Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС
 logo
Неділя, Травень 11, 2025 - 00:12
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Главная » Кодексы Украины » Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

<< Предыдущая

Следующая >>

Спецiальний додаток E. Транзит
Роздiл 3. Каботажне транспортування товарiв

Навантаження та розвантаження

     7. Стандартне правило

     Митне законодавство визначає мiсця, в яких дозволяється робити навантаження або розвантаження товарiв, розмiщених пiд режим каботажного транспортування, а також час, в який цi розвантаження або навантаження можуть здiйснюватися.

     8. Рекомендоване правило

     У випадку, коли на борту морського (рiчкового) судна перевозяться тiльки товари, якi знаходяться у вiльному обiгу, за запитом вiдповiдної особи митна служба повинна дозволити навантаження та розвантаження товарiв, помiщених пiд режим каботажного транспортування, у будь-якому мiсцi та у будь-який час.

     9. Рекомендоване правило

     За запитом вiдповiдної особи митна служба повинна дозволити навантаження або розвантаження товарiв, помiщених пiд режим каботажного транспортування, в iншому пунктi, нiж той, який зазвичай дозволений для цих цiлей, навiть якщо морське (рiчкове) судно перевозить також ввезенi товари, що не декларувалися, або товари, помiщенi пiд iнший митний режим. Будь-якi стягнутi при цьому збори обмежуються приблизною вартiстю наданих послуг.

     10. Рекомендоване правило

     Якщо морське (рiчкове) судно, що перевозить товари пiд режимом каботажного транспортування, протягом свого рейсу вiдхиляється вiд курсу, митна служба за запитом вiдповiдної особи повинна дозволити розвантаження таких товарiв пiд режимом каботажного транспортування в iншому пунктi, нiж той, який був спочатку запланований. Будь-якi стягнутi при цьому збори обмежуються приблизною вартiстю наданих послуг.

     11. Стандартне правило

     Коли перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування переривається внаслiдок аварiї або форс-мажорних обставин, митна служба вимагає вiд капiтана або iншої вiдповiдної особи вжиття всiх розумних запобiжних заходiв для уникнення можливостi несанкцiонованого обiгу товарiв та для iнформування митної служби або iнших компетентних органiв про характер такої аварiї чи iнших обставин, що перервали перевезення.

     12. Стандартне правило

     Якщо морське (рiчкове) судно, що перевозить товари в режимi каботажного транспортування, має на борту ввезенi товари, що не декларувалися, чи товари, помiщенi пiд iнший митний режим, митна служба дозволяє навантаження або розвантаження товарiв пiд режимом каботажного транспортування у найкоротший термiн пiсля прибуття судна в мiсце навантаження або розвантаження.

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті

Дошка оголошень

Пропонуємо послуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua