КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 15 липня 2005 р. N 587


Про затвердження Порядку використання коштiв, передбачених у державному бюджетi для розвитку виноградарства, садiвництва i хмелярства

(назва iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12.07.2017р. N 508)

Iз змiнами i доповненнями, внесеними
постановами Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 4 квiтня 2007 року N 613,
вiд 24 жовтня 2007 року N 1250,
вiд 27 серпня 2008 року N 763,
вiд 23 липня 2009 року N 843,
вiд 3 вересня 2009 року N 953,
вiд 7 лютого 2011 року N 96,
вiд 2 квiтня 2012 року N 285,
вiд 27 березня 2013 року N 201,
вiд 8 квiтня 2013 року N 233,
вiд 12 липня 2017 року N 508,
вiд 7 лютого 2018 року N 104,
вiд 18 грудня 2018 року N 1195,
вiд 30 сiчня 2019 року N 91,
вiд 15 листопада 2019 року N 954,
вiд 18 березня 2020 року N 279

     Вiдповiдно до частини сьомої статтi 20 Бюджетного кодексу України Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

(вступна частина у редакцiї постанов Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.03.2013р. N 201, вiд 12.07.2017р. N 508)

     1. Затвердити Порядок використання коштiв, передбачених у державному бюджетi для розвитку виноградарства, садiвництва i хмелярства, що додається.

(пункт 1 iз змiнами, внесеними згiдно з постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12.07.2017р. N 508)

     2. Визнати такими, що втратили чиннiсть:

     постанову Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 29 червня 1999 р. N 1170 "Про затвердження Порядку справляння збору та використання коштiв на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства" (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 26, ст. 1243);

     постанову Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 25 листопада 1999 р. N 2152 "Про внесення змiн до Порядку справляння збору та використання коштiв на розвиток виноградарства, садiвництва i хмелярства" (Офiцiйний вiсник України, 1999 р., N 48, ст. 2355).

Прем'єр-мiнiстр України Ю.ТИМОШЕНКО

Iнд. 22

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 15 липня 2005 р. N 587
(в редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 18 березня 2020 р. N 279)

ПОРЯДОК
використання коштiв, передбачених у державному бюджетi для розвитку виноградарства, садiвництва i хмелярства

     1. Цей Порядок визначає механiзм використання коштiв, передбачених у державному бюджетi за програмою "Фiнансова пiдтримка сiльгосптоваровиробникiв", якi використовуються на фiнансову пiдтримку розвитку садiвництва, виноградарства та хмелярства (далi - бюджетнi кошти).

     Бюджетнi кошти спрямовуються на фiнансову пiдтримку розвитку галузей садiвництва, виноградарства та хмелярства з метою стимулювання збiльшення площ насаджень, обсягiв виробництва плодово-ягiдної продукцiї, винограду та хмелю, нарощування потужностей iз їх зберiгання та переробки.

     2. Головним розпорядником бюджетних коштiв та вiдповiдальним виконавцем бюджетної програми є Мiнекономiки.

     Розпорядниками бюджетних коштiв нижчого рiвня є структурнi пiдроздiли облдержадмiнiстрацiй, що забезпечують виконання функцiй з питань агропромислового розвитку.

     3. Отримувачами є суб'єкти господарювання - юридичнi особи незалежно вiд органiзацiйно-правової форми та форми власностi i фiзичнi особи - пiдприємцi, що провадять дiяльнiсть у галузях садiвництва, виноградарства та хмелярства.

     4. Бюджетнi кошти надаються суб'єктам господарювання на безповоротнiй основi шляхом часткового вiдшкодування вартостi (без урахування податку на додану вартiсть) побудованих i реконструйованих та прийнятих у перiод з 1 сiчня по 30 вересня 2020 року в експлуатацiю закiнчених будiвництвом об'єктiв iз зберiгання та переробки плодово-ягiдної продукцiї, винограду та хмелю, а також придбаних суб'єктами господарювання у цей самий перiод основних засобiв i товарiв, виконаних робiт та отриманих послуг, а саме за:

     1) придбаний садивний матерiал плодово-ягiдних культур, винограду та хмелю (пiсля закладення насаджень) (далi - садивний матерiал) у розмiрi до 80 вiдсоткiв вартостi (без урахування податку на додану вартiсть);

     2) проведенi роботи iз спорудження шпалери i встановлення систем краплинного зрошення та придбання матерiалiв, необхiдних для проведення таких робiт (далi - проведенi роботи), у розмiрi до 30 вiдсоткiв вартостi (без урахування податку на додану вартiсть) (пiсля повного завершення монтажних робiт);

     3) нове будiвництво та реконструкцiю холодильникiв для зберiгання плодiв, ягiд, столових сортiв винограду та хмелю власного виробництва, цехiв первинної переробки технiчних сортiв винограду, плодiв та ягiд власного виробництва, об'єктiв iз заморожування плодiв та ягiд виробникам, якi вирощують плоди та ягоди (далi - об'єкти), у розмiрi до 30 вiдсоткiв вартостi (без урахування податку на додану вартiсть);

     4) придбанi лiнiї товарної обробки плодiв та ягiд виробникам, якi вирощують плоди та ягоди, автоматизованi лiнiї з висушування плодiв, ягiд та хмелю власного виробництва, лiнiї з переробки власно вирощених плодiв, ягiд та технiчних сортiв винограду на соки, пюре, виноматерiали (далi - лiнiї) у розмiрi до 30 вiдсоткiв вартостi (без урахування податку на додану вартiсть) пiсля завершення пусконалагоджувальних робiт;

     5) придбанi технiку та обладнання (зокрема iноземного виробництва, якi не виробляються в Українi) для проведення технологiчних операцiй у виноградарствi, садiвництвi i хмелярствi згiдно з визначеним Мiнекономiки перелiком (далi - технiка та обладнання) у розмiрi до 30 вiдсоткiв вартостi (без урахування податку на додану вартiсть).

     Часткове вiдшкодування вартостi не може перевищувати нормативи, затвердженi Мiнекономiки для напрямiв, визначених пiдпунктами 1-5 цього пункту.

     Починаючи з 2021 року в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджетi на поточний рiк на вiдповiднi цiлi, частковому вiдшкодування вартостi (без урахування податку на додану вартiсть) пiдлягають побудованi i реконструйованi та прийнятi в перiод з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року в експлуатацiю закiнченi будiвництвом об'єкти iз зберiгання та переробки плодово-ягiдної продукцiї, винограду та хмелю, а також придбанi суб'єктами господарювання в цей самий перiод основнi засоби i товари, виконанi роботи та отриманi послуги за напрямами, визначеними пiдпунктами 1-5 цього пункту.

     Розподiл коштiв за напрямами та їх перерозподiл протягом року з урахуванням фактичного подання документiв для отримання часткового вiдшкодування вартостi затверджується наказом Мiнекономiки.

     Бюджетнi кошти спрямовуються також на погашення кредиторської заборгованостi, зареєстрованої в органах Казначейства за видатками, якi були передбаченi для розвитку виноградарства, садiвництва i хмелярства.

     Бюджетнi кошти не надаються суб'єктам господарювання, яких визнано банкрутами або щодо яких порушено справу про банкрутство, якi перебувають у процесi реорганiзацiї чи лiквiдацiї або мають прострочену бiльш як пiвроку заборгованiсть за податками та зборами, що контролюються контролюючими органами.

     Сума бюджетних коштiв, що надається протягом одного бюджетного року суб'єкту господарювання та пов'язаним iз ним особам у розумiннi пiдпункту 14.1.159 пункту 14.1 статтi 14 Податкового кодексу України, за напрямами державної пiдтримки, передбаченими цим пунктом, не може перевищувати 25 млн. гривень.

     5. Для надання фiнансової пiдтримки розвитку галузей садiвництва, виноградарства та хмелярства Мiнекономiки утворює комiсiю, яка є постiйно дiючим органом, затверджує її склад, положення про неї, визначенi цим Порядком форми звiтностi та нормативи.

     Комiсiї iз надання фiнансової пiдтримки розвитку галузей садiвництва, виноградарства та хмелярства утворюють також структурнi пiдроздiли облдержадмiнiстрацiй, що забезпечують виконання функцiй з питань агропромислового розвитку (далi - обласнi комiсiї), положення про якi затверджуються облдержадмiнiстрацiєю.

     6. Для отримання часткового вiдшкодування вартостi за придбаний садивний матерiал та проведенi роботи суб'єкти господарювання подають до 1 жовтня обласнiй комiсiї такi документи:

     заявку;

     довiдку, чинну на дату подання заявки, про вiдсутнiсть заборгованостi з платежiв, контроль за справлянням яких покладено на контролюючi органи, у паперовiй або електроннiй формi;

     довiдку про вiдкриття поточного рахунка, видану банком;

     письмове зобов'язання повернути до державного бюджету в мiсячний строк бюджетнi кошти в разi встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецiльового використання;

     документи, що посвiдчують право власностi, користування земельною дiлянкою;

     проектну документацiю на створення виноградникiв столових сортiв, плодово-ягiдних насаджень i хмiльникiв та затверджену Мiнекономiки проектну документацiю на створення виноградникiв технiчних сортiв;

     акти iнвентаризацiї насаджень за встановленими Мiнекономiки формами;

     акт про фактичний обсяг виконаних робiт i витрат за встановленою Мiнекономiки формою;

     реєстри витрат з виконання робiт разом iз завiреними копiями первинних бухгалтерських документiв.

     У разi проведення посадки насаджень суб'єкти господарювання додатково подають сертифiкати на садивний матерiал: для вiтчизняного виробництва - сертифiкат, що засвiдчує сортовi якостi садивного матерiалу, та сертифiкат, що засвiдчує товарнi якостi садивного матерiалу; для ввезеного на митну територiю України - фiтосанiтарний сертифiкат та сертифiкат країни-експортера.

     На пiдставi поданих вiдповiдно до цього пункту документiв обласнi комiсiї визначають попереднi обсяги компенсацiї для кожного суб'єкта господарювання з урахуванням граничного обсягу часткової компенсацiї та нормативiв витрат на 1 гектар.

     Незалежно вiд результатiв розгляду документiв обласнi комiсiї забезпечують надходження до Мiнекономiки до 15 жовтня зведених вiдомостей про фактичнi витрати та попереднi обсяги компенсацiї i висновкiв за результатами аналiзу отриманих документiв за встановленими Мiнекономiки формами, актiв про фактичний обсяг виконаних робiт та витрат, а в разi надходження вiдповiдного запиту Мiнекономiки - iншi пiдтверднi документи.

     Вчасно поданими вважаються документи, якi надiйшли до Мiнекономiки та зареєстрованi в системi електронного документообiгу до 15 жовтня включно.

     Документи, поданi не в повному обсязi або оформленi неналежним чином, повертаються обласнiй комiсiї в п'ятиденний строк.

     Документи, що надiйшли пiсля закiнчення строку їх подання, не розглядаються.

     7. Для отримання часткового вiдшкодування вартостi об'єктiв суб'єкти господарювання до 1 жовтня подають комiсiї Мiнекономiки такi документи:

     заявку;

     довiдку про вiдкриття поточного рахунка, видану банком;

     засвiдчену пiдписом керiвника суб'єкта господарювання копiю документа, що пiдтверджує прийняття в експлуатацiю закiнченого будiвництвом об'єкта;

     типову форму N ОЗ-1 "Акт приймання-передачi (внутрiшнього перемiщення) основних засобiв" - для часткового вiдшкодування вартостi нового будiвництва об'єктiв;

     типову форму N ОЗ-2 "Акт приймання-здачi вiдремонтованих, реконструйованих та модернiзованих об'єктiв" - для часткового вiдшкодування вартостi реконструкцiї об'єктiв;

     засвiдчену пiдписом керiвника суб'єкта господарювання копiю кошторисної та технологiчної частин проектної документацiї;

     акти iнвентаризацiї насаджень i погоджену з органами статистики довiдку про валове виробництво продукцiї за останнi три роки;

     довiдку, чинну на дату подання заявки, про вiдсутнiсть заборгованостi з платежiв, контроль за справлянням яких покладено на контролюючi органи, у паперовiй або електроннiй формi.

     Вчасно поданими вважаються заявка та документи, якi надiйшли до Мiнекономiки та зареєстрованi в системi електронного документообiгу до 1 жовтня включно.

     Документи, поданi не в повному обсязi, повертаються Мiнекономiки суб'єкту господарювання в п'ятиденний строк.

     Заявки, що надiйшли пiсля закiнчення строку їх подання, не розглядаються.

     Для розрахунку вiдшкодування вартостi реконструйованого об'єкта не включається балансова вартiсть об'єкта на початок реконструкцiї.

     8. Для отримання часткового вiдшкодування вартостi лiнiй, технiки та обладнання суб'єкти господарювання до 1 жовтня подають комiсiї Мiнекономiки такi документи:

     заявку;

     довiдку про вiдкриття поточного рахунка, видану банком;

     акт про завершення монтажу та готовнiсть до експлуатацiї лiнiї, заявленої на компенсацiю;

     акт приймання-передачi технiки та обладнання;

     свiдоцтво про реєстрацiю транспортного засобу та/або машини (якщо технiка пiдлягає обов'язковiй державнiй або вiдомчiй реєстрацiї);

     первиннi бухгалтерськi документи, що пiдтверджують вартiсть заявлених на компенсацiю лiнiй, технiки та обладнання;

     акти iнвентаризацiї насаджень i погоджену з органами статистики довiдку про валове виробництво продукцiї за останнi три роки;

     довiдку, чинну на дату подання заявки, про вiдсутнiсть заборгованостi з платежiв, контроль за справлянням яких покладено на контролюючi органи, у паперовiй або електроннiй формi.

     Вчасно поданими вважаються заявка та документи, якi надiйшли до Мiнекономiки та зареєстрованi в системi електронного документообiгу до 1 жовтня включно.

     Документи, поданi не в повному обсязi, повертаються Мiнекономiки суб'єкту господарювання в п'ятиденний строк.

     Заявки, що надiйшли пiсля закiнчення строку їх подання, не розглядаються.

     9. Комiсiя Мiнекономiки опрацьовує документи, якi надiйшли вiд обласних комiсiй та суб'єктiв господарювання, i до 1 листопада з урахуванням наявних бюджетних асигнувань за вiдповiдним напрямом здiйснює пропорцiйний розподiл бюджетних коштiв за напрямами в розрiзi кожного суб'єкта господарювання, що затверджується наказом Мiнекономiки.

     На пiдставi затвердженого розподiлу бюджетних коштiв Мiнекономiки спрямовує бюджетнi кошти для вiдшкодування вартостi за придбаний садивний матерiал та проведенi роботи структурним пiдроздiлам облдержадмiнiстрацiй, що забезпечують виконання функцiй з питань агропромислового розвитку.

     Структурнi пiдроздiли облдержадмiнiстрацiй, що забезпечують виконання функцiй з питань агропромислового розвитку, на пiдставi вiдповiдного наказу Мiнекономiки подають органам Казначейства реєстр пiдприємств i платiжнi доручення на виплату бюджетних коштiв шляхом перерахування їх iз власного реєстрацiйного рахунка на поточнi рахунки суб'єктiв господарювання, вiдкритi в банках.

     Бюджетнi кошти для часткового вiдшкодування вартостi об'єктiв, лiнiй, технiки та обладнання Мiнекономiки спрямовує на поточнi рахунки суб'єктiв господарювання, вiдкритi в банках.

     Суб'єкт господарювання, якому виплачено часткове вiдшкодування вартостi об'єктiв, лiнiй, технiки та обладнання, у разi її вiдчуження або використання протягом перших трьох рокiв не за цiльовим призначенням повинен повернути одержанi бюджетнi кошти в повному обсязi.

     Суб'єкти господарювання щороку до 15 сiчня протягом трьох рокiв пiсля одержання бюджетних коштiв за встановленою формою подають Мiнекономiки iнформацiю про збудованi об'єкти, придбанi лiнiї, технiку та обладнання, вартiсть яких була частково компенсована.

     10. Дотримання вимог, визначених для отримання державної пiдтримки за вiдповiдним напрямом, зазначеним у пунктi 4 цього Порядку, вiдображається заявником у заявцi для отримання державної пiдтримки, форма якої затверджена Мiнекономiки. У разi надання недостовiрної iнформацiї заявник повертає отриманi бюджетнi кошти i позбавляється протягом трьох рокiв вiд дати виявлення такого порушення права на отримання державної пiдтримки.

     11. Вiдображення в первинному та бухгалтерському облiку iнформацiї про отриманi (створенi) оборотнi i необоротнi активи, а також реєстрацiя, облiк бюджетних зобов'язань в органах Казначейства та проведення операцiй, пов'язаних iз використанням бюджетних коштiв, здiйснюються в установленому законодавством порядку.

     12. Погашення бюджетної кредиторської заборгованостi, зареєстрованої в органах Казначейства, та проведення операцiй, пов'язаних iз використанням бюджетних коштiв, здiйснюються в установленому законодавством порядку.

     13. Структурнi пiдроздiли облдержадмiнiстрацiй, що забезпечують виконання функцiй з питань агропромислового розвитку, надсилають щороку до 1 лютого наступного бюджетного перiоду до Мiнекономiки узагальнену iнформацiю про використання коштiв для часткового вiдшкодування вартостi за придбаний садивний матерiал та проведенi роботи.

     14. Мiнекономiки подає пiсля закiнчення бюджетного перiоду до Мiнфiну iнформацiю про стан виконання результативних показникiв iз результатами аналiзу, поясненнями, висновками щодо їх виконання у строки, визначенi законодавством.

     15. Складення та подання фiнансової i бюджетної звiтностi про використання бюджетних коштiв, а також контроль за їх цiльовим та ефективним використанням здiйснюються в установленому законодавством порядку.

(Порядок у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 04.04.2007р. N 613, iз змiнами внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 24.10.2007р. N 1250, вiд 27.08.2008р. N 763, вiд 23.07.2009р. N 843, вiд 03.09.2009р. N 953, вiд 07.02.2011р. N 96, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 02.04.2012р. N 285, iз змiнами, внесеними згiдно з постановами Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 27.03.2013р. N 201, вiд 01.04.2013р. N 274, вiд 08.04.2013р. N 233, вiд 12.07.2017р. N 508, вiд 07.02.2018р. N 104, вiд 18.12.2018р. N 1195, вiд 30.01.2019р. N 91, вiд 15.11.2019р. N 954, у редакцiї постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 18.03.2020р. N 279)
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.