МIНIСТЕРСТВО ФIНАНСIВ УКРАЇНИ
МIНIСТЕРСТВО ВНУТРIШНIХ СПРАВ УКРАЇНИ
МIНIСТЕРСТВО ДОХОДIВ I ЗБОРIВ УКРАЇНИ
СЛУЖБА БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
м. Київ
02.12.2013 | N 1026/1184/739/484 |
---|
Про затвердження Порядку надання та розгляду
узагальнених матерiалiв
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 грудня 2013 р. за N 2170/24702 |
Вiдповiдно до Законiв України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї
(вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом,
або фiнансуванню тероризму", "Про
мiлiцiю", "Про Службу безпеки України", "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть",
"Про органiзацiйно-правовi основи
боротьби з органiзованою злочиннiстю", "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть",
"Про боротьбу з тероризмом", Податкового кодексу України та Кримiнального
процесуального кодексу України наказуємо:
1. Затвердити Порядок надання та розгляду узагальнених матерiалiв, що додається.
2. Керiвникам вiдповiдних структурних та територiальних пiдроздiлiв Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Мiнiстерства доходiв i зборiв України, Служби безпеки України та Державної служби фiнансового монiторингу України довести цей наказ до вiдома спiвробiтникiв (працiвникiв) та встановити контроль за його виконанням вiдповiдно до вимог законодавства України.
3. Мiнiстерству внутрiшнiх справ України, Мiнiстерству доходiв i зборiв України, Службi безпеки України призначити уповноважених спiвробiтникiв (працiвникiв) для органiзацiї на постiйнiй основi взаємодiї з Державною службою фiнансового монiторингу України у сферi запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму.
4. Департаменту мiсцевих бюджетiв, взаємодiї з ЦОВВ та регiонами Мiнiстерства фiнансiв України (Кузькiн Є. Ю.) та Департаменту фiнансових розслiдувань Державної служби фiнансового монiторингу України (Хилюк В. П.) подати цей наказ в установленому порядку на державну реєстрацiю до Мiнiстерства юстицiї України.
5. Цей наказ набирає чинностi з дня його офiцiйного опублiкування.
6. Визнати такими, що втратили чиннiсть, накази Державного комiтету фiнансового монiторингу України, Державної податкової адмiнiстрацiї України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Служби безпеки України:
вiд 28 листопада 2006 року N 240/718/1158/755 "Про затвердження Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв", зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 15 грудня 2006 року за N 1312/13186;
вiд 29 сiчня 2009 року N 11/33/24/53 "Про затвердження Змiн до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв", зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 19 березня 2009 року за N 258/16274;
вiд 10 серпня 2010 року N 131/595/367/439 "Про внесення змiн до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв", зареєстрований в Мiнiстерствi юстицiї України 11 жовтня 2010 року за N 910/18205.
Мiнiстр фiнансiв України | Ю. Колобов |
Мiнiстр внутрiшнiх справ України | В. Захарченко |
Мiнiстр доходiв i зборiв України | О. Клименко |
Голова Служби безпеки України | О. Якименко |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Мiнiстерства фiнансiв України, Мiнiстерства внутрiшнiх справ України, Мiнiстерства доходiв i зборiв України, Служби безпеки України 02.12.2013 N 1026/1184/739/484 |
|
Зареєстровано в Мiнiстерствi юстицiї України 23 грудня 2013 р. за N 2170/24702 |
Порядок
надання та розгляду узагальнених матерiалiв
I. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок визначає форму, структуру, змiст узагальнених матерiалiв Державної служби фiнансового монiторингу України (далi - Держфiнмонiторинг України), а також механiзми та систему:
надання Держфiнмонiторингом України узагальнених матерiалiв органам, що здiйснюють оперативно-розшукову дiяльнiсть та досудове розслiдування (слiдчi пiдроздiли), та оперативним пiдроздiлам центральних апаратiв, їх структурним пiдроздiлам, органам внутрiшнiх справ, органам безпеки, органам, що здiйснюють контроль за додержанням податкового законодавства (далi - правоохороннi органи), їх територiальним пiдроздiлам;
реєстрацiї, отримання та розгляду узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами;
отримання Держфiнмонiторингом України iнформацiї/документiв про хiд опрацювання узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами;
запобiгання розголошенню iнформацiї, що мiститься в узагальнених матерiалах.
1.2. У цьому Порядку термiни вживаються у таких значеннях:
додатки до узагальнених матерiалiв - копiї документiв, якi стосуються вiдомостей про фiнансовi операцiї, та iнша iнформацiя, пов'язана з узагальненими матерiалами, у письмовiй та/або електроннiй формi (за наявностi);
експертна комiсiя - комiсiя Держфiнмонiторингу України з розгляду узагальнених матерiалiв i додаткових узагальнених матерiалiв, пiдготовлених для подання правоохоронним та розвiдувальним органам, склад i повноваження якої затверджуються окремим наказом Держфiнмонiторингу України;
надання узагальнених матерiалiв - дiї посадових осiб Держфiнмонiторингу України, спрямованi на виконання рiшення експертної комiсiї щодо передачi в установленому порядку правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам узагальнених матерiалiв у письмовiй та/або електроннiй формi;
предикатний злочин - суспiльно небезпечне протиправне дiяння, що передувало легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом;
реєстрацiя (облiк) узагальнених матерiалiв - присвоєння Держфiнмонiторингом України кожному узагальненому матерiалу реєстрацiйного номера, а також реєстрацiя, взяття на облiк та фiксацiя в облiкових журналах, книгах та Єдиному реєстрi досудових розслiдувань правоохоронними органами та їх територiальними пiдроздiлами;
розгляд узагальнених матерiалiв - перевiрка шляхом здiйснення оперативно-розшукової дiяльностi та/або розслiдування правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами вiдомостей, викладених в узагальнених матерiалах, та прийняття рiшення згiдно з кримiнальним процесуальним законодавством або iншими законодавчими актами;
територiальнi пiдроздiли правоохоронних органiв - слiдчi та оперативнi пiдроздiли головних управлiнь, управлiнь МВС України в Автономнiй Республiцi Крим, областях, мiстах Києвi та Севастополi, на транспортi, регiональних органiв Служби безпеки України, органiв, що здiйснюють контроль за додержанням податкового законодавства в Автономнiй Республiцi Крим, областях, округах, мiстах Києвi та Севастополi.
Iншi термiни та поняття, якi вживаються у цьому Порядку, застосовуються у значеннях, визначених Законом України "Про запобiгання та протидiю легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму" (далi - Закон).
II. Пiдготовка узагальнених матерiалiв до передачi правоохоронним органам
2.1. Iнформацiя про фiнансову операцiю або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, що пiдлягають фiнансовому монiторингу, а також про клiєнта, одержана Держфiнмонiторингом України у встановленому законодавством порядку, обробляється та аналiзується на предмет наявностi достатнiх пiдстав:
вважати, що операцiя або сукупнiсть пов'язаних мiж собою операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;
пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму.
У разi встановлення вищезазначених пiдстав Держфiнмонiторинг України у встановленi цим Порядком строки надає до правоохоронних органiв вiдповiднi узагальненi матерiали.
2.2. Узагальненi матерiали готуються Держфiнмонiторингом України у письмовiй та/або електроннiй формi.
2.3. Узагальненi матерiали вiдповiдно до вимог Закону мiстять iнформацiю з обмеженим доступом.
У разi якщо узагальненi матерiали мають додатки, якi мiстять банкiвську, комерцiйну, професiйну таємницю та таємницю страхування, в узагальнених матерiалах робиться вiдповiдний запис.
2.4. Структура узагальнених матерiалiв:
змiст;
преамбула;
описовi роздiли, до яких можуть включатися:
опис фiнансових операцiй (для узагальненого матерiалу);
iнформацiя щодо ранiше переданого узагальненого матерiалу (для додаткового узагальненого матерiалу);
iнформацiя про стан розгляду правоохоронними органами або розвiдувальними органами узагальненого матерiалу (для додаткового узагальненого матерiалу);
додаткова iнформацiя про проведення фiнансових операцiй, що пiдлягають фiнансовому монiторингу, отримана вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу (для додаткового узагальненого матерiалу);
iнформацiя щодо зупинення фiнансових операцiй;
перелiк документiв та додатково отримана iнформацiя вiд суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу;
iнформацiя щодо пов'язаних узагальнених матерiалiв;
додатково отримана iнформацiя;
iнформацiя щодо учасникiв фiнансових операцiй;
резюме;
мотивований висновок;
додатки (за наявностi).
2.5. Узагальненi матерiали мають мiстити такi вiдомостi:
1) в обов'язковому порядку:
реєстрацiйний номер, дату, умовне найменування, пiдпис уповноваженої особи Держфiнмонiторингу України;
опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили, або:
опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi можуть бути пов'язанi з предикатним злочином, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили;
опис сутi фiнансової операцiї або сукупностi пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй, якi дають можливiсть пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, з вiдображенням дати та суми, на яку проведено фiнансовi операцiї, мiсця та обставин їх здiйснення, взаємовiдносин, а також зв'язкiв мiж особами, якi їх вчинили;
опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть вважати, що фiнансовi операцiї або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, або:
опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть вважати, що фiнансовi операцiї або сукупнiсть пов'язаних мiж собою фiнансових операцiй можуть бути пов'язанi з предикатним злочином;
опис достатнiх пiдстав, якi дають можливiсть пiдозрювати, що фiнансова операцiя або клiєнт пов'язанi iз вчиненням дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму;
схему фiнансових операцiй;
мотивований висновок, що фiнансовi операцiї можуть здiйснюватися з метою легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму або можуть здiйснюватися з метою вчинення дiяння, визначеного Кримiнальним кодексом України, що не стосується легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму;
2) у разi наявностi:
опис ознак, за якими суб'єкт фiнансового монiторингу виявив фiнансовi операцiї, що пiдлягали фiнансовому монiторингу;
код банку (МФО - BIC), найменування банку та номери рахункiв, через якi здiйснювалася фiнансова операцiя;
iнформацiю щодо iдентифiкацiї резидентiв:
для фiзичної особи - прiзвище, iм'я, по батьковi, дату народження, номер паспорта громадянина України (або iншого документа, що посвiдчує особу), дату видачi та найменування органу, що його видав, мiсце проживання або мiсцеперебування фiзичної особи, реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв / номер паспорта громадянина України (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платникiв податкiв та повiдомили про це вiдповiдний орган державної податкової служби i мають вiдмiтку в паспортi);
для фiзичної особи - пiдприємця - прiзвище, iм'я, по батьковi, дату народження, номер паспорта громадянина України (або iншого документа, що посвiдчує особу), дату видачi та найменування органу, що його видав, мiсце проживання або мiсцеперебування фiзичної особи - пiдприємця, реквiзити банку, в якому вiдкрито рахунок, i номер банкiвського рахунку (за наявностi);
для юридичної особи - повне найменування, мiсцезнаходження; вiдомостi про органи управлiння та їх склад; данi, що iдентифiкують осiб, якi мають право розпоряджатися рахунками i майном, вiдомостi про власникiв iстотної участi в юридичнiй особi; вiдомостi про контролерiв юридичної особи; код згiдно з Єдиним державним реєстром пiдприємств та органiзацiй України;
iнформацiю щодо iдентифiкацiї нерезидентiв:
для фiзичної особи - прiзвище, iм'я, по батьковi (за наявностi), дату народження, номер паспорта (або iншого документа, що посвiдчує особу), дату видачi та найменування органу, що його видав, громадянство, мiсце проживання або мiсце тимчасового перебування фiзичної особи в Українi;
б) для юридичної особи - повне найменування, мiсцезнаходження та реквiзити банку, в якому вiдкрито рахунок, номер банкiвського рахунку, вiдомостi про органи управлiння та їх склад; данi, що iдентифiкують осiб, якi мають право розпоряджатися рахунками та майном; вiдомостi про власникiв iстотної участi в юридичнiй особi; вiдомостi про контролерiв юридичної особи, копiї легалiзованого витягу з торгового, банкiвського чи судового реєстру або нотарiально засвiдченого реєстрацiйного посвiдчення уповноваженого органу iноземної держави про реєстрацiю вiдповiдної юридичної особи;
iнформацiю про стан учасника фiнансових операцiй (дiючий, вiдновлення платоспроможностi, банкрут, лiквiдований тощо);
копiї первинних документiв, на пiдставi яких проведенi фiнансовi операцiї, що стали об'єктом фiнансового монiторингу, у тому числi таких, що мiстять банкiвську та комерцiйну таємницю;
копiї заяв та iнших документiв, на пiдставi яких вiдкритi рахунки, через якi здiйснювалися фiнансовi операцiї;
копiї паспорта особи, карток iз зразками пiдписiв та довiреностi, на пiдставi якої цей учасник брав участь у проведеннi фiнансової операцiї, що стала об'єктом фiнансового монiторингу;
копiї установчих документiв юридичних осiб, задiяних у здiйсненнi фiнансових операцiй;
вiдомостi та копiї документiв щодо вiдстеження (монiторингу) обiгу активiв, що можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму;
iнформацiю, одержану вiд правоохоронних, розвiдувальних та iнших органiв державної влади;
iнформацiю, одержану вiд пiдроздiлiв фiнансових розвiдок iнших держав (за наявностi дозволу пiдроздiлiв фiнансових розвiдок iнших держав на передачу такої iнформацiї до правоохоронних органiв та/або розвiдувальних органiв);
вiдомостi, одержанi з вiдкритих джерел (засобiв масової iнформацiї тощо);
iнформацiю про ранiше переданi узагальненi матерiали, пов'язанi з цим матерiалом;
iнформацiю щодо зупинення фiнансових операцiй;
схеми засновницьких зв'язкiв;
3) у разi наявностi двох i бiльше ознак фiнансових операцiй, клiєнтiв їх опис формується як узагальнення (загальна кiлькiсть операцiй, загальна сума, найбiльш суттєвий характер операцiй та основнi контрагенти). Детальнiша iнформацiя додається в табличнiй електроннiй формi, що є невiд'ємним додатком до узагальнених матерiалiв.
2.6. При формуваннi узагальнених матерiалiв для здiйснення аналiзу фiнансових операцiй та/або у разi необхiдностi отримання iнформацiї вiд пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави або надання такої iнформацiї Держфiнмонiторингом України використовується iнформацiя, надана правоохоронними або iншими органами державної влади (їх територiальними пiдроздiлами), про фiнансовi операцiї, стосовно яких є пiдозра, що вони пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму та/або пов'язанi з особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї.
Територiальнi пiдроздiли правоохоронних органiв надають таку iнформацiю безпосередньо Держфiнмонiторингу України або через вiдповiднi структурнi пiдроздiли центральних апаратiв правоохоронних органiв.
Iнформацiя, яка надається вiдповiдно до цього пункту, повинна мiстити вiдомостi та реквiзити осiб, перелiк яких визначено в додатку 1 до цього Порядку.
У разi вiдсутностi в iнформацiї правоохоронного органу вiдомостей та реквiзитiв осiб, зазначених у додатку 1 до цього Порядку, така iнформацiя не розглядається.
Надання iнформацiї Держфiнмонiторингу України здiйснюється правоохоронними органами з дотриманням вимог законодавства щодо розголошення вiдомостей досудового розслiдування та вимог законодавства у сферi охорони iнформацiї з обмеженим доступом.
Держфiнмонiторинг України у разi необхiдностi звернення (запиту) до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави використовує iнформацiю, надану правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами, щодо фiнансових операцiй, стану розгляду узагальнених матерiалiв, кримiнальних проваджень, у тому числi з обмеженим доступом, якщо наявний дозвiл правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу.
У разi вiдсутностi такого дозволу iнформацiя правоохоронного органу не може бути використана пiд час звернення (запиту) до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави.
У разi наявностi в узагальненому матерiалi iнформацiї пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави, яким надано дозвiл на передачу цiєї iнформацiї конкретному правоохоронному органу, такi узагальненi матерiали передаються в iнший правоохоронний орган за наявностi вiдповiдного дозволу пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави.
2.7. У разi наявностi у Держфiнмонiторингу України додаткової iнформацiї, що стосується ранiше направлених правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам узагальнених матерiалiв, Держфiнмонiторинг України формує та надає вiдповiдному правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу додатковi узагальненi матерiали.
Додатковi узагальненi матерiали (за наявностi) надаються правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу, на розглядi в якому перебувають узагальненi матерiали.
Додатковi узагальненi матерiали є невiд'ємною частиною узагальнених матерiалiв.
2.8. У разi наявностi у Держфiнмонiторингу України додаткової iнформацiї, що стосується ранiше направлених правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам узагальнених матерiалiв, за результатами розгляду яких оперативно-розшуковi, контррозвiдувальнi справи закритi або досудове розслiдування закiнчено, Держфiнмонiторинг України може формувати узагальненi матерiали, якi подаються на розгляд до експертної комiсiї, для прийняття рiшення щодо їх направлення до правоохоронних органiв, їх територiальних пiдроздiлiв.
Якщо за результатами розгляду ранiше наданого узагальненого матерiалу розпочато кримiнальне провадження або узагальнений матерiал розглядається (використовується) у ходi досудового розслiдування, додатковi узагальненi матерiали надаються безпосередньо пiдроздiлу правоохоронного органу, його територiальному пiдроздiлу, що здiйснює кримiнальне провадження, якщо iнше не зазначено цим пiдроздiлом.
III. Надання Держфiнмонiторингом України узагальнених матерiалiв
3.1. Рiшення про наявнiсть достатнiх пiдстав для передачi узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв приймається експертною комiсiєю.
3.2. До участi в засiданнях експертної комiсiї можуть запрошуватися представники структурних пiдроздiлiв правоохоронних органiв, завданням яких є запобiгання та протидiя легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, якi затверджуються окремим розпорядчим документом вiдповiдного структурного пiдроздiлу правоохоронного органу.
Представники структурних пiдроздiлiв правоохоронних органiв, якi залучаються до участi в засiданнях експертної комiсiї, надiленi консультативно-дорадчими функцiями та мають право:
знайомитися з короткими описами проектiв узагальнених матерiалiв (у табличнiй формi) та схемами фiнансових операцiй;
вносити пропозицiї щодо наявностi або вiдсутностi достатнiх пiдстав для передачi узагальнених матерiалiв до правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу;
вносити пропозицiї щодо обсягу i термiну доопрацювання узагальнених матерiалiв;
вносити пропозицiї щодо визначення правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу, до якого рекомендується передати узагальненi матерiали;
iнформувати про стан розгляду ранiше переданих до правоохоронних органiв узагальнених матерiалiв;
вносити пропозицiї щодо надання копiй узагальнених матерiалiв;
вносити пропозицiї щодо доцiльностi iнформування правоохоронного органу щодо направлення узагальнених матерiалiв до iншого правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу тощо.
3.3. За наявностi достатнiх пiдстав вважати, що фiнансова операцiя може бути пов'язана з фiнансуванням тероризму, узагальнений матерiал негайно передається Службi безпеки України.
3.4. У разi наявностi iнформацiї, що територiальним пiдроздiлом правоохоронного органу розпочато кримiнальне провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, та/або фiнансування тероризму, експертна комiсiя може прийняти рiшення про надання узагальненого матерiалу, пов'язаного з таким провадженням, безпосередньо до цього пiдроздiлу.
3.5. У разi наявностi iнформацiї, що територiальним пiдроздiлом правоохоронного органу проводиться оперативно-розшукова дiяльнiсть у межах оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи вiдповiдно до Законiв України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" та "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть", експертна комiсiя може прийняти рiшення про надання узагальненого матерiалу, пов'язаного з такою справою, безпосередньо до цього пiдроздiлу.
3.6. У разi наявностi iнформацiї, що фiнансовi операцiї, якi вiдображенi в узагальненому матерiалi, здiйснюються або здiйснювалися у конкретнiй адмiнiстративно-територiальнiй одиницi (Автономнiй Республiцi Крим, областi, мiстах Києвi або Севастополi), експертна комiсiя може прийняти рiшення щодо направлення такого узагальненого матерiалу безпосередньо до територiального пiдроздiлу правоохоронного органу цiєї адмiнiстративно-територiальної одиницi.
3.7. У разi наявностi iнформацiї, що територiальному пiдроздiлу правоохоронного органу вiдповiдно до доручення слiдчого, прокурора, слiдчого суддi або у складi слiдчої групи необхiдно здiйснити ряд слiдчих (розшукових) дiй чи негласних слiдчих (розшукових) дiй у межах кримiнального провадження, розпочатого за ознаками предикатного злочину та/або легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, експертна комiсiя може прийняти рiшення щодо направлення узагальненого матерiалу безпосередньо до територiального пiдроздiлу правоохоронного органу.
3.8. До правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу направляється лише один примiрник узагальненого матерiалу.
Направлення декiлькох примiрникiв одного i того самого узагальненого матерiалу або його копiї структурним пiдроздiлам одного правоохоронного органу, його територiальним пiдроздiлам чи декiльком правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам не допускається.
Слiдчим пiдроздiлам правоохоронних органiв у разi здiйснення кримiнального провадження за ознаками предикатного злочину, та/або легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, та/або фiнансування тероризму за фiнансовими операцiями, якi безпосередньо або опосередковано пов'язанi з операцiями, вiдображеними в узагальненому матерiалi, наданому iншому правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу, за наявностi їх згоди надається копiя такого узагальненого матерiалу вiдповiдно до рiшення експертної комiсiї.
Копiї узагальнених матерiалiв надаються без згоди iншого правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу у разi закриття кримiнального провадження, наявностi рiшення суду або закриття оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи за реабiлiтуючими пiдставами вiдповiдно до рiшення експертної комiсiї.
Надання iншому правоохоронному органу копiї узагальненого матерiалу, який мiстить iнформацiю пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави, яка надала дозвiл на передачу iнформацiї конкретному правоохоронному органу, не допускається без згоди пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави.
Документ на отримання копiї узагальненого матерiалу повинен:
бути викладений на офiцiйному бланку вiдповiдного правоохоронного органу встановленої форми;
бути наданий за пiдписом керiвника слiдчого пiдроздiлу правоохоронного органу (чи його заступника), скрiпленим гербовою печаткою.
3.9. Термiн передачi узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв, їх територiальних пiдроздiлiв не повинен перевищувати п'яти робочих днiв з дня прийняття експертною комiсiєю рiшення.
У разi прийняття Держфiнмонiторингом України рiшення щодо подальшого зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до частини другої статтi 17 Закону та/або зупинення видаткових операцiй вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону передача узагальнених матерiалiв до правоохоронних органiв здiйснюється у термiни, встановленi пунктом 7.3 роздiлу VII цього Порядку.
3.10. Узагальненi матерiали, додатковi узагальненi матерiали (за наявностi) та додатки до них (за наявностi) надаються правоохоронним органам, їх територiальним пiдроздiлам на паперових, та/або магнiтних, та/або iнших матерiальних носiях iнформацiї разом з вiдповiдним супровiдним листом за пiдписом Голови Держфiнмонiторингу України або його заступника.
3.11. У супровiдному листi зазначаються коротке умовне найменування узагальненого матерiалу, пiдозри щодо вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, його реєстрацiйний номер, наявнiсть додаткiв, а також iнформацiя про день закiнчення строку зупинення фiнансової та/або видаткової операцiї, у разi якщо таке рiшення прийнято Держфiнмонiторингом України вiдповiдно до частин другої, третьої статтi 17 Закону, а також iнформацiя щодо ранiше направлених узагальнених матерiалiв.
3.12. Копiї документiв, якi надiйшли до Держфiнмонiторингу України пiсля надання узагальненого матерiалу до правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу та не мiстять вiдомостей щодо проведення нових фiнансових операцiй, можуть надаватися правоохоронному органу, його територiальному пiдроздiлу окремим супровiдним листом як додатки до узагальненого матерiалу або до додаткового узагальненого матерiалу.
Додатки (за наявностi) до узагальненого матерiалу або до додаткового узагальненого матерiалу є його невiд'ємною частиною.
3.13. Примiрник (копiя) супровiдного листа про направлення узагальнених матерiалiв або додаткових узагальнених матерiалiв до територiального пiдроздiлу правоохоронного органу в обов'язковому порядку надається вiдповiдному структурному пiдроздiлу правоохоронного органу.
IV. Реєстрацiя (облiк) узагальнених матерiалiв
4.1. Реєстрацiя узагальнених матерiалiв i додаткових узагальнених матерiалiв, отриманих вiд Держфiнмонiторингу України, здiйснюється правоохоронним органом, його територiальним пiдроздiлом вiдповiдно до законодавства України, у тому числi яке регламентує порядок використання iнформацiї з обмеженим доступом.
4.2. Правоохоронний орган, його територiальний пiдроздiл, який отримав узагальнений матерiал або додатковий узагальнений матерiал, не пiзнiше нiж протягом п'яти робочих днiв з моменту його реєстрацiї (облiку) надає Держфiнмонiторингу України вiдомостi щодо дати i номера їх реєстрацiї, у тому числi в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань (дата внесення iнформацiї, номер кримiнального провадження та попередня правова квалiфiкацiя кримiнального правопорушення iз зазначенням статтi (частини статтi) Кримiнального кодексу України).
4.3. При направленнi структурним пiдроздiлом правоохоронного органу узагальненого матерiалу, та/або додаткового узагальненого матерiалу, або матерiалiв досудового розслiдування, проведеного його територiальним пiдроздiлом, або якщо територiальний пiдроздiл направив його до структурного пiдроздiлу правоохоронного органу, один примiрник супровiдного листа та/або повiдомлення (iз зазначенням реквiзитiв супровiдного листа та/або узагальненого або додаткового узагальненого матерiалу) надсилається на адресу Держфiнмонiторингу України.
4.4. Якщо вiдповiдно до законодавства узагальнений матерiал, та/або додатковий узагальнений матерiал, або матерiали розгляду узагальненого матерiалу передаються з одного правоохоронного органу до iншого або до їх територiальних пiдроздiлiв, правоохоронний орган (його територiальний пiдроздiл), який передає такi документи, один примiрник супровiдного листа та/або повiдомлення (iз зазначенням реквiзитiв супровiдного листа та узагальненого та/або додаткового узагальненого матерiалу) надсилає на адресу Держфiнмонiторингу України та до вiдповiдних пiдроздiлiв правоохоронних органiв.
4.5. У всiх випадках передачi правоохоронними органами iнформацiї та/або документiв про результати розгляду узагальненого матерiалу у супровiдному листi в обов'язковому порядку зазначається iнформацiя щодо узагальненого матерiалу, у тому числi його реєстрацiйний номер у Держфiнмонiторингу України.
V. Розгляд узагальнених матерiалiв
5.1. Розгляд узагальнених матерiалiв правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами здiйснюється у визначеному законодавством України порядку.
5.2. Органiзацiя, розгляд, прийняття рiшення за вiдомостями, викладеними в узагальнених матерiалах щодо фiнансових операцiй, що можуть бути пов'язанi з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму, здiйснюються правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами, на якi покладено виконання завдань iз запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму.
5.3. Отриманi узагальненi матерiали правоохороннi органи, їх територiальнi пiдроздiли реалiзовують у межах своєї компетенцiї, використовуючи оперативно-розшуковi заходи i засоби, здiйснюючи кримiнальне провадження у порядку, визначеному Законами України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть", "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть" та Кримiнальним процесуальним кодексом України.
5.4. Контроль за станом розгляду та обґрунтованiстю прийнятих рiшень територiальними пiдроздiлами правоохоронних органiв за результатами розгляду узагальнених матерiалiв здiйснюють структурнi пiдроздiли правоохоронних органiв, а також керiвники територiальних пiдроздiлiв правоохоронних органiв.
5.5. Узагальненi матерiали, якi мiстять пiдозри щодо вiдмивання доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму, використовуються правоохоронними органами, їх територiальними пiдроздiлами виключно при здiйсненнi заходiв щодо боротьби з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму.
VI. Отримання Держфiнмонiторингом України iнформацiї та/або документiв про хiд розгляду узагальнених матерiалiв
6.1. Правоохороннi органи (їх територiальнi пiдроздiли) протягом п'яти робочих днiв з моменту прийняття рiшення за результатами розгляду узагальнених матерiалiв надають Держфiнмонiторингу України iнформацiю вiдповiдно до Перелiку вiдомостей про стан розгляду узагальнених матерiалiв правоохоронними органами (далi - Перелiк) (додаток 2).
6.2. Для повiдомлення суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу про факт початку досудового розслiдування - повiдомлення про пiдозру у вчиненнi злочину (або про факт закриття такого кримiнального провадження в ходi досудового розслiдування) та iнформування суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу i суб'єктiв державного фiнансового монiторингу про прийнятi судами рiшення за такими кримiнальними провадженнями за повiдомлення суб'єктiв первинного фiнансового монiторингу, що надсилались до Держфiнмонiторингу України вiдповiдно до вимог статей 15, 16 Закону, правоохороннi органи, їх територiальнi пiдроздiли, на розглядi яких перебували узагальненi матерiали, надають повiдомлення Держфiнмонiторингу України про факт початку досудового розслiдування - повiдомлення про пiдозру у вчиненнi злочину (або про факт закриття такого кримiнального провадження в ходi досудового розслiдування), а також про прийнятi судами рiшення у розрiзi таких фiнансових операцiй за формою, наведеною в додатку 3 до цього Порядку.
6.3. У разi потреби в отриманнi iнформацiї (додаткової iнформацiї) щодо стану розгляду переданих узагальнених матерiалiв, копiй процесуальних документiв Держфiнмонiторинг України направляє запити до правоохоронних органiв, їх територiальних пiдроздiлiв.
6.4. Правоохороннi органи (їх територiальнi пiдроздiли) на запити Держфiнмонiторингу України зобов'язанi надавати iнформацiю (додаткову iнформацiю) про стан розгляду узагальнених матерiалiв, хiд досудового розслiдування та/або вiдповiднi копiї процесуальних документiв (з дотриманням вимог Кримiнального процесуального кодексу України).
6.5. Держфiнмонiторинг України та правоохороннi органи один раз на пiврiччя проводять взаємозвiрку результатiв стану розгляду переданих узагальнених матерiалiв.
Результати взаємозвiрки оформляються актом за формою, наведеною в додатку 4 до цього Порядку.
Держфiнмонiторинг України складає акт у двох примiрниках, якi до 25 числа мiсяця, що настає за звiтним, направляються до правоохоронного органу.
Правоохоронний орган протягом тридцяти днiв з моменту отримання акта здiйснює звiрку i надає пiдписаний примiрник акта Держфiнмонiторингу України.
До акта взаємозвiрки Держфiнмонiторингом України та правоохоронним органом заносяться вiдомостi про узагальненi матерiали та додатковi узагальненi матерiали, що були переданi та отриманi у звiтний перiод, перенаправленi в iнший правоохоронний орган (його територiальний пiдроздiл) або отриманi вiд них за звiтний перiод, вiдомостi щодо узагальнених матерiалiв, якi перебувають на розглядi бiльше шести мiсяцiв i стосовно яких вiдсутня iнформацiя щодо прийнятого процесуального рiшення або iншого рiшення, передбаченого законодавством України.
Акт взаємозвiрки пiдписується керiвниками вiдповiдного структурного пiдроздiлу правоохоронного органу та Держфiнмонiторингу України або їх заступниками, затверджується Головою Держфiнмонiторингу України та керiвником правоохоронного органу або їх заступниками вiдповiдно до розподiлу функцiональних обов'язкiв.
6.6. Спiвробiтники Держфiнмонiторингу України за iнiцiативою правоохоронного органу у встановленому законодавством порядку беруть участь у заходах, якi здiйснюють правоохороннi органи у сферi протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, як консультанти або спецiалiсти.
VII. Iнформування правоохоронних органiв про зупинення фiнансових операцiй
7.1. У разi прийняття Держфiнмонiторингом України рiшення про подальше зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до вимог частини другої статтi 17 Закону, здiйснене суб'єктом первинного фiнансового монiторингу вiдповiдно до вимог частини першої статтi 17 Закону, та/або зупинення видаткових фiнансових операцiй вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону Держфiнмонiторинг України невiдкладно, не пiзнiше наступного робочого дня пiсля прийняття такого рiшення, iнформує про зазначене правоохороннi органи, уповноваженi приймати рiшення вiдповiдно до кримiнального процесуального законодавства.
Якщо Держфiнмонiторингом України приймається рiшення про подальше зупинення фiнансових операцiй (про зупинення видаткових операцiй) вiдповiдно до вимог частини другої та/або третьої статтi 17 Закону i такi операцiї пов'язанi з ранiше наданим узагальненим матерiалом, про це iнформується лише правоохоронний орган (його територiальний пiдроздiл), який безпосередньо його розглядає.
Якщо Держфiнмонiторингом України приймається рiшення про подальше зупинення фiнансових операцiй (про зупинення видаткових операцiй) вiдповiдно до вимог частини другої та/або третьої статтi 17 Закону i такi операцiї не пов'язанi з ранiше наданим узагальненим матерiалом, про це iнформуються вiдповiднi структурнi пiдроздiли правоохоронних органiв.
Перелiк слiдчих та оперативних пiдроздiлiв центральних апаратiв (на рiвнi головних управлiнь, управлiнь) органiв внутрiшнiх справ, органiв безпеки, органiв, що здiйснюють контроль за додержанням податкового законодавства та на якi покладено виконання завдань iз запобiгання та протидiї легалiзацiї (вiдмиванню) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванню тероризму, надається Держфiнмонiторингу України правоохоронними органами.
У разi потреби Держфiнмонiторинг України може iнформувати iнший структурний пiдроздiл правоохоронного органу.
7.2. Правоохоронний орган (його структурний пiдроздiл), отримавши iнформацiю про прийняте Держфiнмонiторингом України рiшення вiдповiдно до пункту 7.1 цього роздiлу, невiдкладно протягом двох робочих днiв з моменту її отримання надає, у разi наявностi, Держфiнмонiторингу України для аналiзу необхiдну додаткову iнформацiю, документи (з дотриманням вимог Кримiнального процесуального кодексу України), якi мiстять:
вiдомостi стосовно осiб, якi здiйснюють або причетнi до здiйснення фiнансової операцiї;
вiдомостi щодо притягнення до кримiнальної вiдповiдальностi, наявностi судимостi стосовно вищезазначених осiб тощо.
7.3. У разi пiдтвердження мотивованої пiдозри Держфiнмонiторинг України готує узагальнений матерiал, який пов'язаний iз зупиненням фiнансової операцiї, i подає вiдповiдному правоохоронному органу (його структурному або територiальному пiдроздiлу) не пiзнiше п'ятого робочого дня пiсля прийняття рiшення щодо подальшого зупинення фiнансової операцiї вiдповiдно до частин другої та/або третьої статтi 17 Закону.
У такому разi строк зупинення фiнансової операцiї продовжується Держфiнмонiторингом України на сiм робочих днiв з дня подання вiдповiдного узагальненого матерiалу за умови, що загальний строк такого зупинення не перевищуватиме 14 робочих днiв.
7.4. У разi надходження запиту правоохоронного органу (його територiального пiдроздiлу) у межах перевiрки ранiше наданого узагальненого матерiалу, у якому зазначаються фiнансовi операцiї, якi мiстять ознаки, передбаченi статтями 15, 16 Закону, Держфiнмонiторинг України може прийняти рiшення про зупинення видаткових операцiй за рахунками клiєнтiв (осiб) вiдповiдно до частини третьої статтi 17 Закону.
Такий запит правоохоронного органу обов'язково повинен:
бути викладений на офiцiйному бланку вiдповiдного правоохоронного органу (його територiального пiдроздiлу) встановленої форми;
бути наданий за пiдписом керiвника правоохоронного органу (його територiального пiдроздiлу) чи його заступника, скрiпленим гербовою печаткою;
мiстити мотивованi пiдозри, обґрунтування необхiдностi зупинення видаткових операцiй, iдентифiкацiйнi данi учасникiв фiнансових операцiй, банкiвськi рахунки та iншi вiдомостi, зазначенi в додатку 1 до цього Порядку.
VIII. Заходи щодо запобiгання розголошенню iнформацiї
8.1. З метою запобiгання незаконному розголошенню iнформацiї, яка мiститься в узагальнених матерiалах та додаткових узагальнених матерiалах, у тому числi при передачi та розглядi, її розкриття та захист здiйснюються спiвробiтниками правоохоронних органiв (їх територiальних пiдроздiлiв) та Держфiнмонiторингу України вiдповiдно до законодавства України, яке регламентує порядок використання документiв з грифом обмеження доступу.
8.2. Правоохороннi органи, їх територiальнi пiдроздiли надають Держфiнмонiторингу України передбачену цим Порядком iнформацiю (копiї документiв) з дотриманням вимог законодавства України, зокрема статтi 222 Кримiнального процесуального кодексу України, Законiв України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" та "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть".
8.3. Правоохороннi органи, їх територiальнi пiдроздiли, Держфiнмонiторинг України забезпечують збереження повноти i цiлiсностi отриманої iнформацiї, створюють i пiдтримують належнi умови для її зберiгання, а також запобiгання незаконному доступу.
В. о. директора Департаменту мiсцевих бюджетiв, взаємодiї з ЦОВВ та регiонами | Г. Б. Маркович |
Начальник ГУБОЗ Мiнiстерства внутрiшнiх справ України | С. М. Рогозiн |
Начальник Головного слiдчого управлiння фiнансових розслiдувань Мiнiстерства доходiв i зборiв України | А. I. Яковинець |
Начальник Головного оперативного управлiння Мiнiстерства доходiв i зборiв України | О. А. Мандзюк |
Перший заступник Голови Служби безпеки України - начальник ГУБКОЗ ЦУ СБУ | С. П. Черних |
Начальник ГУКЗЕД Служби безпеки України | О. М. Бакалiна |
Додаток 1 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 2.6) |
Перелiк
вiдомостей та реквiзитiв осiб, якi повиннi мiститися
в iнформацiї правоохоронних органiв
1 | Перелiк вiдомостей, якi повиннi мiститися в iнформацiї правоохоронних органiв |
1.1 | Вид фiнансових операцiй, стосовно яких у правоохоронного органу є пiдозри, що вони пов'язанi з: |
а | легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом |
б | фiнансуванням тероризму |
в | особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї |
1.2 | Iнформацiя про фiнансовi операцiї, зазначенi у пунктi 1.1 цього Перелiку, повинна бути отримана при: |
а | здiйсненнi кримiнального провадження за ознаками предикатного злочину |
б | виконаннi завдань, передбачених Законами України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" та "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть", з метою пошуку i фiксацiї фактичних даних про протиправнi дiяння окремих осiб та груп, за якi Кримiнальним кодексом України передбачено покарання у виглядi позбавлення волi або штрафу понад три тисячi неоподатковуваних мiнiмумiв доходiв громадян (за винятком дiянь, передбачених статтями 212 i 2121 Кримiнального кодексу України) |
1.3 | Iнформацiя щодо кримiнального провадження, оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи: |
1.3.1 | щодо кримiнального провадження: |
а | номер реєстрацiї заяви, повiдомлення про вчинене кримiнальне правопорушення, у тому числi в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань |
б | дата реєстрацiї заяви, повiдомлення про вчинене кримiнальне правопорушення, у тому числi в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань |
в | квалiфiкацiя предикатного злочину |
г | найменування правоохоронного органу, його слiдчого пiдроздiлу, який веде розслiдування |
ґ | короткий опис фабули факту розслiдування. Дата, час, адреса, мiсце, спосiб, знаряддя, засоби, iншi особливостi вчинення злочину, данi осiб, якi пiдозрюються у вчиненнi злочину, тощо |
д | встановлений розмiр матерiальних збиткiв та/або злочинних доходiв (грн) |
1.3.2 | щодо оперативно-розшукової справи: |
а | номер оперативно-розшукової справи |
б | дата заведення оперативно-розшукової справи |
в | квалiфiкацiя предикатного злочину, щодо вчинення якого є пiдозри |
г | найменування правоохоронного органу, його структурного пiдроздiлу, у провадженнi якого перебуває оперативно-розшукова справа |
1.3.3 | щодо контррозвiдувальної справи: |
а | номер контррозвiдувальної справи |
б | дата заведення контррозвiдувальної справи |
в | квалiфiкацiя предикатного злочину, щодо вчинення якого є пiдозри |
г | найменування правоохоронного органу, його структурного пiдроздiлу, у провадженнi якого перебуває контррозвiдувальна справа |
1.4 | Опис фiнансової операцiї, щодо якої у правоохоронного органу є пiдозри, що вона пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму або з особами, стосовно яких застосовано мiжнароднi санкцiї: |
а | дата проведення фiнансової операцiї |
б | сума фiнансової операцiї |
в | змiст фiнансової операцiї |
г | найменування банку |
ґ | вiдомостi щодо учасникiв фiнансової операцiї |
д | iншi вiдомостi про фiнансову операцiю (у разi наявностi) |
1.5 | Пiдстави обґрунтованої пiдозри стосовно того, що фiнансова операцiя пов'язана з легалiзацiєю (вiдмиванням) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансуванням тероризму або пов'язана з особами, стосовно яких застосованi мiжнароднi санкцiї |
1.6 | Наявнiсть причинного зв'язку мiж фактами, якi дослiджуються у ходi кримiнального провадження, в оперативно-розшуковiй або контррозвiдувальнiй справi, та фiнансовою операцiєю |
1.7 | Обов'язковi iдентифiкацiйнi данi юридичних та фiзичних осiб, якi здiйснили фiнансовi операцiї та прямо чи опосередковано можуть бути причетнi до легалiзацiї (вiдмивання) доходiв, одержаних злочинним шляхом, або фiнансування тероризму: |
1.7.1 | для фiзичних осiб - резидентiв: |
а | прiзвище, iм'я, по батьковi |
б | реєстрацiйний номер облiкової картки платника податкiв або серiя та номер паспорта (для фiзичних осiб, якi через свої релiгiйнi переконання вiдмовляються вiд прийняття реєстрацiйного номера облiкової картки платника податкiв та повiдомили про це вiдповiдний орган державної влади) |
1.7.2 | для фiзичних осiб - нерезидентiв: прiзвище, iм'я, по батьковi (за наявностi) (українською та/або англiйською мовою) |
1.7.3 | для юридичних осiб: |
а | повне найменування |
б | код за ЄДРПОУ (для резидентiв) |
в | мiсцезнаходження |
2 | Обсяг (перелiк) iнформацiї, необхiдної для звернення до пiдроздiлу фiнансової розвiдки iншої держави: |
2.1 | Iнформацiя, зазначена в пiдпунктах 1.1 - 1.3, 1.5 та 1.6 цього Перелiку |
2.2 | Вiдомостi, що iдентифiкують суб'єкта: назва суб'єкта (прiзвище, iм'я, по батьковi фiзичної та/або найменування юридичної особи) |
2.3 | Фiнансова та iнша iнформацiя: |
а | найменування банку (SWIFT-код (BIC cod) банку) |
б | номер банкiвського рахунку |
в | опис необхiдної iнформацiї (запитання) |
г | цiль та мета використання iнформацiї, що запитується |
ґ | застосування арешту, вилучення або конфiскацiї майна |
д | сума (вид валюти) та/або походження коштiв |
е | країни, якi задiянi у розслiдуваннi |
Додаток 2 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 6.1) |
Перелiк
вiдомостей про стан розгляду узагальнених
матерiалiв правоохоронними органами
N з/п |
Стадiї розгляду | Вiдомостi про стан розгляду узагальнених матерiалiв (УМ) та додаткових узагальнених матерiалiв (ДУМ) |
1 | Отримання УМ (ДУМ) | 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу
України УМ (ДУМ), дата. 2. Найменування правоохоронного органу (його територiального пiдроздiлу), який отримав УМ (ДУМ). 3. Дата i номер реєстрацiї УМ (ДУМ) в журналi облiку документiв з обмеженим доступом. 4. Реквiзити реєстрацiї УМ в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань (дата внесення iнформацiї, номер кримiнального провадження та попередня правова квалiфiкацiя кримiнального правопорушення iз зазначенням статтi (частини статтi) Кримiнального кодексу України) |
2 | Здiйснення розгляду вiдповiдно до Закону України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" або Закону України "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть" | 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу
України УМ (ДУМ), дата. 2. Пiдстави проведення розгляду (Закон України "Про оперативно-розшукову дiяльнiсть" або Закон України "Про контррозвiдувальну дiяльнiсть"). 3. Номер оперативно-розшукової або контррозвiдувальної справи та дата заведення. 4. Найменування органу, його структурного пiдроздiлу, який здiйснює розгляд |
3 | При направленнi УМ (ДУМ) або матерiалiв його розгляду за належнiстю до iншого правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу | 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу
України УМ (ДУМ), дата. 2. Вихiднi дата i номер супровiдного листа правоохоронного органу, його територiального пiдроздiлу до УМ (ДУМ), матерiалiв перевiрки (гриф обмеження доступу). 3. Найменування органу (структурного пiдроздiлу), яким спрямовано УМ (ДУМ) за належнiстю, його мiсцезнаходження. 4. Найменування органу (структурного пiдроздiлу), до якого спрямовано УМ (ДУМ), його мiсцезнаходження |
4 | Кримiнальне провадження | 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу
України УМ (ДУМ), дата. 2. Дата i номер реєстрацiї УМ в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань. 3. Стаття Кримiнального кодексу України, за ознаками якої розпочато досудове розслiдування (у тому числi квалiфiкуючi ознаки). 4. Яким органом зареєстровано в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань (найменування органу). 5. Яким органом здiйснюється досудове розслiдування (найменування органу). 6. Стан досудового розслiдування (кримiнальне провадження триває, передано за пiдслiднiстю, розслiдування зупинено, строк розслiдування продовжено). 7. Короткий опис фабули досудового розслiдування. 8. Дiї щодо закiнчення досудового розслiдування (стаття 283 Кримiнального процесуального кодексу України). 9. Установлена сума легалiзованих доходiв (млн грн). 10. Сума злочинних доходiв, на якi накладено арешт та/або якi вилучено у ходi досудового розслiдування (млн грн). 11. Загальна сума грошових коштiв та iншого майна, на якi накладено арешт та/або якi вилучено у ходi досудового розслiдування (млн грн). 12. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу облiку, реєстрацiйний номер та дата, номер справи |
5 | Закриття кримiнального провадження у ходi досудового розслiдування | 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу УМ
(ДУМ), дата. 2. Дата i номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань УМ 3. Стаття Кримiнального кодексу України, за ознаками якої розпочато досудове розслiдування (у тому числi квалiфiкуючi ознаки). 4. Найменування органу, яким прийнято рiшення. 5. Копiя постанови про закриття кримiнального провадження у ходi досудового слiдства (надається поштою). 6. Дата i номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань вiдомостей про закiнчення досудового розслiдування. 7. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу (справи), реєстрацiйний номер та дата |
6 | Закiнчення досудового слiдства шляхом складання обвинувального акту та направлення його до суду | 1. Реєстрацiйний номер Держфiнмонiторингу
України УМ (ДУМ), дата. 2. Дата i номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань вiдомостей про закiнчення досудового розслiдування. 3. Найменування кримiнального провадження та його реєстрацiйний номер. 4. Найменування органу, який склав обвинувальний акт. 5. Прiзвище, iм'я, по батьковi обвинувачених. 6. За якими статтями та їх частинами пред'явлено обвинувачення (у тому числi обов'язково вказати предикатний злочин до статтi 209 Кримiнального кодексу України) у розрiзi обвинувачених. 7. Установлена сума легалiзованих доходiв - за обвинувальним актом (млн грн). 8. Сума злочинних доходiв, на якi накладено арешт, якi вилучено у ходi досудового розслiдування (млн грн). 9. Загальна сума грошових коштiв та iншого майна, на якi накладено арешт та/або якi вилучено у ходi досудового розслiдування (млн грн) 10. Мiсцезнаходження УМ (ДУМ) - орган, найменування журналу (справи), реєстрацiйний номер та дата. 11. Найменування суду, до якого спрямовано обвинувальний акт, його адреса та за наявностi номер судової справи. 12. Дата та реєстрацiйний номер супровiдного листа, який обвинувальний акт направлено до суду |
Додаток 3 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 6.2) |
|
Державна служба фiнансового монiторингу України |
Повiдомлення
щодо прийнятого процесуального рiшення
(на виконання пункту 6.2 роздiлу VI Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв)
N з/п |
Номер фiнансової операцiї за узагальненим матерiалом | Номер узагальненого матерiалу | Номер кримiнального провадження за Єдиним реєстром досудових розслiдувань | Дата внесення до Єдиного реєстру досудових розслiдувань факту | Стаття Кримiнального кодексу України | Найменування органу, який прийняв рiшення | ||
направлення повiдомлення про пiдозру | закриття кримiнального провадження | направлення обвинувального акта до суду | ||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Керiвник структурного пiдроздiлу правоохоронного органу або його заступник / керiвник структурного територiального пiдроздiлу правоохоронного органу або його заступник | |||
(пiдпис) | (прiзвище, iнiцiали) |
"__" ____________ 20__ року
Додаток 4 до Порядку надання та розгляду узагальнених матерiалiв (пункт 6.5) |
|
Для службового користування Прим. _____ (при заповненнi) |
ЗАТВЕРДЖЕНО | ЗАТВЕРДЖЕНО | |||
(керiвник Держфiнмонiторингу України або його заступник) | (керiвник правоохоронного органу або його заступник) | |||
(пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | (пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | |
"___" ____________ 20__ року | "___" ____________ 20__ року мiсто ________________ |
АКТ
взаємозвiрки результатiв стану розгляду
переданих узагальнених матерiалiв за ____________
N з/п |
Номер та дата супровiдного листа Держфiнмонiторингу України | Номер та дата узагальненого матерiалу або додаткового узагальненого матерiалу | Вид та умовне найменування узагальненого матерiалу | Дата та номер реєстрацiї в Єдиному реєстрi досудових розслiдувань | Результати розгляду
узагальнених матерiалiв (останнє на звiтну дату прийняте рiшення згiдно iз законодавством) |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Керiвник структурного пiдроздiлу Держфiнмонiторингу України або його заступник | |||
(пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | ||
"___" ____________ 20__ року | |||
Керiвник структурного пiдроздiлу правоохоронного органу або його заступник | |||
(пiдпис) | (iнiцiали та прiзвище) | ||
"___" ____________ 20__ року |