Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Понеділок, Грудень 1, 2025 - 17:53
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

Морський фрахт стабільний, експорт зростає: як логістика формує ринкову динаміку зернових

   Експорт української агропродукції у жовтні зріс на 38% порівняно з вереснем і склав 3,9 млн тонн. Про це повідомив аналітик ринку зерна та логістики Максим Харченко, Украгроконсалт.

   «По пшениці відбулося зменшення обсягів експорту, але це було компенсовано надходженням кукурудзи нового врожаю. Також майже вдвічі зросли відвантаження соняшникової олії та шротів», — зазначив експерт. За словами Харченка, наприкінці жовтня ринок фрахту на перевезення зернових з України демонстрував відносну стабільність на всіх напрямках і для більшості типів суден.

   «Після короткочасного зростання ставок тижнем раніше судновласники невеликих балкерів нині стикаються з труднощами у підтриманні вищих рівнів фрахту – пропозиція тоннажу в регіоні дещо збільшилася, що зупинило подальше зростання тарифів», — пояснив він. У більших сегментах ситуація залишається збалансованою.

   Ставки на судна типу Handysize зберігають стабільність, адже попит на перевезення з чорноморських портів помірний, а кількість доступних суден обмежена. «Ринок наразі перебуває у стані відносної рівноваги – без різких коливань ані з боку попиту, ані з боку пропозиції», — підкреслив аналітик. За оцінками експерта, ставки фрахту для перевезення кукурудзи з українських глибоководних портів до Південного Китаю на судах класу Panamax утримуються в межах 45–47 дол./т.

   У сегменті Handysize доставка партії 30 тис. тонн кукурудзи до східного узбережжя Італії коштує близько 23–25 дол./т. «Саме Італія стала ключовим напрямком експорту української кукурудзи у жовтні», — додав Харченко. Підсумовуючи ситуацію, аналітик звертає увагу на потенційні ризики для логістики: «Підвищення витрат на логістику може стримувати продажі фермерів, особливо в регіонах із віддаленим доступом до портів. Активний вал кукурудзи створюватиме тиск на залізничну інфраструктуру — це може призвести до локальних затримок і подальшого подорожчання перевезень».

Agravery.com
пн, Листопад 17, 2025 11:13

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Надаємо послуги з сертифікації
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua