Следующая >>
Стаття 21. Складання прогнозу бюджету на наступнi плановим два бюджетнi перiоди
1. Мiнiстерство фiнансiв України за участю Мiнiстерства економiки України, Нацiонального банку України, а також головних розпорядникiв коштiв державного бюджету складає прогноз Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди, який ґрунтується на Програмi дiяльностi Кабiнету Мiнiстрiв України, прогнозних та програмних документах економiчного та соцiального розвитку, державних цiльових програмах.
Прогноз Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди включає iндикативнi прогнознi показники:
1) основних макропоказникiв економiчного i соцiального розвитку України (iз зазначенням показникiв номiнального i реального обсягу валового внутрiшнього продукту, iндексiв споживчих цiн та цiн виробникiв, офiцiйного обмiнного курсу гривнi у середньому за рiк та на кiнець року, прибутку пiдприємств, фонду оплати працi, рiвня безробiття, експорту та iмпорту товарiв i послуг, а також iнших показникiв, якi застосовуються при складаннi проекту бюджету);
2) зведеного бюджету України за основними видами доходiв, фiнансування, видаткiв i кредитування;
3) державного бюджету за основними видами доходiв, фiнансування, видаткiв i кредитування;
4) за бюджетними програмами, якi забезпечують протягом декiлькох рокiв виконання iнвестицiйних програм (проектiв), у тому числi тих, що здiйснюються iз залученням державою кредитiв (позик) вiд iноземних держав, банкiв i мiжнародних фiнансових органiзацiй. Такi бюджетнi програми за умови схвалення у встановленому законодавством порядку вiдповiдних iнвестицiйних програм (проектiв) включаються до прогнозу Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди протягом усього строку їх реалiзацiї з урахуванням вимог цього Кодексу;
5) взаємовiдносин державного бюджету з мiсцевими бюджетами.
Прогноз Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди подається до Верховної Ради України разом з проектом закону про Державний бюджет України, уточнюється на пiдставi прийнятого закону про Державний бюджет України та схвалюється Кабiнетом Мiнiстрiв України у мiсячний строк з дня опублiкування закону про Державний бюджет України.
2. Головнi розпорядники коштiв державного бюджету, виходячи з iндикативних прогнозних показникiв обсягiв видаткiв i надання кредитiв з бюджету на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди, доведених Мiнiстерством фiнансiв України разом з iнструкцiєю з пiдготовки бюджетних запитiв, складають плани своєї дiяльностi на плановий i наступнi за плановим два бюджетнi перiоди (що включають заходи з реалiзацiї iнвестицiйних програм (проектiв)) вiдповiдно до прогнозних та програмних документiв економiчного та соцiального розвитку, державних цiльових програм з визначенням очiкуваних результатiв дiяльностi. Такi плани дiяльностi щорiчно приводяться у вiдповiднiсть iз показниками державного бюджету на плановий бюджетний перiод та прогнозом Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди.
З метою досягнення поставлених цiлей головнi розпорядники коштiв державного бюджету формують бюджетнi програми (з урахуванням строку їх реалiзацiї) на плановий i наступнi за плановим два бюджетнi перiоди.
3. Показники проекту Державного бюджету України на бюджетний перiод, що настає за плановим, ґрунтуються на iндикативних прогнозних показниках Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди (включаючи iндикативнi прогнознi показники за бюджетними програмами, якi забезпечують протягом декiлькох рокiв виконання iнвестицiйних програм (проектiв), у тому числi тих, що здiйснюються iз залученням державою кредитiв (позик) вiд iноземних держав, банкiв i мiжнародних фiнансових органiзацiй).
4. Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевi державнi адмiнiстрацiї, виконавчi органи вiдповiдних мiсцевих рад складають та схвалюють прогноз мiсцевого бюджету на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди вiдповiдно до прогнозних та програмних документiв економiчного та соцiального розвитку країни i вiдповiдної територiї, державних цiльових програм, який ґрунтується на прогнозi Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди.
Прогноз мiсцевого бюджету на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди включає iндикативнi прогнознi показники мiсцевого бюджету за основними видами доходiв, фiнансування, видаткiв i кредитування, а також iндикативнi прогнознi показники за бюджетними програмами, якi забезпечують протягом декiлькох рокiв виконання iнвестицiйних програм (проектiв).
Прогноз мiсцевого бюджету на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди подається до Верховної Ради Автономної Республiки Крим, вiдповiдних мiсцевих рад разом з проектом рiшення про мiсцевий бюджет, уточнюється на пiдставi схваленого Кабiнетом Мiнiстрiв України прогнозу Державного бюджету України на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди i прийнятого рiшення про мiсцевий бюджет та схвалюється Радою мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцевими державними адмiнiстрацiями, виконавчими органами вiдповiдних мiсцевих рад.
Показники проекту мiсцевого бюджету на бюджетний перiод, що настає за плановим, ґрунтуються на iндикативних прогнозних показниках мiсцевого бюджету на наступнi за плановим два бюджетнi перiоди.
5. За бюджетними програмами, якi забезпечують протягом декiлькох рокiв виконання iнвестицiйних програм (проектiв), у тому числi тих, що здiйснюються iз залученням державою кредитiв (позик) вiд iноземних держав, банкiв та мiжнародних фiнансових органiзацiй, та визначенi законом про Державний бюджет України (рiшенням про мiсцевий бюджет), Кабiнет Мiнiстрiв України (Рада мiнiстрiв Автономної Республiки Крим, мiсцева державна адмiнiстрацiя, виконавчий орган вiдповiдної мiсцевої ради) вживає заходiв щодо прiоритетностi передбачення бюджетних коштiв на наступний бюджетний перiод у проектi закону про Державний бюджет України (проектi рiшення про мiсцевий бюджет) для продовження таких iнвестицiйних програм (проектiв) з урахуванням необхiдностi поетапного їх завершення та введення в дiю вiдповiдних об'єктiв.