Документ скасований: Наказ КРМ № 127 від 27.01.2012

ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ
КИЇВСЬКА РЕГIОНАЛЬНА МИТНИЦЯ

НАКАЗ

вiд 07.02.2006 р. N 119


Про затвердження Технологiчної схеми взаємодiї Київської регiональної митницi з iншими митними органами при прийняттi погодженого рiшення про мiсце здiйснення митного оформлення товарiв

     На виконання вимог статтi 71 Митного кодексу України, постанови Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.04.2003 р. N 584 "Про затвердження Порядку визначення мiсця здiйснення митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, що перемiщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України", наказу Держмитслужби України вiд 12.09.2005 р. N 846 "Про внесення змiн до наказу Держмитслужби України вiд 09.11.2004 N 801", яким затверджено Порядок прийняття митними органами погодженого рiшення про мiсце здiйснення митного оформлення товарiв, наказую:

     1. Затвердити Технологiчну схему взаємодiї Київської регiональної митницi з iншими митними органами при прийняттi погодженого рiшення про мiсце здiйснення митного оформлення товарiв.

     2. Начальникам вiддiлiв митного оформлення:

     2.1. Ознайомити особовий склад з вимогами наказу.

     2.2. Забезпечити iнформування суб'єктiв зовнiшньоекономiчної дiяльностi про введення в дiю даного наказу.

     3. Вважати такими, що втратили чиннiсть:

     - наказ Київської регiональної митницi вiд 24.12.2004 р. N 1250;

     - наказ Київської регiональної митницi вiд 05.08.2005 р. N 735.

     4. Начальнику загального вiддiлу (Балкова Н. В.) довести даний наказ до вiддiлiв митного оформлення.

     5. Контроль за виконанням даного наказу прокласти на першого заступника начальника Київської регiональної митницi Iванченка Е. П.

Начальник митницi А. В. Макаренко

 

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказом Київської регiональної митницi
вiд 7 лютого 2006 р. N 119

ТЕХНОЛОГIЧНА СХЕМА
взаємодiї Київської регiональної митницi з iншими митними органами при прийняттi погодженого рiшення про мiсце здiйснення митного оформлення товарiв (далi - Схема)

1. Загальнi положення

     1.1. Ця Схема визначає механiзм взаємодiї Київської регiональної митницi з iншими митними органами при прийняттi погодженого рiшення про мiсце здiйснення митного оформлення товарiв i спрямована на реалiзацiю права суб'єкта зовнiшньоекономiчної дiяльностi (далi - суб'єкт ЗЕД) пред'являти товари до митного оформлення iншому митному органу, нiж митний орган, у зонi дiяльностi якого розташований цей суб'єкт ЗЕД.

     1.2. У цiй Схемi термiни вживаються в такому значеннi:

     посадова особа Сектору оформлення погоджених рiшень про мiсце митного оформлення вiддiлу органiзацiї митного контролю (далi - посадова особа Сектору) - посадова особа, яка вповноважена на проведення оформлення листiв про погодження;

     начальник Сектору оформлення погоджених рiшень про мiсце митного оформлення вiддiлу органiзацiї митного контролю (далi - начальник Сектору) - посадова особа, яка вiдповiдає за роботу Сектору згiдно своїх функцiональних обов'язкiв та вповноважена на проведення оформлення листiв про погодження;

     керiвництво митного пiдроздiлу (далi - керiвництво МП) - начальник вiддiлу органiзацiї митного контролю, його заступники або начальник Сектору;

     посадова особа вiддiлу митного оформлення (далi - посадова особа ВМО) - посадова особа, яка вповноважена на проведення митного оформлення за листом про погодження;

     керiвництво вiддiлу митного оформлення (далi - керiвництво ВМО) - начальник вiддiлу митного оформлення або вповноважена ним особа;

     посадова особа загального вiддiлу - посадова особа загального вiддiлу, яка проводить облiк листiв про погодження наданих iншою митницею;

     керiвництво митницi - начальник митницi або його заступники;

     iнша митниця - для посадових осiб Сектору та митницi облiку це митниця оформлення, для посадових осiб вiддiлу митного оформлення та митницi оформлення це митниця облiку.

     Iншi термiни, що використовуються в цьому Порядку, визначенi у Митному кодексi України, пунктi 1.2 наказу Держмитслужби України вiд 12.09.2005 р. N 846 та iнших нормативно-правових актах.

     1.3. Лист про погодження (далi - ЛПП) застосовується у випадках, передбачених Порядком визначення мiсця здiйснення митного оформлення товарiв i транспортних засобiв, що перемiщуються резидентами та нерезидентами через митний кордон України, затвердженим постановою Кабiнету Мiнiстрiв України вiд 23.04.2003 N 584.

     1.4. Оформлення ЛПП проводиться виключно посадовими особами Сектору, крiм випадкiв оформлення ЛПП на товари, експорт чи iмпорт яких пiдлягає експортному контролю.

     1.5. Оформлення, анулювання або припинення дiї ЛПП на товари, експорт чи iмпорт яких пiдлягає експортному контролю, проводиться виключно вповноваженими посадовими особами вiддiлу митного оформлення N 8 КРМ у вiдповiдностi до роздiлу 2 та роздiлу 4 цiєї Схеми.

     1.6. ЛПП заповнюється декларантом за допомогою персональної електронної обчислювальної машини (далi - ПЕОМ) на аркушах паперу формату А4 за формою, яка наведена в додатку до Порядку прийняття митними органами погодженого рiшення про мiсце здiйснення митного оформлення товарiв, затвердженого наказом Держмитслужби України вiд 12.09.2005 р. N 846. Виправлення, внесення змiн та пiдчистки в ньому не допускаються.

     1.7. ЛПП оформлюється або на одну партiю товарiв, або на поставки товарiв у межах одного зовнiшньоекономiчного договору (контракту), або за погодженням з Держмитслужбою України на товари, що перемiщуються протягом певного перiоду в межах декiлькох зовнiшньоекономiчних договорiв (контрактiв).

     1.8. Строк дiї ЛПП не може перевищувати одного року з дати його реєстрацiї. Якщо строк дiї зовнiшньоекономiчного договору (контракту) перевищує один рiк, то ЛПП повинен бути переоформлений пiсля закiнчення строку його дiї шляхом оформлення в КРМ нового ЛПП.

2. Оформлення ЛПП в Київськiй регiональнiй митницi

     2.1. Декларант, який має намiр оформити у митному вiдношеннi товари в зонi дiяльностi iншої митницi, нiж митниця облiку, подає до Сектору ЛПП лист про погодження в двох примiрниках, до яких долучається магнiтний носiй iнформацiї, з електронною копiєю ЛПП, в установленому форматi та два комплекти документiв. Комплекти документiв разом з ЛПП прошиваються суб'єктом ЗЕД i завiряються пiдписом уповноваженої особи пiдприємства (суб'єкта пiдприємницької дiяльностi) та печаткою цього пiдприємства. На зворотному боцi останнього аркуша кожного комплекту документiв учиняється запис

"Прошито та пронумеровано   аркушiв.
(цифрами та прописом кiлькiсть)
Декларант   ".
(посада, пiдпис, iнiцiали, прiзвище)

     До комплекту документiв додаються завiренi в установленому порядку копiї таких документiв:

     - зовнiшньоекономiчний договiр (контракт) з додатками до нього;

     - договiр комiсiї, доручення тощо (при потребi);

     - картка реєстрацiї облiку контракту або лiцензiї (при потребi);

     - iншi документи (при потребi).

     Крiм перерахованого вище, посадовiй особi Сектору окремо надаються засвiдченi в установленому порядку копiї документiв, якi вказують на необхiднiсть проведення митного оформлення у визначенiй митницi, копiя облiкової картки суб'єкта ЗЕД, копiя довiдки про декларування валютних коштiв або довiдка про їх вiдсутнiсть.

     Для проведення iдентифiкацiї посадовою особою Сектору перерахованих вище документiв декларантом мають надаватися їх оригiнали та специфiкацiя до ЛПП.

     В специфiкацiї до ЛПП зазначаються данi про код товару згiдно УКТЗЕД (десять знакiв), найменування товару, кiлькiсть товару, фактурна вартiсть товару. Специфiкацiя до ЛПП завiряється пiдписом та печаткою керiвника пiдприємства.

     У разi подання документiв представником пiдприємства, яке здiйснює декларування на пiдставi договору, посадовiй особi Сектору додатково подаються копiї та оригiнали документiв, якi засвiдчують повноваження представника такого пiдприємства.

     2.2. Посадова особа Сектору перевiряє повноваження декларанта, реквiзити суб'єкта ЗЕД, вiдсутнiсть порушень суб'єкта ЗЕД за мiсцем державної реєстрацiї (тимчасове ввезення/вивезення, iнформацiя вiд ВКДВ про недоставлення вантажiв та iнше), можливе введення режиму iндивiдуального лiцензування та тимчасового призупинення зовнiшньоекономiчної дiяльностi, вiдповiднiсть даних електронної копiї ЛПП даним, зазначеним у паперовiй копiї ЛПП, наданi комплекти документiв. За вiдсутностi зауважень посадова особа Сектору реєструє ЛПП, присвоюючи йому за журналом облiку листiв про погодження реєстрацiйний номер, який формується за такою схемою:

ххххххххх /х/ хххххх,
1 2 3

     де:

     1 - код структурного пiдроздiлу КРМ згiдно з Класифiкатором митних органiв України та їх структурних пiдроздiлiв, затвердженим наказом Держмитслужби України вiд 02.04.2004 N 233 (зi змiнами та доповненнями);

     2 - остання цифра поточного року;

     3 - 6-значний порядковий номер (у порядку зростання протягом поточного року) ЛПП, оформленого митницею облiку. По закiнченнi року нумерацiя поновлюється.

     2.3. У графi "Посадова особа Сектору" на обох екземплярах ЛПП посадовою особою Сектору проставляється пiдпис, прiзвище та вiдбиток особистої номерної печатки (далi - ОНП). Вiдбиток ОНП проставляється також на зворотному боцi останнього аркуша комплекту документiв у мiсцi прошивання.

     Подальше оформлення ЛПП до моменту його видачi декларанту проводиться без участi декларанта.

     2.4. У строк, що не перевищує 4 годин з моменту присвоєння реєстрацiйного номера ЛПП, посадова особа Сектору направляє електронну копiю ЛПП до Єдиної автоматизованої iнформацiйної системи Держмитслужби України (далi - ЄАIС).

     2.5. При порушеннi декларантом вимог, наведених у п. 2.1 Порядку, виявленнi невiдповiдностi даних електронної та паперової копiї ЛПП, невiдповiдностi вiдомостей, зазначених в паперовiй копiї ЛПП та пiдшитих в комплектi документiв, ЛПП до розгляду не приймається. Такий ЛПП повертається декларанту для доопрацювання з накладенням на зворотному боцi одного з екземплярiв ЛПП резолюцiї посадової особи Сектору наступного змiсту: "Оформлення листа про погодження можливе при умовi...", де зазначаються умови, при яких ЛПП може бути оформлений.

     В зв'язку з тим, що надання ЛПП не є митним оформленням або пропуском на митну територiю України, дiї посадової особи Сектору не пiдпадають пiд вимоги наказу Держмитслужби України вiд 12.12.2005 N 1227 "Про затвердження Порядку оформлення й використання Картки вiдмови в прийняттi митної декларацiї, митному оформленнi чи пропуску товарiв i транспортних засобiв через митний кордон України".

     При повторному зверненнi до посадової особи Сектору з метою оформлення доопрацьованого ЛПП, декларантом надається екземпляр згаданого ЛПП для скорочення часу розгляду документiв при повторному зверненнi.

     2.6. Пiсля проставлення вiдмiток посадової особи Сектору обидва екземпляри ЛПП надаються керiвництву МП, яке при вiдсутностi зауважень у графi "Начальник пiдроздiлу митницi облiку або iнша посадова особа, яка має право приймати рiшення про можливiсть оформлення листа про погодження" на обох примiрниках ЛПП проставляє особистий пiдпис та прiзвище.

     2.7. Якщо ЛПП надається на товари, експорт чи iмпорт яких пiдлягає лiцензуванню i квотуванню або якi перемiщуються за зовнiшньоекономiчними договорами (контрактами), що пiдлягають реєстрацiї в установленому порядку, то посадовiй особi Сектору надаються оригiнали карток-реєстрацiї облiку контракту чи оригiнал лiцензiї.

     На оригiналах карток-реєстрацiї контракту та лiцензiї посадова особа Сектору вчиняє запис "Ураховано при оформленнi в __________________ митницi товарiв на суму ________________________" i завiряє його вiдбитком ОНП.

     Оригiнал лiцензiї (у визначених випадках її копiя) або один з оригiналiв картки-реєстрацiї контракту реєструється в Журналi реєстрацiї лiцензiй (карток-реєстрацiї контракту) та залишається в Секторi на контролi.

     2.8. У разi прийняття керiвництвом митницi рiшення про вiдмову в оформленнi ЛПП, на кожному з примiрникiв ЛПП накладається вiдповiдна резолюцiя з зазначенням причин вiдмови. Один екземпляр ЛПП, в день прийняття такого рiшення, через посадову особу Сектору повертається декларанту, другий екземпляр ЛПП разом з копiями документiв, наведених у п. 2.1 Порядку, залишається у справах Сектору.

     2.9. Присвоєний ЛПП реєстрацiйний номер анулюється вiдповiдно до пункту 4.3 цiєї Схеми. Анульований реєстрацiйний номер ЛПП не може бути присвоєний iншому ЛПП.

     2.10. Позитивним рiшенням керiвництва митницi є проставлення пiдпису у графi "Начальник митницi облiку" на обох примiрниках ЛПП, який засвiдчується вiдбитком гербової печатки митницi. Обидва екземпляри ЛПП разом з комплектами документiв передаються посадовiй особi Сектору, яка направляє засобами електронної пошти до ЄАIС електронну копiю ЛПП.

     2.11. Пiсля отримання вiд ЄАIС протоколу прийняття електронної копiї посадова особа Сектору пiдтверджує данi ЛПП в ЄАIС. З цього моменту ЛПП вважається оформленим у повному обсязi.

     2.12. Посадовi особи Сектору здiйснюють контроль за митним оформленням товарiв за ЛПП шляхом перевiрки вiдомостей в ЄАIС.

     2.13. Один примiрник ЛПП разом з комплектом документiв зберiгається в Секторi. Другий примiрник ЛПП разом з комплектом документiв видається декларанту.

3. Митне оформлення товарiв за ЛПП в Київськiй регiональнiй митницi

     3.1. З метою здiйснення митного оформлення товарiв за ЛПП в КРМ декларант звертається до посадової особи загального вiддiлу та надає належним чином оформлений в митницi облiку ЛПП разом з комплектом документiв.

     3.2. Посадова особа ЗВ облiковує ЛПП шляхом присвоєння вхiдного номера та передає його на розгляд керiвництву митницi.

     3.3. У разi прийняття керiвництвом митницi рiшення про можливiсть митного оформлення товарiв та визначення ВМО, де буде здiйснено митне оформлення, ЛПП вiзується та засвiдчується вiдбитком гербової печатки митницi.

     3.4. ЛПП разом з комплектом документiв передається декларанту для звернення до посадової особи визначеного ВМО, з метою проведення митного оформлення товарiв. Для чiткого контролю проведення митного оформленням за ЛПП керiвництво ВМО визначає посадову особу, яка має доступ до ЄАIС i буде проводити митне оформлення за ЛПП шляхом накладення вiдповiдної резолюцiї на ЛПП.

     3.5. Посадова особа ВМО перевiряє поданi документи та вiдповiднiсть даних, зазначених у ЛПП, даним в ЄАIС. За вiдсутностi зауважень, реєструє ЛПП в журналi облiку ЛПП з iнших митниць або у електронному виглядi на ПЕОМ. При виявленнi зауважень або розбiжностей наданих документiв з даними в ЄАIС документи до розгляду не приймаються до внесення вiдповiдних змiн в ЄАIС митницею оформлення.

     3.6. Пiд час заповнення ВМД декларантом, в графi 44 ВМД обов'язково зазначається повний номер ЛПП пiд кодом "0030" вiдповiдно до Класифiкатора документiв, затвердженого наказом Держмитслужби України вiд 09.07.97 р. N 307 (зi змiнами й доповненнями) i зареєстрованого в Мiнiстерствi юстицiї України 24.09.97 р. за N 443/2247.

     3.7. Пiсля завершення оформлення ВМД посадова особа ВМО робить вiдповiдну вiдмiтку в ЄАIС Держмитслужби України.

     3.8. Якщо ЛПП оформлено на весь обсяг товарiв у межах договору (контракту), а декларант заявляє неповний обсяг цих товарiв, оригiнал ЛПП долучається разом з комплектом документiв до ВМД, по якiй було оформлено перший обсяг товарiв. З оригiналу ЛПП робиться копiя, на якiй посадовою особою ВМО вчинюється напис "Оригiнал листа про погодження знаходиться разом з ВМД N _______", такий напис завiряється ОНП посадової особи ВМО. На зворотному боцi такої копiї посадовою особою ВМО при кожному митному оформленнi за цим ЛПП вчинюється запис про номер ВМД, за якою була оформлена ця частина товарiв. Кожен запис завiряється ОНП посадової особи ВМО. Пiсля проведення кожного митного оформлення за цим ЛПП посадова особа ВМО робить вiдповiдну вiдмiтку в ЄАIС Держмитслужби України. Пiсля закiнчення митного оформлення товарiв, якi зазначенi в ЛПП у повному обсязi в ЄАIС Держмитслужби України, посадова особа ВМО робить вiдмiтку про закiнчення проведення митного оформлення за цим ЛПП.

     3.9. Якщо декларантом надано до митного оформлення неповний обсяг товарiв у межах договору (контракту) i ним прийнято рiшення про закiнчення митного оформлення товарiв, що оформлюються поза мiсцем державної реєстрацiї суб'єкта ЗЕД за ЛПП, у межах договору (контракту), то декларант подає до ВМО письмову заяву про дострокове припинення дiї ЛПП. Пiсля накладення керiвництвом митницi оформлення резолюцiї на заявi посадова особа ВМО робить вiдповiдну вiдмiтку в ЄАIС про закiнчення дiї листа-узгодження. Заява завiряється ОНП посадової особи ВМО та долучається до комплекту документiв, який зберiгається в ВМО.

     3.10. Якщо керiвництвом митницi оформлення прийнято рiшення про вiдмову в митному оформленнi товарiв за ЛПП, то на ньому накладається вiдповiдна резолюцiя iз зазначенням причин вiдмови. Про вiдмову в митному оформленнi товарiв за ЛПП митниця оформлення iнформує митницю облiку та робить вiдмiтку в ЄАIС Держмитслужби України про анулювання листа про погодження.

4. Анулювання та дострокове припинення дiї ЛПП

     4.1. Оформлений ЛПП може бути анульований за письмовою заявою декларанта митницею облiку або митницею оформлення.

     4.2. Для анулювання ЛПП декларант подає начальнику Сектору письмову заяву разом з оригiналом або у виключних випадках, копiєю ЛПП. У разi подання копiї ЛПП декларантом в заявi зазначається причина неподання оригiналу ЛПП. Подальшi дiї проводяться без участi декларанта.

     4.3. За розпорядженням начальника Сектору посадова особа Сектору перевiряє в ЄАIС iнформацiю про митне оформлення товарiв за цим ЛПП.

     Анулювання ЛПП за заявою декларанта проводиться лише в разi, якщо митне оформлення товарiв за цим ЛПП не здiйснювалося. При цьому посадова особа Сектору проводить наступнi дiї:

     - перекреслює ЛПП по дiагоналi та вчиняє на ньому запис "Анульовано";

     - проставляє прiзвище й пiдпис, якi засвiдчує ОНП;

     - вносить вiдповiдну iнформацiю до ЄАIС.

     4.4. При пiдтвердженнi в ЄАIС iнформацiї про митне оформлення за ЛПП проводиться дострокове припинення його дiї. При цьому посадова особа Сектору вчиняє на заявi напис "Митне оформлення за ЛПП проводилось. ЛПП враховано для дострокового припинення дiї". Заява вiзується начальником Сектору та передається на розгляд керiвництву митницi.

     4.5. Пiсля отримання позитивного рiшення керiвництва митницi посадова особа Сектору проводить наступнi дiї:

     - перекреслює ЛПП по дiагоналi та вчиняє на ньому запис "Дiю припинено";

     - проставляє прiзвище й пiдпис, якi засвiдчує ОНП;

     - вносить вiдповiдну iнформацiю до ЄАIС.

     4.6. У разi анулювання ЛПП на митне оформлення товарiв, якi пiдлягають лiцензуванню та квотуванню або у разi реєстрацiї контрактiв у Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України, посадова особа Сектору, яка провела анулювання ЛПП на оригiналi лiцензiї (картки-реєстрацiї контракту) анулює напис про врахування за даним ЛПП наступним чином:

     - перекреслює напис;

     - внизу вчиняє напис "Напис анульовано";

     - проставляє пiдпис (повне прiзвище);

     - вираховує новий залишок (з урахуванням анулювання);

     - завiряє напис ОНП.

     4.7. Видача оригiналу лiцензiї або картки-реєстрацiї контракту декларанту, для внесення в неї змiн у Мiнiстерствi економiки та з питань європейської iнтеграцiї України, проводиться тiльки на пiдставi письмової заяви декларанта при обов'язковому узгодженнi цього питання з керiвництвом МП та митницi.

     4.8. Дiя ЛПП, виданого на товари, що перемiщуються в межах одного договору (контракту), може бути достроково припинена за рiшенням керiвництва митницi, якщо є пiдстави вважати, що товари перемiщуються через митний кордон України з порушенням законодавства України з питань митної справи. В день прийняття такого рiшення керiвництвом митницi посадова особа Сектору проводить дострокове припинення дiї ЛПП вiдповiдно до пункту 4.5 цiєї Схеми та письмово повiдомляє про це суб'єкта ЗЕД iз зазначенням причин.

     4.9. ЛПП пiсля проведення анулювання або пiсля дострокового припинення його дiї залишається в справах Сектору.

5. Прикiнцевi положення

     Керiвництво пiдроздiлiв та посадовi особи митницi, якi беруть участь у процесi оформлення ЛПП та проводять митне оформлення за ЛПП, дотримуються вимог даної Схеми та несуть вiдповiдальнiсть за порушення вказаних вимог згiдно чинного законодавства.

Начальник ВОМК В. В. Передерiй
Copyright © 2024 НТФ «Интес»
Все права сохранены.