МIЖВIДОМЧА КОМIСIЯ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПIВЕЛЬ
05.10.07 | N 20-109/11-11282 |
---|
Державна митна служба України |
Про застосування положень Закону
На ваш лист вiд 23.08.2007 N 11/4-17/8656 щодо застосування положень Закону України "Про закупiвлю товарiв, робiт i послуг за державнi кошти" (надалi - Закон) повiдомляємо наступне.
Закон не регулює вiдносини, якi складаються мiж замовником та органiзацiєю вiдповiдальною за оприлюднення або опублiкування, внаслiдок пiдписання договору.
При порушеннi зобов'язання шляхом його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змiстом зобов'язання (неналежне виконання) слiд керуватися умовами договору, положеннями Цивiльного кодексу України та Господарського процесуального кодексу.
Згiдно статтi 34 Закону, укладений договiр вважається недiйсним (нiкчемним) у разi недотримання, зокрема, вимог статей 41, 17 та 291 Закону щодо термiнiв оприлюднення iнформацiї про державнi закупiвлi пiсля укладення договору про закупiвлю або пiсля прийняття рiшення про вiдмiну торгiв або визнання їх такими, що не вiдбулися.
У випадках, коли недотримання термiну оприлюднення i опублiкування iнформацiї про державнi закупiвлi вiдбувається не з вини замовника, а органiзацiї, яка здiйснює оприлюднення, тобто замовник не порушує зазначених вимог Закону, то договiр про закупiвлю не може вважатись недiйсним, вiдповiдно до положень статтi 34 Закону.
Секретар Комiсiї - Заступник Голови Антимонопольного комiтету України | С. Стефановський |