временный ввоз на ремонт
Добрый день. Краткая история. Оформлен экспорт. Товар весь за рубежом не принят, соответственно нет полной оплаты. Предлагают вернуть по рекламации, но не хочется платить НДС за свой же укр. товар при возврате (мебельный щит, паркет). Договорились с иностранцами, что заберем, отремонтирум и вернем им назад. Вопрос, возможен ли временный ввоз на ремонт таких товаров как мебельный щит и паркет и если да, то какой порядок? В каком режиме заявлять, нужен ли ИКР? Заранее спасибо
Таможенный Брокер: ср, Серпень 17, 2011 22:17 16
kio: ср, Серпень 17, 2011 23:33
невозможен....Временный ввоз подразумевает под собой что товар вернется без каких либо изменений, кроме природного износа
Брокер: ср, Серпень 17, 2011 23:34
Что, нельзя завозить товар на ремонт?
Алексей: чт, Серпень 18, 2011 07:54
На ремонт завозить можно, но это не временный ввоз, а переработка на таможенной территории Украины. Удачи!!!
Саша: чт, Серпень 18, 2011 09:22
Хорошо, задам вопрос так. Чем регламентируется перечень товаров, которые можно завозить на ремонт и есть ли такой регламент вообще?
сonsult: чт, Серпень 18, 2011 09:50
Таможенный режим переработки применяется по Таможенному кодексу к товарам, которые происходят из других стран. Есть еще за уши притянутая постанова, предусматривающая гарантийный ремонт, но это очень и очень спорно (особенно в наше время) Цитирую выдержки из документов: Стаття 229. Поняття митного режиму переробки на митнiй територiї України Переробка на митнiй територiї України - митний режим, вiдповiдно до якого ввезенi на митну територiю України товари, що походять з iнших країн, пiддаються у встановленому законодавством порядку переробцi без застосування до них заходiв нетарифного регулювання, за умови вивезення за межi митної територiї України продуктiв переробки вiдповiдно до митного режиму експорту. Стаття 231. Операцiї щодо переробки товарiв Кiлькiсть операцiй щодо переробки товарiв у митному режимi переробки на митнiй територiї України не обмежується. Операцiї щодо переробки товарiв можуть включати: 1) власне переробку товарiв; 2) обробку товарiв - монтаж, збирання, монтування та налагодження, внаслiдок чого одержуються iншi товари; 3) ремонт товарiв, у тому числi вiдновлення та регулювання; 4) використання окремих товарiв, що не є продуктами переробки, але якi сприяють чи полегшують процес виготовлення продуктiв переробки, якщо самi вони при цьому повнiстю витрачаються. Обмеження на окремi операцiї щодо переробки товарiв, порядок виконання операцiй щодо переробки товарiв, включаючи можливiсть та умови використання українських товарiв у процесi переробки, визначаються цим Кодексом та iншими законами України. Окремi операцiї з переробки товарiв за дорученням пiдприємства-резидента, якому видано дозвiл на переробку товарiв на митнiй територiї України, та з дозволу митного органу можуть здiйснюватися iншим пiдприємством. При цьому вiдповiдальнiсть перед митними органами за дотримання визначеного порядку переробки товарiв несе пiдприємство, якому видано дозвiл на проведення операцiй щодо переробки товарiв на митнiй територiї України. У разi якщо за умовами переробки товарiв на митнiй територiї України передбачається виконання кiлькох операцiй щодо їх переробки кiлькома пiдприємствами, кожне з пiдприємств, яке бере участь у процесi переробки, повинне одержати дозвiл митного органу на переробку товарiв на митнiй територiї України. Перемiщення товарiв мiж пiдприємствами, що беруть участь у їх переробцi, здiйснюється з дозволу i пiд контролем митних органiв. КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВА Київ вiд 17 листопада 2004 р. N 1524 Про порядок випуску, обiгу i погашення простих векселiв при ввезеннi (пересиланнi) на митну територiю України товарiв з метою ремонту Iз змiнами i доповненнями Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє: 1. Установити, що: платники податку на додану вартiсть при ввезеннi (пересиланнi) вiдповiдно до режиму переробки на митнiй територiї України товарiв з метою ремонту, в тому числi гарантiйного, або їх обробки - монтажу, збирання, монтування та налагодження, внаслiдок чого одержуються iншi товари, можуть за своїм рiшенням надавати митним органам простi авальованi векселi на суму ввiзного мита, акцизного збору та податку на додану вартiсть iз строком погашення, що дорiвнює строку ремонту або обробки товарiв, але не бiльш як 90 днiв, або строку, встановленого Кабiнетом Мiнiстрiв України у порядку, визначеному частиною третьою статтi 232 Митного кодексу України, за умови вивезення вiдремонтованих або оброблених товарiв за межi митної територiї України. Пiд ремонтом слiд розумiти операцiї з усунення недолiкiв товарiв, приведення їх у робочий стан, вiдновлення їх ресурсу або характеристик, що не призводять до змiни кодiв таких товарiв згiдно з УКТЗЕД; випуск, обiг та погашення зазначених векселiв здiйснюється у порядку, визначеному Законом України "Про операцiї з давальницькою сировиною у зовнiшньоекономiчних вiдносинах", та з урахуванням особливостей, зазначених в абзацi четвертому цього пункту; якщо вивезення вiдремонтованих товарiв за межi митної територiї України не забезпечено у строк, зазначений в абзацi другому цього пункту, або ввезенi з метою ремонту товари використовуються з iншою метою, пiдприємство, що видало вексель, зобов\'язане його оплатити. Оплата здiйснюється протягом п\'яти календарних днiв з дати закiнчення установленого строку ремонту товарiв чи виявлення факту їх нецiльового використання; вiдходи та брухт, що утворилися пiд час ремонту товарiв, вивозяться за межi України разом з вiдремонтованими товарами або заявляються в iнший митний режим, обраний з додержанням вимог Митного кодексу України та iнших нормативно-правових актiв. 2. Визнати такою, що втратила чиннiсть, постанову Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 сiчня 2004 р. N 47 "Про порядок випуску, обiгу i погашення податкових векселiв при ввезеннi (пересиланнi) на митну територiю України товарiв з метою ремонту" (Офiцiйний вiсник України, 2004 р., N 3, ст. 120). 3. Векселi, виданi вiдповiдно до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 19 сiчня 2004 р. N 47 i не погашенi до набрання чинностi цiєю постановою, погашаються у порядку, встановленому цiєю постановою. 4. Ця постанова набирає чинностi з дня опублiкування. Прем\'єр-мiнiстр України
А.К.: чт, Серпень 18, 2011 10:03
День добрый! Перечня как такового нет. Ремонтируйте все, что ремонтируется. Контракт на ремонт и согласно ст. 2 ЗУ від 15.09.1995 № 327/95-ВР "Про операцiї з давальницькою сировиною у зовнiшньоекономiчних вiдносинах" простой авальованнй вексель. Если код попадает в перечень РКМУ від 21 січня 2006 № 26-р., то простой вексель. По коду, в справке по товару смотрим по переработке нет ли на товар по РКМУ срока на более бильшый термин. И ДПАУ НАКАЗ м.Київ вiд 25.02.2002 N 83. Про затвердження Порядку видачi, облiку, вiдстрочення та оплати (погашення) векселя (письмового зобов\'язання), що видається суб\'єктом пiдприємницької дiяльностi при здiйсненнi операцiї з давальницькою сировиною у зовнiшньоекономiчних вiдносинах. Ваяете ИМ-51 (1), с 84 характером сделки и процедурой 51 00 FG 00 и вот оно счастье. Но за дней 10-ть подписать заяву на МП на ремонт согласно НДМСУ 09.08.2005, N 735. Удачи.
Елена: чт, Серпень 18, 2011 11:12
На моей памяти, давненько правда, люди умудрялись ремонтировать даже огнеупорные кирпичи - недообожженные они оказались, вернули доводить до кондиции. Так что при желании возможно все. Товарищ consult, про "происходящие из других стран" мы спорим уже лет шесть или больше - и что? Все равно возим. Главное: убедить таможню, что вы можете идентифицировать свой товар. И забудьте о стране происхождения. Страна производства - да, известна, а страна происхождения - нет, ничем не подтверждена. И нормально будет и вам, и таможне. РКМУ 26-р не касается ремонтной переработки. Вексель только авалированный. Удачи!
!0H0: чт, Серпень 18, 2011 14:05
Спасибо за разъяснения. Товар наш, укр-й, так что буду отправлять на ремонт с указанием производителя, т.к. идентифицировать паркет или щит, упакованный в стретч пленку на поддонах с вложенными этикетками будет скорее всего проблематично. Это не автомобили, к сожалению или к счастью не знаю. И последний вопрос, риторический. В договоре на ремонт, я так понимаю, что товар в залоге, а вот какую стоимость ремонта указывать?
сonsult: чт, Серпень 18, 2011 15:58
ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ НАКАЗ 13.09.2003 N 609 Про затвердження Порядку застосування митних режимiв переробки на митнiй територiї України та переробки за межами митної територiї України 8) iдентифiкацiя - встановлення факту використання товарiв, розмiщених у митний режим переробки на митнiй територiї України або за межами митної територiї України, в продуктах переробки; 7.1. Iдентифiкацiя товарiв здiйснюється шляхом: перевiрки наданих пiдприємством вiдомостей про витраченi ресурси й використанi технологiї виробництва продуктiв переробки в обсягах, достатнiх для здiйснення облiку товарiв, розмiщених у режим переробки на митнiй територiї України (переробки за межами митної територiї України), та контролю за обсягом виходу продуктiв переробки; здiйснення митного контролю пiд час виконання операцiй з переробки та зберiгання товарiв, ввезених для переробки, продуктiв їх переробки, супутнiх продуктiв переробки, залишкiв та вiдходiв переробки. При iдентифiкацiї товарiв ураховуються характер товарiв i види операцiй з їх переробки.
1: пт, Серпень 19, 2011 11:54
Посмотрите додатки к Стамбульской конвенции 1990 года , там полный перечень того. что можно оформлять в режиме временного ввоза.
сonsult: пт, Серпень 19, 2011 13:51
Причем здесь временный ввоз? Стамбульская конвенция для целей переработки не применяется.
Евгений: пт, Серпень 26, 2011 10:14
Как вариант: - договориться с покупателем, чтобы он осуществил ремонт в своей стране и вы оплатили его ему по отдельному договору - самим найти исполнителей для ремонта в стране покупателя или рядом (например Польша), которые могут сделать ремонт Я конечно не знаю всех нюансов вашего товара и сделки, но можно так сэкономить на доставке обратно и опять туда + работы + налоги....
The_Heartless: ср, Жовтень 26, 2011 10:52
Добрый день. Оформили временный ввоз с целью ремонта (электровоз и два вагона самоопрокидывающихся). Взяли авалированный вексель. Срок ремонта 90 дней. Согласно таможенного кодекса возможна пролонгация через КМУ. Кто-то уже сталкивался с продлением срока? На сколько это реально, какая процедура?
И еще вопрос: какой порядок оформления обратного вывоза с таможенной територрии после ремонта? Слышал, что если стоимость имущества превышает 100 тыс евро в эквиваленте, то нужно брать заключение Держзовнишинформа.
Заранее благодарен за ответ.
pavlova_oj: чт, Жовтень 27, 2011 01:50
Коллега, определитесь в формулировках: временный ввоз или переработка с целью ремонта? :)
На электровозы у вас и так есть РКМУ на 360 дней. С вагонами сложнее - надо добиваться РКМУ отдельно.
Там где просто предусмотрен длинный срок, а вы его не заявляли сразу - достаточно подать новую заяву с новым сроком, в свою таможню. Там где не установлен более длительный срок - нужно подавать обоснование в профильное министерство, чтобы оно инициировало издание РКМУ.
Обратный вывоз после ремонта - ЕК.10 (по договорам, отличным от купли-продажи). Отдельно - ЕК.10.ВТ на использованные при ремонте материалы. Отдельно - ИМ.40 на то, что снято и остается. Никакого Держзовнишинформа не надо. Кто вам это сказал?
Удачи!
The_Heartless: чт, Жовтень 27, 2011 10:44
Зранее извиняюсь за делетантские вопросы ) Я не являюсь брокером, ответственный по фирме за работу с таможней.
Так вот, переработка. Про 360 дней по электровозу мне сказали на таможне после того как я уже оформил вексель. Вексель взят один на 20% (от стоимости всех единиц техники). На таможне говорят, что надо было оформлять несколько векселей и что теперь, так как вексель один, оставить электровоз (на 360) и вывезти вагоны раньше (в срок 90 дней) - не получится.
Если в такой ситуацие какие-то варианты?
ПО поводу заключения ТПП и Держзовнишинформа прочитал тут: Закон У К Р А Ї Н И «Про операції з давальницькою сировиною у зовнішньоекономічних відносинах»:
"Стаття 10. Підставою для митного оформлення готової продукції, що вироблена з використанням давальницької сировини, ввезеної на митну територію України, і вивозиться з її території, є подання українським виконавцем митному органу копії векселя (письмового зобов'язання) та копії ввізної вантажної митної декларації, а у разі потреби " і висновку Торгово"промислової палати України або регіональних торгово"промислових палат про те, що готова продукція вироблена внаслідок переробки давальницької сировини, вартість якої становить не менш як 20 відсотків загальної вартості готової продукції."
У нас давальческого для ремонта из-за границы ничего не ввозиться, все будет куплено по месту в Украине. Но таможенники сказали, что надо будет заключение о стоимости услуг и материалов использованных на мытний територрии Украины.
Благодарю за внимание.
pavlova_oj: пт, Жовтень 28, 2011 19:15
Давальческая операция и ремонт - это совершенно разные процедуры в рамках одного и того же таможенного режима. На уровне "для домохозяек", как говаривал мой любимый инспектор: при давальческой операции из одного делают другое, а при ремонте - из того что ввезено ничего не делают, делают что-то с ним, но оно само собой и остается.
По поводу одного векселя - надо подумать. Или придется быстро добиваться РКМУ на вагоны - на те же 360 дней, что малореально. Либо вывозить через 90 дней недоремонтированный электровоз с отремонтированными вагонами, а потом ввозить его заново уже один и надолго :)
Коментувати