З чого почати митно-брокерську діяльність тов, яке отримало дозвіл на провадження м.-брок.діяльності
Працюючі митні брокери підкажіть по таких питаннях:
1. Чи може ТОВ,яке отримало дозвіл на провадження м.-брок.діяльності оформляти і власні товари (свого тов) чи лише інших пп.
2. Після включення в реєстр,які далі дії: є акредитація на митниці, робити в податкові ключі, купувати програму і все чи ще щось необхідно?? надаючи послуги по декларуванні іншим пп-заключаємо договір,а якщо власні товари тов, то нічого не потрібно?
3. Якщо в статуту тов не вказано зед та нема виду діяльності - надання послуг у сфері зед чи митно-брок., але після переліку видів діяльності зазначено: "Окремі види діяльності здійсн.за умови наявності документу, що надає відповідний дозвіл(ліцензія,свідоцтво тощо) на здійснення цього виду діяльності."" - в моєму випадку дозвіл на провадження митно -брокерської діяльності. Цього думаю достатньо??
Наперед дякую
Гость: ср, Березень 28, 2018 14:58
Дааа.... тудно Вам будет:)
Гость: ср, Березень 28, 2018 15:17
Не судіть строго я не брокер,-я засновник і директор 2-х тов, відправляю один і той же товар,знаю як його оформити-тому не потребую послуг брокера. Тільки не розібралися як почати це..
Harry2005: чт, Березень 29, 2018 12:57
1) так, можете
2) ключі і програма -так
3) внесіть зміни до статуту з необхідним видом діяльності
Гость: чт, Березень 29, 2018 15:07
Harry2005, дякую
Коментувати