Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Неділя, Липень 6, 2025 - 19:10
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

Єврокомісія продовжила антидемпінгові тарифи на китайські шини

   Європейська Комісія опублікувала остаточне рішення про продовження антидемпінгових та антисубсидійних тарифів на вантажні та автобусні шини китайського виробництва. Тимчасові мита діятимуть від 16 січня до 16 січня 2030 року. Про це пише сайт Trans.info.

   Відповідно до Імплементаційних регламентів комісії 2025/58 та 2025/61, нові тарифи становлять від 21,12 до максимум 78,90 євро за шину. Демпінг та субсидії з боку Китаю все ще мають місце, запевняє Єврокомісія.

   Вперше Брюссель впровадив такі антидемпінгові заходи у травні 2018 року. Тоді проводилося розслідування, чи продаються у ЄС шини, імпортовані з Китайської Народної Республіки, за цінами, нижчими за ціни на внутрішньому ринку або навіть нижчими за собівартість, що заборонено у ЄС.

   18 жовтня 2018 року було прийнято рішення щодо антидемпінгових мит, а 9 листопада 2018 року були внесені поправки щодо компенсаційних мит.

   Однак 4 травня 2022 року ці регламенти були скасовані Судом ЄС за скаргою, поданою Китайською асоціацією гумової промисловості (CRIA) та Китайською торговою палатою імпортерів та експортерів металів, мінералів та хімічної продукції (CCCMC).

   Після подальшого розслідування Єврокомісія 4 квітня 2023 року повторно запровадила мита на китайські шини. Компенсаційні мита, що застосовувалися до 16 січня 2025 року, становили від 3,75 до 57,28 євро за одиницю.

   Нинішнє рішення Єврокомісія обгрунтувала тим, що Китай  продовжує заохочувати виробництво та експорт за допомогою субсидій і недобросовісної практики. Про що свідчить, зокрема п’ятирічний план і стратегія “Зроблено в Китаї 2025”.

   І якщо тарифи не встановити, то це, ймовірно, призведе до значного збільшення імпорту за несправедливими цінами, що негативно вплине на робочі місця, інвестиції та конкурентоспроможність в Європі.

У той же час зменшення ринкової частки Китаю з 21,3% до 5,4% демонструє позитивний вплив тарифів на європейську промисловість.

Мінпром
пн, Січень 27, 2025 11:28

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua