Следующая >>
Представлення товарiв митнiй службi
a) Документи
7. Рекомендоване правило
Якщо митний орган, в якому товари повиннi бути представленi, розташований не у мiсцi ввозу товарiв на митну територiю, митна служба повинна вимагати подачi документiв у мiсцi ввозу тiльки у випадках, коли вона вважає це необхiдним для цiлей контролю.
8. Стандартне правило
У випадках, коли митна служба вимагає документи в зв'язку з представленням їй товарiв, iнформацiя, що мiститься у цих документах, обмежується лише даними, необхiдними для iдентифiкацiї товарiв та транспортного засобу.
9. Рекомендоване правило
Митна служба повинна обмежити запитуванi данi до тих, якi мiстяться у звичайних документах перевiзника, та повинна керуватися у цих цiлях вимогами, передбаченими у мiжнародних угодах, якi стосуються галузi транспортування.
10. Рекомендоване правило
Митна служба повинна зазвичай приймати вантажну декларацiю як єдиний документ, необхiдний для представлення товарiв.
11. Рекомендоване правило
Митний орган, вiдповiдальний за прийом документiв, необхiдних для представлення товарiв, також повинний бути уповноваженим приймати декларацiю на товари.
12. Рекомендоване правило
Якщо документи, якi представляються митнiй службi, складенi мовою, використання якої не обумовлено для цiєї мети, або мовою, що не є мовою країни ввозу товарiв, митна служба не повинна вимагати обов'язкового перекладу докладних даних, якi мiстяться в цих документах.
b) Прибуття товарiв у неробочий час
13. Стандартне правило
Митна служба визначає запобiжнi заходи, якi повиннi бути вжитi перевiзником для уникнення недозволеного використання товарiв на митнiй територiї у разi їхнього прибуття до митного органу у неробочий час.
14. Рекомендоване правило
На прохання перевiзника та з причин, визнаних митною службою обґрунтованими, вона зобов'язана, настiльки, наскiльки це можливо, дозволити виконання митних формальностей, якi передують представленню декларацiї на товари, у неробочий час митного органу.