Следующая >>
A. ПРАВО НА ОСКАРЖЕННЯ
10.1. Стандартне правило
Нацiональне законодавство передбачає право на оскарження з митних питань.
10.2. Стандартне правило
Будь-яка особа, права та iнтереси якої безпосередньо зачiпаються рiшенням або бездiяльнiстю митної служби, має право на оскарження.
10.3. Стандартне правило
Особi, права та iнтереси якої безпосередньо зачiпаються рiшенням або бездiяльнiстю митної служби, пiсля її запиту до митної служби та у термiни, встановленi нацiональним законодавством, повiдомляються причини такого рiшення чи бездiяльностi. Це може спричинити або не спричинити оскарження цiєю особою.
10.4. Стандартне правило
Нацiональне законодавство передбачає право на подачу попередньої скарги митнiй службi.
10.5. Стандартне правило
У випадку, коли скарга не була задоволена митною службою, особа, яка подає скаргу, має право на подальше оскарження до органу, який є незалежним вiд митної служби.
10.6. Стандартне правило
В останнiй iнстанцiї особа, яка подає скаргу, має право звернутися до судового органу.