ДЕРЖАВНА ФIСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
НАКАЗ
25.01.2017 | N 39 |
---|
Про перейменування деяких територiальних органiв
ДФС
Вiдповiдно до Закону України вiд 09 квiтня 2015 року N 317-VIII "Про засудження комунiстичного та нацiонал-соцiалiстичного (нацистського) тоталiтарних режимiв в Українi та заборону пропаганди їхньої символiки", постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 14 грудня 2016 року N 941 "Про перейменування деяких територiальних органiв Державної фiскальної служби", керуючись пунктом 7 Положення про Державну фiскальну службу України, затвердженого постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 21 травня 2014 року N 236, Порядком здiйснення заходiв, пов'язаних з утворенням, реорганiзацiєю або лiквiдацiєю мiнiстерств, iнших центральних органiв виконавчої влади, затвердженим постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 20 жовтня 2011 року N 1074, враховуючи пропозицiї, наданi територiальними органами ДФС щодо їх перейменування, наказую:
1. Перейменувати деякi територiальнi органи ДФС, а саме:
Державну податкову iнспекцiю у Амур-Нижньоднiпровському районi м. Днiпропетровська Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Державну податкову iнспекцiю в Амур-Нижньоднiпровському районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Державну податкову iнспекцiю у Бабушкiнському районi м. Днiпропетровська Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Державну податкову iнспекцiю у Шевченкiвському районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Державну податкову iнспекцiю у Жовтневому районi м. Днiпропетровська Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Державну податкову iнспекцiю у Соборному районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Державну податкову iнспекцiю у Кiровському районi м. Днiпропетровська Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Державну податкову iнспекцiю у Центральному районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Державну податкову iнспекцiю у Красногвардiйському районi м. Днiпропетровська Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Державну податкову iнспекцiю у Чечелiвському районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Державну податкову iнспекцiю у Ленiнському районi м. Днiпропетровська Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Державну податкову iнспекцiю у Новокодацькому районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Днiпродзержинську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Кам'янську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Днiпропетровську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Днiпровську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Лiвобережну об'єднану державну податкову iнспекцiю м. Днiпропетровська Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Лiвобережну об'єднану державну податкову iнспекцiю м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Артемiвську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Бахмутську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Красноармiйську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Покровську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Кiровоградську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Кiровоградськiй областi - на Кропивницьку об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Кiровоградськiй областi;
Державну податкову iнспекцiю у Ленiнському районi м. Миколаєва Головного управлiння ДФС у Миколаївськiй областi - на Державну податкову iнспекцiю в Iнгульському районi м. Миколаєва Головного управлiння ДФС у Миколаївськiй областi;
Комiнтернiвську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi - на Лиманську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi;
Котовську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi - на Подiльську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi;
Iллiчiвську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi - на Чорноморську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi;
Спецiалiзовану лабораторiю з питань експертизи та дослiджень ДФС - на Департамент податкових та митних експертиз ДФС.
2. Перейменувати деякi вiддiлення територiальних органiв ДФС, а саме:
Орджонiкiдзевське вiддiлення Нiкопольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi - на Покровське вiддiлення Нiкопольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi;
Дзержинське вiддiлення Артемiвської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Торецьке вiддiлення Бахмутської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Димитрiвське вiддiлення Красноармiйської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Мирноградське вiддiлення Покровської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Iллiчiвське вiддiлення Марiупольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Кальмiуське вiддiлення Марiупольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Орджонiкiдзевське вiддiлення Марiупольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Лiвобережне вiддiлення Марiупольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Жовтневе вiддiлення Марiупольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Центральне вiддiлення Марiупольської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Краснолиманське вiддiлення Слов'янської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Лиманське вiддiлення Слов'янської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Володарське вiддiлення Мангуської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi - на Нiкольське вiддiлення Мангуської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi;
Володарсько-Волинське вiддiлення Коростенської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Житомирськiй областi - на Хорошiвське вiддiлення Коростенської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Житомирськiй областi;
Червоноармiйське вiддiлення Коростенської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Житомирськiй областi - на Пулинське вiддiлення Коростенської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Житомирськiй областi;
Куйбишевське вiддiлення Пологiвської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Запорiзькiй областi - на Бiльмацьке вiддiлення Пологiвської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Запорiзькiй областi;
Ульяновське вiддiлення Голованiвської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Кiровоградськiй областi - на Благовiщенське вiддiлення Голованiвської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Кiровоградськiй областi;
Жовтневе вiддiлення Баштанської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Миколаївськiй областi - на Вiтовське вiддiлення Баштанської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Миколаївськiй областi;
Красноокнянське вiддiлення Котовської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi - на Окнянське вiддiлення Подiльської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi;
Фрунзiвське вiддiлення Роздiльнянської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi - на Захарiвське вiддiлення Роздiльнянської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi;
Комсомольське вiддiлення Кременчуцької об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Полтавськiй областi - на Горiшньоплавнiвське вiддiлення Кременчуцької об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Полтавськiй областi;
Кузнецовське вiддiлення Сарненської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Рiвненськiй областi - на Варашське вiддiлення Сарненської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Рiвненськiй областi;
Цюрупинське вiддiлення Херсонської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Херсонськiй областi - на Олешкiвське вiддiлення Херсонської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Херсонськiй областi;
Щорське вiддiлення Менської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Чернiгiвськiй областi - на Сновське вiддiлення Менської об'єднаної державної податкової iнспекцiї Головного управлiння ДФС у Чернiгiвськiй областi.
3. Затвердити в новiй редакцiї такi, що додаються:
Положення про Державну податкову iнспекцiю у Амур-Нижньоднiпровському районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Державну податкову iнспекцiю у Шевченкiвському районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Державну податкову iнспекцiю у Соборному районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Державну податкову iнспекцiю у Центральному районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Державну податкову iнспекцiю у Чечелiвському районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Державну податкову iнспекцiю у Новокодацькому районi м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Кам'янську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Днiпровську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Лiвобережну об'єднану державну податкову iнспекцiю м. Днiпра Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Нiкопольську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Днiпропетровськiй областi*;
Положення про Бахмутську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi*;
Положення про Покровську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi*;
Положення про Марiупольську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi*;
Положення про Слов'янську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi*;
Положення про Мангуську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Донецькiй областi*;
Положення про Коростенську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Житомирськiй областi*;
Положення про Пологiвську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Запорiзькiй областi*;
Положення про Кропивницьку об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Кiровоградськiй областi*;
Положення про Голованiвську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Кiровоградськiй областi*;
Положення про Державну податкову iнспекцiю в Iнгульському районi м. Миколаєва Головного управлiння ДФС у Миколаївськiй областi*;
Положення про Баштанську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Миколаївськiй областi*;
Положення про Лиманську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi*;
Положення про Подiльську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi*;
Положення про Чорноморську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi*;
Положення про Роздiльнянську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС в Одеськiй областi*;
Положення про Кременчуцьку об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Полтавськiй областi*;
Положення про Сарненську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Рiвненськiй областi*;
Положення про Херсонську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Херсонськiй областi*;
Положення про Менську об'єднану державну податкову iнспекцiю Головного управлiння ДФС у Чернiгiвськiй областi*;
____________
* Не наводяться.
Положення про Департамент податкових та митних експертиз ДФС.
4. Забезпечити:
4.1. Департаменту органiзацiї роботи Служби (Пригаровський В. М.) у дводенний термiн пiсля видання наказу виготовлення та засвiдчення в установленому порядку по два примiрники копiй наказу та вiдповiдних положень для кожного територiального органу;
4.2. Департаменту матерiального забезпечення та розвитку iнфраструктури (Саченко А. I.) в одноденний термiн пiсля отримання надсилання вказаним територiальним органам ДФС засвiдчених в установленому порядку двох примiрникiв копiй наказу i вiдповiдних положень;
4.3. Керiвникам (в. о. керiвникiв) територiальних органiв ДФС:
4.3.1. подання державному реєстратору пакета документiв, необхiдних для внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань записiв про перейменування територiальних органiв;
4.3.2. надання Департаменту органiзацiї роботи Служби iнформацiї про проведення змiни найменування юридичної особи.
Термiн - 2 днi з моменту реєстрацiї;
4.3.3. доведення до вiдома платникiв iнформацiї про змiни реєстрацiйних даних територiальних органiв ДФС;
4.3.4. виготовлення печаток, бланкiв, необхiдних для дiяльностi.
4.3.5. вирiшення комплексу кадрових питань, пов'язаних з перейменуванням територiальних органiв ДФС вiдповiдно до вимог Кодексу законiв про працю.
5. Департаменту монiторингу доходiв та облiково-звiтних систем (Чмерук М. О.) забезпечити внесення наказу до Репозиторiя звiтної i статистичної iнформацiї Державної фiскальної служби України вiдповiдно до наказу ДФС вiд 07.10.2014 N 168.
Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Голова | Р. М. Насiров |
ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ ДФС 01 жовтня 2014 року N 154 (у редакцiї наказу ДФС вiд 25 сiчня 2017 року N 39) |
ПОЛОЖЕННЯ
ПРО ДЕПАРТАМЕНТ ПОДАТКОВИХ ТА МИТНИХ ЕКСПЕРТИЗ
ДФС
1. Департамент податкових та митних експертиз ДФС є спецiалiзованим органом з питань експертизи та дослiджень у системi територiальних органiв Державної фiскальної служби, який пiдпорядковується Державнiй фiскальнiй службi України (далi - ДФС). Департамент податкових та митних експертиз ДФС є органом доходiв i зборiв.
Скорочена назва Департаменту податкових та митних експертиз ДФС - ДПМЕ ДФС.
Департамент податкових та митних експертиз ДФС (далi - Департамент ПМЕ) є правонаступником усiх прав та обов'язкiв Спецiалiзованої лабораторiї з питань експертизи та дослiджень Мiндоходiв.
2. Департамент ПМЕ у своїй дiяльностi керується Конституцiєю та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими вiдповiдно до Конституцiї та законiв України, актами Кабiнету Мiнiстрiв України, наказами Мiнфiну, що належать до компетенцiї ДФС, наказами ДФС, дорученнями Голови ДФС, його першого заступника та заступникiв, iншими актами законодавства.
3. Основними завданнями Департаменту ПМЕ є:
1) забезпечення реалiзацiї державної податкової полiтики та полiтики у сферi державної митної справи, державної полiтики у сферi боротьби з правопорушеннями пiд час застосування податкового, митного законодавства;
2) проведення дослiджень та здiйснення експертної дiяльностi у податковiй та митнiй сферах;
3) здiйснення вiдповiдно до законодавства попередньої оцiнки майна, вилученого, конфiскованого за порушення митного та податкового законодавства.
4. Департамент ПМЕ вiдповiдно до покладених на неї завдань:
1) органiзовує роботу щодо проведення дослiджень (аналiзiв, експертиз) у податковiй та митнiй сферах;
2) здiйснює експертне забезпечення контролю за додержанням i виконанням вимог законодавства у податковiй та митнiй сферах;
3) проводить дослiдження (аналiзи, експертизи) проб (зразкiв) товарiв у рамках процедур податкового, митного контролю та оформлення з метою встановлення характеристик, визначальних для:
iдентифiкацiї (визначення складу, фiзичних, фiзико-хiмiчних характеристик тощо) товарiв;
класифiкацiї товарiв згiдно з УКТ ЗЕД;
перевiрки задекларованої митної вартостi товарiв;
встановлення країни походження товарiв;
встановлення належностi товарiв до таких, що мiстять наркотичнi засоби, психотропнi речовини, їх аналоги, прекурсори, сильнодiючi чи отруйнi речовини;
встановлення (перевiрки) достовiрностi даних, зазначених у сертифiкатi про походження товару з України;
4) забезпечує вiдповiдно до законодавства участь спецiалiстiв Департаменту ПМЕ у здiйсненнi митного контролю та оформлення;
5) здiйснює експертне забезпечення заходiв ДФС щодо запобiгання та протидiї контрабандi, а також боротьби з правопорушеннями пiд час застосування податкового та митного законодавства;
6) проводить експертизи пiд час провадження у справах про порушення митних правил з метою з'ясування питань, що виникають, та отримання доказiв, необхiдних для розгляду цих справ;
7) проведення, за необхiдностi, експертизи марок акцизного податку, спирту, алкогольних напоїв i тютюнових виробiв;
8) здiйснює вiдповiдно до законодавства попередню оцiнку майна, вилученого, конфiскованого за порушення митного та податкового законодавства;
9) контролює дотримання посадовими особами територiальних органiв ДФС встановленого порядку взяття (надання) та доставки проб (зразкiв) товарiв для проведення дослiджень;
10) у встановленому порядку вносить пропозицiї щодо вiдбору проб (зразкiв) товарiв посадовими особами територiальних органiв ДФС, а у разi необхiдностi - бере участь у вiдборi проб (зразкiв) товарiв;
11) у встановленому порядку бере участь у проведеннi огляду товарiв i транспортних засобiв;
12) веде облiк результатiв експертної роботи, узагальнює, аналiзує i систематизує експертну практику;
13) бере участь у розробцi i наповненнi профiлiв ризику. Здiйснює аналiтичну роботу з метою виявлення та оцiнки ризикiв, умов i факторiв, що зумовлюють їх виникнення. Розглядає пропозицiї митниць ДФС з питань застосування системи управлiння ризиками. Погоджує, у межах компетенцiї, розробленi митницями ДФС заходи з управлiння ризиками пiд час митного контролю та оформлення;
14) веде статистичну звiтнiсть, забезпечує подання звiтностi до ДФС, iнших уповноважених органiв звiтностi. Розробляє форми звiтностi з питань, вiднесених до компетенцiї Департаменту ПМЕ;
15) впроваджує у роботу Департаменту ПМЕ науковий та практичний досвiд експертної дiяльностi вiтчизняних та зарубiжних науково-дослiдних експертних установ. Бере участь у межах повноважень, визначених ДФС, у реалiзацiї мiжнародних проектiв та програм мiжнародної технiчної та iншої допомоги;
16) здiйснює органiзацiю, координацiю, нормативне та методичне забезпечення роботи вiдокремлених пiдроздiлiв Департаменту ПМЕ, спецiалiстiв-експертiв на окремих робочих мiсцях та контроль за їх дiяльнiстю;
17) здiйснює навчально-методичну роботу, проводить зустрiчi, наради, семiнари тощо з питань експертної дiяльностi;
18) надає методичну i практичну допомогу структурним пiдроздiлам та територiальним органам ДФС з питань експертної роботи;
19) розробляє методики та методичнi рекомендацiї щодо проведення дослiджень, взяття проб (зразкiв) товарiв й iнших питань, вiднесених до компетенцiї Департаменту ПМЕ, готує довiдники, посiбники та iншi iнформацiйнi матерiали для методичного забезпечення експертної дiяльностi;
20) виконує функцiї робочого органу Експертно-квалiфiкацiйної комiсiї ДФС. Веде реєстр атестованих експертiв ДФС;
21) забезпечує експлуатацiю, збереження, обслуговування, ремонт i списання технiчних засобiв, засобiв вимiрювальної технiки, випробувального обладнання вiдповiдно до вимог технiчної документацiї, а також вживає заходiв щодо оснащення Департаменту ПМЕ цими засобами;
22) здiйснює заходи щодо уповноваження Департаменту ПМЕ на проведення вимiрювання показникiв об'єктiв у сферi законодавчо регульованої метрологiї;
23) органiзовує та виконує роботи, пов'язанi iз забезпеченням єдностi вимiрювань при здiйсненнi своєї дiяльностi, проводить заходи щодо калiбрування та повiрки засобiв вимiрювальної технiки;
24) забезпечує дотримання вимог нормативно-технiчних документiв, методик, iнструкцiй з питань дослiджень (експертиз) при здiйсненнi своєї дiяльностi, а також вживає заходiв щодо забезпечення Департаменту ПМЕ цими документами. Впроваджує та забезпечує функцiонування систем управлiння якiстю;
25) здiйснює перевiрку достовiрностi результатiв вимiрювань показникiв об'єктiв шляхом мiжлабораторних порiвнянь результатiв вимiрювань з iншими експертними та компетентними установами (органiзацiями), а також органiзовує та проводить мiжлабораторнi порiвняння результатiв вимiрювань в пiдроздiлах Департаменту ПМЕ;
26) здiйснює дiяльнiсть, пов'язану з обiгом (придбання, використання, зберiгання, перевезення, знищення) наркотичних засобiв, психотропних речовин i прекурсорiв, вiдповiдно до лiцензiйних умов та використовує їх пiд час проведення дослiджень;
27) укладає договори (угоди) з питань взаємодiї з експертними, науково-дослiдними установами (органiзацiями);
28) узагальнює практику застосування законодавства з питань, що належать до компетенцiї Департаменту ПМЕ, готує та вносить до ДФС пропозицiї щодо його вдосконалення;
29) розробляє та вносить ДФС проекти нормативно-правових актiв, а також бере участь у розробцi нормативно-правових актiв та iнших документiв з питань, що належать до компетенцiї Департаменту ПМЕ;
30) здiйснює розгляд звернень громадян та юридичних осiб з питань, пов'язаних з дiяльнiстю Департаменту ПМЕ;
31) надає консультацiї у межах компетенцiї Департаменту ПМЕ вiдповiдно до Податкового та Митного кодексiв України;
32) у випадках визначених законодавством, виступає позивачем та/або вiдповiдачем у судах загальної юрисдикцiї;
33) реалiзує в межах компетенцiї iнформацiйну полiтику ДФС;
34) здiйснює прогнозування та планування видаткiв на матерiально-технiчне забезпечення i розвиток дiяльностi Департаменту ПМЕ;
35) здiйснює вiдповiдно до законодавства у межах наданих повноважень управлiння об'єктами державної власностi;
36) здiйснює iншi повноваження, визначенi законом.
5. Департамент ПМЕ з метою органiзацiї своєї дiяльностi:
1) здiйснює в межах повноважень, передбачених законом, заходи щодо запобiгання корупцiї i контроль за їх реалiзацiєю в Департаментi ПМЕ;
2) здiйснює добiр кадрiв у Департамент ПМЕ, формує кадровий резерв на вiдповiднi посади, органiзовує роботу з пiдготовки, перепiдготовки та пiдвищення квалiфiкацiї працiвникiв Департаменту ПМЕ;
3) органiзовує планово-фiнансову роботу в Департаментi ПМЕ, здiйснює контроль за використанням фiнансових i матерiальних ресурсiв, забезпечує органiзацiю та вдосконалення бухгалтерського облiку;
4) готує пропозицiї керiвництву ДФС щодо бюджетних асигнувань, необхiдних для матерiально-технiчного забезпечення дiяльностi Департаменту ПМЕ;
5) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, ефективне, результативне i цiльове використання бюджетних коштiв;
6) забезпечує в межах повноважень, передбачених законом, мобiлiзацiйну пiдготовку та мобiлiзацiйну готовнiсть;
7) органiзовує роботу структурних пiдроздiлiв Департаменту ПМЕ, в тому числi вiдокремлених, та спецiалiстiв-експертiв на окремих робочих мiсцях;
8) здiйснює в межах повноважень обмiн документами та iнформацiєю (у тому числi електронною) з iншими державними органами;
9) спiвпрацює з iнститутами громадянського суспiльства, забезпечує участь громадськостi у реалiзацiї державної полiтики за напрямами дiяльностi ДФС та iнформує її про свою роботу;
10) органiзовує роботу з укомплектування, зберiгання, облiку та використання архiвних документiв;
11) органiзовує iнформацiйно-аналiтичне забезпечення Департаменту ПМЕ та автоматизацiю її дiяльностi;
12) органiзовує ведення дiловодства вiдповiдно до встановлених правил.
6. Департамент ПМЕ для виконання покладених на неї завдань має право:
1) залучати до виконання окремих робiт, участi у вивченнi окремих питань вчених i фахiвцiв, працiвникiв центральних та мiсцевих органiв виконавчої влади, пiдприємств, установ, органiзацiй (за погодженням з їх керiвниками), представникiв iнститутiв громадянського суспiльства, а також експертiв i спецiалiстiв з iнших експертних установ (органiзацiй), за їх згодою, для вирiшення завдань, покладених на Департамент ПМЕ;
2) отримувати безоплатно в установленому законодавством порядку iнформацiю, документи i матерiали вiд державних органiв та органiв мiсцевого самоврядування, пiдприємств, установ, органiзацiй усiх форм власностi та їх посадових осiб;
3) скликати наради, утворювати комiсiї та робочi групи, проводити науковi конференцiї, семiнари з питань, що належать до її компетенцiї;
4) користуватися iнформацiйними базами даних ДФС, державною системою урядового зв'язку та iншими технiчними засобами;
5) створювати та використовувати власнi iнформацiйнi бази даних з метою виконання завдань, покладених на Департамент ПМЕ;
6) контролювати в межах компетенцiї дотримання вимог податкового та митного законодавства;
7) брати участь, у разi потреби та в установленому порядку, у здiйсненнi митного контролю та оформлення;
8) вчиняти правочини, спрямованi на забезпечення виконання функцiй Департаменту ПМЕ;
9) здiйснювати розгляд проектiв нормативно-правових актiв та надавати пропозицiї до їх змiсту, готувати проекти наказiв та iнших органiзацiйно-розпорядчих документiв ДФС, якi належать до компетенцiї Департаменту ПМЕ;
Посадовi особи Департаменту ПМЕ користуються правами, передбаченими законом.
7. Департамент ПМЕ пiд час виконання покладених на неї завдань взаємодiє в установленому порядку зi структурними пiдроздiлами ДФС, її територiальними органами, iншими державними органами, органами мiсцевого самоврядування, громадськими об'єднаннями (спiлками), вiдповiдними органами iноземних держав i мiжнародних органiзацiй, профспiлками та органiзацiями роботодавцiв, а також пiдприємствами, установами та органiзацiями.
8. Департамент ПМЕ у межах своїх повноважень видає накази органiзацiйно-розпорядчого характеру, порядки, iнструкцiї, положення, якi пiдписуються начальником Департаменту ПМЕ, органiзовує та контролює їх виконання.
Акти Департаменту ПМЕ можуть бути скасованi Головою ДФС повнiстю чи частково.
9. Департамент ПМЕ очолює директор, який призначається i звiльняється з посади Головою ДФС у порядку, визначеному законодавством.
Директор Департаменту ПМЕ має заступникiв, якi призначаються на посаду i звiльняються з посади Головою ДФС у порядку, визначеному законодавством.
10. Директор Департаменту ПМЕ:
1) очолює та здiйснює керiвництво дiяльнiстю Департаменту ПМЕ, несе персональну вiдповiдальнiсть за органiзацiю та результати її дiяльностi.
2) представляє Департамент ПМЕ у вiдносинах з iншими органами, пiдприємствами, установами та органiзацiями в Українi та за її межами;
3) органiзовує та забезпечує виконання в Департаментi ПМЕ Конституцiї та законiв України, актiв Президента України та Кабiнету Мiнiстрiв України, наказiв Мiнфiну, що належать до компетенцiї ДФС, наказiв ДФС, доручень Голови ДФС, його першого заступника та заступникiв;
4) подає Головi ДФС для затвердження плани роботи Департаменту ПМЕ;
5) звiтує перед Головою ДФС про виконання планiв роботи Департаменту ПМЕ та покладених на неї завдань, про усунення порушень i недолiкiв, виявлених пiд час проведення перевiрок дiяльностi Департаменту ПМЕ, а також про притягнення до вiдповiдальностi посадових осiб, винних у допущених порушеннях;
6) вирiшує в установленому порядку питання щодо заохочення та притягнення до дисциплiнарної вiдповiдальностi державних службовцiв та працiвникiв Департаменту ПМЕ, присвоює їм спецiальнi звання, ранги державних службовцiв (якщо iнше не передбачено законом);
7) порушує перед Головою ДФС питання про присвоєння спецiальних звань та рангiв державних службовцiв своїм заступникам, а також щодо заохочення та притягнення їх до дисциплiнарної вiдповiдальностi;
8) затверджує положення про структурнi пiдроздiли Департаменту ПМЕ i посадовi iнструкцiї працiвникiв. Призначає на посади та звiльняє з посад їх керiвникiв;
9) приймає на роботу та звiльняє з роботи в порядку, передбаченому законодавством, працiвникiв Департаменту ПМЕ;
10) вносить Головi ДФС подання щодо представлення в установленому порядку державних службовцiв та працiвникiв Департаменту ПМЕ до вiдзначення державними нагородами;
11) призначає на посаду та звiльняє з посади у порядку, передбаченому законодавством про державну службу, державних службовцiв Департаменту ПМЕ (якщо iнше не передбачено законом);
12) розподiляє обов'язки мiж своїми заступниками;
13) забезпечує реалiзацiю державної полiтики щодо державної таємницi, контроль за її збереженням у Департаментi ПМЕ;
14) утворює комiсiї, робочi групи;
15) скликає та проводить наради з питань, що належать до компетенцiї Департаменту ПМЕ;
16) пiдписує накази та iншi документи органiзацiйно-розпорядчого характеру Департаменту ПМЕ;
17) дає обов'язковi для виконання державними службовцями та працiвниками Департаменту ПМЕ доручення;
18) у разi виявлення корупцiйного правопорушення чи одержання iнформацiї про вчинення такого правопорушення пiдлеглими у межах своїх повноважень уживає передбачених законом заходiв щодо припинення такого правопорушення та негайно письмово повiдомляє про його вчинення спецiально уповноважений суб'єкт у сферi протидiї корупцiї, Головне управлiння внутрiшньої безпеки ДФС для вжиття заходiв, передбачених законодавством;
19) бере участь у розробцi нормативно-правових актiв з питань, що належать до компетенцiї Департаменту ПМЕ;
20) здiйснює розгляд проектiв нормативно-правових актiв та надання пропозицiй до їх змiсту;
21) визначає функцiональнi повноваження структурних пiдроздiлiв у складi Департаменту ПМЕ;
22) приймає в установленому порядку рiшення щодо продовження строку проведення дослiджень (аналiзiв, експертиз), а також про проведення часткових дослiджень або про вiдмову у проведенi дослiджень (аналiзiв, експертиз);
23) пiдписує листи та iншу службову документацiю з питань дiяльностi Департаменту ПМЕ;
24) здiйснює iншi повноваження, визначенi законом.
11. Заступники директора Департаменту ПМЕ:
1) пiдзвiтнi та пiдконтрольнi директору Департаменту ПМЕ;
2) забезпечують виконання повноважень вiдповiдно до затвердженого розподiлу обов'язкiв.
12. Для виконання завдань, покладених на Департамент ПМЕ, у її структурi можуть створюватись вiдокремленi пiдроздiли, а також окремi робочi мiсця державних службовцiв Департаменту ПМЕ за мiсцезнаходженням територiальних органiв ДФС.
13. Гранична чисельнiсть працiвникiв Департаменту ПМЕ затверджується Головою ДФС.
14. Департамент ПМЕ утримується за рахунок державного бюджету.
Структуру Департаменту ПМЕ затверджує Голова ДФС за погодженням з Мiнiстром фiнансiв України.
Органiзацiйну структуру Департаменту ПМЕ затверджує Голова ДФС.
Штатний розпис, кошторис Департаменту ПМЕ затверджує Голова ДФС.
15. Департамент ПМЕ утворюється у порядку, передбаченому статтею 21 Закону України "Про центральнi органи виконавчої влади".
16. Департамент ПМЕ є юридичною особою, має печатку iз зображенням Державного Герба України, коду ЄДРПОУ i свого найменування, iншi печатки i штампи, власнi бланки, реєстрацiйнi рахунки в органах Казначейства.
Директор Департаменту органiзацiї роботи Служби | В. М. Пригаровський |