Резидент ввозить кузов до легкового автомобіля.
А хто відповість на таку історію-проблему? Резидент ввозить кузов до легкового автомобіля. До митного оформлення потрібен сертифікат відповідності. Але органи сертифікації проводять сертифікацію тільки після переобладнання (на зібраний автомобіль). Ваші думки ?
Таможенный Брокер: чт, Липень 21, 2005 09:57 6
Леонид: чт, Липень 21, 2005 11:34
Roman, а чим керуються при цьому органи сертифікації? У їхньому рідному наказі від 01.02.2005 № 28 "автомобілі", "кузови" та "шасі" перелічені через кому, як самостійні поняття. По Вашій ситуації виходить, що орган сертифікації фактично забороняє імпорт окремих агрегатів, і тому причини у них мають бути вагомими. І Ви маєте повне право запитати у них про ці причини. Успіхів Вам!
Roman: чт, Липень 21, 2005 13:05
Порядо митного оформлення імпортних товарів (продукції), що підлягають обов\'язковій сертифікації в Україні 5. Підставою митного оформлення товару (продукції), що ввозиться незібраним (комплектний об\'єкт), чи іншого товару (продукції), який для здійснення сертифікації потребує виконання монтажних робіт, є: договір на проведення робіт із сертифікації товару (продукції) між власником (володільцем) та органом сертифікації; довідка органу сертифікації про укладення такого договору із зазначенням номера договору та дати підписання. але ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ Н А К А З N 23 від 17.01.97 Зареєстровано в Міністерстві м.Київ юстиції України 11 лютого 1997 р. за N 29/1833 Про затвердження Правил обов\'язкової сертифікації дорожніх транспортних засобів, їх складових та приладдя Незважаючи, що 3.2. Об\'єктами сертифікації в Системі УкрСЕПРО є: автомобілі, автобуси, тролейбуси, мотоцикли, мопеди, причіпи, напівпричіпи, що: а) виготовлені в Україні або ввозяться в Україну (нові, у тому числі складові та приладдя до них); б) ввозяться в Україну (такі, що були в користуванні, а також кузови та шасі згідно з кодами 87.06 та 87.07 Української класифікації товарів зовнішньоекономічної діяльності - далі УКТ ЗЕД органи сертифікації спираються на пункт 4.16.7. Сертифікація кузовів та шасі транспортних засобів за кодами 87.06 та 87.07 УКТ ЗЕД ( 2371г-14 ) як нових, так і тих, що були в користуванні, що ввозяться на митну територію України, здійснюється як зібрані транспортні засоби. Для проведення сертифікації укомплектовані до стану ДТЗ кузови та шасі направляються до випробувальної лабораторії (центру) для проведення випробувань. Подальші роботи з їх сертифікації виконуються згідно з цими Правилами як зібрані транспортні засоби. ( Пункт 4.16 доповнено підпунктом 4.16.7 згідно з Наказом Держкомстандартизації N 48 ( z0126-02 ) від 25.01.2002 ) Виходить, що сертифікат я можу отримати тільки після переобладнання до повної комплектації авто(так звучить пояснення від органів стандартизації), але митниця вимагає сертифікат спираючись на Наказ Держспоживстандарту від 01.02.05 N 28 "Про затвердження Перелiку продукцiї, що пiдлягає обов\'язковiй сертифiкацiї в Українi" А далі я вже не розумію якими наказами вони керуються. Це вже продовжується 7 діб . Тепер відіслав лист в органи сертифікації щодо роз"яснення , чекаю відповідь.
Бодрячек: чт, Липень 21, 2005 13:40
Roman! Так вы оперируете этими двумя документами, и смело считаете историю проблемой? Воистину прав был профессор Преображенский: "Разруха не в клозетах..." Леонид четко ответил на ваш вопрос. Хоть одним глазком посмотрите в наказ від 01.02.2005 № 28
Дмитрий: чт, Липень 21, 2005 15:19
Можно хоть сто раз перечитать перечень продукции, подлежащей обязательной сертификации наказ №28 и каждый раз найти там кузова автомобилей. А по поводу процедуры сертификации там не сказано ни слова. Мы завозили много раз разобранное оборудование. При таможенном оформлении мы предоставляли договор с органом сертификации и письмо-обязательство о проведении обязательной сертификации после таможенного оформления. Для центра сертификации это стандартная процедура для объектов, которые невозможно испытать в разобраном виде, непонятно почему они Вам отказывают.
Roman: чт, Липень 21, 2005 17:12
Проблема в тому, що після митного оформлення сертифікат не потрібен ні для переобладнання ,ні для реєстрації в МРЕВ. Другими словами виходить"глухарь". Я можу бити себе в груди , що я добросовісний і з готовим авто приїду в лабораторію для проведення сертифікації. Але "ВОНИ - СЕРТИФІКАТОРИ" не вірять.!!!!!
Дмитрий: пт, Липень 22, 2005 10:04
Согласен с Вами, сертификат соответствия - это никому не нужная бумажка. У нас в Харьковском ДЦСМС с доверием проблем нет. В качестве решения проблемы предложите им произвести предоплату по обоим договорам до выдачи Вам разрешения: там 1й договор на работы по сертификации и оформлению сертификата (порядка 550грн.) и 2й на проведение испытаний (от 600грн. в зависимости от вида оборудования) + вознаграждение начальнику (коньяк). Как правило помогает 100%, т.к. они все равно ничего не испытывают, только собирают деньги.
Коментувати