Документ скасований: Наказ № 271 від 22.06.2007

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КУЧУРГАНСЬКА МИТНИЦЯ

НАКАЗ

вiд 15 сiчня 2007 року N 19


Про внесення змiн до наказу Кучурганської митницi вiд 14.09.2006 р. N 231 "Про затвердження Технологiчної схеми взаємодiї пiдроздiлiв Кучурганської митницi при митному оформленнi транспортних засобiв, номерних вузлiв та агрегатiв, що ввозяться громадянами на митну територiю України з метою вiльного використання, в зонi дiяльностi Кучурганської митницi"

Зареєстровано
в Одеському обласному управлiннi юстицiї
26 сiчня 2007 р. за N 11/764


     Вiдповiдно до наказу Державної митної служби України вiд 15.11.2006 р. N 1010 "Про внесення змiн до Правил митного контролю та митного оформлення транспортних засобiв, що перемiщуються громадянами через митний кордон України", зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 20.12.2006 р. N 1332/13206, наказую:

     1. Пункт 1.1 Технологiчної схеми митного контролю та митного оформлення транспортних засобiв, номерних вузлiв та агрегатiв, що перемiщуються громадянами через митний кордон України в зонi дiяльностi Кучурганської митницi, пiсля слiв "наказу Державної митної служби України вiд 17.11.2005 р. N 1118 "Про затвердження Правил митного контролю та митного оформлення транспортних засобiв, що перемiщуються громадянами через митний кордон України", зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї за N 1428/11708 вiд 25.11.2005 р." доповнити реченням наступного змiсту:

     "наказу Державної митної служби України вiд 15.11.2006 р. N 1010 "Про внесення змiн до Правил митного контролю та митного оформлення транспортних засобiв, що перемiщуються громадянами через митний кордон України", зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 20.12.2006 р. N 1332/13206".

     1.1. Пункт 1.1 Технологiчної схеми митного контролю та митного оформлення транспортних засобiв, номерних вузлiв та агрегатiв, що перемiщуються громадянами через митний кордон України в зонi дiяльностi Кучурганської митницi, доповнити п. 1.1.1 та викласти в наступнiй редакцiї:

     "Визначення року виготовлення ТЗ здiйснюється на основi даних його виробника, що мiстяться в iдентифiкацiйному номерi ТЗ. Мiжнародною органiзацiєю стандартизацiї (ISO) запроваджено з 1976 року мiжнародний стандарт iдентифiкацiйних позначень автомобiля - ISO 3779-1983, за яким визначається iдентифiкацiйний номер ТЗ. Iдентифiкацiйний номер iндивiдуальний для кожного ТЗ.

     У разi визначення року виготовлення ТЗ необхiдно враховувати те, що за мiжнародним стандартом ISO 3779-1983 виробники ТЗ зазначають в iдентифiкацiйному номерi або календарний, або модельний рiк виготовлення ТЗ, тобто наступний модельний рiк починається пiсля 1 липня поточного календарного року.

     Стандартом ISO 3779-1983 для кодування модельних рокiв виготовлення ТЗ рекомендовано використання 10-го символу у 17-значному iдентифiкацiйному номерi та символiв, наведених у таблицi 4.4 додатка 4 до Методики товарознавчої експертизи та оцiнки дорожнiх транспортних засобiв, затвердженої наказом Мiнiстерства юстицiї України, Фонду державного майна України вiд 24.11.2003 N 142/5/2092, зареєстрованої в Мiнiстерствi юстицiї України 24.11.2003 за N 1074/8395.

     Календарний i модельний роки виготовлення можуть також визначатися за розпiзнавальною частиною iдентифiкацiйного номера (останнi 8 знакiв).

     Бiльшiсть виробникiв ТЗ зазначають рiк виготовлення 10-м символом у 17-значному iдентифiкацiйному номерi. Разом з тим iснують виробники ТЗ, що зазначають рiк виготовлення знаком, розмiщеним в iншому мiсцi iдентифiкацiйного номера ТЗ. Деякi виробники формують iдентифiкацiйний номер ТЗ, у якому рiк виготовлення взагалi не зазначається.

     За рiк виготовлення ТЗ приймається календарна дата його виготовлення (день, мiсяць, рiк).

     Якщо в iдентифiкацiйному номерi нового ТЗ не мiститься повна iнформацiя про календарну дату його виготовлення, то такою датою вважається дата виготовлення, зазначена в технiчних документах виробника ТЗ.

     Якщо календарну дату виготовлення ТЗ, який перебував у користуваннi, визначити за його iдентифiкацiйним номером неможливо, то за основу береться рiк виготовлення, визначений за його iдентифiкацiйним номером, з урахуванням календарної дати першої реєстрацiї ТЗ.

     Датою першої реєстрацiї ТЗ, який перебував у користуваннi, є дата, зазначена в спецiальнiй графi технiчного паспорта (свiдоцтва про реєстрацiю), наприклад, паспорта нiмецького зразка, або дата видачi технiчного паспорта (свiдоцтва про реєстрацiю).

     У разi вiдсутностi даних про дату першої реєстрацiї, коли модельний чи календарний рiк виготовлення ТЗ, зазначений в iдентифiкацiйному номерi, збiгається з роком початку його експлуатацiї, датою виготовлення вважати 1 сiчня року, зазначеного в iдентифiкацiйному номерi ТЗ.

     Якщо встановлений за iдентифiкацiйним номером модельний рiк виготовлення не збiгається з роком початку експлуатацiї ТЗ, який зазначено в реєстрацiйному документi й перевищує його, датою виготовлення вважати 1 липня зазначеного в реєстрацiйних документах року.

     Якщо встановлений за iдентифiкацiйним номером календарний або модельний рiк виготовлення не збiгається з роком початку експлуатацiї ТЗ, який зазначено в реєстрацiйному документi i є меншим за нього, датою виготовлення вважати 1 сiчня календарного року, зазначеного в iдентифiкацiйному номерi.

     У разi неможливостi визначення року виготовлення ТЗ за iдентифiкацiйним номером роком виготовлення вважати рiк, що значиться в реєстрацiйних i технiчних документах на ТЗ.

     При цьому в разi вiдсутностi в реєстрацiйних i технiчних документах на ТЗ календарної дати виготовлення ТЗ такою датою вважати 1 сiчня року, зазначеного в реєстрацiйних i технiчних документах на ТЗ.

     Датою початку користування ТЗ, що були в користуваннi та ввозяться на митну територiю України, уважається дата першої реєстрацiї ТЗ, визначена в реєстрацiйних документах, якi виданi вповноваженими державними органами та дають право експлуатувати цi ТЗ на постiйнiй основi. У разi вiдсутностi реєстрацiйних документiв першої реєстрацiї ТЗ датою початку користування вважати перший день першого мiсяця року, зазначеного в iдентифiкацiйному номерi ТЗ, а за вiдсутностi в iдентифiкацiйному номерi року виготовлення - 1 сiчня року виготовлення, зазначеного в реєстрацiйних документах.

     За наявностi обґрунтованих сумнiвiв щодо визначення року виготовлення ТЗ достовiрнiсть установлюється експертом, що має свiдоцтво про право проведення експертних дослiджень з вiдповiдної експертної спецiальностi та внесений до Реєстру атестованих судових експертiв державних i пiдприємницьких структур та громадян Мiнiстерства юстицiї України".

     1.2. П. 2.1.3 Технологiчної схеми взаємодiї пiдроздiлiв Кучурганської митницi при митному оформленнi транспортних засобiв, номерних вузлiв та агрегатiв, що ввозяться громадянами на митну територiю України з метою вiльного використання в зонi дiяльностi Кучурганської митницi, доповнити реченням наступного змiсту:

     "Iнспектор митного поста здiйснює митний огляд ТЗ, перевiряє та встановлює вiдповiднiсть iдентифiкацiйного номера, номерiв кузова, шасi (рами), двигуна, року виготовлення, кольору та дати введення в експлуатацiю ТЗ даним, зазначеним у митнiй декларацiї, реєстрацiйних i технiчних документах на ТЗ, а також проводить документальну перевiрку факту реєстрацiї ТЗ уповноваженими державними реєстрацiйними органами за кордоном i приймає рiшення про можливiсть здiйснення митного оформлення ТЗ".

     2. Начальнику юридичного сектора (Пащенко Ю. В.) здiйснити державну реєстрацiю наказу у Одеському обласному управлiннi юстицiї.

     3. Наказ набирає чинностi з дня його опублiкування.

     4. Начальнику вiддiлу митного оформлення N 2 (Долобанько А. В.), начальнику митного поста "Кучурган" (Глiжин О. С.) забезпечити ознайомлення, вивчення та безумовне виконання посадовими особами пiдроздiлiв вимог Технологiчної схеми iз змiнами та доповненнями.

     5. Начальнику загального вiддiлу (Карнафiлова Л. Є.) довести вимоги цього наказу до структурних пiдроздiлiв митницi.

     Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Т. в. о. начальника митницi В. В. Сидорук
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.