Перейти до основного вмісту

  • УКР
  • РУС

 logo

Середа, Липень 9, 2025 - 17:32
  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Партнери
  • Про компанію
  • Контакти

Ви є тут

Головна

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

17.03.2022 N 08-1/17/7/1535

 

Керiвникам Волинської, Львiвської, Закарпатської, Чернiвецької, Вiнницької, Одеської митниць


Щодо оптимiзацiї пропускної спроможностi автомобiльних пунктiв пропуску

     У зв'язку з воєнною агресiєю Росiйської Федерацiї завантаженiсть пунктiв пропуску для автомобiльного сполучення на захiдному кордонi України суттєво змiнилася: наприкiнцi лютого 2022 р. початку березня 2022 р. утворилися великi черги легкових автомобiлiв на виїзд з України, було вiдкрито пiшохiдний рух для громадян в напрямку "з України"; протягом останнього часу спостерiгається тенденцiя щодо утворення черг вантажних, вантажопасажирських транспортних засобiв, якi перемiщують вантажi гуманiтарної допомоги в Україну.

     Умови вiйськового стану вимагають оперативного реагування на виникаючi надзвичайнi i нехарактернi для мирного часу навантаження на пункти пропуску для автомобiльного сполучення та вжиття заходiв щодо оптимiзацiї їх пропускних спроможностей. Одним iз шляхiв вирiшення таких питань є використання окремих смуг руху в реверсному напрямку. Так, наприклад, в разi утворення черг легкових автомобiлiв на виїзд з України, їх пропуск за межi митної територiї України можливо здiйснювати на окремих смугах руху, призначених для транспортних засобiв, що в'їжджають на митну територiю України. За аналогiчним принципом можливо проводити контрольнi процедури транспортних засобiв, що ввозять в Україну вантажi гуманiтарної допомоги з використанням смуг руху на дiлянцi пункту пропуску "виїзд з України", що дозволить суттєво збiльшити пропуск такої категорiї транспортних засобiв. Використання смуг руху в реверсному напрямку залежить вiд iнфраструктури пункту пропуску, забезпечення можливостi проведення контрольних процедур iншими контрольними службами, узгодженостi з сумiжною стороною.

     Враховуючи наведене керiвникам митниць спiльно з представниками органiв охорони державного кордону вжити органiзацiйних заходiв по кожному пункту пропуску для автомобiльного сполучення щодо розроблення та узгодження потенцiйно можливих схем руху, в тому числi з використанням їх у реверсному напрямку, узгодити можливостi такого функцiонування пункту з сумiжною стороною та забезпечити в разi потреби використання узгоджених схем руху транспортних засобiв.

В. о. Голови Вячеслав ДЕМЧЕНКО

Головне меню

  • Головна
  • Програмне забезпечення
  • Завантаження
  • Форум
  • Курси валют

Навігатор ЗЕД

  • База документів
  • Каталог документів
  • Добірка документів
  • Українська класифікація товарів ЗЕД
  • Єдиний список товарів подвійного використання
  • Класифікаційні рішення ДМСУ
  • Середня розрахункова вартість товарів згідно УКТЗЕД
  • Довідка по товару УКТЗЕД
  • Митний калькулятор
  • Митний калькулятор для громадян (М16)
  • Розрахунок імпорта автомобіля

Інформаційна підтримка

  • Електронне декларування
  • NCTS Фаза 5
  • Єдине вікно для міжнародної торгівлі
  • Час очікування в пунктах пропуску
  • Перевірити ВМД
  • Митний кодекс України
  • Кодекси України
  • Довідкові матеріали
  • Архів новин
  • Обговорення законопроектів
  • Віддалений контроль ВМД
  • Перелік тестових завдань
  • Поширені питання
  • Реклама на сайті
Copyright © 2025 НТФ «Інтес» Всі права збережено.
Підтримка: support@qdpro.com.ua