ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Київ
25.01.11 | N 46 |
---|
Про затвердження Порядку роботи з
повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри
Держмитслужби
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 11 лютого 2011 р. за N 184/18922 |
Вiдповiдно до Закону
України "Про звернення громадян", Указу
Президента України вiд 07.02.2008 N 109 "Про
першочерговi заходи щодо забезпечення реалiзацiї
та гарантування конституцiйного права на
звернення до органiв державної влади та органiв
мiсцевого самоврядування" та з метою
вдосконалення роботи з повiдомленнями, що
надходять за телефоном довiри Державної митної
служби України, наказую:
1. Затвердити Порядок роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби (далi - Порядок), що додається.
2. Департаменту кадрового забезпечення та з питань запобiгання корупцiї (Крамаренко К.В.) i Управлiнню правового забезпечення (Чорна Г. М.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
3. Прес-службi Державної митної служби України (Судак С. Д.) забезпечити оприлюднення цього наказу в засобах масової iнформацiї та розмiщення його на вiдомчому веб-сайтi Держмитслужби в мережi Iнтернет.
4. Керiвникам структурних пiдроздiлiв Держмитслужби, митних органiв, спецiалiзованих митних установ та органiзацiй довести вимоги Порядку до пiдлеглих посадових осiб та забезпечити його виконання.
5. Начальникам регiональних митниць та митниць довести цей наказ до вiдома юридичних i фiзичних осiб шляхом висвiтлення його в мiсцевих засобах масової iнформацiї та на наочних iнформацiйних стендах у мiсцях розташування митних органiв та їх пiдроздiлiв i в пунктах пропуску через державний кордон України.
6. Установити, що цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
7. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Голови Державної митної служби України Дериволкова С. Д.
Голова Служби | I.Г.Калєтнiк |
ПОГОДЖЕНО: | |
Мiнiстр фiнансiв України | Ф.О.Ярошенко |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державної митної служби України 25.01.2011 N 46 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 11 лютого 2011 р. за N 184/18922 |
ПОРЯДОК
роботи з повiдомленнями, що надходять за
телефоном довiри Держмитслужби
I. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок розроблено вiдповiдно до статтi 40 Конституцiї України, Законiв України "Про органiзацiйно-правовi основи боротьби з органiзованою злочиннiстю", "Про звернення громадян", Указу Президента України вiд 07.02.2008 N 109 "Про першочерговi заходи щодо забезпечення реалiзацiї та гарантування конституцiйного права на звернення до органiв державної влади та органiв мiсцевого самоврядування", постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14.04.97 N 348 "Про затвердження Iнструкцiї з дiловодства за зверненнями громадян в органах державної влади i мiсцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на пiдприємствах, в установах, органiзацiях незалежно вiд форм власностi, в засобах масової iнформацiї", Iнструкцiї про порядок органiзацiї та проведення службового розслiдування i службової перевiрки в митнiй службi України, затвердженої наказом Держмитслужби України вiд 13.08.2010 N 918, зареєстрованої в Мiнiстерствi юстицiї України 04.02.2011 за N 154/18892, Iнструкцiї з дiловодства в митнiй службi України, затвердженої наказом Держмитслужби України вiд 28.12.2002 N 747, Положення про профiлактику правопорушень, пов'язаних iз здiйсненням службової дiяльностi працiвниками митної служби України, затвердженого наказом Держмитслужби України вiд 24.05.2004 N 380, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 13.07.2004 за N 875/9474.
1.2. Цей Порядок визначає послiдовнiсть дiй посадових осiб митних органiв при отриманнi, опрацюваннi, перевiрцi, узагальненнi та облiку iнформацiї, яка надходить вiд фiзичних i юридичних осiб (далi - заявник) за телефоном довiри Держмитслужби (далi - телефон довiри) на абонентський номер (044) 247-27-19.
1.3. За телефоном довiри не надаються консультацiї з питань митної справи.
1.4. Телефон довiри працює цiлодобово, з технiчними перервами з 08:00 до 09:00, з 13:00 до 14:00 i з 18:00 до 19:00 години. Звiтна доба починається й закiнчується о 08:00 годинi.
1.5. За телефоном довiри приймаються повiдомлення про:
а) можливе скоєння злочинiв у сферi службової дiяльностi, корупцiйних та iнших неправомiрних дiянь (дiй та бездiяльностi) з боку працiвникiв митної служби;
б) нетактовну поведiнку посадових осiб митної служби при виконаннi службових обов'язкiв щодо громадян, приниження їх честi та гiдностi;
в) затримки пiд час здiйснення митного контролю й митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, у тому числi про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осiб митної служби;
г) замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
ґ) черги в пунктах пропуску через державний кордон України;
д) зауваження щодо органiзацiї роботи митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй (далi - митнi органи);
е) пропозицiї (зауваження) до нормативно-правових актiв з питань митної справи тощо.
1.6. Заявник може звернутися за телефоном довiри для отримання усної iнформацiї про результати опрацювання його повiдомлення у робочi днi з 09:00 до 18:00 години (у п'ятницю - з 09:00 до 17:45).
1.7. Забороняється розголошення вiдомостей про заявникiв i повiдомленої ними за телефоном довiри iнформацiї особам, якi не мають вiдношення до вирiшення справи.
1.8. Iнформацiя про номер телефону довiри Держмитслужби та порядок його роботи розмiщується на наочних стендах у мiсцях розташування митних органiв та їх пiдроздiлiв i в пунктах пропуску через державний кордон України.
II. Прийняття, облiк i опрацювання повiдомлень, що надiйшли за телефоном довiри
2.1. Прийняття, облiк i опрацювання повiдомлень, що надiйшли за телефоном довiри (далi - повiдомлення), узагальнення iнформацiї про результати проведених за цими повiдомленнями перевiрок, розслiдувань i вжитi митними органами заходи реагування здiйснюються посадовими особами пiдроздiлу Держмитслужби, до компетенцiї якого належать питання запобiгання та протидiї корупцiї (далi - уповноваженi особи), та посадовими особами, призначеними наказом митного органу (далi - вiдповiдальнi особи).
Прийняття, облiк i опрацювання повiдомлень у нiчний час, святковi й вихiднi днi здiйснюються оперативним черговим Держмитслужби та оперативними черговими митних органiв, якi дiють вiдповiдно до цього Порядку.
2.2. Письмовим розпорядженням керiвника пiдроздiлу Держмитслужби, до компетенцiї якого належать питання запобiгання та протидiї корупцiї (далi - Пiдроздiл), за посадовими особами Пiдроздiлу для цiлей спiлкування iз заявниками за телефоном довiри можуть закрiплюватися кодовi номери.
2.3. Уповноважена особа при прийняттi повiдомлень пропонує заявниковi надати:
iнформацiю про себе (прiзвище, iм'я, по батьковi, громадянство - для фiзичної особи; реквiзити - для юридичної особи; контактний телефон тощо);
максимально деталiзовану iнформацiю (про мiсце подiї, найменування митного органу, його пiдроздiлу, прiзвище, iм'я, по батьковi посадової особи митної служби, номер її представницької картки, конкретнi обставини, дiї посадових осiб митної служби, що оскаржуються) по сутi подiй, що стали причиною звернення за телефоном довiри;
iншу iнформацiю, що має суттєве значення для вирiшення конкретного питання.
2.4. Уповноважена особа має право зв'язатися в разi потреби iз заявником для уточнення iнформацiї.
2.5. Небажання заявника надати iнформацiю про себе не є пiдставою для вiдмови в прийняттi його повiдомлення.
При цьому уповноважена особа повинна роз'яснити заявниковi вимоги Закону України "Про звернення громадян".
2.6. При висловленнi заявником бажання надiслати письмове звернення уповноважена особа повiдомляє йому поштову адресу Держмитслужби.
Розгляд письмових звернень громадян здiйснюється вiдповiдно до вимог Закону України "Про звернення громадян", Iнструкцiї з дiловодства за зверненнями громадян в органах державної влади i мiсцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на пiдприємствах, в установах, органiзацiях незалежно вiд форм власностi, в засобах масової iнформацiї, затвердженої постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14.04.97 N 348, Порядку розгляду звернень та особистого прийому громадян у Державнiй митнiй службi України, iнших митних органах, спецiалiзованих митних установах i органiзацiях, затвердженого наказом Держмитслужби вiд 14.09.2009 N 855, зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 06.10.2009 за N 935/16951.
2.7. Iнформацiя про отриманi протягом звiтної доби повiдомлення вноситься уповноваженими особами та оперативним черговим Держмитслужби до довiдки про надходження повiдомлень за телефоном довiри Держмитслужби (далi - Довiдка), форму якої наведено в додатку 1 до цього Порядку.
Довiдка, складена й пiдписана оперативним черговим Держмитслужби, передається до Пiдроздiлу до 09:00 години наступного за звiтною добою робочого дня для узагальнення.
2.8. Повiдомлення за телефоном довiри фiксуються iз застосуванням технiчних засобiв.
2.9. Довiдки щоранку надаються керiвництву Пiдроздiлу для попереднього розгляду й прийняття рiшень.
2.10. Довiдки зберiгаються в окремiй справi Пiдроздiлу.
2.11. Повiдомлення негайно передаються уповноваженою особою до вiдповiдальної особи телефоном або засобами факсимiльного зв'язку у виглядi витягу з Довiдки за пiдписом уповноваженої особи для органiзацiї перевiрки iнформацiї та iнформування керiвництва митного органу.
У разi неможливостi передання повiдомлень вiдповiдальнiй особi митного органу вони передаються оперативному черговому митного органу для доведення їх до керiвництва митного органу. Про передання таких повiдомлень оперативний черговий митного органу доповiдає уповноваженiй особi протягом двох годин з моменту їх отримання.
2.12. Повiдомлення, якi зазначенi в пiдпунктах "а", "б", "в" i "г" пункту 1.5 роздiлу I цього Порядку i стосуються посадових осiб митних органiв, посади яких вiднесенi до номенклатури посад Голови Служби, доповiдаються керiвництву Пiдроздiлу в день прийняття повiдомлення або наступного робочого дня для попереднього розгляду та прийняття рiшень.
2.13. Оперативний черговий митного органу облiковує отриманi вiд уповноваженої особи повiдомлення в журналi реєстрацiї повiдомлень, що надiйшли за телефоном довiри Держмитслужби й були отриманi оперативним черговим митного органу вiд уповноваженої особи Держмитслужби, форму якого наведено в додатку 2 до цього Порядку.
2.14. Вiдповiдальна особа митного органу облiковує отриманi вiд уповноваженої особи й оперативного чергового митного органу повiдомлення в журналi реєстрацiї повiдомлень, що надiйшли за телефоном довiри Держмитслужби й були отриманi вiдповiдальною особою вiд уповноваженої особи Держмитслужби та оперативного чергового митного органу, форму якого наведено в додатку 3 до цього Порядку.
2.15. Сторiнки Журналiв, зазначених в додатках 2 та 3, мають бути пронумерованi, прошнурованi i скрiпленi печаткою загального вiддiлу та пiдписом вiдповiдальної особи митного органу.
III. Перевiрка iнформацiї, що мiститься в повiдомленнях, iнформування Держмитслужби про результати перевiрки, облiк i зберiгання її матерiалiв
3.1 За повiдомленнями, отриманими вiд уповноважених осiб, протягом трьох робочих днiв з дати отримання iнформацiї вiдповiдними митними органами проводиться перевiрка iнформацiї.
3.2. Рiшення про направлення письмового розпорядження, доручення митному органу про проведення перевiрки iнформацiї приймається Головою Служби, його заступником, керiвництвом Пiдроздiлу або посадовими особами, що виконують їх обов'язки.
3.3. Керiвник митного органу (вiдповiдальна особа) зобов'язаний забезпечити проведення перевiрки iнформацiї iз залученням посадових осiб тих пiдроздiлiв митного органу, до компетенцiї яких належить питання, порушене в повiдомленнi, про що необхiдно повiдомити уповноважену особу по телефону протягом чотирьох годин пiсля отримання iнформацiї, але не пiзнiше 10-ї години ранку наступного робочого дня.
3.4. Перевiрка iнформацiї має встановити:
наявнiсть чи вiдсутнiсть пiдстав звернення за телефоном довiри;
обставини (час, мiсце) i наслiдки подiї (правопорушення), що стали причиною (предметом) звернення за телефоном довiри;
осiб, причетних до подiй (правопорушень), що стали причиною звернення за телефоном довiри, а також наявнiсть чи вiдсутнiсть у дiяннях посадових осiб митних органiв ознак правопорушень;
вимоги законiв чи iнших нормативно-правових актiв, розпорядчих документiв або службових обов'язкiв, якi регламентували дiї посадових осiб митних органiв або були ними порушенi;
причини подiї (правопорушення) та умови, що сприяли негативним наслiдкам або створювали загрозу для їх спричинення.
3.5. Посадова особа (особи), яка (якi) проводить(ять) перевiрку iнформацiї, та керiвник митного органу несуть вiдповiдальнiсть за повноту, всебiчнiсть, об'єктивнiсть зроблених висновкiв, а також нерозголошення вiдомостей, що стали вiдомi у зв'язку з проведенням перевiрки, передбачену законом.
3.6. Посадовiй особi (особам), якiй (яким) доручено проведення перевiрки iнформацiї, надається право:
запрошувати до вiдповiдних службових примiщень посадових осiб митних органiв, про дiяльнiсть яких iдеться у повiдомленнi за телефоном довiри, а також iнших осiб, котрi обiзнанi або причетнi до фактiв або дiянь, якi стали причиною звернення за телефоном довiри, й одержувати вiд них уснi та письмовi пояснення, iншi документальнi матерiали, їх копiї, що стосуються перевiрки iнформацiї;
зв'язуватися в разi потреби iз заявником для уточнення iнформацiї, одержувати вiд нього за згодою уснi або письмовi пояснення, iншi документальнi матерiали, їх копiї по сутi подiй, що стали причиною звернення за телефоном довiри;
залучати у разi потреби вiдповiдних фахiвцiв митних органiв i отримувати вiд них консультацiї, а також письмовi висновки, що можуть сприяти проведенню перевiрки iнформацiї;
ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перевiрки iнформацiї, отримувати їх копiї;
отримувати консультацiї та збирати згiдно iз законодавством України матерiали, що стосуються перевiрки iнформацiї, у тому числi вiд iнших органiв державної влади, юридичних i фiзичних осiб, за запитом посадової особи, яка призначила (доручила) проведення перевiрки iнформацiї.
3.7. Працiвники митних органiв зобов'язанi всебiчно сприяти проведенню перевiрки iнформацiї, надавати посадовiй особi (особам), якiй (яким) доручено проведення перевiрки iнформацiї, правдивi пояснення по сутi предмета перевiрки iнформацiї та поставлених їм питань, пред'являти вiдповiднi документи чи матерiали, надавати їх копiї.
3.8. За результатами перевiрки iнформацiї керiвник митного органу за наявностi пiдстав може прийняти рiшення про:
проведення службового розслiдування стосовно посадових осiб митного органу;
проведення тематичної перевiрки роботи пiдроздiлу митного органу;
iнформування правоохоронних або iнших державних органiв;
проведення профiлактичних заходiв;
притягнення посадових осiб митного органу до вiдповiдальностi;
заохочення посадових осiб митного органу;
завершення перевiрки iнформацiї у зв'язку з вiдсутнiстю неправомiрних дiянь з боку посадових осiб митного органу.
3.9. При направленнi iнформацiї до правоохоронних органiв у супровiдному або iнформацiйному листi митного органу повинно бути зазначено, що повiдомлення чи матерiали перевiрки iнформацiї, службового розслiдування тощо направляються до правоохоронного органу згiдно з вимогами:
статтi 97 Кримiнально-процесуального кодексу України;
статтi 26 Митного кодексу України;
пiдпунктiв "а" i "б" пункту 1 статтi 18 Закону України "Про органiзацiйно-правовi основи боротьби з органiзованою злочиннiстю", i висловлено прохання проiнформувати митний орган про результати розгляду направленого повiдомлення, матерiалiв перевiрки iнформацiї, службового розслiдування тощо (прийняте рiшення).
Визначення адресатiв, яким надсилаються повiдомлення чи матерiали перевiрки iнформацiї, службового розслiдування тощо, здiйснюється на пiдставi статей 112 i 116 Кримiнально-процесуального кодексу України.
3.10. Пiсля завершення перевiрки iнформацiї складається Довiдка про результати перевiрки iнформацiї, що надiйшла за телефоном довiри Держмитслужби, за формою, наведеною в додатку 4 до цього Порядку, яка за пiдписом керiвника митного органу надсилається протягом трьох робочих днiв з дати отримання iнформацiї до Пiдроздiлу електронною поштою на скриньку "DMS DVB dovira" (далi - скринька) або засобами факсимiльного зв'язку.
Якщо перевiрка iнформацiї з об'єктивних причин не завершена в установлений пунктом 3.1 та абзацом першим пункту 3.10 цього роздiлу строк, Пiдроздiл повiдомляється про це листом, який надсилається електронною поштою на скриньку або засобами факсимiльного зв'язку, з наступним наданням Довiдки про результати перевiрки iнформацiї, що надiйшла за телефоном довiри Держмитслужби, протягом трьох робочих днiв з дати її завершення.
Термiн проведення перевiрки iнформацiї не може перевищувати 30 днiв.
3.11. Iнформацiя про результати службових розслiдувань, тематичних перевiрок, про притягнення до вiдповiдальностi посадових осiб митного органу, про заходи, ужитi керiвником митного органу згiдно з пунктом 3.8 цього роздiлу, а також про завершення митного оформлення товарiв, затримка у здiйсненнi якого стала пiдставою для звернення за телефоном довiри, складення протоколiв про порушення митних правил та результати їх розгляду направляється керiвником митного органу або вiдповiдальною особою до Пiдроздiлу електронною поштою на скриньку або засобами факсимiльного зв'язку протягом трьох робочих днiв з дати завершення службового розслiдування, тематичної перевiрки або притягнення посадових осiб митного органу до вiдповiдальностi, завершення митного оформлення зазначених товарiв, складення протоколу про порушення митних правил, прийняття за ним рiшення тощо.
Iнформацiя про прийнятi правоохоронними та iншими державними органами рiшення направляється керiвником митного органу або вiдповiдальною особою до Пiдроздiлу електронною поштою на скриньку або засобами факсимiльного зв'язку протягом трьох робочих днiв з дати отримання митним органом такої iнформацiї.
3.12. Звернення за телефоном довiри вважається повнiстю опрацьованим, якщо:
проведено перевiрку iнформацiї, за результатами якої прийнято обґрунтоване рiшення вiдповiдно до пункту 3.8 цього роздiлу й складено довiдку про результати перевiрки iнформацiї, що надiйшла за телефоном довiри Держмитслужби;
розглянуто всi поставленi у зверненнi питання й у разi необхiдностi ужито заходiв щодо їх вирiшення;
повнiстю реалiзованi рiшення, прийнятi за результатами перевiрки iнформацiї, а також у повному обсязi виконанi доручення керiвництва Держмитслужби, Пiдроздiлу;
Пiдроздiлом отриманi вiд митних органiв документальнi пiдтвердження реалiзацiї прийнятих за результатами перевiрки iнформацiї рiшень.
3.13. Документи i матерiали перевiрок iнформацiї облiковуються й формуються у справи вiдповiдальними особами митного органу, який здiйснив перевiрку.
В.о. директора Департаменту кадрового забезпечення та з питань запобiгання корупцiї | О.В.Лєднiк |
Додаток 1 до Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби |
|
Форма |
__.__.20__ N _______ Довiдка про надходження повiдомлень за телефоном довiри Держмитслужби з 08:00 __.__.20__ до 08:00 __.__.20__ |
||||||
N з/п | Час дзвiнка | Посадова особа, яка прийняла повiдомлення (прiзвище, iнiцiали, посада) | Iнформацiя про заявника (прiзвище, iм'я, по батьковi, громадянство - для фiзичної особи; реквiзити - для юридичної особи; контактний телефон тощо) | Змiст повiдомлення | Кому передано iнформацiю для реагування (посада, прiзвище, iнiцiали, номер телефону, дата, час) | Результати реагування |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Посадова особа Пiдроздiлу (оперативний черговий Держмитслужби) |
__________________________ | ___________________ |
(пiдпис) | (iнiцiали, прiзвище) |
Додаток 2 до Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби |
|
Форма |
Журнал реєстрацiї повiдомлень,
що надiйшли за телефоном довiри Держмитслужби й
були отриманi оперативним черговим митного
органу вiд уповноваженої особи Держмитслужби
_______________________________________
(найменування митного органу)
N з/п | Дата та час дзвiнка | Прiзвище та iнiцiали оперативного чергового, який прийняв повiдомлення | Прiзвище та iнiцiали посадової особи, яка передала повiдомлення | Iнформацiя про заявника (прiзвище, iм'я, по батьковi, громадянство - для фiзичної особи; реквiзити - для юридичної особи; контактний телефон тощо) | Змiст повiдомлення | Кому передано iнформацiю для реагування (посада, прiзвище, iнiцiали, дата, час) | Результати реагування |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Додаток 3 до Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби |
|
Форма |
Журнал реєстрацiї повiдомлень,
що надiйшли за телефоном довiри Держмитслужби й
були отриманi вiдповiдальною особою вiд
уповноваженої особи Держмитслужби та
оперативного чергового митного органу
_______________________________________
(найменування митного органу)
N з/п | Дата та час дзвiнка | Прiзвище та iнiцiали посадової особи, яка прийняла повiдомлення | Прiзвище та iнiцiали посадової особи, яка передала повiдомлення | Iнформацiя про заявника (прiзвище, iм'я, по батьковi, громадянство - для фiзичної особи; реквiзити - для юридичної особи; контактний телефон тощо) | Змiст повiдомлення | Результати реагування (дата i номер довiдки про результати перевiрки iнформацiї, що надiйшла за телефоном довiри Держмитслужби; iнформацiя про iншi рiшення, прийнятi керiвником митного органу вiдповiдно до пункту 3.8 роздiлу III Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби вiд 25.01.2011 N 46) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Додаток 4 до Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби |
|
Форма |
Довiдка
про результати перевiрки iнформацiї, що надiйшла
за телефоном довiри Держмитслужби
__.__.20__ N _______
1 | Дата звернення | |||
2 | Iнформацiя про заявника (прiзвище, iнiцiали - для фiзичної особи, найменування - для юридичної особи тощо) | |||
3 | Змiст повiдомлення | |||
4 | Результати перевiрки | |||
5 | Iнформацiя про посадових осiб митного органу, стосовно яких проводилася перевiрка (у разi їх встановлення) | 5.1 | Прiзвище, iнiцiали | |
5.2 | Посада | |||
5.3 | Пiдроздiл | |||
6 | Прийнятi вiдповiдно до пункту 3.8 роздiлу III Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби вiд 25.01.2011 N 46, рiшення, ужитi заходи | |||
7 | Iнформування правоохоронних або iнших державних органiв вiдповiдно до вимог пункту 3.9 роздiлу III Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби вiд 25.01.2011 N 46 (найменування органу, пiдстава, дата i вих. номер листа) |
Начальник митного органу | _____________ | __________________ |
(пiдпис) | (iнiцiали, прiзвище) |
Виконавець:
(прiзвище, iнiцiали, телефон)