ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ХАРКIВСЬКА МИТНИЦЯ
вiд 12.03.2007 р. | N 36/01-1793 |
---|
Щодо розгляду листа
Державною митною службою України розглянуто <...> запит вiд 22.02.2007 р. N А-02-9 та за дорученням Голови Служби вiд 28.02.2007 р. N 3724/11 повiдомляємо таке.
Вiдповiдно до пп. 5.2.2 ст. 5 Закону України вiд 21.12.2000 р. N 2181 (далi - Закон) у разi коли платник податкiв вважає, що контролюючий орган неправильно визначив суму податкового зобов'язання або прийняв будь-яке iнше рiшення, що суперечить законодавству з питань оподаткування або виходить за межi його компетенцiї, встановленої законом, такий платник податкiв має право звернутися до контролюючого органу зi скаргою про перегляд цього рiшення, яка подається у письмовiй формi та може супроводжуватися документами, розрахунками та доказами, якi платник податкiв вважає за потрiбне надати. Скарга повинна бути подана контролюючому органу протягом десяти календарних днiв, наступних за днем отримання платником податкiв податкового повiдомлення або iншого рiшення контролюючого органу, що оскаржується.
Якщо вiдповiдно до Закону контролюючий орган самостiйно визначає податкове зобов'язання платника податкiв за причинами, не пов'язаними iз порушенням податкового законодавства, такий платник податкiв має право на адмiнiстративне оскарження рiшень контролюючого органу протягом тридцяти календарних днiв вiд дня отримання податкового повiдомлення або вiдповiдi контролюючого органу на скаргу, замiсть десятиденного строку, визначеного у абзацi першому цього пiдпункту.
Згiдно з п. 1.11 наказу Держмитслужби вiд 08.02.2006 р. N 97 скарга (заява) повинна бути викладена платником податкiв у письмовiй формi, надiслана до митного органу (Держмитслужби України) рекомендованим листом з повiдомленням про вручення або передана фiзичною чи юридичною особою - платником податкiв через представника та супроводжуватися разi потреби документами, розрахунками й iншими доказами.
Вiдповiдно до пп. 1.12 того ж наказу скарга (заява) повинна мiстити таку iнформацiю:
- прiзвище, iм'я, по батьковi, мiсце проживання фiзичної особи - платника податкiв або найменування, мiсцезнаходження юридичної особи - платника податкiв, а також адресу, на яку необхiдно надiслати рiшення (вiдповiдь) за скаргою (заявою);
- найменування митного органу, яким видано податкове повiдомлення або рiшення, що оскаржується, його дату й номер; назву податку, збору (обов'язкового платежу) та суму;
- суть порушеного питання, прохання чи вимоги й обґрунтування незгоди платника податкiв iз сумою податкового зобов'язання, зазначеною митним органом у податковому повiдомленнi, або з iншим рiшенням митного органу;
- про подання чи неподання до суду позовної заяви про визнання недiйсним податкового повiдомлення або рiшення митного органу, а також про повiдомлення чи неповiдомлення вiдповiдного митного органу про подання скарги (заяви) до Держмитслужби України;
- перелiк документiв i розрахункiв, що додаються до скарги (заяви).
Скарга (заява) юридичної особи - платника податкiв повинна бути подана за пiдписом керiвника або представника юридичної особи - платника податкiв, скрiпленим печаткою цiєї юридичної особи, а скарга (заява) фiзичної особи - платника податкiв - за її пiдписом або її представника.
Якщо скарга (заява) подається в iнтересах юридичної або фiзичної особи - платника податкiв її представником, то до скарги (заяви) додається копiя довiреностi, оформленої вiдповiдно до вимог законодавства.
Скарга (заява), що не вiдповiдає вимогам, перелiченим вище, не може бути розглянута по сутi й повертається особi, яка її подала, з вiдповiдними роз'ясненнями протягом п'яти календарних днiв вiд дня отримання цiєї скарги (заяви).
Начальник Харкiвської митницi | М. Пруднiков |
"Галицькi контракти - Дебет-Кредит", N 16, 16 квiтня 2007 р.