Куди зберігаються повідомлення?
Доброго дня. Я новий співробітник і програма вже налаштована під мене, але мені весь час приходить спливаюче повідомлення про те що "отримано 3 повідомлення". Це повідомлення ніяким чином не відкривається і зреагувати на нього неможливо. Ті повідомлення, які приходять по моїм деклараціям відкриваються, а ці так і продовжують висіти. Наші айтішники не знають як вирішити цю проблему, а у мене вже починає потроху дьоргатись око. Допоможіть будь ласка.
Гость: пт, Травень 26, 2017 11:58 1
support: пт, Травень 26, 2017 13:18
Це повідомлення від сервісу перевірки Вашої поштової скриньки. Цей сервіс з заданою у налаштунках програми періодичністю переревіряє поштову скриньку на наявність нових* повідомлень. Це можуть бути також і повідомлення, отримані від інших відправників, ніж митниця, якщо ця поштова скринька використовується не лише для електронного декларування (саме тому, ми пропонуємо декларантам для електронного декларування мати окрему поштову скриньку - у такому випадку всі нові повідомлення будут тільки від митниці).
Встановити параметри сервісу перевірки поштової скриньки у налаштунках поштового кліенту програми:
* новим вважається повідомлення, яке ще не відкривалось користувачем
Більш детально див. розділ "Електронне декларування" абo FAQ
Коментувати