ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
Київ
13.04.11 | N 307 |
---|
Про створення Монiторингового центру (пiдроздiлу
швидкого реагування) Державної митної служби
України
На виконання статтi 40 Конституцiї України та статтi 1 Закону України "Про звернення громадян" вiд 02.10.1996 N 393/96-ВР (зi змiнами) наказую:
1. Створити Монiторинговий центр (пiдроздiл швидкого реагування) Державної митної служби України для оперативного реагування на звернення, якi надходять вiд фiзичних та юридичних осiб.
2. Затвердити Порядок роботи Монiторингового центру (пiдроздiлу швидкого реагування) Державної митної служби України, що додається.
3. Сектору з питань взаємодiї iз ЗМI та громадськiстю (Мочалова-Колесник О.С.) забезпечити оприлюднення цього наказу в засобах масової iнформацiї та розмiщення його на вiдомчому веб-сайтi Держмитслужби в мережi Iнтернет.
Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Голова Державної митної служби України | I.Г.Калєтнiк |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Державної митної служби України вiд 13.04.2011р. N 307 |
ПОРЯДОК
роботи Монiторингового центру (пiдроздiлу
швидкого реагування) Державної митної служби
України
1. Загальнi положення
1.1. Цей Порядок розроблено вiдповiдно до статтi 40 Конституцiї України, Закону України "Про звернення громадян" вiд 02.10.96 N 393/96-ВР, зi змiнами та доповненнями.
1.2. Порядок визначає послiдовнiсть дiй при отриманнi, опрацюваннi, перевiрцi, узагальненнi та облiку iнформацiї, яка надходить вiд фiзичних i юридичних осiб (далi - заявник) до Монiторингового центру (пiдроздiлу швидкого реагування) Держмитслужби (далi - Центр).
1.3. Центром приймаються повiдомлення про:
а) можливе скоєння злочинiв у сферi службової дiяльностi, корупцiйних та iнших неправомiрних дiянь (дiй та бездiяльностi) з боку працiвникiв митної служби;
б) нетактовну поведiнку посадових осiб митної служби при виконаннi службових обов'язкiв щодо громадян, приниження їх честi та гiдностi;
в) затримки пiд час здiйснення митного контролю й митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, у тому числi про можливе створення при цьому штучних перешкод з боку посадових осiб митної служби;
г) замах на контрабанду й порушення митних правил або вчинення цих правопорушень;
ґ) черги в пунктах пропуску через державний кордон України;
д) пропозицiї (зауваження) щодо органiзацiї роботи митних органiв, спецiалiзованих митних установ i органiзацiй (далi - митнi органи);
е) пропозицiї (зауваження) до нормативно-правових актiв з питань митної справи;
є) виникнення проблемних питань пiд час здiйснення митних процедур щодо товарiв та транспортних засобiв суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi, внесених до Реєстру пiдприємств, до товарiв i транспортних засобiв яких установлено спрощений порядок застосування процедур митного контролю та митного оформлення, визначених нормативно-правовими актами Держмитслужби.
2. Забезпечення функцiонування Центру
2.1. Робота Центру базується на таких засадах:
обов'язковiсть прийняття повiдомлення
невiдкладнiсть реагування
повнота, об'єктивнiсть та достовiрнiсть перевiрки повiдомлення
якiсть надання iнформацiї заявнику
2.2. Основним завданням Центру є:
органiзацiя роботи телефону довiри Держмитслужби, забезпечення опрацювання iнформацiї, що за ними надходить, а також вжиття вiдповiдних заходiв реагування.
2.3. Центр має право:
запитувати й одержувати вiд структурних пiдроздiлiв Держмитслужби та митних органiв iнформацiю, матерiали, консультацiї, висновки фахiвцiв, а також запитувати й отримувати зазначене вiд державних органiв, установ i органiзацiй, суб'єктiв господарювання, фiзичних осiб з питань, необхiдних для виконання покладених на Центр завдань;
залучати посадових осiб структурних пiдроздiлiв Держмитслужби та митних органiв за погодженням з їх керiвниками для опрацювання повiдомлень, що надiйшли вiд заявникiв, та надання їм повної, всебiчної та об'єктивної вiдповiдi;
вивчати й оцiнювати матерiали перевiрок повiдомлень вiд заявникiв, проведених митними органами, у разi потреби вносити необхiднi пропозицiї Головi Служби;
користуватися при виконаннi службових обов'язкiв всiма необхiдними ресурсами Єдиної автоматизованої iнформацiйної системи Держмитслужби, системами телевiзiйного спостереження, зв'язком, автотранспортом, оргтехнiкою та iншими технiчними засобами митної служби, створювати й використовувати в iнтересах забезпечення виконання покладених на Центр завдань власнi бази даних;
зв'язуватись в разi потреби iз заявником для уточнення iнформацiї.
2.4. Центр очолює керiвник, який:
здiйснює загальне керiвництво роботою Центру;
розподiляє обов'язки мiж працiвниками Центру;
забезпечує взаємодiю Центру з структурними пiдроздiлами Держмитслужби та митними органами з питань, що належать до компетенцiї Центру;
iнформує керiвництво Держмитслужби про випадки неподання або несвоєчасного подання митними органами та їх посадовими особами iнформацiї та матерiалiв, щодо завдань дiяльностi Центру;
дає обов'язковi до виконання доручення з питань дiяльностi Центру;
вiдповiдно до компетенцiї виконує доручення, визначенi керiвництвом Держмитслужби.
3. Прийняття, облiк i опрацювання повiдомлень, що надiйшли до Центру
3.1. Порядок роботи Центру з повiдомленнями, що надходять вiд заявникiв на телефон довiри Держмитслужби здiйснюється вiдповiдно до Порядку роботи з повiдомленнями, що надходять за телефоном довiри Держмитслужби, затвердженого наказом Держмитслужби вiд 25.01.2011 N 46, зареєстрованому в Мiнiстерствi юстицiї України 11.02.2011 за N 184/18922.
3.2. Центром приймаються повiдомлення вiд заявникiв, що надходять телефонним, факсимiльним зв'язком, а також на вiдомчу електронну скриньку Держмитслужби шляхом заповнення спецiальної форми, що додається.
Прийом таких повiдомлень здiйснюється цiлодобово: з 9:00 по 18:00 - уповноваженими особами Центру, а з 18:00 по 9:00 - оперативними черговими Держмитслужби. Звiтна доба починається й закiнчується о 09:00 годинi.
3.3. Прийняття, облiк i опрацювання звернень з питань митної справи здiйснюються уповноваженими особами Центру.
3.4. З метою надання заявнику повної, достовiрної та об'єктивної iнформацiї з питань митної справи уповноваженими особами можуть залучатись фахiвцi структурних пiдроздiлiв Держмитслужби та митних органiв (спецiалiзованих митних установ).
3.5. Для надання iнформацiї заявнику, що потребує залучення фахiвцiв iнших структурних пiдроздiлiв Держмитслужби, уповноважена особа повiдомляє керiвництво вiдповiдного пiдроздiлу, яке призначає вiдповiдального виконавця.
Пiдготовлена належним чином iнформацiя передається до Центру для подальшого iнформування заявника.
У разi необхiдностi опрацювання складних питань, що потребують спецiальних знань, таку iнформацiю заявнику надає безпосередньо вiдповiдальний виконавець. Про результати надання iнформацiї заявнику невiдкладно повiдомляється Центр.
Термiн опрацювання повiдомлення не може перевищувати восьмигодинного робочого дня. За рiшенням члена колегiї Держмитслужби термiн розгляду може бути продовжений iз обов'язковим визначенням кiнцевого строку опрацювання повiдомлення.
3.6. Центр здiйснює облiк повiдомлень, що надходять вiд заявникiв, за необхiдностi формує вiдповiднi бази даних.
3.7. Уповноважена особа при прийняттi iнформацiї пропонує заявниковi повiдомити:
iнформацiю про себе (прiзвище, iм'я, по батьковi, громадянство - для фiзичної особи; реквiзити - для юридичної особи; контактний телефон тощо);
iншу iнформацiю, що має значення для вирiшення конкретного питання.
3.8. При висловленнi заявником бажання надiслати письмове звернення уповноважена особа повiдомляє йому поштову адресу Держмитслужби.
Розгляд письмових звернень громадян здiйснюється вiдповiдно до вимог Закону України "Про звернення громадян"
3.9. Заявник може звернутися до Центру для отримання усної iнформацiї про результати опрацювання його повiдомлення у робочi днi з 09:00 до 18:00 години (у п'ятницю - з 09:00 до 17:45).
3.10. Забороняється розголошення вiдомостей про заявникiв i повiдомленої ними до Центру iнформацiї особам, якi не мають вiдношення до вирiшення справи по сутi.
3.11. Контактна iнформацiя про Центр та порядок його роботи розмiщується на наочних стендах у мiсцях розташування митних органiв та їх пiдроздiлiв i в пунктах пропуску через державний кордон України.
Директор Департаменту органiзацiї митного контролю та оформлення, член колегiї Держмитслужби | С.М.Сьомка |
Додаток до Порядку роботи Монiторингового центру (пiдроздiлу швидкого реагування) Державної митної служби України |
|
Форма __.__.__ N _______ |
Довiдка
про надходження повiдомлень до Монiторингового
центру Держмитслужби
N з/п |
Час дзвiнка | Посадова особа, яка прийняла
повiдомлення (прiзвище, iнiцiали, посада) |
Iнформацiя про заявника (прiзвище, iм'я, по батьковi, громадянство фiзичної особи; реквiзити юридичної особи; контактний телефон тощо) |
Змiст повiдомлення | Кому передано iнформацiю для
реагування (посада, прiзвище, iнiцiали, номер телефону, дата, час) |
Результати реагування |
1 | 2 | 2 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Керiвник Монiторингового центру Держмитслужби | __________ | _________________ |
(пiдпис) | (iнiцiали, прiзвище) |