Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Суббота, Май 10, 2025 - 21:53
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная » Кодексы Украины » Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

<< Предыдущая

Следующая >>

Спецiальний додаток E. Транзит
Роздiл 3. Каботажне транспортування товарiв

Сфера застосування

     2. Стандартне правило

     Митна служба дозволяє перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування на борту морського (рiчкового) судна одночасно з iншими товарами за умови, що вона впевнилася в тому, що цi товари можуть бути iдентифiкованi та, що iншi вимоги будуть виконанi.

     3. Рекомендоване правило

     Митна служба повинна вимагати, щоб товари, якi знаходяться у вiльному обiгу, перевозилися в режимi каботажного транспортування окремо вiд iнших товарiв, що знаходяться на борту морського (рiчкового) судна, тiльки якщо вона вважає це необхiдним для цiлей контролю.

     4. Рекомендоване правило

     За запитом вiдповiдної особи та при дотриманнi умов, визнаних митною службою необхiдними, остання повинна дозволити перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування на борту морського (рiчкового) судна, яке пiд час каботажу робить зупинку в iноземному порту.

     5. Рекомендоване правило

     Якщо морському (рiчковому) судну, яке повинно зупинитися в одному чи декiлькох пунктах, що знаходяться за межами митної територiї, виданий дозвiл на перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування, на цi товари повиннi бути накладенi пломби лише за запитом вiдповiдної особи або у разi, якщо митна служба вважає опломбування необхiдним для забезпечення того, щоб неможливо було вилучити цi товари або додатково розмiстити iншi товари, таким чином, щоб це не можна було швидко виявити.

     6. Рекомендоване правило

     Якщо морське (рiчкове) судно, що перевозить товари в режимi каботажного транспортування, вимушене вiдхилитися вiд запланованого курсу i зробити зупинку в пунктi за межами митної територiї, митна служба повинна розглядати цi товари як такi, що залишаються пiд режимом каботажного транспортування за умови, що вона впевнилася в тому, що це саме тi товари, якi первинно були помiщенi пiд цей режим.

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте

Доска объявлений

Предлагаем услуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua