Перейти к основному содержанию

  • УКР
  • РУС
 logo
Суббота, Май 10, 2025 - 20:48
  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют
  • Единое окно для международной торговли
  • Партнеры
  • О компании
  • Контакты

Вы здесь

Главная » Кодексы Украины » Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

Мiжнародна Конвенцiя Про Спрощення Та Гармонiзацiю Митних Процедур (кiотська Конвенцiя)

<< Предыдущая

Следующая >>

Спецiальний додаток E. Транзит
Роздiл 3. Каботажне транспортування товарiв

Навантаження та розвантаження

     7. Стандартне правило

     Митне законодавство визначає мiсця, в яких дозволяється робити навантаження або розвантаження товарiв, розмiщених пiд режим каботажного транспортування, а також час, в який цi розвантаження або навантаження можуть здiйснюватися.

     8. Рекомендоване правило

     У випадку, коли на борту морського (рiчкового) судна перевозяться тiльки товари, якi знаходяться у вiльному обiгу, за запитом вiдповiдної особи митна служба повинна дозволити навантаження та розвантаження товарiв, помiщених пiд режим каботажного транспортування, у будь-якому мiсцi та у будь-який час.

     9. Рекомендоване правило

     За запитом вiдповiдної особи митна служба повинна дозволити навантаження або розвантаження товарiв, помiщених пiд режим каботажного транспортування, в iншому пунктi, нiж той, який зазвичай дозволений для цих цiлей, навiть якщо морське (рiчкове) судно перевозить також ввезенi товари, що не декларувалися, або товари, помiщенi пiд iнший митний режим. Будь-якi стягнутi при цьому збори обмежуються приблизною вартiстю наданих послуг.

     10. Рекомендоване правило

     Якщо морське (рiчкове) судно, що перевозить товари пiд режимом каботажного транспортування, протягом свого рейсу вiдхиляється вiд курсу, митна служба за запитом вiдповiдної особи повинна дозволити розвантаження таких товарiв пiд режимом каботажного транспортування в iншому пунктi, нiж той, який був спочатку запланований. Будь-якi стягнутi при цьому збори обмежуються приблизною вартiстю наданих послуг.

     11. Стандартне правило

     Коли перевезення товарiв у режимi каботажного транспортування переривається внаслiдок аварiї або форс-мажорних обставин, митна служба вимагає вiд капiтана або iншої вiдповiдної особи вжиття всiх розумних запобiжних заходiв для уникнення можливостi несанкцiонованого обiгу товарiв та для iнформування митної служби або iнших компетентних органiв про характер такої аварiї чи iнших обставин, що перервали перевезення.

     12. Стандартне правило

     Якщо морське (рiчкове) судно, що перевозить товари в режимi каботажного транспортування, має на борту ввезенi товари, що не декларувалися, чи товари, помiщенi пiд iнший митний режим, митна служба дозволяє навантаження або розвантаження товарiв пiд режимом каботажного транспортування у найкоротший термiн пiсля прибуття судна в мiсце навантаження або розвантаження.

Основное меню

  • Главная
  • Программное обеспечение
  • Загрузка
  • Форум
  • Курсы валют

Навигатор ВЭД

  • База документов
  • Каталог документов
  • Подборка документов
  • Украинская классификация товаров ВЭД
  • Единый список товаров двойного назначения
  • Классификационные решения ГТСУ
  • Средняя расчетная стоимость товаров согласно УКТВЭД
  • Справка по товару УКТВЭД
  • Таможенный калькулятор
  • Таможенный калькулятор для граждан (M16)
  • Расчет импорта автомобиля

Информационная поддержка

  • Электронное декларирование
  • NCTS Фаза 5
  • Единое окно для международной торговли
  • Время ожидания в пунктах пропуска
  • Проверить ГТД
  • Таможенный кодекс Украины
  • Кодексы Украины
  • Справочные материалы
  • Архив новостей
  • Обсуждение законопроектов
  • Удаленный контроль ГТД
  • Перечень тестовых заданий
  • Часто задаваемые вопросы
  • Реклама на сайте

Доска объявлений

Предлагаем услуги:
  • Митний брокер мп Ковель 0679537199 - супровід та всі види оформлення
Copyright © 2025 НТФ «Интес» Все права сохранены.
Поддержка: support@qdpro.com.ua