КАБIНЕТ МIНIСТРIВ УКРАЇНИ

ПОСТАНОВА
Київ

вiд 1 лютого 2024 р. N 122


Про внесення змiн до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 листопада 2022 р. N 1275

     Кабiнет Мiнiстрiв України постановляє:

     1. Внести до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 листопада 2022 р. N 1275 "Деякi питання здiйснення оборонних закупiвель на перiод дiї правового режиму воєнного стану" (Офiцiйний вiсник України, 2022 р., N 91, ст. 5666, N 97, ст. 6047; 2023 р., N 50, ст. 2800, N 72, ст. 4119) змiни, що додаються.

     2. Установити, що обороннi закупiвлi, розпочатi до набрання чинностi цiєю постановою, завершуються в порядку та на умовах, що дiяли до набрання чинностi цiєю постановою.

Прем'єр-мiнiстр України Д. ШМИГАЛЬ

Iнд. 67

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабiнету Мiнiстрiв України
вiд 1 лютого 2024 р. N 122

ЗМIНИ,
що вносяться до постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 листопада 2022 р. N 1275

     1. Пункт 3 постанови доповнити пiдпунктами 7 i 8 такого змiсту:

     "7) особливостi здiйснення оборонних закупiвель, передбаченi абзацом п'ятим пункту 8 та пунктами 50 - 95 особливостей здiйснення оборонних закупiвель на перiод дiї правового режиму воєнного стану, затверджених цiєю постановою, застосовуються лише для державного пiдприємства Мiнiстерства оборони України "Агенцiя закупiвель у сферi оборони" та для Департаменту забезпечення Державної служби спецiального зв'язку та захисту iнформацiї як служб державного замовника;

     8) державним замовникам забороняється:

     здiйснювати закупiвлi товарiв, робiт i послуг у громадян Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь (крiм тих, що проживають на територiї України на законних пiдставах); юридичних осiб, утворених та зареєстрованих вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь; юридичних осiб, утворених та зареєстрованих вiдповiдно до законодавства України, кiнцевим бенефiцiарним власником, членом або учасником (акцiонером), що має частку в статутному капiталi 10 i бiльше вiдсоткiв (далi - активи), якої є Росiйська Федерацiя / Республiка Бiлорусь, громадянин Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь (крiм тих, що проживають на територiї України на законних пiдставах), або юридичних осiб, утворених та зареєстрованих вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь, крiм випадкiв, коли активи в установленому законодавством порядку переданi в управлiння АРМА;

     здiйснювати закупiвлi товарiв походженням з Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь, за винятком товарiв, необхiдних для ремонту та обслуговування товарiв, придбаних до 19 жовтня 2022 року.".

     2. В особливостях здiйснення оборонних закупiвель на перiод дiї правового режиму воєнного стану, затверджених зазначеною постановою:

     1) пункт 8 викласти в такiй редакцiї:

     "8. Державнi замовники здiйснюють обороннi закупiвлi товарiв i послуг оборонного призначення, iнших товарiв i послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки i оборони, вартiсть яких дорiвнює або перевищує 200 тис. гривень, робiт оборонного призначення та робiт для гарантованого забезпечення потреб безпеки i оборони у разi, коли їх вартiсть дорiвнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крiм закупiвель товарiв, робiт i послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупiвлi озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин та послуг iз розроблення, ремонту, модернiзацiї озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин, товарiв, робiт i послуг для будiвництва вiйськових iнженерно-технiчних i фортифiкацiйних споруд), в електроннiй системi закупiвель в один iз таких способiв:

     1) у порядку проведення вiдкритих торгiв, що визначений особливостями здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178 (Офiцiйний вiсник України, 2022 р., N 84, ст. 5176; 2023 р., N 51, ст. 2834);

     2) у порядку проведення спрощених закупiвель, визначених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", з урахуванням положень, визначених цими особливостями;

     3) у порядку вiдбору постачальника шляхом запиту пропозицiй постачальникiв вiдповiдно до Порядку формування та використання електронного каталогу, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14 вересня 2020 р. N 822 (Офiцiйний вiсник України, 2020 р., N 75, ст. 2407);

     4) шляхом застосування рамкової угоди вiдповiдно до цих особливостей.

     У разi проведення закупiвлi в порядку проведення спрощених закупiвель, визначених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", державний замовник пiд час розгляду пропозицiї учасника спрощеної закупiвлi у разi виявлення невiдповiдностi в iнформацiї та/або документах, що поданi учасником спрощеної закупiвлi у складi пропозицiї та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупiвлi, повинен розмiстити у строк, який не може бути меншим, нiж два робочих днi до закiнчення строку розгляду пропозицiй, повiдомлення з вимогою виправити невiдповiдностi в iнформацiї та/або документах, що поданi учасником спрощеної закупiвлi у його пропозицiї, шляхом завантаження через електронну систему закупiвель уточнених або нових документiв в електроннiй системi закупiвель протягом 24 годин з моменту розмiщення державним замовником в електроннiй системi закупiвель повiдомлення з вимогою про усунення таких невiдповiдностей.

     Пiд невiдповiднiстю в iнформацiї та/або документах, що поданi учасником спрощених закупiвель у складi пропозицiї та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупiвлi, слiд розумiти невiдповiднiсть iнформацiї та/або документiв у значеннi, наведеному в пунктi 43 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178.

     Державний замовник не може розмiщувати щодо одного i того ж учасника спрощеної закупiвлi бiльш як один раз повiдомлення з вимогою про усунення невiдповiдностей в iнформацiї та/або документах, що поданi учасником спрощеної закупiвлi у складi пропозицiї.

     Державний замовник вiдхиляє пропозицiю учасника спрощеної закупiвлi у разi, коли учасник спрощеної закупiвлi не виправив виявленi державним замовником пiсля розкриття пропозицiй невiдповiдностi в iнформацiї та/або документах, що поданi ним у складi своєї пропозицiї, та/або змiнив предмет закупiвлi (його найменування, марку, модель тощо) пiд час виправлення виявлених державним замовником невiдповiдностей протягом 24 годин з моменту розмiщення замовником в електроннiй системi закупiвель повiдомлення з вимогою про усунення таких невiдповiдностей.

     Iстотнi умови державного контракту (договору), укладеного вiдповiдно до абзацу першого цього пункту, не можуть змiнюватися пiсля його пiдписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязi, крiм випадкiв, визначених пунктом 19 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, або якщо iнше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статтi 30 Закону України "Про обороннi закупiвлi".

     Пiд час здiйснення оборонних закупiвель державнi замовники визначають предмет закупiвлi вiдповiдно до вимог Порядку визначення предмета закупiвлi, затвердженого наказом Мiнекономiки вiд 15 квiтня 2020 р. N 708, з урахуванням цих особливостей.";

     2) пункт 9 викласти в такiй редакцiї:

     "9. Придбання державними замовниками товарiв i послуг оборонного призначення, iнших товарiв i послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки i оборони, вартiсть яких дорiвнює або перевищує 200 тис. гривень, робiт оборонного призначення та робiт для гарантованого забезпечення потреб безпеки i оборони у разi, коли їх вартiсть дорiвнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крiм закупiвель товарiв, робiт i послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупiвлi озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин та послуг iз розроблення, ремонту, модернiзацiї озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин, товарiв, робiт i послуг для будiвництва вiйськових iнженерно-технiчних i фортифiкацiйних споруд), без проведення закупiвель в електроннiй системi закупiвель допускається за наявностi однiєї з обставин, передбачених пунктом 13 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, або якщо замовником було вiдмiнено спрощену закупiвлю через вiдсутнiсть учасникiв, у тому числi частково (за лотом), при цьому предмет закупiвлi, його технiчнi та якiснi характеристики, вимоги до учасника не повиннi вiдрiзнятися вiд тих, що були визначенi замовником в оголошеннi про спрощену закупiвлю, а сума державного контракту (договору), що укладається, не повинна перевищувати очiкувану вартiсть, визначену замовником в оголошеннi про спрощену закупiвлю.

     Iстотнi умови державного контракту (договору), укладеного вiдповiдно до абзацу першого цього пункту, не можуть змiнюватися пiсля його пiдписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязi, крiм випадкiв, визначених пунктом 19 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, або якщо iнше не передбачено нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання пункту 2 частини третьої статтi 30 Закону України "Про обороннi закупiвлi".";

     3) пункт 10 викласти в такiй редакцiї:

     "10. Закупiвлi, визначенi пунктами 8 i 9 цих особливостей, не включаються до рiчного плану закупiвель.

     За результатами здiйснення закупiвель без використання електронної системи закупiвель вiдповiдно до абзацу першого пункту 9 цих особливостей (крiм закупiвель товарiв, робiт i послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупiвлi озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин та послуг iз розроблення, ремонту, модернiзацiї озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин) державнi замовники розмiщують звiт про договiр про закупiвлю, укладений без використання електронної системи закупiвель вiдповiдно до частин четвертої та п'ятої статтi 30 Закону України "Про обороннi закупiвлi". Додатки до звiту про договiр про закупiвлю, укладений без використання електронної системи закупiвель, щодо закупiвлi послуг iз забезпечення комплектами продуктiв харчування, послуг щодо забезпечення харчуванням та послуг з органiзацiї харчування вiйськових частин оприлюднюються у форматi Excel.

     Державнi замовники протягом 90 днiв з дня припинення або скасування дiї правового режиму воєнного стану прикрiплюють до зазначених звiтiв про договори, укладенi без використання електронної системи закупiвель, файли з вiдповiдними договорами, всiма додатками та змiнами до них.";

     4) пункт 49 викласти в такiй редакцiї:

     "49. Вартiсть (цiна) державного контракту (договору) не може бути збiльшена щодо зобов'язань у частинi прострочення строкiв постачання товарiв (виконання робiт, надання послуг) з вини виконавця.";

     5) доповнити особливостi роздiлом такого змiсту:

"Проведення закупiвель iз використанням рамкової угоди

     50. Закупiвля товарiв i послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки i оборони, вартiсть яких дорiвнює або перевищує 200 тис. гривень, робiт оборонного призначення та робiт для гарантованого забезпечення потреб безпеки i оборони у разi, коли їх вартiсть дорiвнює або перевищує 1,5 млн. гривень (крiм закупiвель товарiв, робiт i послуг оборонного призначення, що становлять державну таємницю, а також закупiвлi озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин та послуг iз розроблення, ремонту, модернiзацiї озброєння, вiйськової i спецiальної технiки, боєприпасiв та їх складових частин, товарiв, робiт i послуг для будiвництва вiйськових iнженерно-технiчних i фортифiкацiйних споруд), iз застосуванням рамкової угоди може здiйснюватись державними замовниками, визначеними пiдпунктом 7 пункту 3 постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 11 листопада 2022 р. N 1275 "Деякi питання здiйснення оборонних закупiвель на перiод дiї правового режиму воєнного стану" (Офiцiйний вiсник України, 2022 р., N 91, ст. 5666; 2023 р., N 50, ст. 2800), - iз змiнами, внесеними постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 1 лютого 2024 р. N 122, в порядку, передбаченому цими особливостями.

     51. Рамкова угода - це конкурентний спосiб здiйснення закупiвель товарiв, робiт, послуг, який передбачає укладення державного контракту (договору) за результатами закупiвель вiдповiдно до пункту 75 цих особливостей, проведених державним замовником серед кандидатiв, включених до такої рамкової угоди пiсля квалiфiкацiйного вiдбору.

     52. У значеннi цих особливостей кандидатом є фiзична особа, фiзична особа - пiдприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числi об'єднання учасникiв, що подала заявку для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди.

     53. Предмет закупiвлi рамкової угоди визначається державним замовником за показниками вiд третього до восьмого знака Єдиного закупiвельного словника, затвердженого в установленому законодавством порядку.

     У разi оголошення рамкової угоди державний замовник може визначити конкретний перелiк товарiв, робiт, послуг, що будуть закуповуватись iз застосуванням рамкової угоди, або визначити загальну категорiю товару (товарiв), робiт, послуги (послуг) в межах предмета закупiвлi.

     54. Рамкова угода створюється державним замовником шляхом проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди та подальшого здiйснення державним замовником закупiвлi вiдповiдно до пункту 75 цих особливостей лише серед кандидатiв, включених до рамкової угоди.

     55. Строк дiї рамкової угоди не може бути менш як один рiк та не може перевищувати двох рокiв.

     56. Квалiфiкацiйний вiдбiр кандидатiв до рамкової угоди може бути вiдмiнений державним замовником у разi:

     1) вiдсутностi подальшої потреби в закупiвлi з використанням рамкової угоди;

     2) якщо здiйснення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди стало неможливим внаслiдок дiї непереборної сили.

     Якщо на момент закiнчення строку подання заявок для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди, що зазначений в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди, подали заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди менш як три кандидати, квалiфiкацiйний вiдбiр кандидатiв до рамкової угоди автоматично вiдмiняється електронною системою закупiвель.

     57. Рамкова угода припиняється державним замовником у разi вiдмiни ним квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди або у разi припинення чи скасування воєнного стану, або електронною системою закупiвель автоматично у разi закiнчення строку дiї рамкової угоди.

     У разi припинення рамкової угоди державний замовник не може проводити закупiвлi з використанням рамкової угоди.

     58. Для створення рамкової угоди державний замовник в електроннiй системi закупiвель проводить квалiфiкацiйний вiдбiр кандидатiв до рамкової угоди серед кандидатiв, що подали заявку для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди.

     59. Державний замовник забезпечує вiльний доступ усiх кандидатiв до iнформацiї про закупiвлю шляхом розмiщення оголошення в електроннiй системi закупiвель про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди.

     60. Оголошення про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди повинно мiстити таку iнформацiю:

     1) найменування, у тому числi скорочене (за наявностi), мiсцезнаходження та iдентифiкацiйний код державного замовника згiдно з ЄДРПОУ, його категорiя;

     2) назва предмета закупiвлi iз зазначенням коду згiдно з Єдиним закупiвельним словником та найменування товару (послуги, робiт) / конкретний перелiк товарiв, робiт та/або послуг, що будуть закуповуватись iз застосуванням рамкової угоди, або назва категорiї предмета закупiвлi iз зазначенням коду згiдно з Єдиним закупiвельним словником, назви вiдповiдних класифiкаторiв предмета закупiвлi (за наявностi);

     3) строк дiї рамкової угоди;

     4) строк подання заявок на включення до рамкової угоди, що не може становити менше 15 днiв вiд дати оприлюднення оголошення про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди. У разi неподання кандидатом заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди в установлений в оголошеннi строк така заявка може подаватися протягом строку дiї рамкової угоди з урахуванням вимог пункту 63 цих особливостей.

     61. Разом з оголошенням про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди державний замовник оприлюднює тендерну документацiю, в якiй повинна мiститись така iнформацiя:

     1) iнструкцiя з пiдготовки заявок для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди;

     2) орiєнтовнi кiлькiсть/обсяг та мiсце (адмiнiстративно-територiальна одиниця) поставки товару (товарiв), надання послуги (послуг), виконання робiт (у разi потреби). Кiлькiсть товару (товарiв), обсяг виконання робiт або надання послуги (послуг) розраховуються державним замовником приблизно та не потребують обґрунтування;

     3) очiкувана вартiсть предмета закупiвлi. Очiкувана вартiсть предмета закупiвлi розраховується державним замовником приблизно та є орiєнтовною;

     4) один або кiлька квалiфiкацiйних критерiїв вiдповiдно до статтi 16 Закону України "Про публiчнi закупiвлi", пiдстави для вiдмови в участi у закупiвлi, встановленi пiдпунктами 1 - 12 пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, та iнформацiя про спосiб пiдтвердження вiдповiдностi кандидатiв установленим критерiям i вимогам згiдно iз законодавством.

     Державний замовник не вимагає документального пiдтвердження публiчної iнформацiї, що оприлюднена у формi вiдкритих даних згiдно iз Законом України "Про доступ до публiчної iнформацiї" та/або мiститься у вiдкритих публiчних електронних реєстрах, доступ до яких є вiльним, або публiчної iнформацiї, що є доступною в електроннiй системi закупiвель через методи електронної iнтеграцiї електронних сервiсiв з електронною системою закупiвель.

     Якщо кандидат має намiр залучити спроможностi iнших фiзичних осiб та/або суб'єктiв господарювання як субпiдрядникiв/спiввиконавцiв в обсязi не менш як 20 вiдсоткiв вартостi державного контракту (договору) у разi закупiвлi робiт або послуги (послуг), для пiдтвердження його вiдповiдностi квалiфiкацiйним критерiям вiдповiдно до частини третьої статтi 16 Закону України "Про публiчнi закупiвлi" (у разi застосування таких критерiїв до кандидата) кандидат надає пiдтвердження вiдсутностi пiдстав для вiдмови в участi в закупiвлi, встановленi пiдпунктами 1 - 12 пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, на кожного залученого субпiдрядника/спiввиконавця;

     5) прiзвище, власне iм'я та по батьковi (за наявностi), посада та адреса електронної пошти однiєї чи кiлькох посадових осiб державного замовника, уповноважених здiйснювати зв'язок з кандидатами;

     6) iнформацiя про перелiк формальних помилок, затверджений наказом Мiнекономiки вiд 15 квiтня 2020 р. N 710. Формальними вважаються помилки, що пов'язанi з оформленням заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди та не впливають на змiст такої заявки. Допущення кандидатами формальних помилок не є пiдставою для вiдхилення їх заявок для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди;

     7) орiєнтовнi строки та/або графiки поставки товару (товарiв), надання послуги (послуги), виконання робiт (за наявностi);

     8) мова (мови), якою (якими) повиннi готуватися документи.

     Тендерна документацiя може мiстити iншi вимоги, передбаченi частинами третьою i четвертою статтi 22 Закону України "Про публiчнi закупiвлi".

     Тендерна документацiя не може мiстити обмеження щодо кiлькостi кандидатiв, якi допускаються до квалiфiкацiйного вiдбору до рамкової угоди.

     Тендерна документацiя може мiстити вимоги щодо застосування забезпечення виконання державного контракту (договору), що укладається за результатами закупiвель, передбачених пунктом 75 цих особливостей. Умови застосування забезпечення виконання державного контракту (договору) визначаються вiдповiдно до статтi 27 Закону України "Про публiчнi закупiвлi".

     62. У разi коли в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди державний замовник визначає конкретний перелiк товарiв, робiт чи послуг, що будуть закуповуватися з використанням такої рамкової угоди, державний замовник додатково в тендернiй документацiї визначає технiчнi та якiснi характеристики предмета закупiвлi, у тому числi вiдповiдну технiчну специфiкацiю (у разi потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупiвлi), та порядок їх пiдтвердження кандидатом пiд час подання заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди, а також проект державного контракту (договору), що буде укладатися з переможцем запиту пропозицiї за квалiфiкацiйним вiдбором серед кандидатiв, включених до рамкової угоди. Всi iстотнi умови державного контракту (договору), крiм тих, що не можна визначити на момент оголошення про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди, повиннi бути визначенi у проектi договору про закупiвлю, що є частиною тендерної документацiї. Технiчнi, якiснi характеристики предмета закупiвлi та технiчнi специфiкацiї до предмета закупiвлi повиннi визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених статтею 23 та частиною четвертою статтi 5 Закону України "Про публiчнi закупiвлi".

     63. Подання кандидатами заявок для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди проводиться протягом всього перiоду дiї рамкової угоди, але не пiзнiше нiж за 30 днiв до завершення строку її дiї, визначеного в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди.

     64. Пiд час проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди кандидати подають через електронну систему закупiвель заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди, що мiстять iнформацiю та документи, що пiдтверджують вiдповiднiсть кандидата квалiфiкацiйним критерiям вiдповiдно до статтi 16 Закону України "Про публiчнi закупiвлi" та вiдсутнiсть пiдстав для вiдмови в участi у закупiвлi, встановлених пiдпунктами 1 - 12 пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, та вiдповiднiсть iншим вимогам державного замовника до кандидата, визначеним у тендернiй документацiї.

     Кандидат пiдтверджує вiдсутнiсть пiдстав, зазначених у пунктi 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178 (крiм пiдпунктiв 1 i 7, абзацу чотирнадцятого пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, якi пiдтверджуються державним замовником самостiйно в електроннiй системi закупiвель за результатами розгляду заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди), шляхом самостiйного декларування вiдсутностi таких пiдстав в електроннiй системi закупiвель пiд час подання заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди.

     У разi коли в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору до рамкової угоди державний замовник визначив конкретний перелiк товарiв, робiт чи послуг, що будуть закуповуватися в рамках рамкової угоди вiдповiдно до пункту 62 цих особливостей, кандидат додатково надає iнформацiю та документи, визначенi тендерною документацiєю, на пiдтвердження вiдповiдностi встановленим технiчним та якiсним характеристикам предмета закупiвлi, в тому числi технiчної специфiкацiї.

     65. Заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi до рамкової угоди, що подаються кандидатами в межах строку подання заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi до рамкової угоди, визначеного в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди, а також заявки, що подаються пiсля завершення строку подання заявок для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди, визначеного в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди, автоматично розкриваються для державного замовника у день i час їх подання.

     Iнформацiя про заявки для участi в квалiфiкацiйному вiдборi, поданi кандидатами / пропозицiї / тендернi пропозицiї, поданi учасниками на закупiвлi, що оголошенi вiдповiдно до пункту 75 цих особливостей, в тому числi iдентифiкуючi данi про кандидатiв/учасникiв (крiм найменування та коду згiдно з ЄДРПОУ (для юридичної особи) або прiзвища, власного iменi, по батьковi (за наявностi) та коду згiдно з РНОКПП (для фiзичної особи або фiзичної особи - пiдприємця) кандидата, що подав заявку для участi в квалiфiкацiйному вiдборi або був включений до рамкової угоди), документи, що надаються кандидатами/учасниками у складi заявок для участi в квалiфiкацiйному вiдборi / пропозицiї / тендернi пропозицiї не оприлюднюються в електроннiй системi закупiвель для загального доступу. Iнформацiя про поданi заявки для участi в квалiфiкацiйному вiдборi, перелiк документiв та iнформацiя про кандидатiв/учасникiв доступна в електроннiй системi закупiвель державному замовнику, що проводить квалiфiкацiйний вiдбiр, Антимонопольному комiтету, Держаудитслужбi та її мiжрегiональним територiальним органам.

     На запит правоохоронних органiв вiдповiдна iнформацiя, визначена абзацом другим цього пункту, може бути надана адмiнiстратором електронної системи закупiвель в порядку, встановленому законодавством.

     66. Державний замовник розглядає заявку для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди на вiдповiднiсть кандидата вимогам квалiфiкацiйних критерiїв, на вiдсутнiсть пiдстав для вiдмови в участi у закупiвлi, встановлених пiдпунктами 1 - 12 пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, та на вiдповiднiсть iншим вимогам, визначеним у тендернiй документацiї.

     67. Строк розгляду заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди не повинен перевищувати 10 робочих днiв з дня розкриття такої заявки в електроннiй системi закупiвель. Такий строк може бути аргументовано продовжено державним замовником до 15 робочих днiв.

     68. Державний замовник має право звернутися за пiдтвердженням iнформацiї, наданої кандидатом, до органiв державної влади, пiдприємств, установ, органiзацiй вiдповiдно до їх компетенцiї.

     У разi отримання достовiрної iнформацiї про невiдповiднiсть кандидата вимогам квалiфiкацiйних критерiїв, пiдставам для вiдмови в участi у закупiвлi, встановленим пiдпунктами 1 - 12 пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, або факту зазначення у заявцi для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди будь-якої недостовiрної iнформацiї, що є суттєвою для включення кандидата до рамкової угоди, державний замовник вiдхиляє заявку для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди такого кандидата.

     69. Державний замовник вiдхиляє заявку для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди iз зазначенням аргументацiї в електроннiй системi закупiвель у разi, коли:

     1) кандидат:

     не вiдповiдає квалiфiкацiйним (квалiфiкацiйному) критерiям (критерiю), установленим (установленому) тендерною документацiєю, та/або наявнi пiдстави для вiдмови в участi у закупiвлi, встановленi пiдпунктами 1 - 12 пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178;

     зазначив у заявцi для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди недостовiрну iнформацiю, що є суттєвою для включення кандидата до рамкової угоди, яку державним замовником виявлено пiд час розгляду;

     є громадянином Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь (крiм випадку, якщо вiн проживає на територiї України на законних пiдставах), юридичною особою, утвореною та зареєстрованою вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь, юридичною особою, утвореною та зареєстрованою вiдповiдно до законодавства України, кiнцевим бенефiцiарним власником, членом або учасником (акцiонером), що має активи, якої є Росiйська Федерацiя / Республiка Бiлорусь, громадянин Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь (крiм того, що проживає на територiї України на законних пiдставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою вiдповiдно до законодавства Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь, крiм випадкiв, коли активи в установленому законодавством порядку переданi в управлiння АРМА, або пропонує в заявцi для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди товари походженням з Росiйської Федерацiї / Республiки Бiлорусь;

     2) заявка для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди кандидата:

     не вiдповiдає умовам технiчної специфiкацiї та iншим вимогам щодо предмета закупiвлi, визначеним у тендернiй документацiї (у разi встановлення);

     не вiдповiдає встановленим тендерною документацiєю вимогам до кандидата, встановленим вiдповiдно до абзацу першого частини третьої статтi 22 Закону України "Про публiчнi закупiвлi";

     викладена iншою мовою, нiж мова, що вимагається тендерною документацiєю.

     70. За результатами розгляду кожної заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди державний замовник розмiщує протокол квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди в електроннiй системi закупiвель протягом одного дня з дня його затвердження.

     Протокол квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди, що розмiщується в електроннiй системi закупiвель, не оприлюднюється в електроннiй системi закупiвель для загального доступу, крiм випадкiв, передбачених абзацом другим пункту 65 цих особливостей.

     71. Протокол квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди повинен мiстити таку iнформацiю:

     1) найменування, у тому числi скорочене (за наявностi), мiсцезнаходження та iдентифiкацiйний код служби державного замовника згiдно з ЄДРПОУ, його категорiя;

     2) унiкальний номер оголошення про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди, присвоєний електронною системою закупiвель;

     3) найменування, у тому числi скорочене (за наявностi) (для юридичної особи), або прiзвище, власне iм'я, по батьковi (за наявностi) (для фiзичної особи) кандидата;

     4) результат розгляду заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди (вiдхилення такої заявки / включення кандидата, що подав таку заявку, до рамкової угоди);

     5) пiдстави вiдхилення заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди (у разi вiдхилення) з описом вiдповiдних недолiкiв такої заявки або кандидата, що подав таку заявку, вiдповiдно до пункту 69 цих особливостей.

     72. Вiдхилення заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди кандидата не позбавляє кандидата права повторного подання такої заявки.

     73. Державний замовник, що опублiкував оголошення про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди, може виключити з рамкової угоди кандидата, включеного до неї, у разi виявлення протягом строку дiї рамкової угоди iнформацiї про те, що наявнi пiдстави для вiдмови в участi у закупiвлi, встановленi пiдпунктами 1 - 12 пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178.

     74. Закупiвлi з використанням рамкової угоди здiйснюються державним замовником, що провiв квалiфiкацiйний вiдбiр до рамкової угоди, якщо виконуються такi умови:

     1) кiлькiсть кандидатiв, включених до рамкової угоди, становить не менш як три;

     2) розглянутi всi заявки для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди, поданi до завершення строку подання заявок для участi у квалiфiкацiйному вiдборi кандидатiв до рамкової угоди, визначеного державним замовником в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди.

     75. Закупiвля з використанням рамкової угоди здiйснюється шляхом проведення вiдкритих торгiв у порядку, визначеному особливостями здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, з урахуванням цих особливостей (далi - тендер) або шляхом оголошення запиту пропозицiй за квалiфiкацiйним вiдбором серед кандидатiв, включених до рамкової угоди (далi - запит пропозицiй), у разi, коли в оголошеннi про проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди державний замовник визначає конкретний перелiк товарiв, робiт чи послуг, що будуть закуповуватися в рамках рамкової угоди.

     Кандидат, включений до рамкової угоди, має право одночасно подавати пропозицiї щодо кiлькох тендерiв / запитiв пропозицiй, що оголошенi державним замовником в межах єдиної рамкової угоди, в тому числi у разi подiлу на лоти, але не бiльш як одну пропозицiю на кожен тендер / запит пропозицiї або лот, у разi подiлу предмета закупiвлi на лоти.

     У разi проведення тендеру державний замовник розмiщує iнформацiю вiдповiдно до вимог статтi 21 Закону України "Про публiчнi закупiвлi", при цьому в електроннiй системi закупiвель не оприлюднюється для загального доступу iнформацiя про мiсце поставки товарiв чи надання послуг, виконання робiт та строк поставки товарiв чи надання послуг, виконання робiт.

     76. Державний замовник у разi оголошення тендеру або запиту пропозицiй застосовує Порядок визначення предмета закупiвлi, затверджений наказом Мiнекономiки вiд 15 квiтня 2020 р. N 708, з урахуванням цих особливостей.

     77. У разi проведення в рамках рамкової угоди тендеру або запиту пропозицiй серед кандидатiв, включених до рамкової угоди, державний замовник не встановлює до кандидатiв, включених до рамкової угоди, квалiфiкацiйнi вимоги, визначенi статтею 16 Закону України "Про публiчнi закупiвлi".

     78. Мiнiмальний строк подання тендерних пропозицiй у разi оголошення тендеру серед кандидатiв, включених до рамкової угоди, не повинен бути менш як сiм календарних днiв.

     79. Запит пропозицiй здiйснюється з використанням електронного аукцiону через електронну систему закупiвель.

     80. У разi коли пiд час проведення запиту пропозицiй свою пропозицiю вiдповiдно до вимог, установлених у запитi, подав лише один учасник, електронний аукцiон не застосовується, державний замовник визначає такого учасника переможцем запиту пропозицiй, пiсля чого електронна система закупiвель оприлюднює повiдомлення про намiр укласти державний контракт (договiр).

     81. Для проведення запиту пропозицiй кандидатам, якi включенi до рамкової угоди, надсилається запит пропозицiй. Такий запит пропозицiй подається у формi повiдомлення через електронну систему закупiвель та повинен мiстити:

     1) найменування та мiсцезнаходження державного замовника, що здiйснює запит пропозицiї;

     2) назву предмета закупiвлi;

     3) кiлькiсть товарiв чи кiлькiсть (обсяг) наданих послуг / виконаних робiт;

     4) мiсце поставки товарiв чи надання послуг, виконання робiт;

     5) строк поставки товарiв чи надання послуг, виконання робiт;

     6) одиницю вимiру товарiв або послуг, робiт (аналогiчна одиницi вимiру, зазначенiй у рамковiй угодi);

     7) очiкувану вартiсть предмета закупiвлi запиту пропозицiї;

     8) кiнцевий строк подання пропозицiй та строк їх дiї;

     9) данi про забезпечення виконання державного контракту (договору) (якщо це передбачено умовами рамкової угоди);

     10) розмiр мiнiмального кроку пониження цiни пiд час електронного аукцiону;

     11) iнформацiю про перелiк документiв переможця, що пiдтверджують вiдсутнiсть пiдстав для вiдмови в участi у закупiвлi вiдповiдно до пункту 87 цих особливостей.

     Запит пропозицiй оприлюднюється в електроннiй системi закупiвель для загального доступу, крiм iнформацiї, визначеної пiдпунктами 4 i 5 цього пункту.

     У разi коли розмiщення / оприлюднення в електроннiй системi закупiвель пiд час квалiфiкацiйного вiдбору та/або тендеру, та/або запиту пропозицiї iнформацiї про мiсцезнаходження державного замовника та/або мiсцезнаходження (для юридичної особи) / мiсце проживання (для фiзичної особи) постачальника (виконавця робiт, надавача послуг), та/або мiсце поставки товарiв, виконання робiт чи надання послуг (оприлюднення якої передбачено законодавством та/або цими особливостями) несе загрозу безпецi державного замовника та/або постачальника (виконавця робiт, надавача послуг), така iнформацiя може зазначатися як найменування населеного пункту мiсцезнаходження державного замовника та/або мiсцезнаходження (для юридичної особи) / мiсце проживання (для фiзичної особи) постачальника (виконавця робiт, надавача послуг), та/або найменування населеного пункту, в який здiйснюється доставка товару (в якому виконуються роботи чи надаються послуги).

     82. Пiд час проведення запиту пропозицiй учасники подають свої пропозицiї вiдповiдно до вимог, установлених у запитi пропозицiй.

     83. До участi в електронному аукцiонi допускаються пропозицiї всiх учасникiв (кандидатiв), якi квалiфiкованi до рамкової угоди та подали пропозицiї на запит пропозицiй.

     84. Кiнцевий строк подання пропозицiй на запит пропозицiї не може бути менш як три днi з дня розмiщення запиту пропозицiй в електроннiй системi закупiвель.

     85. Електронною системою закупiвель автоматично призначається час проведення електронного аукцiону.

     86. Пiсля проведення електронного аукцiону державний замовник визначає переможцем того учасника, пропозицiя якого є найбiльш економiчно вигiдною, та розмiщує повiдомлення про намiр укласти державний контракт (договiр). Строк визначення переможця не повинен перевищувати трьох робочих днiв з дня закiнчення аукцiону.

     87. Переможець запиту пропозицiї у строк, що не перевищує чотири днi з дати оприлюднення в електроннiй системi закупiвель повiдомлення про намiр укласти державний контракт (договiр), повинен надати державному замовнику шляхом розмiщення в електроннiй системi закупiвель документи, що пiдтверджують вiдсутнiсть пiдстав, зазначених у пiдпунктах 3, 5, 6 i 12 та в абзацi чотирнадцятому пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178.

     Державний замовник не вимагає, а переможець запиту пропозицiї не зобов'язаний надавати документальне пiдтвердження публiчної iнформацiї, що оприлюднена у формi вiдкритих даних згiдно iз Законом України "Про доступ до публiчної iнформацiї" та/або мiститься у вiдкритих публiчних електронних реєстрах, доступ до яких є вiльним, або публiчної iнформацiї, що є доступною в електроннiй системi закупiвель, крiм випадкiв, коли доступ до такої iнформацiї є обмеженим на момент оприлюднення запиту пропозицiй.

     88. Державний замовник вiдхиляє пропозицiю учасника у разi, коли переможець запиту пропозицiй:

     1) вiдмовився вiд пiдписання державного контракту (договору) вiдповiдно до вимог запиту пропозицiї або пропозицiї та/або у разi неукладення державного контракту (договору) у строк, встановлений пунктом 90 цих особливостей;

     2) не надав у спосiб, зазначений в запитi пропозицiй, документи, що пiдтверджують вiдсутнiсть пiдстав, визначених у пiдпунктах 3, 5, 6 i 12 та в абзацi чотирнадцятому пункту 47 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178, крiм випадку, зазначеного в абзацi другому пункту 87 цих особливостей;

     3) подав бiльш як одну пропозицiю на запит пропозицiї, у тому числi до визначеної в запитi пропозицiй частини предмета закупiвлi (лота).

     Державний замовник має право вiдхилити пропозицiю учасника у разi, коли переможець запиту пропозицiй не виконав свої зобов'язання за ранiше укладеним державним контрактом (договором) з державним замовником, яким оголошено запит пропозицiї, що призвело до його дострокового розiрвання, i було застосовано санкцiї у виглядi штрафiв та/або вiдшкодування збиткiв протягом трьох рокiв з дати дострокового розiрвання такого державного контракту (договору).

     89. Персонiфiкованi данi про учасникiв, iнформацiя про їх пропозицiї та документи, визначенi пунктом 87 цих особливостей, не оприлюднюється в електроннiй системi закупiвель для загального доступу.

     90. Рiшення про намiр укласти державний контракт (договiр) за результатами запиту пропозицiї приймає державний замовник в день визначення переможця та протягом одного дня пiсля прийняття такого рiшення розмiщує в електроннiй системi закупiвель повiдомлення про намiр укласти договiр.

     Iнформацiя про намiр укласти договiр не оприлюднюється в електроннiй системi закупiвель для загального доступу.

     Державний контракт (договiр) за результатами запиту пропозицiй може укладатися з моменту визначення переможця запиту пропозицiй, але в будь-якому разi не пiзнiше нiж протягом 10 календарних днiв з дати визначення такого переможця.

     91. Переможцю запиту пропозицiй та iншим учасникам, що подали пропозицiї електронною системою закупiвель, автоматично надсилається iнформацiя про переможця запиту пропозицiй iз зазначенням його найменування та мiсцезнаходження.

     92. За результатами проведення тендеру та/або запиту пропозицiй державним замовником та переможцем тендеру / запиту пропозицiй укладається державний контракт (договiр).

     93. За результатами проведення тендеру / запиту пропозицiй державний замовник розмiщує в електроннiй системi закупiвель укладений державний контракт (договiр) та додатки до нього протягом трьох робочих днiв з дня його пiдписання та iнформацiю про найменування товару (послуги, робiт) / конкретний перелiк товарiв, робiт та/або послуг, що закуповувались, та iнформацiю про цiну за одиницю (кожної одиницi товару, роботи чи послуги).

     За результатами проведення тендеру / запиту пропозицiй електронна система закупiвель автоматично формує звiт про результати проведення закупiвлi вiдповiдно до вимог статтi 19 Закону України "Про публiчнi закупiвлi".

     В електроннiй системi закупiвель оприлюднюється для загального доступу iнформацiя, передбачена пiдпунктами 1, 2, 4, 5, 9, 10, 11, 12, 13 частини першої статтi 19 Закону України "Про публiчнi закупiвлi", а також iнформацiя про найменування товару (послуг, робiт) / конкретний перелiк товарiв, робiт та/або послуг, що закуповувались, та iнформацiя про цiну за одиницю (кожної одиницi товару, роботи чи послуги).

     Iншi вiдомостi, зазначенi у звiтi про результати проведення закупiвлi, а також державний контракт (договiр) та додатки до нього оприлюднюються електронною системою закупiвель протягом 30 днiв з дати закiнчення або скасування воєнного стану.

     94. Iстотнi умови державного контракту (договору), укладеного вiдповiдно до умов цього роздiлу, не можуть змiнюватися пiсля його пiдписання до виконання зобов'язань сторонами в повному обсязi, крiм випадкiв, визначених пунктом 19 особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178.

     Повiдомлення про внесення змiн до державного контракту (договору) та змiни до iстотних умов державного контракту (договору) розмiщуються в електроннiй системi закупiвель державним замовником протягом трьох робочих днiв з дня їх внесення.

     Повiдомлення про внесення змiн до державного контракту (договору) повинно мiстити iнформацiю вiдповiдно до вимог частини восьмої статтi 41 Закону України "Про публiчнi закупiвлi".

     Повiдомлення про внесення змiн до державного контракту (договору) та змiни до iстотних умов державного контракту (договору) не оприлюднюються для загального доступу в електроннiй системi закупiвель.

     В електроннiй системi закупiвель оприлюднюється для загального доступу iнформацiя про цiну за одиницю (кожної одиницi товару, роботи чи послуги), яка була змiнена у зв'язку iз змiною умов державного контракту (договору) (у разi її змiни).

     Змiни до державного контракту (договору) та iншi вiдомостi, зазначенi в повiдомленнi про внесення змiн до державного контракту (договору), оприлюднюються для загального доступу електронною системою закупiвель протягом 30 днiв з дати закiнчення або скасування воєнного стану.

     95. Будь-якi рiшення, дiї чи бездiяльнiсть державного замовника, якi порушують права та законнi iнтереси кандидата (кандидатiв) за результатами проведення квалiфiкацiйного вiдбору кандидатiв до рамкової угоди чи запиту пропозицiй, вирiшуються в судовому порядку.

     Оскарження тендерної документацiї, дiй чи бездiяльностi державного замовника пiд час проведення тендеру здiйснюється вiдповiдно до особливостей здiйснення публiчних закупiвель товарiв, робiт i послуг для замовникiв, передбачених Законом України "Про публiчнi закупiвлi", на перiод дiї правового режиму воєнного стану в Українi та протягом 90 днiв з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 12 жовтня 2022 р. N 1178.".

Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.