Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
П'ятниця, Травень 30, 2025 - 23:47
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Главная » Кодексы Украины » Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

<< Предыдущая

Следующая >>

Спецiальний додаток E. Транзит
Роздiл 3. Каботажне транспортування товарiв

Сфера застосування

     2. Стандартне правило

     Митна служба дозволяє перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування на борту морського (рiчкового) судна одночасно з iншими товарами за умови, що вона впевнилася в тому, що цi товари можуть бути iдентифiкованi та, що iншi вимоги будуть виконанi.

     3. Рекомендоване правило

     Митна служба повинна вимагати, щоб товари, якi знаходяться у вiльному обiгу, перевозилися в режимi каботажного транспортування окремо вiд iнших товарiв, що знаходяться на борту морського (рiчкового) судна, тiльки якщо вона вважає це необхiдним для цiлей контролю.

     4. Рекомендоване правило

     За запитом вiдповiдної особи та при дотриманнi умов, визнаних митною службою необхiдними, остання повинна дозволити перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування на борту морського (рiчкового) судна, яке пiд час каботажу робить зупинку в iноземному порту.

     5. Рекомендоване правило

     Якщо морському (рiчковому) судну, яке повинно зупинитися в одному чи декiлькох пунктах, що знаходяться за межами митної територiї, виданий дозвiл на перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування, на цi товари повиннi бути накладенi пломби лише за запитом вiдповiдної особи або у разi, якщо митна служба вважає опломбування необхiдним для забезпечення того, щоб неможливо було вилучити цi товари або додатково розмiстити iншi товари, таким чином, щоб це не можна було швидко виявити.

     6. Рекомендоване правило

     Якщо морське (рiчкове) судно, що перевозить товари в режимi каботажного транспортування, вимушене вiдхилитися вiд запланованого курсу i зробити зупинку в пунктi за межами митної територiї, митна служба повинна розглядати цi товари як такi, що залишаються пiд режимом каботажного транспортування за умови, що вона впевнилася в тому, що це саме тi товари, якi первинно були помiщенi пiд цей режим.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua