УКАЗ
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
Про Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України
1. Затвердити Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України (додається).
2. Визнати такими, що втратили чиннiсть:
Указ Президента України вiд 15 вересня 2003 року N 1039 "Про заходи щодо пiдвищення ефективностi державного управлiння у сферi охорони навколишнього природного середовища та використання природних ресурсiв";
Указ Президента України вiд 10 лютого 2004 року N 176 "Про Положення про Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України";
Указ Президента України вiд 10 лютого 2004 року N 177 "Про Положення про Державний комiтет природних ресурсiв України";
Указ Президента України вiд 6 березня 2004 року N 317 "Про внесення змiн до указiв Президента України";
пункти 5 та 6 змiн, що вносяться до деяких указiв Президента України, затверджених Указом Президента України вiд 10 жовтня 2005 року N 1430 "Про Положення про Мiнiстерство України з питань надзвичайних ситуацiй та у справах захисту населення вiд наслiдкiв Чорнобильської катастрофи".
3. Кабiнету Мiнiстрiв України привести у двомiсячний строк свої рiшення у вiдповiднiсть iз цим Указом.
Президент України | В.ЮЩЕНКО |
м. Київ
27 грудня 2005 року
N 1842/2005
ЗАТВЕРДЖЕНО Указом Президента України вiд 27 грудня 2005 року N 1842/2005 |
ПОЛОЖЕННЯ
про Мiнiстерство охорони навколишнього
природного середовища України
1. Мiнiстерство охорони навколишнього природного середовища України (Мiнприроди України) є спецiально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, екологiчної безпеки, заповiдної справи, поводження з вiдходами, геологiчного вивчення надр, а також топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi.
Дiяльнiсть Мiнприроди України спрямовується i координується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Мiнприроди України є головним (провiдним) органом у системi центральних органiв виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання природних ресурсiв, екологiчної безпеки, а також топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi.
2. Мiнприроди України у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, актами Президента України, Кабiнету Мiнiстрiв України, а також цим Положенням.
У межах своїх повноважень Мiнприроди України органiзовує виконання актiв законодавства i здiйснює контроль за їх реалiзацiєю.
Мiнприроди України узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до його компетенцiї, розробляє пропозицiї щодо вдосконалення законодавства i в установленому порядку вносить їх на розгляд Президентовi України та Кабiнету Мiнiстрiв України.
3. Основними завданнями Мiнприроди України є:
забезпечення реалiзацiї державної полiтики у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв (земля, надра, поверхневi та пiдземнi води, атмосферне повiтря, лiси, тваринний i рослинний свiт та природнi ресурси територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
здiйснення управлiння та регулювання у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, забезпечення екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, органiзацiї, охорони i використання територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду України, формування, збереження та використання екологiчної мережi;
здiйснення державного контролю за додержанням вимог законодавства про охорону навколишнього природного середовища, рацiональне використання, вiдтворення та охорону природних ресурсiв, екологiчну та в межах своєї компетенцiї радiацiйну безпеку, з питань поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), а також забезпечення здiйснення державного геодезичного нагляду за топографо-геодезичною i картографiчною дiяльнiстю.
4. Мiнприроди України вiдповiдно до покладених на нього завдань:
1) готує пропозицiї щодо формування державної полiтики у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
2) бере участь у розробленнi проектiв Державної програми економiчного i соцiального розвитку України, Державного бюджету України, Програми дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України;
3) вiдповiдно до законодавства забезпечує розроблення i виконання державних програм з питань охорони навколишнього природного середовища, забезпечення екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, сприяє розробленню регiональних програм з цих питань та координує їх виконання;
4) бере у межах своїх повноважень участь у здiйсненнi заходiв щодо адаптацiї законодавства України до законодавства Європейського Союзу;
5) реалiзує єдину науково-технiчну полiтику у сферах охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi, бере участь у формуваннi нацiональної системи науково-технiчної iнформацiї, виступає замовником науково-дослiдних робiт з питань, що належать до його компетенцiї;
6) координує здiйснення органами виконавчої влади заходiв з питань, вiднесених до вiдання Мiнiстерства;
7) вiдповiдно до законодавства органiзовує та проводить державну екологiчну експертизу;
8) органiзовує в межах своїх повноважень проведення монiторингу навколишнього природного середовища, створення та функцiонування географiчних, екологiчних, геологiчних та iнших iнформацiйних систем;
9) забезпечує ведення державних кадастрiв рослинного i тваринного свiту, бере участь у веденнi державного водного кадастру;
10) забезпечує ведення державного балансу запасiв корисних копалин, державних кадастрiв родовищ i проявiв корисних копалин, формування Державного фонду родовищ корисних копалин України та державного фонду надр, проведення державної експертизи та оцiнку запасiв корисних копалин, передачу розвiданих родовищ корисних копалин для промислового освоєння;
11) бере участь у вдосконаленнi системи облiку, звiтностi та державної статистики з питань, що належать до його повноважень;
12) в межах своєї компетенцiї затверджує або погоджує правила, нормативи, норми з охорони навколишнього природного середовища, проведення геологiчних дослiджень, пошуку, розвiдки та оцiнки запасiв i ресурсiв корисних копалин, екологiчної безпеки, поводження з вiдходами, топографо-геодезичних та картографiчних дослiджень i робiт, аналiзує практику їх застосування, бере участь у розробленнi iнших правил, нормативiв, норм;
13) бере в установленому порядку та в межах своєї компетенцiї участь у проведеннi робiт iз стандартизацiї, сертифiкацiї, акредитацiї, метрологiчного забезпечення у сферах охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсiв, екологiчної та радiацiйної безпеки, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
14) в установленому законодавством порядку встановлює лiмiти та квоти на спецiальне використання природних ресурсiв та розмiщення вiдходiв, нормативи допустимих рiвнiв шкiдливого впливу фiзичних та бiологiчних факторiв на стан навколишнього природного середовища, а також видає дозволи на спецiальне використання природних ресурсiв, викиди i скиди забруднюючих речовин у навколишнє природне середовище, розмiщення вiдходiв, транскордонне перемiщення об'єктiв рослинного та тваринного свiту, а також контролює їх додержання та приймає вiдповiднi рiшення щодо зупинення їх дiї або анулювання;
15) видає в установленому порядку спецiальнi дозволи на користування дiлянками надр та у випадках, передбачених законодавством, здiйснює лiцензування вiдповiдних видiв господарської дiяльностi;
16) забезпечує в межах своїх повноважень погодження проектiв вiдведення земельних дiлянок;
17) вiдповiдно до законодавства розробляє нормативи зборiв (платежiв) за спецiальне використання природних ресурсiв, забруднення навколишнього природного середовища, геологорозвiдувальнi роботи, виконанi за рахунок державного бюджету, геологiчну, топографо-геодезичну та картографiчну iнформацiю, а також порядок їх стягнення;
18) здiйснює методичне забезпечення органiзацiї еколого-аудиторської дiяльностi, видає сертифiкати на право проведення екологiчного аудиту, веде реєстр екологiчних аудиторiв та юридичних осiб, що мають право на проведення екологiчного аудиту;
19) забезпечує в межах своїх повноважень збереження ландшафтного та бiологiчного рiзноманiття, розвиток заповiдної справи, управлiння охороною i використанням територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду, формування нацiональної екологiчної мережi, пiдготовку пропозицiй щодо створення нових та розширення територiї iснуючих об'єктiв природно-заповiдного фонду загальнодержавного значення, ведення Червоної книги України та Зеленої книги України;
20) вiдповiдно до законодавства органiзовує проведення державних випробувань пестицидiв i агрохiмiкатiв вiтчизняного та iноземного виробництва, здiйснює державну реєстрацiю пестицидiв i агрохiмiкатiв, затверджує перелiки пестицидiв i агрохiмiкатiв, дозволених для використання в Українi, встановлює регламенти їх застосування, здiйснює акредитацiю установ та органiзацiй, якi проводять державнi випробування пестицидiв та агрохiмiкатiв, надає дозволи на ввезення на митну територiю України, виробництво дослiдних партiй i використання незареєстрованих пестицидiв та агрохiмiкатiв для державних випробувань, наукових дослiджень та в iнших випадках, передбачених законодавством;
21) органiзовує i координує в установленому порядку проведення геологiчних дослiджень на територiї України, в межах її територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України, виконання робiт з геологiчного, геофiзичного, геохiмiчного, гiдрогеологiчного, iнженерно-геологiчного, еколого-геологiчного вивчення, проведення астрономо-геодезичних, гравiметричних, картовидавничих робiт, аерокосмiчних зйомок, а також топографо-геодезичних та картографiчних робiт загальнодержавного призначення, ведення Державного картографо-геодезичного фонду України;
22) забезпечує проведення державної реєстрацiї та облiку робiт з геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичних та картографiчних робiт;
23) бере участь у прогнозуваннi та визначеннi потреби в мiнерально-сировинних i паливно-енергетичних ресурсах, геологiчних топографо-геодезичних i картографiчних послугах;
24) здiйснює державний облiк та монiторинг пiдземних вод, веде спостереження за ендогенними i екзогенними геологiчними процесами;
25) органiзовує проведення наукових дослiджень, науково-методичних робiт з питань прогнозування, пошуку i розвiдки родовищ корисних копалин, координує впровадження нової технiки, новiтнiх технологiй пiд час проведення геологорозвiдувальних робiт;
26) в установленому законодавством порядку визначає змiст та обсяг iнформацiї, яка пiдлягає обов'язковiй передачi до Державного iнформацiйного геологiчного фонду України, Державного картографо-геодезичного фонду України, порядок облiку i користування такою iнформацiєю та розпоряджається нею;
27) бере участь у виконаннi робiт з розвитку нацiональної системи сейсмiчних спостережень та пiдвищення безпеки проживання населення у сейсмонебезпечних регiонах України;
28) забезпечує роботу мiжвiдомчих комiсiй з визначення переможцiв конкурсiв на отримання спецiальних дозволiв на користування нафтогазоносними надрами, з органiзацiї укладення та виконання угод про розподiл продукцiї, а також Комiсiї у справах першовiдкривачiв родовищ корисних копалин та Мiжвiдомчої комiсiї у справах першовiдкривачiв родовищ корисних копалин при Державнiй комiсiї по запасах корисних копалин;
29) бере в установленому порядку участь у топографо-геодезичному i картографiчному забезпеченнi проведення земельної реформи, делiмiтацiї та демаркацiї державного кордону, задоволеннi iнших потреб держави, формуваннi вiдповiдної бази картографiчних даних;
30) забезпечує створення та ведення Державного реєстру географiчних назв та забезпечує дiяльнiсть Мiжвiдомчої науково-методичної ради з питань географiчних назв;
31) здiйснює вiдповiдно до законодавства державний контроль за додержанням правил, нормативiв, норм, лiмiтiв, квот, умов дозволiв у сферi використання та охорони природних ресурсiв (земля, надра, поверхневi та пiдземнi води, атмосферне повiтря, лiси, тваринний i рослинний свiт та природнi ресурси територiальних вод, континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), вимог екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, в тому числi у пунктах пропуску через державний кордон України, режиму територiй та об'єктiв природно-заповiдного фонду, а також у сферi поводження з вiдходами;
32) здiйснює вiдповiдно до законодавства державний контроль за геологiчним вивченням надр (державний геологiчний контроль), топографо-геодезичною, картографiчною дiяльнiстю (державний геодезичний нагляд), повнотою геологiчного вивчення надр, своєчаснiстю i правильнiстю державної реєстрацiї робiт з геологiчного вивчення надр, наявнiстю спецiальних дозволiв, додержанням пiд час дослiдно-промислової експлуатацiї родовищ корисних копалин технологiй, якi забезпечують необхiдне їх вивчення i виключають можливiсть пошкодження родовищ, а також за виконанням рекомендацiй державної експертизи з оцiнки запасiв корисних копалин, збереженням розвiдувальних гiрничих виробок i свердловин, геологiчної документацiї, зразкiв порiд, дублiкатiв проб, що можуть бути використанi для дальшого вивчення надр;
33) здiйснює вiдповiдно до законодавства мiжнародне спiвробiтництво з питань, вiднесених до його вiдання;
34) органiзовує в межах своїх повноважень роботу iз залученням мiжнародної технiчної допомоги;
35) бере в межах своєї компетенцiї участь у плануваннi та здiйсненнi заходiв з попередження та реагування на надзвичайнi ситуацiї техногенного та природного характеру;
36) здiйснює в межах своїх повноважень екологiчне iнформацiйне забезпечення;
37) сприяє розвитку екологiчної освiти та екологiчному вихованню населення, затверджує положення про громадський контроль у сферi охорони навколишнього природного середовища;
38) забезпечує в межах своїх повноважень пiдготовку, перепiдготовку i пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв визначених сфер;
39) здiйснює вiдповiдно до законодавства України функцiї з управлiння об'єктами державної власностi, що перебувають в його управлiннi;
40) бере участь у реалiзацiї антимонопольної полiтики у визначених сферах;
41) забезпечує виконання завдань мобiлiзацiйної пiдготовки та мобiлiзацiйної готовностi держави у межах визначених законодавством повноважень;
42) забезпечує у межах своєї компетенцiї реалiзацiю державної полiтики стосовно державної таємницi, контроль за її збереженням у центральному апаратi Мiнiстерства, його територiальних органах, на пiдприємствах, в установах i органiзацiях, що перебувають в його управлiннi;
43) виконує iншi повноваження та функцiї, передбаченi законодавством.
5. Мiнприроди України i посадовi особи з контролю у сферi охорони навколишнього природного середовища та екологiчної безпеки мають право:
1) одержувати в установленому законодавством порядку вiд органiв виконавчої влади, органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ та органiзацiй iнформацiю, документи i матерiали, необхiднi для виконання покладених на них завдань;
2) застосовувати у випадках, передбачених законодавством, економiчнi санкцiї до пiдприємств, установ та органiзацiй за порушення вимог законодавства, подавати позови про вiдшкодування збиткiв i втрат, завданих унаслiдок такого порушення, складати протоколи та розглядати справи про адмiнiстративнi правопорушення;
3) передавати вiдповiдно до законодавства правоохоронним органам матерiали про виявленi правопорушення;
4) залучати в установленому порядку спецiалiстiв органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ та органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками) до розгляду питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;
5) скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до повноважень Мiнiстерства;
6) давати керiвникам пiдприємств, установ та органiзацiй обов'язковi для виконання приписи щодо усунення виявлених порушень законодавства з питань охорони навколишнього природного середовища, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
7) обстежувати пiдприємства, установи та органiзацiї, в тому числi вiйськовi та обороннi об'єкти, об'єкти органiв внутрiшнiх справ i Служби безпеки України, з метою перевiрки додержання вимог щодо охорони навколишнього природного середовища i вiдтворення природних ресурсiв, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки;
8) обмежувати та зупиняти (тимчасово) в установленому порядку дiяльнiсть пiдприємств, установ, органiзацiй та об'єктiв або вносити до Кабiнету Мiнiстрiв України вiдповiднi подання щодо припинення дiяльностi, якщо вона провадиться з порушенням норм, правил i нормативiв з охорони навколишнього природного середовища, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки.
6. Мiнприроди України здiйснює свої повноваження безпосередньо та через утворенi в його складi урядовi органи державного управлiння, уповноважений орган виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища в Автономнiй Республiцi Крим, територiальнi органи, iнспекцiї, установи та органiзацiї, що перебувають в його управлiннi.
7. Мiнприроди України пiд час виконання покладених на нього функцiй взаємодiє з iншими органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, а також з вiдповiдними органами iнших держав та мiжнародними органiзацiями.
8. Мiнприроди України у межах своїх повноважень на основi та на виконання актiв законодавства видає накази, органiзовує i контролює їх виконання.
Мiнiстерство у разi потреби видає разом з iншими центральними i мiсцевими органами виконавчої влади спiльнi акти.
Нормативно-правовi акти Мiнприроди України пiдлягають реєстрацiї в порядку, встановленому законодавством.
У випадках, передбачених законодавством, рiшення Мiнприроди України є обов'язковими для виконання органами виконавчої влади, органами мiсцевого самоврядування, пiдприємствами, установами та органiзацiями, громадянами.
9. Мiнприроди України очолює Мiнiстр, якого призначає на посаду за поданням Прем'єр-мiнiстра України та звiльняє з посади Президент України.
Мiнiстр:
1) здiйснює керiвництво Мiнприроди України, особисто вiдповiдає за розроблення i реалiзацiю державної полiтики у сферi охорони навколишнього природного середовища, рацiонального використання, вiдтворення та охорони природних ресурсiв (земля, надра, поверхневi та пiдземнi води, атмосферне повiтря, лiси, тваринний i рослинний свiт та природнi ресурси територiальних вод континентального шельфу та виключної (морської) економiчної зони України), поводження з вiдходами (крiм поводження з радiоактивними вiдходами), небезпечними хiмiчними речовинами, пестицидами та агрохiмiкатами, екологiчної та в межах своєї компетенцiї радiацiйної безпеки, заповiдної справи, формування, збереження та використання екологiчної мережi, геологiчного вивчення надр, топографо-геодезичної та картографiчної дiяльностi;
2) визначає вiдповiдно до законодавства в межах наданих повноважень полiтичнi прiоритети i стратегiчнi напрями роботи Мiнiстерства та шляхи досягнення поставлених цiлей;
3) подає в установленому порядку на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, розробником яких є Мiнiстерство;
4) подає в установленому порядку Прем'єр-мiнiстровi України пропозицiї щодо кандидатур на посади першого заступника та заступникiв Мiнiстра;
5) пiдписує нормативно-правовi акти Мiнiстерства;
6) приймає рiшення щодо розподiлу бюджетних коштiв, головним розпорядником яких є Мiнiстерство;
7) погоджує проекти законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України з питань, що належать до компетенцiї Мiнiстерства;
8) вносить Кабiнету Мiнiстрiв України пропозицiї щодо утворення, реорганiзацiї, лiквiдацiї у складi Мiнiстерства урядових органiв державного управлiння, а також подання про призначення на посади та звiльнення з посад їх керiвникiв;
9) за поданням керiвникiв урядових органiв державного управлiння, утворених у складi Мiнiстерства, затверджує в межах граничної чисельностi працiвникiв Мiнiстерства граничну чисельнiсть працiвникiв цих органiв державного управлiння, погоджує структуру, штатний розпис, кошторис видаткiв цих органiв;
10) вносить у встановленому порядку подання щодо вiдзначення державними нагородами працiвникiв Мiнiстерства;
11) порушує в установленому порядку питання про притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi першого заступника та заступникiв Мiнiстра;
12) у встановленому законодавством порядку приймає рiшення щодо утворення, реорганiзацiї, лiквiдацiї територiальних органiв Мiнприроди України, затверджує їх положення, призначає на посади та звiльняє з посад їх керiвникiв;
13) погоджує призначення на посаду та звiльнення з посади керiвника уповноваженого органу виконавчої влади у сферi охорони навколишнього природного середовища в Автономнiй Республiцi Крим;
14) призначає на посади та звiльняє з посад згiдно iз законодавством працiвникiв центрального апарату Мiнiстерства;
15) здiйснює спрямування i координацiю дiяльностi Державного комiтету України по водному господарству, Державного комiтету лiсового господарства України, Державного комiтету України по земельних ресурсах шляхом:
формування державної полiтики у вiдповiдних сферах та здiйснення контролю за її реалiзацiєю зазначеними органами;
внесення на розгляд Кабiнету Мiнiстрiв України розроблених цими органами проектiв нормативно-правових актiв та погодження проектiв нормативно-правових актiв зазначених органiв;
визначення порядку обмiну iнформацiєю мiж Мiнiстерством та зазначеними органами;
затвердження структури цих органiв;
внесення Прем'єр-мiнiстровi України пропозицiй щодо призначення на посади та звiльнення з посад Президентом України керiвникiв зазначених органiв;
установлення порядку призначення на посади та звiльнення з посад керiвникiв територiальних органiв Державного комiтету України по земельних ресурсах та Державного комiтету лiсового господарства України;
16) здiйснює iншi повноваження вiдповiдно до законодавства.
10. Мiнiстр має заступникiв, у тому числi одного першого, якi призначаються на посади та звiльняються з посад вiдповiдно до законодавства.
Мiнiстр розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками.
11. Для погодженого вирiшення питань, що належать до компетенцiї Мiнприроди України, обговорення найважливiших напрямiв його дiяльностi у Мiнiстерствi утворюється колегiя у складi Мiнiстра (голова колегiї), заступникiв Мiнiстра, керiвникiв урядових органiв державного управлiння, утворених у складi Мiнприроди України, керiвникiв структурних пiдроздiлiв Мiнiстерства.
У разi потреби до складу колегiї Мiнприроди України можуть входити в установленому порядку iншi особи.
Члени колегiї затверджуються та увiльняються вiд виконання обов'язкiв Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Рiшення колегiї проводяться в життя наказами Мiнприроди України.
12. Для розгляду наукових рекомендацiй з найважливiших питань дiяльностi Мiнiстерства та iнших пропозицiй при Мiнприроди України можуть утворюватися науково-технiчна рада, iншi консультативно-дорадчi органи.
Склад зазначених органiв та положення про них затверджує Мiнiстр.
13. Гранична чисельнiсть працiвникiв Мiнприроди України затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.
Структуру центрального апарату Мiнприроди України, а також положення про його структурнi пiдроздiли затверджує Мiнiстр.
Штатний розпис, кошторис видаткiв Мiнприроди України затверджує Мiнiстр за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв України.
14. Мiнприроди України є юридичною особою, має самостiйний баланс, рахунки в органах Державного казначейства України, печатку iз зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням.
Глава Секретарiату Президента України | О.РИБАЧУК |