i ТПР порiвнюються з основними параметрами їх розвитку, з показниками соцiально-економiчного розвитку регiону i держави в цiлому; допускається проведення порiвняння з окремими показниками розвитку територiї, досягнутими до запровадження спецiального режиму.
ПОСЛIДОВНIСТЬ ПРОВЕДЕННЯ АНАЛIЗУ
8. Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, облдержадмiнiстрацiї, на територiї яких розташованi СЕЗ i ТПР:
1) до 5 березня року, що настає за звiтним, проводять збирання iнформацiї у суб'єктiв СЕЗ i суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, якi реалiзують iнвестицiйнi проекти на ТПР (далi - пiдприємства).
(абзац перший пiдпункту 1 пункту 8 iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.12.2001р. N 1737, вiд 08.09.2004р. N 1167) |
Зазначена iнформацiя повинна вiдображати результати реалiзацiї iнвестицiйного проекту за кожний рiк i за весь перiод реалiзацiї, а не загальнi результати дiяльностi всього пiдприємства.
Данi про розрахунки пiдприємств з бюджетами iз сплати податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв) перевiряються ДПС в областях, а iз сплати ввiзного мита - реґiональними митницями;
2) до 15 березня року, що настає за звiтним:
(абзац перший пiдпункту 2 пункту 8 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.12.2001р. N 1737) |
проводять аналiз на пiдставi узагальнення показникiв дiяльностi СЕЗ i ТПР за видами економiчної дiяльностi, згрупованими за пiдсекцiями, а також за весь перiод функцiонування починаючи з першого року їх заснування;
подають Мiнекономрозвитку, Мiнфiну, ДПС, Держмитслужбi, Мiнагрополiтики, Агентству держмайна, Держiнвестпроекту та Мiнiнфраструктурi вiдповiдно до їх компетенцiї аналiтичну записку про результати функцiонування СЕЗ i ТПР та iнформацiйнi матерiали щодо показникiв дiяльностi СЕЗ i ТПР та динамiки показникiв дiяльностi СЕЗ i ТПР;
(абзац третiй пiдпункту 2 пункту 8 iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167, вiд 16.05.2007р. N 749) |
подають Мiнекономрозвитку основнi параметри розвитку СЕЗ i ТПР на наступнi п'ять рокiв.
(абзац четвертий пiдпункту 2 пункту 8 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
В аналiтичнiй записцi висвiтлюється:
вiдповiднiсть результатiв дiяльностi СЕЗ i ТПР передбаченим основним параметрам їх розвитку, а у разi недосягнення таких параметрiв пояснюються причини;
виконання iнвесторами зобов'язань, визначених у договорах (контрактах) щодо реалiзацiї iнвестицiйних проектiв;
динамiка розвитку СЕЗ i ТПР, реалiзацiя завдань, поставлених перед СЕЗ i ТПР в актах законодавства про їх заснування;
створення нових та збереження iснуючих робочих мiсць, зайнятiсть та доходи населення;
(пiдпункт 2 пункту 8 доповнено новим абзацом дев'ятим згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
розвиток зовнiшньоекономiчних зв'язкiв;
(пiдпункт 2 пункту 8 доповнено новим абзацом десятим згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
запровадження систем управлiння якiстю та управлiння навколишнiм природним середовищем вiдповiдно до мiжнародних стандартiв серiї ISO;
(пiдпункт 2 пункту 8 доповнено новим абзацом одинадцятим згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167, у зв'язку з цим абзаци дев'ятий - тринадцятий вважати вiдповiдно абзацами дванадцятим - шiстнадцятим) |
вплив функцiонування СЕЗ i ТПР на соцiально-економiчний розвиток територiї їх розташування (порiвняно з показниками, досягнутими по регiону за аналогiчний перiод);
вiдносини з бюджетами з визначенням сальдо податкових пiльг та нарахувань до бюджету податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв). У разi перевищення пiльг над фактичним надходженням податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв) аналiзуються причини, а також подається графiк покриття умовних втрат бюджету;
ддiяльнiсть органiв управлiння СЕЗ i ТПР, зокрема забезпечення в межах своєї компетенцiї реґiональних механiзмiв контролю за функцiонуванням СЕЗ i ТПР, нормативно-правове забезпечення, заходи щодо облаштування територiї СЕЗ i ТПР, у тому числi виконання робiт iз створення митної iнфраструктури, забезпечення розвитку комунiкацiйних мереж, транспортної iнфраструктури iз зазначенням перелiку об'єктiв, вартостi та термiнiв виконання робiт, а також джерела їх фiнансування;
(абзац чотирнадцятий пiдпункту 2 пункту 8 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
проблеми i порушення, якi виникли в результатi запровадження спецiального режиму.
Додатково може бути подано перелiк перспективних iнвестицiйних проектiв, показники їх ефективностi, данi про стратегiчних iнвесторiв.
9. Мiнфiн та ДПС, Держмитслужба на пiдставi документiв, поданих Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим i облдержадмiнiстрацiями, в межах своєї компетенцiї аналiзують фiнансовi результати функцiонування СЕЗ i ТПР (у тому числi вiдносини з бюджетами), зокрема:
(абзац перший пункту 9 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
обсяги наданих пiльг та надходжень до бюджетiв, у тому числi порiвняно iз загальним обсягом надходжень податкiв i зборiв (обов'язкових платежiв) у регiонi, де розташованi СЕЗ i ТПР;
стан розрахункiв платникiв податкiв з бюджетами;
ефективнiсть використання наданих пiльг iз ввiзного мита i податку на додану вартiсть, а також сум податку на додану вартiсть, повернутих пiд час експорту.
Також аналiзуються заходи, вжитi для усунення недолiкiв та порушень, виявлених органами державної податкової служби та митними органами пiд час перевiрки дiяльностi пiдприємств, у тому числi випадкiв нецiльового використання iнвестицiй.
Для здiйснення комплексної оцiнки бюджетної ефективностi запровадження пiльгового режиму оподаткування та визначення його впливу на фiнансовий стан пiдприємств Мiнфiн, ДПС та Держмитслужба можуть застосовувати розрахунковi (iнтегральнi, вiдноснi, iндекснi, синтетичнi), балансовi, нормативнi та граничнi показники, проводити факторний аналiз тощо.
(пункт 9 доповнено абзацом шостим згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
91. Мiнагрополiтики, Агентство держмайна, Держiнвестпроект та Мiнiнфраструктури на пiдставi документiв, поданих Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим i облдержадмiнiстрацiями, в межах своєї компетенцiї аналiзують вплив реалiзацiї iнвестицiйних проектiв у СЕЗ i ТПР на:
(абзац перший пункту 91 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16.05.2007р. N 749) |
розвиток галузей агропромислового виробництва, промислового сектору економiки i транспортного комплексу;
стан конкурентного середовища на загальнодержавному та регiональних ринках товарiв, робiт, послуг (з отриманням у разi потреби вiд Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим i облдержадмiнiстрацiй додаткової iнформацiї за окремими проектами);
науково-технiчний та iнновацiйний розвиток.
(Порядок доповнено пунктом 91 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
92. Для проведення аналiзу функцiонування СЕЗ i ТПР Мiнагрополiтики, Агентство держмайна, Держiнвестпроект, Мiнiнфраструктури, Мiнфiн, ДПС та Держмитслужба можуть:
(абзац перший пункту 92 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16.05.2007р. N 749) |
додатково залучати власнi бази даних, iншi данi, отриманi вiдповiдно до законодавства;
розробляти i використовувати (в разi потреби) спецiальнi методики, запроваджувати власну систему оцiночних показникiв.
(Порядок доповнено пунктом 92 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
10. Мiнекономрозвитку на пiдставi документiв, поданих Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим i облдержадмiнiстрацiями, в межах своєї компетенцiї аналiзує:
1) соцiально-економiчнi результати функцiонування СЕЗ i ТПР, зокрема:
стан виконання iнвесторами зобов'язань, а у разi їх невиконання - причини i фактори, що вплинули на це;
ступiнь досягнення цiлей заснування СЕЗ i ТПР на пiдставi порiвняння показникiв дiяльностi СЕЗ i ТПР з основними параметрами їх розвитку, визначеними для звiтного перiоду;
вплив результатiв iнвестицiйної, iнновацiйної та виробничої дiяльностi на структурну перебудову економiки реґiону i розв'язання соцiально-економiчних проблем;
(абзац четвертий пiдпункту 1 пункту 10 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
динамiку показникiв дiяльностi СЕЗ i ТПР та тенденцiї їх розвитку;
2) органiзацiйне забезпечення органами управлiння СЕЗ i ТПР їх функцiонування.
101. Мiнекономрозвитку подає до 1 березня року, що настає за звiтним, Антимонопольному комiтету за узгодженою з ним формою перелiк суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi, що реалiзують iнвестицiйнi проекти у СЕЗ i ТПР.
Антимонопольний комiтет подає до 10 квiтня року, що настає за звiтним, Мiнекономрозвитку iнформацiю про факти порушень антимонопольного законодавства та законодавства про захист економiчної конкуренцiї суб'єктами, що реалiзують iнвестицiйнi проекти у СЕЗ i ТПР.
(Порядок доповнено пунктом 101 згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
11. За результатами аналiзу Мiнекономрозвитку, Мiнфiн, Мiнiнфраструктури (у частинi оцiнки дiяльностi спецiальних економiчних зон зовнiшньоторговельного типу) та ДПС вiдносять кожну СЕЗ i ТПР до однiєї з трьох груп:
(абзац перший пункту 11 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167) |
1) до I групи вiдносяться СЕЗ i ТПР, де:
у повному обсязi проведено необхiднi органiзацiйнi заходи щодо забезпечення їх ефективного функцiонування;
виконуються завдання, поставленi пiд час заснування конкретної СЕЗ i ТПР;
сформовано позитивнi тенденцiї соцiально-економiчного розвитку, якi дають пiдстави прогнозувати нарощування показникiв дiяльностi СЕЗ i ТПР.
Функцiонування таких СЕЗ i ТПР оцiнюється позитивно, спецiальний режим визнається цiлком обгрунтованим i достатнiм для отримання позитивних результатiв, тому дiю спецiального режиму рекомендується зберегти;
2) до II групи вiдносяться СЕЗ i ТПР, де:
спостерiгаються позитивнi тенденцiї соцiально-економiчного розвитку, але потенцiал для отримання позитивних результатiв не задiяний повнiстю з ряду причин (короткий термiн практичної дiяльностi, недостатнє нормативно-правове забезпечення, порiвняно незначна iнвестицiйна привабливiсть регiону, недостатня забезпеченiсть iнфраструктурою тощо);
не в повному обсязi проведено органiзацiйнi заходи щодо забезпечення ефективного функцiонування СЕЗ i ТПР;
поетапне виконання завдань, поставлених пiд час заснування конкретної СЕЗ i ТПР, можливе пiсля проведення додаткових органiзацiйних, iнформацiйних та iнших заходiв.
Для таких СЕЗ i ТПР встановлюється термiн, пiсля закiнчення якого буде проведено додатковий аналiз та зроблено остаточний висновок про доцiльнiсть збереження спецiального режиму;
3) до III групи вiдносяться СЕЗ i ТПР, де:
вiдсутнi позитивнi тенденцiї соцiально-економiчного розвитку;
не виконуються завдання, поставленi пiд час заснування конкретної СЕЗ i ТПР;
органiзацiйнi заходи щодо забезпечення ефективного функцiонування виконувалися незадовiльно.
Функцiонування таких СЕЗ i ТПР оцiнюється негативно, застосування спецiального режиму визнається неефективним для регiону i тому рекомендується скасувати його дiю на ТПР або лiквiдувати СЕЗ, застосувати iншi шляхи для розв'язання соцiально-економiчних проблем регiону.
12. За результатами аналiзу Мiнфiн, Мiнагрополiтики, Агентство держмайна, Держiнвестпроект, Мiнiнфраструктури, ДПС та Держмитслужба надають до 10 квiтня року, що настає за звiтним, Мiнекономрозвитку вiдповiднi висновки в межах їх компетенцiї.
(пункт 12 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.12.2001р. N 1737, в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 08.09.2004р. N 1167, iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 16.05.2007р. N 749) |
13. Мiнекономрозвитку до 10 травня року, що настає за звiтним, з урахуванням висновкiв Мiнфiну, Мiнагрополiтики, Агентства держмайна, Держiнвестпроекту, Мiнiнфраструктури, ДПС та Держмитслужби проводить комплексний аналiз результатiв функцiонування кожної СЕЗ i ТПР та подає Кабiнету Мiнiстрiв України узагальненi висновки щодо ефективностi їх функцiонування.
(пункт 13 iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.12.2001р. N 1737, вiд 08.09.2004р. N 1167, вiд 16.05.2007р. N 749) |
Додаток 1 до Порядку |
КРИТЕРIЇ
оцiнки, основнi параметри розвитку та показники
дiяльностi СЕЗ i ТПР
Додаток 1 виключено
(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 8 вересня 2004 року N 1167)
Додаток 2 до Порядку |
РЕЗУЛЬТАТИ
реалiзацiї iнвестицiйного проекту
Додаток 2 виключено
(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 8 вересня 2004 року N 1167)
Додаток 3 до Порядку |
РЕЗУЛЬТАТИ ФУНКЦIОНУВАННЯ
СЕЗ i ТПР (у розрiзi прiоритетних видiв економiчної
дiяльностi)
Додаток 3 виключено
(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 8 вересня 2004 року N 1167)
Додаток 4 до Порядку |
ДИНАМIКА
показникiв дiяльностi СЕЗ i ТПР
Додаток 4 виключено
(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 8 вересня 2004 року N 1167)
Додаток 5 до Порядку |
ОСНОВНI ПАРАМЕТРИ
розвитку СЕЗ i ТПР
Додаток 5 виключено
(згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 8 вересня 2004 року N 1167)