Новый закон про деятельность таможенных брокеров
Проектом закона о внесении изменений в Таможенный Кодекс вносятся существенные изменения в о деятельность таможенных брокерв. Суть изменений вносимых законом в этих строках:
"В разі здійснення декларантом самостійного декларування товарів ... ним, в обов’язковому порядку, до органу доходів і зборів, у якому декларант перебуває на обліку надається гарантія забезпечення сплати митних платежів, отримана відповідно до розділу X цього Кодексу на суму, не меншу ніж 4 (чотири) тисячі мінімальних заробітних плат, встановлених законодавством України на момент прийняття декларантом рішення про самостійне декларування",
В пересчете 4872000,00 грн. Тоесть имеешь 5млн грн- оформляешь грузы, не имеешь - идешь к брокерам которые могут себе позволить такой залог, а таковых останется немного, та и цены взвинтят... Кто что слышал? Может это фейк и все обойдется?
support: пт, Грудень 13, 2013 19:27
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України
«Про внесення змін до Митного кодексу України та Закону України «Про ліцензування певних видів господарської діяльності»»
Зміст положення (норми) чинного акта законодавства
Зміст відповідного положення (норми) проекту акта
Митний кодекс України
Стаття 265. Декларанти
5. Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати інших осіб на здійснення декларування від свого імені.
Стаття 265. Декларанти
Частину п’яту статті 265 викласти в такій редакції:
5. Декларант може здійснювати декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення самостійно або уповноважувати на здійснення декларування митних брокерів. Таке уповноваження може бути як безпосереднім – в цьому випадку митний брокер діє від імені та в інтересах декларанта, або опосередкованим – в цьому випадку митний брокер діє від власного імені, але в інтересах декларанта.
Доповнити статтю 265 пунктом сім наступного змісту:
7. В разі здійснення декларантом самостійного декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, ним, в обов’язковому порядку, до органу доходів і зборів, у якому декларант перебуває на обліку надається гарантія забезпечення сплати митних платежів, отримана відповідно до розділу X цього Кодексу на суму, не меншу ніж 4 (чотири) тисячі мінімальних заробітних плат, встановлених законодавством України на момент прийняття декларантом рішення про самостійне декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення або на момент поновлення раніше наданої гарантії у випадку закінчення терміну її дії.
Стаття 404. Види діяльності, контроль за провадженням яких здійснюється органами доходів і зборів
1. До видів діяльності, контроль за провадженням яких здійснюється органами доходів і зборів, належать:
1) митна брокерська діяльність;
2) відкриття та експлуатація магазину безмитної торгівлі;
3) відкриття та експлуатація митного складу;
4) відкриття та експлуатація вільної митної зони комерційного або сервісного типу;
5) відкриття та експлуатація складу тимчасового зберігання;
6) відкриття та експлуатація вантажного митного комплексу.
Підпункт один пункту один статті 404 виключити.
Стаття 404. Види діяльності, контроль за провадженням яких здійснюється органами доходів і зборів
1. До видів діяльності, контроль за провадженням яких здійснюється органами доходів і зборів, належать:
2) відкриття та експлуатація магазину безмитної торгівлі;
3) відкриття та експлуатація митного складу;
4) відкриття та експлуатація вільної митної зони комерційного або сервісного типу;
5) відкриття та експлуатація складу тимчасового зберігання;
6) відкриття та експлуатація вантажного митного комплексу.
Стаття 405. Ліцензія та дозволи, що надаються підприємствам
З назви статті 405 виключити слово «Ліцензія».
Стаття 405. Дозволи, що надаються підприємствам
1. На здійснення митної брокерської діяльності видаються ліцензії. На провадження видів діяльності, зазначених у пунктах 2–6 статті 404 цього Кодексу, надаються дозволи. Підприємства, які отримали такі дозволи, включаються до відповідних реєстрів, які ведуться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до статті 415 цього Кодексу. Таким підприємствам видаються витяги із зазначених реєстрів.
Перше речення пункту один статті 405 виключити.
1. На провадження видів діяльності, зазначених у пунктах 2–6 статті 404 цього Кодексу, надаються дозволи. Підприємства, які отримали такі дозволи, включаються до відповідних реєстрів, які ведуться центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, відповідно до статті 415 цього Кодексу. Таким підприємствам видаються витяги із зазначених реєстрів.
Стаття 408. Особливі умови отримання та дозволів
1. Необхідною умовою для отримання дозволу на відкриття та експлуатацію вантажного митного комплексу є наявність у підприємства ліцензії на здійснення митної брокерської діяльності, дозволів на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання відкритого типу та на відкриття та експлуатацію митного складу відкритого типу.
Стаття 408. Особливі умови отримання та дозволів
Пункт один статті 408 викласти у такій редакції:
1. Необхідною умовою для отримання дозволу на відкриття та експлуатацію вантажного митного комплексу є наявність у підприємства статусу митного брокера відповідно до положень глави 59 цього Кодексу, дозволів на відкриття та експлуатацію складу тимчасового зберігання відкритого типу та на відкриття та експлуатацію митного складу відкритого типу.
2. Ліцензія на здійснення митної брокерської діяльності видається у порядку та на умовах, визначених Законом України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності".
Пункт два статті 408 виключити.
Стаття 415. Реєстри підприємств, яким надаються дозволи
1. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстри підприємств, які провадять види діяльності, зазначені у статті 404 цього Кодексу, та забезпечує їх оприлюднення.
Стаття 415. Реєстри підприємств, яким надаються дозволи
Пункт один статті 415 викласти у такій редакції:
«1. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде реєстри підприємств, які провадять види діяльності, зазначені у пунктах 2-4 статті 404 цього Кодексу, та забезпечує їх оприлюднення.».
Викласти главу 59 у наступній редакції:
Глава 59. Митна брокерська діяльність
Глава 59. Митна брокерська діяльність
Стаття 416. Митний брокер
1. Митний брокер - це підприємство, що надає послуги з декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.
2. Митний брокер провадить митну брокерську діяльність у будь-якому органі доходів і зборів України.
3. За вчинення правопорушень, пов’язаних з провадженням митної брокерської діяльності, митний брокер несе відповідальність, встановлену цим Кодексом та іншими законами України.
Стаття 416. Митний брокер
1. Митний брокер - це підприємство резидент України, що надає послуги з декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України.
2. Митний брокер провадить свою діяльність у будь-якому органі доходів і зборів України.
3. У відповідності до вимог пункту 5 статті 265 цього Кодексу при роботі з органами доходів і зборів митний брокер вказує на те, що він діє в інтересах представленого ним декларанта, та вказує на те, чи є його уповноваження безпосереднім чи опосередкованим.
4. Органи доходів і зборів можуть вимагати від будь-якої особи, що вказує, що вона діє як митний брокер, надати докази свого уповноваження декларантом.
5. За вчинення правопорушень, пов’язаних з провадженням діяльності митного брокера, митний брокер несе відповідальність, встановлену цим Кодексом та іншими законами України.
Стаття 417. Правове регулювання взаємовідносин митного брокера з особою, інтереси якої він представляє
1. Взаємовідносини митного брокера з особою, яку він представляє, визначаються відповідним договором.
Стаття 417. Правове регулювання взаємовідносин митного брокера з особою, інтереси якої він представляє
1. Взаємовідносини митного брокера з особою, яку він представляє, визначаються відповідним договором. В разі надання послуг з декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення договір має бути укладеним безпосередньо між декларантом та митним брокером.
2. Митний брокер може сплачувати митні платежі, якщо умовами договору з особою, яку він представляє передбачена можливість сплати митних платежів митним брокером.
3. За вчинення порушень митних правил, встановлених розділом XVIII цього Кодексу декларант та уповноважений ним митний брокер можуть нести солідарну відповідальність, якщо таке передбачено умовами договору між ними.
Стаття 417 – 1. Саморегулювання діяльності митних брокерів
1. Саморегулівними організаціями у сфері діяльності митних брокерів є громадські організації, які об'єднують осіб, що надають послуги з декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України та здійснюють повноваження з громадського регулювання діяльності митних брокерів.
2. Утворення та порядок діяльності саморегулівних організацій у сфері діяльності митних брокерів регулюються відповідно до законодавства.
3. Саморегулівні організації у сфері діяльності митних брокерів є юридичними особами, які діють на засадах самоврядування і діяльність яких не має на меті отримання прибутку.
4. Громадська організація осіб, що надають послуги з декларування товарів, транспортних засобів комерційного призначення, які переміщуються через митний кордон України, що претендує на визнання її як саморегулівної організації у сфері діяльності митних брокерів, повинна відповідати таким критеріям:
у її складі повинно бути не менше 100 митних брокерів;
внутрішніми розпорядчими документами такої організації має бути встановлена процедура внутрішньої сертифікації своїх членів з метою контролю за якістю здійснення їх діяльності, як митних брокерів.
5. Саморегулівна організація в сфері діяльності митних брокерів несе солідарну відповідальність перед органами доходів і зборів щодо боргів зі сплати митних платежів, які можуть виникнути в результаті діяльності її членів, як митних брокерів. Така відповідальність забезпечується гарантією забезпечення сплати митних платежів, отриманою саморегулівною організацією відповідно до розділу X цього Кодексу на суму, не меншу ніж 8 (вісім) тисяч мінімальних заробітних плат, встановлених законодавством України за кожні 100 (сто) повних або неповних митних брокерів – членів такої організації, але не більшу за 40 (сорок) тисяч мінімальних заробітних плат.
6. Для визнання статусу саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів громадська організація подає Центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику такі документи:
заяву затвердженої форми;
копії статуту та свідоцтва про реєстрацію громадської організації;
перелік членів громадської організації, складений за затвердженою формою;
копії документів, якими встановлено процедуру внутрішньої сертифікації своїх членів з метою здійснення контролю за якістю здійснення діяльності митних брокерів;
гарантію забезпечення сплати митних платежів відповідно до розділу X цього Кодексу на суму, встановлену пунктом 5 цієї статті, визначену на момент подачі заяви про визнання статусу саморегулівної організації у сфері діяльності митних брокерів за кожні 100 (сто) повних або неповних митних брокерів – членів такої організації.
7. За результатами розгляду та перевірки поданих документів Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику приймає протягом місяця з дня реєстрації заяви рішення про надання громадській організації статусу саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів або відмову у наданні такого статусу.
Про прийняте рішення Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику повідомляє громадській організації протягом п’яти робочих днів з дня його прийняття.
8. У наданні статусу саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів може бути відмовлено за наявності хоча б однієї з таких підстав:
подання документів не в повному обсязі або подання документів, що містять недостовірну інформацію;
невідповідність громадської організації критеріям, зазначеним у пункті 4 цієї статті;
припинення діяльності громадської організації.
Після усунення недоліків, що стали причиною відмови у наданні статусу саморегулівної організації, громадська організація може повторно подати документи для його отримання. Розгляд повторно поданої громадською організацією заяви про надання їй статусу саморегулівної організації здійснюється відповідно до положень цієї статті.
9. У разі внесення змін до статуту саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів, процедури внутрішньої сертифікації чи складу її членів така організація подає Центральному органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику відповідні документи протягом десяти робочих днів починаючи від дати, коли такі зміни відбулися.
10. Статус саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів анулюється Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику у разі:
невідповідності такої саморегулівної організації критеріям, зазначеним у пункті 4 цієї статті;
неподання або несвоєчасного подання документів, передбачених пунктом 9 цієї статті;
припинення діяльності зазначеної організації;
невиконання нею повноважень щодо громадського регулювання діяльності митних брокерів, визначених цією статтею;
прийняття саморегулівною організацією рішення про припинення її повноважень щодо громадського регулювання діяльності митних брокерів.
11. Спори, пов’язані з визнанням (відмовою у визнанні чи анулюванням) Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику статусу саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів, розв’язуються у судовому порядку.
12. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику забезпечує інформування громадськості про визнання або анулювання статусу саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів, зокрема за допомогою інформаційних технологій.
13. Саморегулівні організації у сфері діяльності митних брокерів здійснюють такі повноваження з громадського регулювання діяльності митних брокерів:
визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов'язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізми відшкодування збитків, завданих внаслідок виконання членами саморегулівної організації робіт (послуг) неналежної якості, зокрема шляхом надання окремого забезпечення відшкодування таких збитків кожним митним брокером;
здійснюють контроль за виконанням її членами положень законодавчих, нормативно-правових актів тощо у сфері митної справи та діяльності митних брокерів;
приймають участь у розробленні нормативно-правових актів з питань діяльності митних брокерів;
приймають участь у професійній підготовці агентів з митного оформлення;
за бажанням мають бути включені до складі комісії з прийняття кваліфікаційних іспитів у осіб, що мають намір отримати статус агентів з митного оформлення та направлені на такий іспит митними брокерами – членами відповідної саморегулівної організації;
здійснюють захист своїх членів у питаннях судового та досудового вирішення спорів, пов'язаних із проведенням діяльності митного брокера, відповідно до закону;
сприяють розвитку конкуренції у сфері діяльності митних брокерів;
сприяють підвищення професійного рівня членів саморегулівної організації шляхом внутрішньої сертифікації їх діяльності за процедурою, встановленою саморегулівною організацією.
14. Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику затверджує форму заяви та форму переліку членів громадської організації.
Стаття 417 – 2. Реєстр митних брокерів
1. Саморегулівна організація в сфері діяльності митних брокерів, визнана Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику, веде Реєстр митних брокерів – членів цієї організації.
2. У Реєстрі митних брокерів зазначається така інформація про кожного з них:
найменування митного брокера, його ідентифікаційний номер платника податків, його організаційно – правова форма та місце знаходження;
інформація про наявність у нього відокремлених структурних підрозділів із зазначенням їх найменувань та місць знаходження;
найменування органу доходів і зборів, у якому зареєстрований митний брокер;
обліковий номер особи, присвоєний митному брокеру відповідним органом доходів і зборів та дату його присвоєння;
перелік агентів з митного оформлення – працівників митного брокера та номери і дати видачі кваліфікаційних свідоцтв кожного з агентів.
3. Реєстр митних брокерів оприлюднюється на офіційному веб-сайті саморегулівної організації в сфері діяльності митних брокерів. Технологічні та програмні засоби, необхідні для оприлюднення відомостей Реєстру митних брокерів, повинні забезпечувати юридичним та фізичним особам можливість безоплатного анонімного перегляду, копіювання та роздрукування реєстру на основі поширених веб-оглядачів та редакторів без необхідності застосування спеціально створених для цього технологічних та програмних засобів, цілодобово, без обмежень.
4. У якості підтвердження факту внесення митного брокера до Реєстру митних брокерів саморегулівна організація в сфері діяльності митних брокерів видає такому митному брокеру витяг з Реєстра за формою, затвердженою саморегулівною організацією в сфері діяльності митних брокерів.
Стаття 417 – 3. Умови включення особи до Реєстру митних брокерів
наявність у штаті такої особи не менш ніж 2 (двох) агентів з митного оформлення. В разі, якщо статус митного брокера бажає отримати самозайнята фізична особа, вона особисто повинна мати статус агента з митного оформлення;
надання договору страхування громадянської відповідальності, яким страхується вiдповiдальнiсть митного брокера за шкоду, заподiяну ним третiм особам внаслiдок неналежного виконання митним брокером своїх обов'язкiв або порушення актiв законодавства пiд час надання професiйних послуг, на суму не менш як 100 мінімальних заробітних плат, встановлених законодавством України на момент внесення відомостей про особу до Реєстру митних брокерів.
Стаття 417 – 4. Заява про включення до реєстру митних брокерів
1. Заява про включення до реєстру митних брокерів має містити:
повне найменування суб'єкта господарювання - для юридичної особи;
прiзвище, iм'я та по батьковi, паспортнi данi (серiя, номер паспорта, ким i коли виданий, мiсце проживання) - для фiзичної особи - суб'єкта пiдприємницької діяльності;
мiсцезнаходження суб'єкта господарювання - для юридичної особи;
iдентифiкацiйний код (номер) суб'єкта господарювання;
вiдомостi про фiлiї або інші вiдокремленi пiдроздiли, що провадитимуть дiяльнiсть від імені заявника;
перелік агентів з митного оформлення із зазначенням для кожного прізвища, ім‘я та по-батькові, номера і дати видачі кваліфікаційного свідоцтва, назви органу доходів і зборів, яким таке свідоцтво видане;
контактний телефон та адресу електронної пошти заявника.
2. До заяви додаються:
копiя свiдоцтва про державну реєстрацiю суб'єкта господарювання / копiя довiдки про внесення до Єдиного державного реєстру пiдприємств та органiзацiй України;
копія договору страхування громадянської відповідальності, укладеного відповідно до вимог статті 417 – 3 цього Кодексу.
Стаття 418. Агент з митного оформлення
1. Агент з митного оформлення - це фізична особа - резидент, що перебуває в трудових відносинах з митним брокером і безпосередньо виконує в інтересах особи, яку представляє митний брокер, дії, пов’язані з пред’явленням органу доходів і зборів товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також документів, потрібних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
2. Агент з митного оформлення має право виконувати свої функції з пред’явлення органу доходів і зборів товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також документів, потрібних для їх митного контролю та митного оформлення, у будь-якому органі доходів і зборів України.
Стаття 418. Агент з митного оформлення
1. Агент з митного оформлення - це фізична особа - резидент, що перебуває в трудових відносинах з митним брокером і безпосередньо виконує в інтересах особи, яку представляє митний брокер, дії, пов’язані з пред’явленням органу доходів і зборів товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також документів, потрібних для здійснення їх митного контролю та митного оформлення.
2. Агент з митного оформлення має право виконувати свої функції з пред’явлення органу доходів і зборів товарів, транспортних засобів комерційного призначення, а також документів, потрібних для їх митного контролю та митного оформлення, у будь-якому органі доходів і зборів України.
3. Агент з митного оформлення повинен вiдповiдати таким квалiфiкацiйним вимогам:
мати або здобувати вищу освіту або мати неповну вищу освіту чи базову вищу освiту;
володіти спеціальними знаннями, уміннями та навиками в галузі митної справи.
4. Спецiальнi знання, умiння та навики в галузі митної справи агент з митного оформлення може здобувати в навчальних закладах (за денною (очною), дистанційною чи іншою формою навчання) або шляхом самостійної підготовки.
5. Вiдповiднiсть визначеним квалiфiкацiйним вимогам агент з митного оформлення підтверджує шляхом складання кваліфікаційного іспиту в органах доходів і зборів.
6. За результатами успішного складання кваліфікаційного іспиту агенту з митного оформлення видається кваліфікаційне свідоцтво агента з митного оформлення.
7. Рівень спеціальних знань, умінь та навиків у галузі митної справи агент з митного оформлення повинен підтверджувати один раз на 5 років.
8. Порядок прийняття кваліфікаційного іспиту та форму кваліфікаційного свідоцтва агента з митного оформлення визначається Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику.
9. Кваліфікаційне свідоцтво агента з митного оформлення може бути скасовано у наступних випадках:
встановлення факту отримання кваліфікаційного свідоцтва на підставі документів, що містять неправдиві дані;
набуття чинності вироку суду, яким передбачено покарання у вигляді позбавлення права займатися діяльністю в якості агента з митного оформлення;
порушення вимог, встановлених статтею 419 цього Кодексу;
неодноразове (три і більше) притягнення агента з митного оформлення до відповідальності за порушення митних правил відповідно до положень розділу XVIII цього Кодексу;
порушення вимог щодо підтвердження рівня спеціальних знань, встановлених пунктом 7 статті 418 цього Кодексу.
10. Вмотивоване рішення про скасування кваліфікаційного свідоцтва агента з митного оформлення приймається органом доходів і зборів, яким видано таке кваліфікаційне свідоцтво. Копія такого рішення невідкладно направляється агенту з митного оформлення, по відношенню до якого таке рішення прийняте.
11. Агент з митного оформлення, кваліфікаційне свідоцтво якого було скасовано, має право оскаржити рішення про його скасування у порядку, встановленому законодавством.
?? 12. Повторне звернення для складання кваліфікаційного іспиту та особливості, з цим пов‘язані.
Стаття 419. Інформація, отримана митним брокером та його працівниками - агентами з митного оформлення від особи, яку представляє митний брокер
1. Інформація, отримана митним брокером та його працівниками - агентами з митного оформлення від особи, яку представляє митний брокер, у процесі виконання митних формальностей, може використовуватися виключно для цілей виконання цих формальностей.
2. За розголошення інформації, що становить комерційну таємницю або є конфіденційною, митний брокер та його працівники – агенти з митного оформлення несуть відповідальність відповідно до закону.
Стаття 419. Інформація, отримана митним брокером та його працівниками - агентами з митного оформлення від особи, яку представляє митний брокер
1. Інформація, отримана митним брокером та його працівниками - агентами з митного оформлення від особи, яку представляє митний брокер, у процесі виконання митних формальностей, може використовуватися виключно для цілей виконання цих формальностей.
2. За розголошення інформації, що становить комерційну таємницю або є конфіденційною, митний брокер та його працівники – агенти з митного оформлення несуть відповідальність відповідно до закону.
Закон України
"Про ліцензування певних видів господарської діяльності"
35) митна брокерська діяльність;
Пункт 35 частини третьої статті 9 виключити
Гость: вт, Грудень 17, 2013 08:34
Путатать не надо сумму страхования со стоимостью страховки... Застраховаться на 4 800 000 грн будет стоить порядка 100 000 грн/год - но в этом тоже мало радужного) будем надеяться что этого не произойдет
Гость: вт, Грудень 17, 2013 11:24
А с какого числа эти изменения вступают в силу???
И что-то до конца не понятно,каким образом подприятие должно дать эту гарантию???
Алекс: вт, Грудень 17, 2013 13:39
Когда вступят эти новые изменения в силу ???? !!!!
Депеш: вт, Грудень 17, 2013 14:03
Гостю , Алексу
Читайте КРУПНЫМИ БУКВАМИ
ПОРІВНЯЛЬНА ТАБЛИЦЯ
до проекту Закону України
ЭТО ПРОЭКТ - и не дай Бог его утвердят ,,,,,,
Гость: вт, Грудень 17, 2013 14:48
В принципе согласно этого проекта основной удар произойдет по компаниям, которые оформляются своими собственными силами согласно п.7 ст.265 и платить по 100000 грн в год не будет иметь смысла, а брокерам согласно ст.417-3 поднимут стоимость страховки, которая на сегодняшний день расчитывается от 2000 необлагаемых минимумов, а будет (на дай боже) отталкиваться от 100 минимальных заработных плат.Короче для брокера стоимость страховки возрастет в три-четыре раза.
В итоге компаниям придется распустить декларантов и обратиться к брокерам, которые работают от своего имени в интересах декларанта.
Гость: вт, Грудень 17, 2013 15:18
А как вам 417 статья и ее подстатьи. Как-то очеь мутно.
Свирид: ср, Грудень 18, 2013 11:39
Господа, вы не внимательно читаете...
Для самостоятельного декларирования товаров, декларант обязан ВНЕСТИ ГАРАНТИЙНЫЙ ПЛАТЕЖ, не страховку, не гарантию банка, а сделать платеж, при этом сроки работы и механизм возвращения этого платежа не указаны, не сделаны даже ссылки на такую возможность, указано только, что по истечении срока декларант обязан сделать новый платеж. Т.о. данный платеж является является, по своей сути, срочным безвозвратным сбором за право предприятием самостоятельно декларировать свой товар. Т.е. декларант обязан безвозвратно внести ок. 5 млн. грн, на некий не определенный срок и не может расчитывать на его возврат.
С брокерами еще хуже - пока не соберется 100 брокерских контор в некую "добровольную ассоциацию", пока эта ассоциация не сделает такой же срочный и безвозвратный платеж в размере ок.10 млн. и не внесет в реестр брокеров своих членов, до тех пор брокерская контора оформляться не сможет. Кроме того, каждому брокеру - члену этой ассоциации вменяется в обязанность застраховать свою деятельность на сумму ок.120 тыс. грн.
А теперь прикинем, что соберется 100 брокерских контор, посовещается и каждый ОБЯЗАН выложить 100 тыс. грн. безвозвратно, оплатить страховку на 120 тыс. грн. Как вы думаете - это реально? Не реально - думается, что это пойдет по сценарию - есть богатый дядя "Буратино", который готов выложить 10 лямов безвозвратно, и предложит другим брокерским конторам перейти под его "крыло" и, соответственно отстегивать некоторое количество денег ему. Простая арифметика показывает, что с 10 лямов можно получать 2 млн. денег в год, просто положив на депозит. Делим 2 млн. на 100 членов ассоциации и получаем 20 тыс. грн. А Буратинко-то захочет приумножить сей показатель - и, думается, что поставит планку 50-75 тыс. грн. годовых с каждого. Второй нюанс - именно сей Буратинко и будет держать банкет и вести реестр брокеров, проводить экзамены для них - а это значит, что КАЖДАЯ брокерская контора, вощедшая в ассоциацию Буратинки, будет от него ЗАВИСИМА!!! и, фактически, ему подконтрольна. Т.е. мы получаем МОНОПОЛИЮ. Вообщем - ВСЕ В САД! Все у кого нет 10 млн. не достойны быть брокераи. Срочно переквалифицируемся в управдомы, дворники и т.п.
Это, комрады и комрадки - ПОЛНЫЙ ПИСЕЦ всем нам и нашей деятельности!!!!
Кстати, господа qdpro, в случае принятия этого проекта, я Вас поздравляю - через годок у Вас останется пару-тройку клиентов и усе! Остальные будут пахать на Буратинок.
ЕАВ: ср, Грудень 18, 2013 15:30
Поддерживаю г-на Свирид! Это будет крайний гвоздь в гроб ГТСУ.
ЗЫ Судя по слогу г-н Свирид был из тех кому за Державу было обидно :)))
Alexx: ср, Грудень 18, 2013 16:04
ВСЕ на майдан!)
Алекс: чт, Грудень 19, 2013 10:09
ПИСЕЦ доработались.... Однозначно майдан ! )))
anatoliy: чт, Грудень 19, 2013 11:13
Этот проект уже зарегистрирован, ели да, можно узнать его номер?
lex_little: чт, Грудень 19, 2013 12:47
anatoliy: Чт, Декабрь 19, 2013 11:13
Вчера искали на сайте рады, там такого не нашли. Такие изменения Великая глупость и очень похожа на вброс субстанции на вентилятор.
Свирид: чт, Грудень 19, 2013 14:30
ЕАВ: Ср, Декабрь 18, 2013 15:30 новое
Поддерживаю г-на Свирид! Это будет крайний гвоздь в гроб ГТСУ.
ЗЫ Судя по слогу г-н Свирид был из тех кому за Державу было обидно :)))
Был, был... из них самых, из тех, "обидчивых", с совестью друживших, за что и был подставлен послан с сей службы уж скоро 10 лет как.
Михайло: чт, Грудень 19, 2013 14:40
Вже і до нас руки дотягнулися...
Якщо буде змога робити супротив - боротися треба однозначно, бо і нас в кабалу затягнуть.
Не маємо права піддаватися!!! Скільки можна гнобити цю країну?!!!
ЮМ: чт, Грудень 19, 2013 19:35
Да за 10 млн. можно нанять с десяток "черкесов" они разнесут к ...ям Этот минсдох со всеми его "деятелями". Кто за?????????
brok.trast: пт, Грудень 20, 2013 07:44
о и здесь новость только дошла, а на медке уже месяц как мусолится
Harry2005: пт, Грудень 20, 2013 10:01
Тут іще один нюанс є. В разі ліквідіції ліцензування діяльності брокерів знищується механізм оскарження позбавлення ліцензії через апеляційну раду при Держкомпідприємництві. (З особистого досвіду знаю - єдиний орган, що реально може допомогти). Поскаржитися на неправомірні дії митниці куди? В Міндоходів на Міндоходів? Чи в суди? Малоімовірно, що вони займуть сторону бізнесу, а не державного органу.
NS: пт, Грудень 20, 2013 11:00
Все делается для того, чтобы монополизировать деятельность таможенных брокеров, убрать неугодных и оставить только "модных". Ведь только они имеют такие бабки....
Гость: пт, Грудень 20, 2013 11:10
вроде в России так уже давно сделали
Гость: пт, Грудень 20, 2013 13:09
При импорте уплачиваются все платежи по декларации, иначе груз не получишь. При экспорте - платежи вообще не уплачиваются. Так в чем смысл этой гарантии? Какие еще платежи нужно гарантировать державе? Отдай 5 лямов безвозмезно и работай дальше. Рэкетирство какое-то.
Феликс Вячеславович: пн, Грудень 23, 2013 10:59
а кто автор законопроекта?
qdpro-consult: пн, Грудень 23, 2013 13:42
Проект Минэкономики был просто об исключении лицензирования для брокерства. А этот, похоже, инициатива Миндоходов
white: вт, Грудень 24, 2013 00:42
Здравствуйте Уважаемые дамы и господа, шановне панство та шановна еліта, а також доброго дня мої любі друзі!
Спешу сообщить Вам, что у этого законопроекта нет автора, поскольку ГЛУПОСТЬ и ЖАДНОСТЬ она безгранична и этот недуг начал косить ряды как чиновников так и любителей легкой наживы из народного хозяйства.
Пока наши Вожди заключают международные договора, и просто торгуют кое-чем и кое-как, кое-кто задумал заработать кое-что и сделать это весьма неоригинальным способом - монополизацией рынка, путем нехитрых изменений Таможенного кодекса Украины.
Но вот только, судя из текста проекта, который должен был поменять жизнь самой прекрасной части общества - таможенных брокеров, сделать это ЛЕГКО не получиться)).
Если кто-то из Вас, хоть раз, читал Конституцию Украины, Кодексы или просто Законы Украины, то должен был заметить, что автор, так называемого "Проекта" это просто делетант. Поясняю, только человек, который ни разу в жизни не читал Таможенный кодекс Украины, мог назвать часть статьи - пунктом статьи! И так по всему тексту "Проекта". Вот этот штрих, а также ещё множество технических деталей навело меня на мысль, что писали текст "Проекта", люди, которые раньше этого никогда не делали и эти люди не чиновники!!!
Ну да и ладно. Главное сегодня то, что в самом тексте "Проекта" допущенны не просто технические ошибки, но и грубые несоответствия национальному законодательству, просматриваються противоречия с Конституцией Украины, безжалостно нарушаются статьи Гражданского, Хозяйственного, Налогового и Таможеного Кодексов.
А убедиться в моих словах Вы сможете просто. Представляю Вам замечания к Проекту изменений в таможенный кодекс. Замечания значительны, да Вы и сами можете убедиться. Качаем тут, в формате *.rar http://yadi.sk/d/W75qw2-nEme3c
П.С. Очень прошу Вас, добавляйте свои замечания к Проекту, высылая пожелания на 2388026@gmail.com
По мере поступления Ваших рекомендаций и замечаний я буду обновлять файл по ссылке.
Спасибо, целую,
Всегда Ваш.........
Коментувати