ЗАКОН  УКРАЇНИ

Про внесення змiн до Бюджетного кодексу України та деяких iнших законодавчих актiв України

     Верховна Рада України постановляє:

     I. Внести змiни до таких законодавчих актiв України:

     1. У Бюджетному кодексi України (Вiдомостi Верховної Ради України, 2010 р., N 50 - 51, ст. 572):

     1) у частинi першiй статтi 1 слова "а також питання вiдповiдальностi за порушення бюджетного законодавства" замiнити словами "i питання вiдповiдальностi за порушення бюджетного законодавства, а також визначаються правовi засади утворення та погашення державного i мiсцевого боргу";

     2) у частинi першiй статтi 2:

     у пунктах 16 i 17 слова "отриманих та непогашених" замiнити словами "повернення отриманих та непогашених станом";

     пункт 41 пiсля слова "боргових" доповнити словом "гарантiйних";

     доповнити пунктами 121, 151, 261, 371, 411 i 491 такого змiсту:

     "121) боргове зобов'язання - зобов'язання позичальника перед кредитором за кредитом (позикою), що виникло внаслiдок випуску i розмiщення боргових цiнних паперiв та/або укладання кредитних договорiв";

     "151) гарантiйне зобов'язання - зобов'язання гаранта повнiстю або частково виконати борговi зобов'язання суб'єкта господарювання - резидента України перед кредитором у разi невиконання таким суб'єктом його зобов'язань за кредитом (позикою), залученим пiд державну чи мiсцеву гарантiю";

     "261) квазiфiскальнi операцiї - операцiї органiв державної влади i мiсцевого самоврядування, Нацiонального банку України, фондiв загальнообов'язкового державного соцiального i пенсiйного страхування, суб'єктiв господарювання державного i комунального секторiв економiки, що не вiдображаються у показниках бюджету, але можуть призвести до зменшення надходжень бюджету та/або потребувати додаткових витрат бюджету в майбутньому";

     "371) обслуговування державного (мiсцевого) боргу - операцiї щодо здiйснення плати за користування кредитом (позикою), сплати комiсiй, штрафiв та iнших платежiв, пов'язаних з управлiнням державним (мiсцевим) боргом. До таких операцiй не належить погашення державного (мiсцевого) боргу";

     "411) погашення державного (мiсцевого) боргу - операцiї з повернення позичальником кредитiв (позик) вiдповiдно до умов кредитних договорiв та/або випуску боргових цiнних паперiв";

     "491) управлiння державним (мiсцевим) боргом - сукупнiсть дiй, пов'язаних iз здiйсненням запозичень, обслуговуванням i погашенням державного (мiсцевого) боргу, iнших правочинiв з державним (мiсцевим) боргом, що спрямованi на досягнення збалансованостi бюджету та оптимiзацiю боргового навантаження";

     3) у статтi 16:

     а) у назвi слова "борговими зобов'язаннями" замiнити словами "державним (мiсцевим) боргом";

     б) у частинi першiй:

     в абзацi першому слово "межах" замiнити словами "межах, визначених законом про Державний бюджет України, з дотриманням";

     в абзацi другому слова "у межах, визначених законом про Державний бюджет України" виключити;

     в) у частинi другiй:

     перше речення викласти в такiй редакцiї:

     "2. Кредити (позики) вiд iноземних держав, банкiв i мiжнародних фiнансових органiзацiй для реалiзацiї iнвестицiйних програм (проектiв) залучаються державою на пiдставi мiжнародних договорiв України i вiдносяться до державних зовнiшнiх запозичень";

     у другому реченнi слова "Вiдповiдно до укладених кредитних договорiв кошти" замiнити словом "Кошти";

     у третьому реченнi слова "Такi кредитнi договори" замiнити словами "Вiдповiднi мiжнароднi договори";

     г) у першому реченнi абзацу другого частини третьої слово "п'ятсот" замiнити словом "триста";

     ґ) у частинi четвертiй слова "цiєю статтею" замiнити словами "цим Кодексом";

     д) у частинi сьомiй:

     слова "економiї бюджетних коштiв" замiнити словами "ефективного управлiння державним (мiсцевим) боргом";

     доповнити абзацом другим такого змiсту:

     "Мiнiстерство фiнансiв України (мiсцевий фiнансовий орган) може залучати суб'єктiв господарювання для надання агентських, консультацiйних, рейтингових та iнших послуг, необхiдних для управлiння державним (мiсцевим) боргом, за рахунок коштiв державного (мiсцевого) бюджету в межах бюджетних призначень на обслуговування державного (мiсцевого) боргу";

     е) доповнити частиною дев'ятою такого змiсту:

     "9. Умови випуску та обiгу державних цiнних паперiв i цiнних паперiв, емiтованих Автономною Республiкою Крим, вiдповiдною мiською радою, визначаються з урахуванням Закону України "Про цiннi папери та фондовий ринок".

     Мiнiстерство фiнансiв України оприлюднює графiк проведення аукцiонiв з розмiщення державних боргових цiнних паперiв на внутрiшньому ринку. Такий графiк може уточнюватися у зв'язку iз змiною умов державних запозичень та/або кон'юнктури фiнансового ринку";

     4) у статтi 17:

     а) назву викласти в такiй редакцiї:

     "Стаття 17. Державнi та мiсцевi гарантiї";

     б) у частинi першiй:

     у першому реченнi слова "може надавати Кабiнет Мiнiстрiв України" замiнити словами "можуть надаватися за рiшенням Кабiнету Мiнiстрiв України або на пiдставi мiжнародних договорiв України";

     друге речення пiсля слова "правочини" доповнити словами "щодо його рiшень";

     в) частини третю i четверту викласти в такiй редакцiї:

     "3. Державнi (мiсцевi) гарантiї надаються на умовах платностi, строковостi, а також забезпечення виконання зобов'язань у спосiб, передбачений законом.

     Правочин щодо надання державної (мiсцевої) гарантiї оформляється в письмовiй формi та має визначати: предмет гарантiї; повнi найменування та мiсцезнаходження суб'єкта господарювання i кредитора (у разi гарантування виконання зобов'язань за кредитним договором); обсяг кредиту (позики); обсяг гарантiйних зобов'язань та порядок їх виконання; умови настання гарантiйного випадку; строк дiї гарантiї.

     Обов'язковою умовою надання державної (мiсцевої) гарантiї є укладення договору мiж Мiнiстерством фiнансiв України (вiдповiдним мiсцевим фiнансовим органом) та суб'єктом господарювання про погашення заборгованостi суб'єкта господарювання перед державою (Автономною Республiкою Крим чи територiальною громадою мiста) за виконання гарантiйних зобов'язань. Iстотними умовами такого договору мають бути зобов'язання суб'єкта господарювання:

     внести плату за надання державної (мiсцевої) гарантiї;

     надати майнове або iнше забезпечення виконання зобов'язань за гарантiєю;

     вiдшкодувати витрати державного (мiсцевого) бюджету, пов'язанi з виконанням гарантiйних зобов'язань;

     сплатити пеню за прострочення вiдшкодування зазначених витрат. Пеня нараховується за кожний день прострочення сплати заборгованостi у нацiональнiй валютi з розрахунку 120 вiдсоткiв рiчних облiкової ставки Нацiонального банку України за офiцiйним курсом гривнi до iноземної валюти, встановленим Нацiональним банком України на день нарахування пенi;

     надати гаранту права на договiрне списання банком коштiв з рахункiв суб'єкта господарювання на користь гаранта.

     4. Державнi (мiсцевi) гарантiї не надаються для забезпечення боргових зобов'язань суб'єктiв господарювання, якщо безпосереднiм джерелом повернення кредитiв (позик) передбачаються кошти державного (мiсцевого) бюджету (крiм боргових зобов'язань, що виникають за кредитами (позиками) вiд мiжнародних фiнансових органiзацiй)";

     г) у частинi п'ятiй слова "подати зустрiчнi, безвiдзивнi та безумовнi гарантiї банкiв, якi протягом трьох останнiх рокiв додержуються встановлених Нацiональним банком України обов'язкових економiчних нормативiв, або надати iнше належне забезпечення" замiнити словами "надати майнове або iнше забезпечення виконання зобов'язань";

     ґ) частину шосту викласти в такiй редакцiї:

     "6. У разi прийняття рiшення про надання кредитiв (позик), залучених державою (Автономною Республiкою Крим чи територiальною громадою мiста) або пiд державнi (мiсцевi) гарантiї, суб'єктам господарювання, у вiданнi яких є майно державної (комунальної) власностi, необхiднiсть надання такими суб'єктами господарювання майнового забезпечення, його розмiр та вид визначає Кабiнет Мiнiстрiв України щодо державного майна (Верховна Рада Автономної Республiки Крим - щодо майна Автономної Республiки Крим, вiдповiдна мiська рада - щодо комунального майна)";

     д) в абзацi першому частини п'ятнадцятої слово "дiї" замiнити словами "строку дiї";

     5) у статтi 18:

     а) у назвi слова "боргу та гарантiй" замiнити словами "державного (мiсцевого) боргу та державних (мiсцевих) гарантiй";

     б) в абзацi першому частини третьої слово "станом", цифри "100" i слова "мiсцевих внутрiшнiх та зовнiшнiх запозичень" замiнити вiдповiдно словами "(без урахування гарантiйних зобов'язань, що виникають за кредитами (позиками) вiд мiжнародних фiнансових органiзацiй) станом", цифрами "200" i словами "мiсцевих запозичень та капiтальних трансфертiв (субвенцiй) з iнших бюджетiв";

     в) доповнити частиною четвертою такого змiсту:

     "4. З метою забезпечення дотримання граничних обсягiв державного (мiсцевого) боргу та державних (мiсцевих) гарантiй Мiнiстерство фiнансiв України веде Реєстр державного боргу i гарантованого державою боргу, Реєстр державних гарантiй, а також Реєстр мiсцевих запозичень та мiсцевих гарантiй.

     Реєстр державного боргу i гарантованого державою боргу є iнформацiйною системою боргових i гарантiйних зобов'язань держави, що включає умови кредитних договорiв i випуску державних цiнних паперiв та умови надання державних гарантiй, вiдомостi про стан обслуговування i погашення державного боргу.

     Реєстр державних гарантiй є iнформацiйною системою, що мiстить вiдомостi про наданi протягом бюджетного перiоду державнi гарантiї.

     Реєстр мiсцевих запозичень та мiсцевих гарантiй є iнформацiйною системою, що мiстить вiдомостi про здiйсненi мiсцевi запозичення та наданi мiсцевi гарантiї";

     6) у статтi 21:

     а) частину першу пiсля абзацу п'ятого доповнити новим абзацом такого змiсту:

     "31) державного боргу та гарантованого державою боргу, що визначаються з урахуванням стратегiї управлiння державним боргом. Така стратегiя затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України i включає визначення прiоритетних цiлей i завдань управлiння державним боргом на середньострокову або довгострокову перспективу та засобiв їх реалiзацiї";

     б) в абзацi другому частини четвертої слова "а також" замiнити словами "iндикативнi прогнознi показники мiсцевого боргу та гарантованого Автономною Республiкою Крим чи територiальною громадою мiста боргу, а також";

     7) пункт 3 частини другої статтi 22 доповнити реченням такого змiсту: "Якщо згiдно iз законом мiсцевою радою не створено виконавчий орган, функцiї головного розпорядника коштiв вiдповiдного мiсцевого бюджету виконує голова такої мiсцевої ради";

     8) у першому реченнi частини першої статтi 27 слова "в поточному бюджетному перiодi" виключити;

     9) у першому реченнi частини третьої статтi 28:

     слова "Державного бюджету України та мiсцевих бюджетiв" замiнити словами "державного (мiсцевого) бюджету";

     доповнити словами "а також показники про стан державного (мiсцевого) боргу та надання державних (мiсцевих) гарантiй";

     10) пункт 2 частини четвертої статтi 33 пiсля слiв "граничного обсягу державного боргу" доповнити словами "i граничного обсягу надання державних гарантiй";

     11) у частинi першiй статтi 38:

     у пунктi 12 слово "фондi" замiнити словом "капiталi";

     доповнити пунктом 121 такого змiсту:

     "121) iнформацiю про квазiфiскальнi операцiї та оцiнку можливого впливу таких операцiй на показники бюджету в наступних бюджетних перiодах";

     12) у другому реченнi абзацу першого частини першої статтi 43 слова "що дiє у складi Мiнiстерства фiнансiв України" замiнити словами "дiяльнiсть якої спрямовується i координується через Мiнiстра фiнансiв України";

     13) у частинi сьомiй статтi 48 слова "Державним казначейством України за погодженням з" виключити;

     14) у статтi 56:

     а) у частинi першiй слова "складання" та "яке координує дiяльнiсть Державного казначейства України i погоджує його нормативно-правовi акти з цих питань" виключити;

     б) у частинi другiй:

     в абзацi першому слова "органи Державного казначейства України" та "Державним казначейством України" замiнити вiдповiдно словами "органи Державної казначейської служби України" та "Мiнiстерством фiнансiв України";

     абзаци другий i третiй замiнити одним абзацом такого змiсту:

     "Бюджетнi установи ведуть бухгалтерський облiк вiдповiдно до нацiональних положень (стандартiв) бухгалтерського облiку та iнших нормативно-правових актiв щодо ведення бухгалтерського облiку в порядку, встановленому Мiнiстерством фiнансiв України";

     15) у статтi 57:

     а) у другому реченнi абзацу першого частини першої слова "Державним казначейством України за погодженням з" виключити;

     б) в абзацi першому частини другої:

     перше речення пiсля слiв "державного бюджету" доповнити словами "та щодо субвенцiй iз спецiального фонду державного бюджету на рахунках спецiального фонду мiсцевих бюджетiв";

     у другому реченнi слово "бюджету" замiнити словами "державного бюджету";

     16) у частинi першiй статтi 58:

     абзац другий викласти в такiй редакцiї:

     "Фiнансова звiтнiсть складається згiдно з нацiональними положеннями (стандартами) бухгалтерського облiку";

     абзац третiй виключити;

     абзац п'ятий викласти в такiй редакцiї:

     "Форми фiнансової i бюджетної звiтностi та порядок їх заповнення встановлюються Мiнiстерством фiнансiв України";

     17) у частинi другiй статтi 59 слова "iнформацiя про перелiк здiйснених операцiй з державним боргом" замiнити словами "iнформацiя про здiйсненi операцiї з управлiння державним боргом";

     18) у частинi другiй статтi 60:

     пункт 5 доповнити словами "i гарантованого державою боргу";

     пункт 7 замiнити пунктами 7 i 71 такого змiсту:

     "7) звiт про прострочену заборгованiсть суб'єктiв господарювання перед державою за кредитами (позиками), залученими пiд державнi гарантiї;

     71) звiт про платежi з виконання державою гарантiйних зобов'язань";

     у пунктi 8 пiсля слiв "операцiї з" доповнити словом "управлiння";

     доповнити пунктом 91 такого змiсту:

     "91) iнформацiю про стан мiсцевих боргiв та гарантованих вiдповiдно Автономною Республiкою Крим, територiальними громадами боргiв i про наданi мiсцевi гарантiї";

     19) у статтi 61:

     а) у частинi першiй слово "травня" замiнити словом "квiтня";

     б) у частинi другiй:

     пункт 9 доповнити словами "i гарантованого державою боргу";

     пункт 10 замiнити пунктами 10 i 101 такого змiсту:

     "10) звiт про прострочену заборгованiсть суб'єктiв господарювання перед державою за кредитами (позиками), залученими пiд державнi гарантiї;

     101) звiт про платежi з виконання державою гарантiйних зобов'язань";

     у пунктi 12 слова "мiсцевого боргу" замiнити словами "мiсцевих боргiв та гарантованих вiдповiдно Автономною Республiкою Крим, територiальними громадами боргiв i про наданi мiсцевi гарантiї";

     у пунктi 13 пiсля слiв "операцiї з" доповнити словом "управлiння";

     20) в абзацах другому, третьому i четвертому частини другої статтi 64 слова "вiдповiдного мiсцевого бюджету" замiнити словами "вiдповiдного бюджету";

     21) у статтi 69:

     у пунктi 7 частини першої слова "(крiм єдиного податку), що зараховуються до бюджетiв мiсцевого самоврядування, включаючи податок на нерухоме майно, вiдмiнне вiд земельної дiлянки, та" замiнити словами "(крiм єдиного податку та податку на нерухоме майно, вiдмiнне вiд земельної дiлянки), що зараховуються до бюджетiв мiсцевого самоврядування, включаючи";

     частину другу доповнити пунктом 21 такого змiсту:

     "21) субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на будiвництво, реконструкцiю, ремонт та утримання вулиць i дорiг комунальної власностi у населених пунктах";

     22) у статтi 71:

     а) у частинi першiй:

     доповнити пунктами 11 та 41 такого змiсту:

     "11) податок на нерухоме майно, вiдмiнне вiд земельної дiлянки, що зараховується до бюджетiв мiсцевого самоврядування";

     "41) кошти пайової участi у розвитку iнфраструктури населеного пункту, отриманi вiдповiдно до Закону України "Про регулювання мiстобудiвної дiяльностi";

     пункти 7 i 8 викласти в такiй редакцiї:

     "7) капiтальнi трансферти (субвенцiї) з iнших бюджетiв;

     8) кошти вiд повернення кредитiв, наданих з вiдповiдного бюджету, та вiдсотки, сплаченi за користування ними (крiм надходжень, визначених пунктами 13 i 14 частини другої статтi 69 цього Кодексу)";

     пункт 10 доповнити словами "(щодо коштiв резервного фонду мiсцевого бюджету в частинi витрат бюджету розвитку - за рiшенням Ради мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевої державної адмiнiстрацiї, виконавчого органу вiдповiдної мiсцевої ради)";

     б) частину другу доповнити пунктом 6 такого змiсту:

     "6) платежi, пов'язанi з виконанням гарантiйних зобов'язань Автономної Республiки Крим чи територiальної громади мiста";

     23) у статтi 74:

     а) назву доповнити словами "i надання мiсцевих гарантiй";

     б) частини другу i восьму пiсля слiв "мiсцевих запозичень" доповнити словами "i надання мiсцевих гарантiй";

     24) у пiдпунктi "б" пункту 4 частини першої статтi 89:

     в абзацi третьому слова "суддям у вiдставцi" виключити, а слова i цифри "частини четвертої статтi 29 Основ законодавства України про культуру" замiнити словами i цифрами "частини п'ятої статтi 29 Закону України "Про культуру";

     доповнити абзацом сьомим такого змiсту:

     "компенсацiю фiзичним особам, якi користувалися пiльгами щодо сплати податку з власникiв транспортних засобiв та iнших самохiдних машин i механiзмiв, втрати частини їх доходiв у зв'язку з вiдмiною такого податку та вiдповiдним збiльшенням ставок акцизного податку з пального згiдно з Податковим кодексом України";

     25) у пiдпунктi "г" пункту 2 частини першої статтi 90 слова "у навчальних закладах комунальної власностi" виключити;

     26) у статтi 97:

     а) у частинi першiй:

     доповнити пунктом 41 такого змiсту:

     "41) субвенцiя на будiвництво, реконструкцiю, ремонт та утримання вулиць i дорiг комунальної власностi у населених пунктах";

     у пунктi 6 слово "субвенцiї" замiнити словами "iншi субвенцiї";

     б) частину другу доповнити абзацом третiм такого змiсту:

     "Розподiл додаткових дотацiй мiж мiсцевими бюджетами здiйснюється на пiдставi критерiїв, визначених Кабiнетом Мiнiстрiв України";

     в) в абзацi першому частини четвертої слова "здiйснюється на пiдставi критерiїв, визначених Кабiнетом Мiнiстрiв України, та" виключити;

     27) у статтi 102:

     а) у частинi третiй:

     слова "суддям у вiдставцi" виключити;

     слова i цифри "частини четвертої статтi 29 Основ законодавства України про культуру" замiнити словами i цифрами "частини п'ятої статтi 29 Закону України "Про культуру";

     б) у частинi четвертiй слова i цифри "частини четвертої статтi 29 Основ законодавства України про культуру" замiнити словами i цифрами "частини п'ятої статтi 29 Закону України "Про культуру";

     в) у частинi п'ятiй:

     слова "та компенсацiю" замiнити словами "на компенсацiю втрати частини доходiв у зв'язку з вiдмiною податку з власникiв транспортних засобiв та iнших самохiдних машин i механiзмiв та вiдповiдним збiльшенням ставок акцизного податку з пального i на компенсацiю";

     слова "суддям у вiдставцi" виключити;

     28) доповнити статтею 1031 такого змiсту:

     "Стаття 1031. Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на будiвництво, реконструкцiю, ремонт та утримання вулиць i дорiг комунальної власностi у населених пунктах

     1. Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на будiвництво, реконструкцiю, ремонт та утримання вулиць i дорiг комунальної власностi у населених пунктах надається в межах обсягу, затвердженого законом про Державний бюджет України, за рахунок 15 вiдсоткiв таких доходiв спецiального фонду державного бюджету: акцизного податку з пiдакцизних товарiв (продукцiї) в частинi нафтопродуктiв i транспортних засобiв, ввiзного мита на нафтопродукти i транспортнi засоби та шини до них, плати за проїзд автомобiльними дорогами транспортних засобiв та iнших самохiдних машин i механiзмiв, ваговi або габаритнi параметри яких перевищують нормативнi.

     У законi про Державний бюджет України затверджуються обсяги зазначеної субвенцiї окремо для бюджету Автономної Республiки Крим, обласних i районних бюджетiв, мiських (мiст Києва та Севастополя, мiст республiканського Автономної Республiки Крим та обласного значення) бюджетiв, iнших бюджетiв мiсцевого самоврядування, для яких у державному бюджетi визначаються мiжбюджетнi трансферти, а також нормативи щомiсячних вiдрахувань вiд доходiв спецiального фонду державного бюджету, якi є джерелом надання цiєї субвенцiї.

     2. Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на будiвництво, реконструкцiю, ремонт та утримання вулиць i дорiг комунальної власностi у населених пунктах розподiляється мiж бюджетом Автономної Республiки Крим, обласними i районними бюджетами, мiськими (мiст Києва та Севастополя, мiст республiканського Автономної Республiки Крим та обласного значення) бюджетами, iншими бюджетами мiсцевого самоврядування, для яких у державному бюджетi визначаються мiжбюджетнi трансферти, i мiж районним бюджетом та вiдповiдними бюджетами мiсцевого самоврядування на основi формул, що затверджуються Кабiнетом Мiнiстрiв України i мають враховувати такi параметри:

     1) кiлькiсть населення;

     2) обсяги доходiв вiдповiдних мiсцевих бюджетiв за 2010 рiк вiд податку з власникiв транспортних засобiв та iнших самохiдних машин i механiзмiв;

     3) розмiри вiдрахувань збору за першу реєстрацiю транспортного засобу до вiдповiдних мiсцевих бюджетiв згiдно з пунктом 2 частини другої статтi 69 цього Кодексу.

     3. Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на будiвництво, реконструкцiю, ремонт та утримання вулиць i дорiг комунальної власностi у населених пунктах перераховується за рахунок фактичних доходiв спецiального фонду державного бюджету, якi є джерелом надання зазначеної субвенцiї, i не може перевищувати обсягу, затвердженого законом про Державний бюджет України";

     29) у статтi 113:

     у назвi та абзацi першому частини першої слова "органiв Державної контрольно-ревiзiйної служби" замiнити словами "органiв Державної фiнансової iнспекцiї України";

     у частинi другiй слова "Головне контрольно-ревiзiйне управлiння України" замiнити словами "Державна фiнансова iнспекцiя України";

     30) в абзацi першому частини другої статтi 118 слова "органами Державної контрольно-ревiзiйної служби" замiнити словами "органами Державної фiнансової iнспекцiї України";

     31) в абзацi третьому частини першої статтi 119 слово "визначених" замiнити словом "визначеним";

     32) роздiл VI "Прикiнцевi та перехiднi положення" доповнити пунктами 32, 33 i 121 такого змiсту:

     "32. Установити, що положення абзацiв другого i третього частини першої i частини п'ятої статтi 16 цього Кодексу не застосовуються щодо кредитiв (позик), залучених на пiдставi мiжнародних договорiв України.

     33. Установити, що для цiлей цього Кодексу заборгованiсть України перед Мiжнародним валютним фондом:

     за кредитами, отриманими Кабiнетом Мiнiстрiв України, та за розподiлом спецiальних прав запозичень, використаних Кабiнетом Мiнiстрiв України, належить до державного боргу;

     за кредитами, отриманими Нацiональним банком України з метою пiдтримки платiжного балансу i реалiзацiї грошово-кредитної полiтики, та за розподiлом спецiальних прав запозичень належить до гарантованого державою боргу";

     "121. Кабiнету Мiнiстрiв України до 1 сiчня 2013 року встановити перелiк квазiфiскальних операцiй i органiв влади (управлiння), вiдповiдальних за проведення оцiнки можливого впливу таких операцiй на показники бюджету";

     33) у текстi Кодексу слова "Державне казначейство України" та "органи Державного казначейства України" у всiх вiдмiнках замiнити вiдповiдно словами "Державна казначейська служба України" та "органи Державної казначейської служби України" у вiдповiдному вiдмiнку.

     2. Частину четверту статтi 6 Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" (Вiдомостi Верховної Ради України, 1999 р., N 40, ст. 365; 2000 р., N 38, ст. 318; 2010 р., N 48, ст. 564; iз змiнами, внесеними Законом України вiд 15 лютого 2011 року N 3024-VI) виключити.

     3. У Регламентi Верховної Ради України, затвердженому Законом України "Про Регламент Верховної Ради України" (Вiдомостi Верховної Ради України, 2010 р., NN 14 - 17, ст. 133, ст. 134, N 21, ст. 223; 2011 р., N 10, ст. 64, N 12, ст. 84):

     1) частину четверту статтi 7 викласти в такiй редакцiї:

     "4. Кошторис Верховної Ради на наступний рiк затверджується Верховною Радою пiд час прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi за висновками комiтетiв, до предмета вiдання яких належать питання регламенту i бюджету";

     2) пункт 6 частини четвертої статтi 20 викласти в такiй редакцiї:

     "6) проект Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод та звiт про виконання Державного бюджету України";

     3) у частинi першiй статтi 49 слова i цифри "частина друга статтi 157" замiнити словами i цифрами "частина перша статтi 154, частина друга статтi 157, частина третя статтi 162";

     4) у частинi першiй статтi 78:

     у пунктi 23 слова "витрат на здiйснення повноважень" виключити;

     у пунктi 24 слова "звiту про надходження коштiв до кошторису за минулий рiк, їх використання та вiдповiднiсть затвердженому кошторису витрат на здiйснення повноважень Верховної Ради" замiнити словами "звiту про виконання кошторису Верховної Ради за минулий рiк";

     5) у статтi 91:

     частину третю викласти в такiй редакцiї:

     "3. У разi внесення законопроекту, проекту iншого акта, прийняття якого призведе до змiни показникiв бюджету (надходжень бюджету та/або витрат бюджету), суб'єкт права законодавчої iнiцiативи зобов'язаний додати фiнансово-економiчне обґрунтування (включаючи вiдповiднi розрахунки). Якщо такi змiни показникiв бюджету передбачають зменшення надходжень бюджету та/або збiльшення витрат бюджету, до законопроекту, проекту iншого акта подаються пропозицiї змiн до законодавчих актiв щодо скорочення витрат бюджету та/або джерел додаткових надходжень бюджету для досягнення збалансованостi бюджету. Законопроект, проект iншого акта (крiм проектiв законiв про Державний бюджет України, про внесення змiн до закону про Державний бюджет України, про ратифiкацiю мiжнародних договорiв України щодо одержання Україною вiд iноземних держав, банкiв i мiжнародних фiнансових органiзацiй позик, не передбачених Державним бюджетом України) не має мiстити положень, прийняття яких призведе до збiльшення державного боргу i державних гарантiй";

     у частинi четвертiй слова "видаткову та/або доходну частину державного чи мiсцевих бюджетiв" замiнити словами "показники бюджету";

     6) у статтi 93:

     у частинi першiй:

     слова "доходну та/або видаткову частини бюджету i виконання закону України про Державний бюджет України в поточному бюджетному перiодi та в комiтет" замiнити словами "показники бюджету та вiдповiдностi законам, що регулюють бюджетнi вiдносини, комiтет";

     доповнити словами та реченням такого змiсту: "та в комiтет, до предмета вiдання якого належить оцiнка вiдповiдностi законопроектiв мiжнародно-правовим зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї. Кожен законопроект не пiзнiш як у триденний строк направляється комiтетом, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, до Кабiнету Мiнiстрiв України для здiйснення експертизи щодо його впливу на показники бюджету та вiдповiдностi законам, що регулюють бюджетнi вiдносини";

     у частинi третiй:

     у другому реченнi слова "бюджету i регламенту" замiнити словами "регламенту та оцiнки вiдповiдностi законопроектiв мiжнародно-правовим зобов'язанням України у сферi європейської iнтеграцiї";

     доповнити реченням такого змiсту: "До висновку головного комiтету також додається висновок комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, що має бути поданий до головного комiтету у 21-денний строк з дня отримання законопроекту для надання висновку";

     7) у першому реченнi частини третьої статтi 111 слова "щодо повноти та достовiрностi такого обґрунтування" замiнити словами "щодо впливу законопроекту на показники бюджету та вiдповiдностi законопроекту законам, що регулюють бюджетнi вiдносини";

     8) статтю 152 викласти в такiй редакцiї:

     "Стаття 152. Визначення Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод

     1. Проект Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод схвалюється Кабiнетом Мiнiстрiв України не пiзнiше 1 квiтня року, що передує плановому, та у триденний строк подається до Верховної Ради.

     2. Процес визначення Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод у Верховнiй Радi здiйснюється з урахуванням поданого Кабiнетом Мiнiстрiв України рiчного звiту про виконання закону про Державний бюджет України за попереднiй бюджетний перiод.

     3. Народнi депутати, комiтети розробляють свої пропозицiї до проекту Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод i подають їх до комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, до 15 квiтня року, що передує плановому, але не пiзнiше нiж за 15 днiв до дня розгляду питання на пленарному засiданнi Верховної Ради.

     4. Комiтет, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, розглядає пропозицiї, що надiйшли, готує на основi поданого Кабiнетом Мiнiстрiв України проекту Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод i пропозицiй до нього та подає на розгляд Верховної Ради проект постанови Верховної Ради щодо Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод, який надається народним депутатам не пiзнiш як за два днi до розгляду зазначеного питання на пленарному засiданнi Верховної Ради.

     5. Верховна Рада не пiзнiше 30 квiтня року, що передує плановому, розглядає питання щодо Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод у порядку, визначеному статтею 30 цього Регламенту. З доповiддю виступає Прем'єр-мiнiстр України або за його дорученням Мiнiстр фiнансiв України та голова комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету.

     6. За наслiдками розгляду цього питання Верховна Рада може прийняти рiшення про:

     1) прийняття проекту постанови Верховної Ради щодо Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод;

     2) направлення проекту постанови Верховної Ради щодо Основних напрямiв бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод до комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, для пiдготовки до повторного розгляду Верховною Радою з урахуванням зауважень, висловлених пiд час розгляду цього питання на пленарному засiданнi Верховної Ради (з визначенням строкiв такої пiдготовки)";

     9) у статтi 153:

     у частинi п'ятiй слова "народним депутатам для ознайомлення" замiнити словами "народним депутатам та Рахунковiй палатi";

     доповнити частиною шостою такого змiсту:

     "6. Пiд час розгляду Верховною Радою та комiтетом, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, питань, визначених главою 27 цього Регламенту, беруть участь уповноваженi представники Кабiнету Мiнiстрiв України";

     10) у статтi 154:

     частину першу доповнити реченням такого змiсту: "На такому пленарному засiданнi за процедурним рiшенням Верховної Ради можуть бути заслуханi головнi розпорядники коштiв державного бюджету щодо мети, завдань та очiкуваних результатiв виконання вiдповiдних бюджетних програм, передбачених у проектi закону про Державний бюджет України на наступний рiк";

     частину третю доповнити словами "з урахуванням особливостей, визначених у цiй статтi";

     частину четверту викласти в такiй редакцiї:

     "4. За результатами обговорення проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк Верховна Рада може прийняти рiшення про його вiдхилення у разi невiдповiдностi вимогам Бюджетного кодексу України та/або Основним напрямам бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод";

     у частинi п'ятiй:

     слова "для його повторного представлення з урахуванням пропозицiй Верховної Ради або обґрунтуванням їх вiдхилення" замiнити словами "з обґрунтуванням внесених змiн";

     доповнити реченням такого змiсту: "У такому разi строки пiдготовки i розгляду проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у першому та другому читаннях збiльшуються на п'ять днiв";

     11) текст статтi 156 викласти в такiй редакцiї:

     "1. Народнi депутати, комiтети формують свої пропозицiї до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк i не пiзнiше 1 жовтня року, що передує плановому, направляють їх до комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, з урахуванням таких вимог:

     1) пропозицiї мають узгоджуватися з Основними напрямами бюджетної полiтики на наступний бюджетний перiод;

     2) пропозицiї щодо збiльшення витрат та/або зменшення надходжень державного бюджету мають визначати джерела їх покриття, включаючи види та обсяги витрат, що пiдлягають скороченню. Такi пропозицiї та пропозицiї до текстових статей проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк не можуть призводити до збiльшення державного боргу i державних гарантiй порiвняно з їх граничним обсягом, передбаченим у поданому Кабiнетом Мiнiстрiв України проектi закону про Державний бюджет України на наступний рiк;

     3) пропозицiї щодо змiни прогнозу доходiв та фiнансування бюджету можуть вноситися у разi, якщо виявлено неточностi в його розрахунку комiтетом, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, та/або Мiнiстерством фiнансiв України.

     2. Пропозицiї, направленi до комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, пiсля 1 жовтня року, що передує плановому, та/або з порушенням встановлених вимог, не розглядаються.

     3. Рахункова палата за дорученням Верховної Ради проводить експертизу проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк i до 1 жовтня року, що передує плановому, подає свої висновки Верховнiй Радi.

     4. Комiтет, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, не пiзнiше 15 жовтня року, що передує плановому, розглядає пропозицiї до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк, висновки Рахункової палати i готує висновки та пропозицiї до нього (якi викладаються у виглядi проекту постанови Верховної Ради), а також таблицю пропозицiй суб'єктiв права законодавчої iнiцiативи з урахуванням вимог пунктiв 1 - 3 частини першої статтi 118 цього Регламенту. Показники, що мiстяться у висновках та пропозицiях до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк, мають бути збалансованими.

     5. Проект постанови Верховної Ради щодо висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк, а також таблиця пропозицiй суб'єктiв права законодавчої iнiцiативи надаються народним депутатам не пiзнiше нiж за два днi до розгляду Верховною Радою проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у першому читаннi";

     12) у статтi 157:

     у частинi першiй цифри i слова "(25 жовтня, якщо проект закону був прийнятий до розгляду пiсля повторного подання Кабiнетом Мiнiстрiв України)" виключити;

     частини шосту - чотирнадцяту замiнити шiстьма частинами такого змiсту:

     "6. Пiсля завершення обговорення ставиться на голосування за основу пiдготовлений комiтетом, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, проект постанови Верховної Ради щодо висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк.

     7. Пiсля прийняття за основу проекту постанови Верховної Ради щодо висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк ставляться на голосування тi включенi до таблицi пропозицiй суб'єктiв права законодавчої iнiцiативи пропозицiї до проекту закону про Державний бюджет України, на розглядi та голосуваннi яких наполягає народний депутат.

     8. Якщо Верховною Радою не прийнято рiшення на пiдтримку проекту постанови Верховної Ради щодо висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк за основу, проводиться постатейне голосування таких висновкiв та пропозицiй, а також тих включених до таблицi пропозицiй суб'єктiв права законодавчої iнiцiативи пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України, на розглядi та голосуваннi яких наполягає народний депутат.

     9. У разi якщо пiд час голосування були пiдтриманi пропозицiї, якi призвели до змiн висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк, пiдготовлених комiтетом, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, Верховна Рада може перенести на визначений строк (але не бiльш як на два днi) голосування в цiлому проекту постанови Верховної Ради щодо висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк.

     10. Проект закону про Державний бюджет України на наступний рiк вважається прийнятим у першому читаннi, якщо на пiдтримку пiд час голосування в цiлому проекту постанови Верховної Ради щодо висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк проголосувала бiльшiсть народних депутатiв вiд конституцiйного складу Верховної Ради. Схваленi Верховною Радою висновки та пропозицiї до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк набувають статусу Бюджетних висновкiв Верховної Ради.

     11. Якщо на пiдтримку пiд час голосування в цiлому проекту постанови Верховної Ради щодо висновкiв та пропозицiй до проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк не отримано необхiдної кiлькостi голосiв народних депутатiв, Верховна Рада може прийняти рiшення про направлення цього проекту постанови до комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, для пiдготовки до повторного розгляду Верховною Радою з урахуванням зауважень, висловлених пiд час розгляду цього питання на пленарному засiданнi Верховної Ради (з визначенням строкiв такої пiдготовки)";

     13) текст статтi 158 викласти в такiй редакцiї:

     "1. Пiсля прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у першому читаннi Кабiнет Мiнiстрiв України за участю уповноважених представникiв комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, готує та у 14-денний строк, але не пiзнiше 3 листопада року, що передує плановому, подає до Верховної Ради проект закону про Державний бюджет України на наступний рiк, пiдготовлений вiдповiдно до Бюджетних висновкiв Верховної Ради, i порiвняльну таблицю щодо їх урахування з вмотивованими поясненнями стосовно неврахованих положень Бюджетних висновкiв Верховної Ради.

     2. Поданий Кабiнетом Мiнiстрiв України проект закону про Державний бюджет України на наступний рiк, пiдготовлений вiдповiдно до Бюджетних висновкiв Верховної Ради, i порiвняльна таблиця щодо їх урахування надаються народним депутатам не пiзнiш як за десять днiв до розгляду питання на пленарному засiданнi Верховної Ради.

     3. Комiтет, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, пiсля подання Кабiнетом Мiнiстрiв України проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк, пiдготовленого до другого читання, готує висновок щодо врахування у цьому законопроектi Бюджетних висновкiв Верховної Ради. При цьому пропозицiї народних депутатiв, комiтетiв до проекту закону про Державний бюджет України, пiдготовленого до другого читання, не розглядаються.

     4. Розгляд у другому читаннi проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк завершується не пiзнiше 20 листопада року, що передує плановому. У другому читаннi приймаються: граничний обсяг рiчного дефiциту (профiциту) державного бюджету, граничний обсяг державного боргу та граничний обсяг надання державних гарантiй; загальна сума доходiв, видаткiв та кредитування державного бюджету; розмiр мiнiмальної заробiтної плати на вiдповiдний бюджетний перiод, розмiр прожиткового мiнiмуму на вiдповiдний бюджетний перiод у розрахунку на мiсяць на одну особу, а також окремо для основних соцiальних i демографiчних груп населення та рiвень забезпечення прожиткового мiнiмуму на вiдповiдний бюджетний перiод; бюджетнi призначення мiжбюджетних трансфертiв та iншi положення, необхiднi для формування мiсцевих бюджетiв.

     5. Розгляд у другому читаннi проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк починається з доповiдi Мiнiстра фiнансiв України щодо доопрацьованого з урахуванням Бюджетних висновкiв Верховної Ради цього законопроекту.

     6. Голова комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, доповiдає висновок комiтету щодо врахування Бюджетних висновкiв Верховної Ради у пiдготовленому до другого читання законопроектi.

     7. Пiсля доповiдей Мiнiстра фiнансiв України та голови комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, проводиться обговорення в порядку, визначеному статтею 30 цього Регламенту.

     8. Пiсля обговорення Верховна Рада проводить голосування щодо прийняття у другому читаннi проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк з урахуванням висновку комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, щодо врахування у цьому законопроектi Бюджетних висновкiв Верховної Ради. У разi прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi проводиться голосування про прийняття цього законопроекту в цiлому.

     9. Якщо Верховною Радою не прийнято рiшення про прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi, проводиться розгляд i голосування статей, на розглядi i голосуваннi яких наполягають народнi депутати.

     10. У разi якщо пiд час голосування статей показники проекту бюджету залишаються збалансованими, ставиться на голосування пропозицiя щодо прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi та в цiлому.

     11. У разi якщо пiд час голосування статей показники проекту бюджету стали розбалансованими, Верховна Рада вiдкладає на визначений строк (але не бiльш як на два днi) голосування щодо прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi для забезпечення збалансованостi показникiв проекту бюджету комiтетом, до предмета вiдання якого належать питання бюджету.

     12. Якщо не прийнято рiшення про прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi за результатами голосування вiдповiдно до частин дев'ятої - одинадцятої цiєї статтi, Верховна Рада може прийняти рiшення про направлення цього законопроекту до Кабiнету Мiнiстрiв України для пiдготовки на повторне друге читання (з визначенням строкiв та критерiїв такої пiдготовки).

     13. Якщо пiд час прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi в текстi цього законопроекту виникають суперечностi i помилки, якi виключають можливiсть застосування його норм пiсля остаточного прийняття та набрання чинностi, розгляд вiдповiдних статей законопроекту переноситься на третє читання";

     14) статтю 159 викласти в такiй редакцiї:

     "Стаття 159. Пiдготовка та розгляд проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у третьому читаннi

     1. Вiдповiдно до рiшення Верховної Ради про прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi комiтет, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, не пiзнiше 25 листопада року, що передує плановому, готує його до третього читання.

     2. Комiтет, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, готує пропозицiї щодо усунення суперечностей i помилок у текстi статей проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк, розгляд яких перенесено на третє читання, та подає порiвняльну таблицю таких статей i остаточну редакцiю законопроекту. Пiсля прийняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у другому читаннi пропозицiї народних депутатiв, комiтетiв до нього не розглядаються. 3. Третє читання проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк починається з доповiдi голови комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, та спiвдоповiдi Мiнiстра фiнансiв України про пропозицiї щодо усунення суперечностей i помилок у текстi статей проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк.

     4. Пiсля доповiдi та спiвдоповiдi проводиться голосування пропозицiй комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, щодо усунення суперечностей i помилок у текстi статей проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк та прийняття проекту закону в цiлому.

     5. У разi неприйняття проекту закону про Державний бюджет України на наступний рiк у цiлому цей законопроект за рiшенням Верховної Ради направляється на повторне третє читання з визначенням строкiв його наступного розгляду на пленарному засiданнi Верховної Ради.

     6. Закон про Державний бюджет України приймається Верховною Радою України до 1 грудня року, що передує плановому";

     15) у статтi 160:

     у частинi першiй слова "бюджетного року" замiнити словами "бюджетного перiоду";

     частину третю викласти в такiй редакцiї:

     "3. Внесення змiн до закону про Державний бюджет України здiйснюється за процедурою, визначеною роздiлом IV цього Регламенту, з урахуванням особливостей, визначених у цiй статтi. Проект закону про внесення змiн до закону про Державний бюджет України розглядається комiтетом, до предмета вiдання якого належать питання бюджету";

     у частинi четвертiй слова "доходiв" та "видаткiв" замiнити вiдповiдно словами "надходжень" та "витрат";

     16) у статтi 161:

     у назвi слова "Державного бюджету України" замiнити словами "закону про Державний бюджет України";

     у частинi другiй слова "Державне казначейство України" замiнити словами "Уповноважений центральний орган виконавчої влади у сферi казначейського обслуговування бюджетних коштiв";

     частину третю викласти в такiй редакцiї:

     "3. Зведенi показники мiсячних звiтiв про виконання бюджетiв подаються уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сферi казначейського обслуговування бюджетних коштiв Верховнiй Радi не пiзнiше 25 числа мiсяця, наступного за звiтним";

     у частинi четвертiй слова "Державним казначейством України" замiнити словами "уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сферi казначейського обслуговування бюджетних коштiв";

     у частинi п'ятiй слово "травня" замiнити словом "квiтня";

     частину шосту викласти в такiй редакцiї:

     "6. Комiтет, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, у двотижневий строк з дня отримання вiдповiдних висновкiв та пропозицiй Рахункової палати готує та подає на розгляд Верховної Ради проект постанови щодо рiчного звiту про виконання закону про Державний бюджет України";

     17) статтю 162 викласти в такiй редакцiї:

     "Стаття 162. Розгляд рiчного звiту про виконання закону про Державний бюджет України

     1. Розгляд звiту про виконання закону про Державний бюджет України вiдбувається за процедурою повного обговорення (стаття 30 цього Регламенту) з урахуванням особливостей, визначених у цiй статтi.

     2. Рiчний звiт про виконання закону про Державний бюджет України у Верховнiй Радi представляє Мiнiстр фiнансiв України.

     3. Iз спiвдоповiдями про виконання закону про Державний бюджет України виступають голова комiтету, до предмета вiдання якого належать питання бюджету, та Голова Рахункової палати. На такому пленарному засiданнi за процедурним рiшенням Верховної Ради можуть бути заслуханi головнi розпорядники коштiв державного бюджету щодо результатiв виконання бюджетних програм за звiтний перiод.

     4. За результатами розгляду Верховна Рада приймає рiшення щодо рiчного звiту про виконання закону про Державний бюджет України".

     II. Визнати такими, що втратили чиннiсть:

     Закон України "Про державний внутрiшнiй борг України" (Вiдомостi Верховної Ради України, 1992 р., N 41, ст. 598; 2000 р., N 35, ст. 282; 2002 р., N 12 - 13, ст. 92; 2003 р., N 10 - 11, ст. 86; 2004 р., N 17 - 18, ст. 250; 2005 р., N 7 - 8, ст. 162, NN 17 - 19, ст. 267);

     Постанову Верховної Ради України вiд 16 вересня 1992 року N 2605-XII "Про введення в дiю Закону України "Про державний внутрiшнiй борг України" (Вiдомостi Верховної Ради України, 1992 р., N 41, ст. 599).

     III. Цей Закон набирає чинностi з дня, наступного за днем його опублiкування, крiм пiдпунктiв 17, 18, пiдпункту "б" пiдпункту 19, пiдпунктiв 21, 22, 26 i 28 пункту 1 роздiлу I цього Закону, якi набирають чинностi з 1 сiчня 2012 року, та абзацiв третього i четвертого пiдпункту 11 пункту 1 роздiлу I цього Закону, якi набирають чинностi з 1 сiчня 2013 року.

Президент України В. ЯНУКОВИЧ

м. Київ
7 липня 2011 року
N 3614-VI

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.